• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 16:44 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

}euhm, Alexi?
    Axton is meestal de lange slaper daar eh :P{

Braxlin
    Ik mompelde wat en ging op mijn andere zij liggen.
    "Joshua?" mompelde ik zachtjes, zonder wakker te worden. "Josh..." kwam er weer zacht murmelend uit mijn mond, gevolgd door een zucht.

“To live will be an awfully big adventure.”

Hayden Fitch
    Hij zegt 'een paar mensen uit de familie' en ik knik. Ik loop verder de kamer in, nadat ik de deur achter me gesloten heb, en ga dan op mijn bed zitten. Ik ga zo ook maar slapen en toevallig zegt Nick dat tegen Katherine op dat moment. Ze knikt en staat dan op van zijn schoot. 'Waar heb je mijn koffer gelaten?' vraagt ze aan hem en ze zoekt om zich heen.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Nick
    Katherine staat op van mijn schoot op vervolgens te vragen waar ik haar koffer heb gelaten, ik laat hem onzienbaar onder het bed verschijnen en haal hem daar vervolgens vandaan om hem op het bed neer te leggen en sta vervolgens zelf op van het bed en loop naar Hayden.

Don't be like the rest of them, darling

Alexi
    Ik word wakker en wrijf even met mijn handen over mijn gezicht. Ik heb slecht geslapen. Ik kruip over Ax heen en zoek dan de badkamer. Ik leun met mijn armen op de lavabo en kijk in de spiegel. Mijn ogen zijn wat rood. Ik zucht en pak dan een stukje papier. Ik houd het even onder de kraan en dep dan onder mijn ogen. Ik loop dan stilletjes terug naar de kamer om een shirt van hem een mijn trainingsbroek te pakken. Mijn haar doe ik in een staartje en ik loop dan stilletjes naar de living.

Joshua
    Ik hoor haar mijn naam mompelen en kijk om maar zie dan dat ze nog slaapt.
    Ik glimlach en ga op de rand van het bed zitten. Ik pak haar hand voorzichtig vast en knijp er lichtjes in.

[El, je mag ook namens Katherine spelen hoor :3]

Hayden Fitch
    Nick komt mijn kant op na de koffer van Katherine tevoorschijn gehaald te hebben. Ik glimlach en maak plaats voor hem, zodat hij erbij kan zitten. Ik moet zo wel nog even een pyjama aantrekken, maar dat komt zo wel. Ik merk dat ik Nick vandaag best wel weinig heb gezien, en toen hij eindelijk terug was -was Katherine er ook bij.

Braxlin
    Een glimlachje verscheen op mijn gezicht en ik kroop vanzelf dichter naar hem. Ik trok zijn arm dicht tegen me aan, als een soort knuffeltje.
    Dit alles zonder wakker te worden.

Axton
    Ik gaapte zachtjes en opende mijn ogen. Geen Alexi, oh daarom was het zo... leeg.
    Ik stond op en liep nog half slapend naar beneden. De laatste 3 treden daalde ik sneller af dan verwacht en ik viel op mijn rug op de grond.
    "Oeps." mompelde ik zacht en gaapte. Hmm, ligt hier best goed eigenlijk.

Joshua
    Ik ach zachtjes en observeer haar terwijl ze slaapt.
    'Cutiepie.' zeg ik zachtjes met een glimlach om mijn lippen.

Alexi
    Ik hoor gestommel op de trap en ga even kijken en zie dat Axton op zijn rug liggen. Ik ren naar hem toe en kniel bij hem neer. 'Ax alles ok? Heb je ergens pijn?' vraag ik hem zachtjes bezorgt.

}haha, zou het niet grappig zijn als ik haar nu laat duimen xD{

Axton
    "Urg." mompelde ik, terwijl ik rechtop ging zitten. "Alles is goed... Geen pijn. Enkel een ruwe manier om wakker te worden... Meestal neem ik er wel een halfuur tijd voor of zo." zei ik zacht en keek toen naar haar.
    "Nou, goedemorgen schat."

Nick
    Katherine kleed zich om om vervolgens op mijn bed te gaan liggen en aan haar ademhaling te horen valt ze bijna direct in slaap. Ik kijk weer terug naar Hayden en druk een kus op haar lippen. 'Ben je moe?"

Don't be like the rest of them, darling

Alexi
    Ik druk een kus op zijn lippen. 'Goedemorgen.' zeg ik nog steeds ietsje bezorgt. Ik help hem recht.
    'Wat wil je voor ontbijt?' vraag ik hem dan.

[ongelooflijk schattig xd]

Axton
    "Gewoon een boterham met choco is goed." glimlachte ik en sla mijn arm om haar middel.
    "En serieus ik heb me geen pijn gedaan. Ik kan wel tegen een stootje." zei ik geruststellend.

Braxlin
    Het was een oude gewoonte van me. Steeds als ik een knuffel in mijn handen had, tijdens het slapen begon ik met duimen. En nu deed ik hetzelfde... Met Joshuas hand als knuffel.

}zo xD{

Alexi
    Ik glimlach even en maak me dan los om een boterham met choco voor hem te maken. Ik maak er zelf ook een met confituur voor mij en loop dan terug naar de eetkamer. Ik laat me op een stoel vallen en eet van mijn boterham.

Joshua
    Ik zie haar plots haar duim in haar mond steken en een 'Aaaaawh.' komt over mijn lippen.
    Ik druk een kusje op haar wang en kijk zuchtend naar mijn arm. Hoe kom ik nu weer los?

Axton
    Ik liep ook naar de eetkamer, drukte een kusje op haar wang en ging toen voor haar zitten.
    Ik nam de boterham met choco en begon er glimlachend van de te eten.

Braxlin
    *slaapt rustig verder*

[Ik moet even verhalen schrijven >_<]

Alexi
    Ik neurie zachtjes criminal en eet de boterham helemaal op. Dan ruim ik mijn spullen af en laat me in de zetel vallen.
    Ik ben nog helemaal wakker.