• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. GEZOCHT!
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Dinaggo.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    -Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 15:31 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles.

    "Misschien, het ligt eraan of ik geholpen wordt of niet." zei ik zacht, waarna ik hem een gemene bik toezond. Gelukkig trok hij me al mee en halverwege de trap werd ik tegen de muur aangeduwd en voelde ik zijn onderlichaam tegen het mijne schuren.
    "Nee." zei ik meteen, waarna ik een tevreden geluidje maakte en hem beloonde door mijn lippen zachtjes op die van hem te drukken om meteen een wilder tempo aan te nemen. Ik was de jongste, maar had ook het minste geduld.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    'Uiteraard. Zo aardig ben ik dan ook wel weer...' Ik grinnikte zachtjes en bekeek Harry's lichaam uitbundig. 'Dat is mooi.' Ik grijnsde naar hem en voelde daarna zijn volle lippen tegen die van mij. Ik beet zachtjes op zijn onderlip en trok er even aan, de toestemming zou hij me toch wel geven. Het leek me alleen niet zo handig om seks te hebben op een trap waar iedereen langs kan lopen. Ik pak Harry's handen vast en zonder de zoen te verbeken probeer ik om zo goed als het mogelijk is boven te komen. Er zijn wel wat dingen gevallen, ik schuifel met Harry naar de badkamer waar ik gisteren nog met Nicki ben geweest, aangezien ik geen andere plekken kende behalve haar kamer en dat leek me sowieso geen goede plek. Ik liet Harry's rechterhand los en opende de badkamerdeur, ik wurmde onzelf erin en sloot de deur om 'm vervolgens op slot te draaien. Met een klap duwde ik Harry tegen de deur aan en hijgend keek ik hem aan. 'Zo, nu kunnen we niet gestoord worden...' Ruw drukte ik mijn lippen weer tegen die van hem aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [nsdg owsiqsvbjZXV Lirry smut. D: Dominante Liam is zo hot. Ö]


    Take me to wonderland

    Harry Edward Styles.

    Ik liet mezelf door Liam leiden aangezien ik geen ervaring had met jongens, alleen maar met meisjes. Ja, ik was serieus... Ik had nog nooit een jongen in mijn bed gehad en Liam kreeg de eer om diegene te zijn die de eerste werd. En misschien wel de laatste, maar dat liet ik nog even tussen haakjes.
    Ik knikte tevreden en opende vrijwel meteen mijn mond weer omdat ik wist dat Liam toch opnieuw toestemming zou gaan vragen. Ik liet mijn tong in zijn mond glijden en verkende die op een propere manier, waarna ik een spelletje met zijn tong speelde en ongeduldig aan zijn shirt begon te sjorren.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Een goedkeurend geluidje verliet mijn mond waarna ik Harry wilde terug zoende. Op de een of andere manier voelde zijn tong in mijn mond gewoon heel erg prettig aan. Hm, het was een tijdje geleden dat ik seks had gehad met een jongen, de voorkeur ging uit naar meisjes, maar een jongen op z'n tijd is ook goed. Harry's handen voelde ik aan de onderkant van mijn shirt en ik grijnsde tegen zijn lippen aan. Ik zocht het niet om Harry's shirt uittrekken en begon gelijk aan zijn broeksknoop, zo kon ik hem ondertussen nog wat meer plagen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles.

    Ik zuchtte eventjes van genot en kreeg uiteindelijk zijn shirt uit, waarna ik mijn lippen opnieuw hebberig tegen de zijne aandrukte en het shirt meteen op een willekeurige plek drapeerde. Ik liet mijn handen over zijn torso glijden en telde eventjes grijnzend de blokjes, waarna ik rustig verder ging met strelen.
    Liam's handen die met mijn broekknoop aan het kloten waren voelden verschrikkelijk goed, maar ook een beetje vervelend. Het duurde me allemaal wat lang... Ik was echt iemand die van vluggertjes hield en dan ook zo vaak mogelijk per dag. Niet dat ik elke dag een ander had, ik was op dat opzicht nog vrij braaf...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Ik voelde Harry tegen mijn lippen aan grijnzen toen hij met zijn handen over mijn borstkas gleed. Mijn vinger haakte ik achter zijn broek, waarna ik er een ruk aan gaf en de knoop open vloog, deze keer bleef die er wel aanzitten. Ik grinnikte zachtjes en zorgde ervoor dat Harry's broek uitviel. De rest kon hij er zelf meedoen, ik liet mijn vingertoppen over zijn erectie strelen, waar ik zo een paar minuten mee door ging, wetend dat ik hem helemaal gek aan het maken was. Maar dat moest kunnen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    IrishCharm schreef:
    Niall James Horan

    "vindt je dat erg dan?" grijnst hij.
    Ik grinnik en verstevig zijn greep rond hem, ik draai mijn hoofd zodat ik mijn gezicht in zijn nek kan begraven. Na een paar seconde kijk ik hem aan. "Nope, helemaal niet," grijns ik.

    [veel plezier! x'D Ik heb proefwerk. D:]


    Zayn Malik

    Ik grinnik en kijk Liam en Harry na. 'Hmm, dat word Lirry sex' grinnik ik.
    "Nope, helemaal niet," grijnst hij en ik lach ook even. Ik haal een hand door mijn kuif.
    'Dat is dan mooi' grinnik ik en druk plagend een kusje onder zijn oor....


