• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. GEZOCHT!
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Dinaggo.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    -Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 15:31 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    IrishCharm schreef:
    Niall james Horan

    'Wat valt hier nog te doen als we toch braaf moeten zijn?' Mompelt Zayn verveelt en neemt een trek van zijn sigaret.
    "Je hebt mij nog," bijt ik speels op mijn tong. "Trouwens, Ik denk dat we heel wat fun met ze gaan hebben als we hun verslaving afnemen. Of dood natuurlijk," haal ik mijn schouders op.


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    'Dat weet ik niet' zei Harry zachtjes. Ik sloeg mijn ogen even neer en knikte toen zachtjes dat ik het begreep.
    'LouLou, nooit meer huilen om Harry' zei hij op een kinderlijk toontje ik grinnikte even en trok Harry weer in een knuffel. Hij klonk gewoon zo ontzettend schattig en dan moest ik hem gewoon knuffelen. 'Ahw Harry!' zei ik waarna ik even door zijn krulletjes ging met mijn hand.
    'Harry nooit meer Louis pijn doen' zei ik op de zelfde kinderachtige toon die Harry had gebruikt.


    Let's play a love game.

    Harry Edward Styles.

    Genietend legde ik mijn hoofd in mijn nek toen hij door mijn krullen streek. Ik hield er echt van als iemand met zijn handen door mijn krullen ging. Het gaf me een lekker gevoel.
    Ik schudde meteen mijn hoofd op zijn woorden. "Dat beloof ik, Boobear." zei ik, waarna ik mijn hoofd op zijn schouder legde en tekeningetjes maakte op de stof van zijn shirt.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    'Dat beloof ik, Boobear.' ik glimlachte even en legde mijn neus op zijn schouder. Ik voelde hoe Harry allerlei rare tekeningen was aan het maken op mijn rug en ik grinnikte even. 'Wat ben je aan het doen? Dat kietelt' zei ik grinnikend. Ik liet mijn hand over zijn rug gaan en tekende met mijn vinger een hartje op zijn rug.
    'Wat heb ik getekend?' vroeg ik met een glimlach.


    Let's play a love game.

    Zayn Malik

    "Je hebt mij nog," zegt Niall en ik grinnik even.
    "Trouwens, Ik denk dat we heel wat fun met ze gaan hebben als we hun verslaving afnemen. Of dood natuurlijk," zegt hij en haalt zijn schouders op.
    Ik lach even en en kijk hem aan. 'Dood, hoop ik niet'


    El Diablo.

    Niall James Horan

    Zayn lacht even met mijn uitspraak en kijkt me dan aan. 'Dood, hoop ik niet'
    "Je weet nooit met die meiden," zeg ik. Harry en Liam zijn ondertussen de kamer weer uitgelopen waardoor ik en Zayn weer alleen zijn.
    "Dat kwartet was snel afgelopen," grinnik ik.


    Take me to wonderland

    Harry Edward Styles.

    "Tekenen." piepte ik, om vervolgens op te houden en te voelen wat Louis aan het tekenen was. Een hartje, zeker weten. Ik wist na al die jaren wel hoe Louis' aanvoelde...
    "Een cirkel?" vroeg ik plagend, om vervolgens zachtjes te lachen en met mijn krullen langs zijn wangen te gaan en weer uit de knuffel kwam. Ik zuchtte, glimlachte zwakjes en keek naar Nicki en Liam.
    "Jullie redden jezelf wel." zei ik grijnzend, om vervolgens Louis' hand te pakken en hem mee te trekken. "Wist je dat Niall en Zayn ook al bezig waren?" vroeg ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    "Je weet nooit met die meiden," zegt hij en ik knik instemmend.
    "Dat kwartet was snel afgelopen," zegt hij en ik lach even. 'Nu je het zegt' grinnik ik.
    Ik kijk hem aan. 'Wat gaan we nu doen?'


    El Diablo.

    Niall James Horan

    Zayn kijkt me terug aan waardoor er weer kriebels in mijn buik los komen. En dat allemaal sinds vanmorgen? Wat zat er in die drug?
    'Wat gaan we nu doen?' vroeg hij dan.
    Ik lui mijn schouders wat op. "Geen idee, wat wil je doen?"


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    'Een circel?' vroeg Harry ik wist gewoon dat hij me aan het plagen was. Speels stak ik mijn tong uit en trok even een pruillipje toen hij uit mijn knuffel kwam.
    'Jullie redden jezelf wel?' vroeg Harry aan Nicki en Liam. Zonder een antwoord af te wachten pakte hij mijn hand en trok me mee. Ik grinnikte even en liet me mee trekken.
    'Wist je dat Zayn en Niall ook al bezig waren?' vroeg Harry. Verbluft bleef ik staan. 'Serieus?... En dan zijn wij hier om de zussen te gaan helpen van hun problemen' ik schoot in de lach. Dat kwam eigenlijk best stom over.
    'En wat zullen wij eens gaan doen?' speels wiebelde ik even met mijn wenkbrauwen en ik keek Harry aan.


    Let's play a love game.