• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 16:44 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik klemde mijn armen wat steviger om zijn arm heen en mompelde iets.
    Wat overstaanbaar was door mijn duim in mijn mond.

    Axton
    Ik eet mijn boterham op, drink wat fruitsap en ruim daarna mijn spullen af.
    Ik liep ook naar de woonkamer en plofte naast haar in de zetel. Ik zette de tv aan en kwam op een of ander vaag programma over een klein meisje dat blijkbaar charly heette en veel te veel broers en zussen had.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik lach zachtjes 'Liefje? Wil je me loslaten?' fluister ik zachtjes.
    Mijn bedoeling is tot haar bewustzijn door te dringen maar haar niet wakker te maken.

    Alexi
    Ik leun tegen hem aan. 'Ik ben nog moe. Wil je me wakker maken?' mompel ik zachtjes.
    'Jij mag verzinnen hoe;' ik wrijf weer even in mijn ogen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik fronste mijn voorhoofd even, maar liet zijn arm niet los.
    Waarom zou ik? Ik wou hem bij me. En bovendien ik wou iets in mijn armen hebben. Iets om vast te houden tijdens het slapen.

    Axton
    Ok, nu kon ik haar beginnen kietelen of in het zwembad gooien of zo. Of ik kon het op een manier doen waardoor ze niet -terecht- kwaad werd.
    "Maar al te graag, schatje." grijnsde ik. Ik draaide me meer naar haar toe en drukte haar zachtjes onderuit, zodat ze plat op de bank lag. Ik ging boven haar hangen en drukte mijn lippen op de hare.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik zie dat ze me niet los gaat laten en dit is niet de gemakkelijkste houding dus ik zucht en trap mijn schoenen uit. Ik ga naast haar liggen en leg het deken over ons heen. Ik kijk naar haar en glimlach dan.

    Alexi
    Ik kus hem teder terug maar het is nog steeds mistig in mijn hoofd door de slaap. Nou het zal zou wel overgaan want op deze manier word ik wel graag wakker. Ik leg mijn ene arm om zijn hals om het iets dichter te trekken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaakkeezzxx? (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Jake
    Ik open mijn ogen met een glimlach. 'Veel... veel beter.' zeg ik en grinnik even zachtjes.
    Ik druk mijn lippen terug op de hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Hij opent zijn ogen en zijn glimlach is echt zo lief en slaperig. Als hij zijn lippen weer op die van mij drukt ga ik boven hem hangen en kus hem weer. Ik heb gewoon té veel energie.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik zie dat ze me niet los gaat laten en dit is niet de gemakkelijkste houding dus ik zucht en trap mijn schoenen uit. Ik ga naast haar liggen en leg het deken over ons heen. Ik kijk naar haar en glimlach dan.

    Alexi
    Ik kus hem teder terug maar het is nog steeds mistig in mijn hoofd door de slaap. Nou het zal zou wel overgaan want op deze manier word ik wel graag wakker. Ik leg mijn ene arm om zijn hals om het iets dichter te trekken.

    Braxlin
    Ik glimlachte even en alsof ik zijn lichaamswarmte voelde, kroop ik dichter naar hem toe.
    "Hou van je, Joshua." mompelde ik nu zacht. Maar of het verstaanbaar was, was wat anders.

    Axton
    Ik kuste haar vuriger als ik merkte dat ze niet echt wakker werd.
    Mijn lippen dwaalden na een tijd af naar haar hals waar ik plagend wat kusjes drukte. Ik ging even over naar haar sleutelbeen om dan weer via een spoor van kusjes naar haar lippen te gaan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik trek haar terug naast mij.
    'Nog even liggen?' vraag ik zachtjes. Ik wil nog niet opstaan.

    Joshua
    Ik hoor haar heel zachtjes mompelen dat ze van me houd en ik glimlach.
    'Ik ook van jouw lieverd.' zeg ik zachtjes.

    Alexi
    Ik word direct een stuk wakkerder als hij me in mijn hals zoent en er onstaat kippenvel.
    'Oke ik ben wakker.' prevel ik tegen zijn lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij trekt me terug naast zich en ik blijf dan maar gewoon liggen.
    'Best,' zeg ik tegen hem. 'O en Aylin belde en ze kunnen niet komen. Maar tante is ziek.'
    Ik druk een kusje op Jake's borstkas en streel met mijn vingertoppen er ook over heen.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 22:56 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "En dan." zei ik zachtjes terug en bleef mijn lippen op de hare drukken.
    Ik streelde nu met mijn tong over haar onderlip, vragend om toestemming.

    Braxlin
    *gaat nu eindelijk haar bek houden en slapen xD*


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik knik en trek haar steviger tegen me aan. 'Les?' mompel ik tegen haar haar aan.
    'Zullen we anders vandaag iets gaan doen met Katherine? Dan heb je wat tijd met haar.'

    Alexi
    'Niets.' fluister ik terug en open mijn mond een stukje. Mijne ene arm ligt nog steeds om zijn hals.
    Mijn andere hand ligt op zijn borstkas.

    Joshua
    Ik maak me voorzichtig los. 'Ik ben zo terug.' zeg ik zachtjes en ren naar beneden. 'Jullie twee moeten slapen.' zeg ik en ze pruilen 'Maar Joshii?' Ik schud mijn hoofd en ze rennen naar hun kamer. Ik loop hen achterna en help hem met hun pyjama en stop hen in. Dan loop ik terug naar Braxlin, kleed me uit en ga naast haar liggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake trekt me dichter bij zich en ik lig nu wel gewoon stil. Zijn gezicht zit half in mijn haar en mijn armen liggen tussen ons in. Hij stelt voor om iets te doen met Katherine, ik ben verbaasd door zijn voorstel.
    'Eh ja hoor, als je dat ook wilt,' zeg ik dan met een blije glimlach. 'En als nick het ook goed vindt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik glipte met mijn tong naar binnen en startte zo het passievolle liefdesspel. Mijn handen streelden van haar heupen naar haar borsten en terug. Tot ze bij haar borsten bleven hangen, die ik zachtjes begon te kneden.

    Braxlin
    Toen zijn arm verdwenen was, verdween mijn duim ook uit mijn mond. Ik opende heel even mijn ogen, maar sloot ze snel weer. Ik was sowieso maar halfwakker geworden en lag binnen notime weer even diep te slapen als daarvoor, maar dan zonder duimen...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ikgaslapen. Adios.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.