    El Diablo.

    Harry Edward Styles.

    Ik voelde hoe mijn broek tot aan mijn knieën zakte en trapte die binnen twee luttele seconden uit, waarna ik mezelf weer volledig op Liam focuste en mijn handen over zijn hele lichaam liet gaan.
    Ik kreunde zachtjes terwijl mijn erectie zijn volledige lengte begon te krijgen en stootte na een tijdje in een reflex Liam's kant op, maar dat was puur omdat ik het gewend was dat ik nu allang aan het stoten zou zijn. Ja, wat? Ik was een sneltrein in bed, maar ik was wel uitermate goed! Egoïstisch? Misschien, maar vraag dat maar aan de meisjes die seks met me hebben gehad.
    "Li, hou op." prevelde ik tegen zijn lippen aan. "Ik pak je dadelijk zo hard terug..."

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 15:26 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Om Harry maar niet langer te plagen en ik toch nog best wel aardig ben trok ik ook in een ruk zijn boxer uit, die ergens verder onder bleef steken. Ook deze keer mocht Harry die verder uit doen. Met mijn vingertoppen streelde ik nu rustig zijn erectie en af en toe gebruikte ik mijn nagels, voor wat je nagels kon noemen. 'Hm,' kreunde ik zachtjes tegen zijn lippen aan. 'Ik ben benieuwd of je echt zo goed bent als al die meisjes zeggen...' Wie weet viel het wel hartstikke tegen al zou ik dat niet begrijpen want hij was met zoveel meisjes naar bed geweest. We zullen zien.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan

    "Hmm, dat wordt Lirry sex," grinnikte Zayn als Harry en Liam de trap opgaan. "Die twee doen het met iedereen, zolang ze maar seks hebben," grinnik ik.
    Ik glimlach als Zayn zijn hand door mijn kuif gaat. Zijn hand brengt een rilling over mijn ruggengraat.
    'Dat is dan mooi' grinnikt Zayn en drukt dan een kusje onder mijn oor waardoor ik even huiver van genot. het voelde goed aan, maar het voelde altijd goed aan als Zayn me aanraakte. Mijn hand wrijft even over de plek waar een paar seconde eerder Zayns lippen hebben gestaan. Ik draai me naar hem toe en geef hem een kusje op zijn ongeschoren kin en dan eentje op zijn neus.


    Take me to wonderland

    Harry Edward Styles.

    Ik liet een zucht weerklinken toen mijn erectie nu vrijuit kon gaan en mijn boxer lag net zoals mijn broek binnen no time ergens in de badkamer, waarna ik grijnsde tegen zijn lippen aan.
    "Ik zal het je eens bewijzen." prevelde ik zachtjes, waarna ik mijn lippen langs zijn kaaklijn liet glijden en een aantal kusjes erop drukte, waarna ik ook tegen zijn oor een kus drukte en vervolgens via zijn hals ietsjes naar beneden zakte, maar niet lager dan zijn borstkas. Van pijpen wist ik eerlijk gezegd heel weinig af... Ik wist wel hoe het ongeveer te werk zou gaan aangezien meisjes het genoeg bij mij hadden gedaan, maar ik had geen idee hoe zij een hele erectie in hun monden kregen... Dat vroeg ik me nog steeds af. Maar goed, ik zou het dadelijk eens uitvinden.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    Hij wrijft over de plek waar ik hem net had gekust en ik lach even. Hij draait zich naar mij toe en drukt een kusje op mijn kin en dan op mijn neus.
    Ik grinnik even en kijk hem even recht in zijn blauwe ogen aan. 'You're cute Nando' grijns ik en kijk hem aan.
    Ik kijk even om me heen maar eindig dan toch weer bij Niall....


    El Diablo.

    Liam Payne.
    Een sissend geluidje verliet mijn mond toen ik voelde hoe Harry zacht overal kusjes begon te drukken, behalve lager dan mijn borstkas. Na een paar seconde liet ik hem stoppen en trok toch maar zijn t-shirt uit, dat ging wat makkelijker. Ik legde mijn lippen voor een seconde op die van hem, om vervolgens via zijn kaak, naar zijn nek, waar ik even zachtjes in beet, door te gaan naar zijn borstkas, op al zijn tepels gaf ik een kusje voordat ik voor hem neerknielde, een paar kusjes rondom zijn erectie drukte en vanonder mijn wimpers keek ik hem aan. 'Klaar voor het echte werk?' Vroeg ik hem, waarna ik met mijn lippen de top van zijn erectie omsloot.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall james Horan

    Zayn grinnikte toen ik hem de kusjes gaf en keek me daarna recht in de ogen. Ik keek hem terug aan en werd helemaal stil.
    'You're cute Nando' grijnsde hij, maar bleef me aankijken. Toch keek hij even om zich heen om dan weer baar mij te kijken. Geen moment had ik hem uit het oog verloren. "You're handsome," zei ik zachtjes. Zonder het door te hebben leunde ik wat naar hem toe.


    Take me to wonderland