• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. GEZOCHT!
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Dinaggo.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    -Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 15:31 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    ((xD ik heb hier blijkbaar wat gemist)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne.
    Direct sloot ik mijn ogen toen ik voelde hoe Harry begon met kusjes te drukken, ik leunde met mijn hoofd al tegen de deur aan en slikte een keer hoorbaar. Een klein geluidje verliet mijn mond toen ik zijn lippen op mijn tepels voelde, ik merkte wel dat hij alles wat voorzichtiger deed, wie weet, zou dit zijn eerste keer zijn met een jongen? Ik grijnsde, dat ging ik straks wel even navragen. Harry trok met een ruk mijn broek uit en ik slaakte een opgeluchte zucht, daar was ik in ieder geval al vanaf. Harry drukte zacht kusjes op de stof van mijn boxer en uiteindelijk op mijn erectie. Een kreun verliet mijn mond en ik liet mijn haren door zijn krullen heen gaan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (O my gosh, waarom mis ik steeds alles? x'D)


    Let's play a love game.

    Niall james Horan

    Ik blijf hem afwachten aankijken terwijl hij me ook terug in de ogen aanstaart.
    'Mhm, misschien dit?' grijnst hij waarna hij naar me toe buigt. Ik voel mijn hart tegen mijn borstkas kloppen. Een plotselinge warmte overvalt me.
    Hij stopt dan even en grijnst weer waardoor ik zo in een plasje water kon smelten. Dan drukt hij zacht zijn lippen op de mijne en grijnst. Ik grijns terug en kus hem terug. Mijn hand gaat naar zijn wang, waar ik zachtjes streel. Mijn ademhaling wordt zwaarder. Terwijl ik kus, zet ik de rest van mijn lichaam ook wat dichter tegen hem zodat ik hem beter kan zoenen.


    Take me to wonderland

    (Waar kan ik Louis eens neer dumpen? :3)


    Let's play a love game.

    Harry Edward Styles.

    Ik hoorde hoe Liam een kreun slaakte en hoe zijn handen zich een weg door mijn krullen zochten, waardoor ik zelf ook eventjes een minuscuul momentje van genot had. Ik hield er gewoon van als iemand door mijn krullen streek.
    Ik beet even op mijn lip, trok zijn boxer uiteindelijk omlaag en bekeek zijn geslachtsdeel even goedkeurend, maar ik slikte toch eventjes. Nou Harry, succes...
    Ik slaakte een zucht, plaatste mijn lippen op zijn eikel en drukte er een zacht kusje op om vervolgens mijn mond te openen en een deel van zijn erectie in mijn mond te nemen. Ik deed wat ik dacht dat ik moest doen... Mijn tong rondjes laten draaien en mijn hoofd op en neer bewegen, maar verschrikkelijk ver ging ik nog niet. Ten eerste omdat dat me niet ging lukken en ten tweede omdat ik daar ietsjes te gespannen voor was.


    Reading a good book is like taking a journey.

    CrazyLove2x schreef:
    (Waar kan ik Louis eens neer dumpen? :3)


    (Nicki leeft nog. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Eigenlijk vond ik het heel schattig hoe nerveus Harry was. Maar meestal is iedereen dat met zijn eerste keer, zo had ik dat ook. Harry trok mijn boxer omlaag en deze keer slaakte ik echt een opgelucht zucht. Eindelijk. Ik hoorde Harry zuchten voordat hij zijn lippen tegen mijn eikel aandrukte en er een zacht kusje op drukte, vervolgens opende hij zijn mond en nam een deel van mijn erectie in zijn mond. 'H-hm,' kreunde ik zachtjes, waarna ik aan een paar krullen trok en bijna de neiging had om tegen zijn hoofd aan te duwen maar ik bleef erbij dat het zijn eerste keer is, of dat dacht ik, ik wist het niet.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    xAmore schreef:
    (...)

    (Nicki leeft nog. ;p)


    [En dan gaat Nicki ook heftige seks hebben met Louis, hahaha.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles.

    Oké, ik deed het tot nu toe dus goed... Tenminste, zo klonk het. Tevreden met mijn primeur dat ik voor de eerste keer in mijn leven een jongen pijpte nam ik zijn erectie nog een stukje dieper in mijn mond, maar verder zou ik zeker weten niet kunnen geraken. Ik was niet bang voor kokhalzen, maar wel dat ik mijn maag nog zou gaan legen en dat wilde ik absoluut voorkomen.
    Ik voerde het tempo ietsjes op en zette mijn handen op Liam's heupen zodat ik ietsjes makkelijker bij hem kon. Hm, seks met een jongen voelde nog best lekker...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Slade schreef:
    (...)

    [En dan gaat Nicki ook heftige seks hebben met Louis, hahaha.][/quote}

    (Gezellig x'D. Waar is Nicki ergens? :3, ja ik ben even te lui om terug te lezen :$)


    Let's play a love game.

    [En Rosalie zit in een kroeg. Lol... Hahaa ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    CrazyLove2x schreef:
    ]Slade schreef:
    (...)

    [En dan gaat Nicki ook heftige seks hebben met Louis, hahaha.][/quote}

    (Gezellig x'D. Waar is Nicki ergens? :3, ja ik ben even te lui om terug te lezen :$)


    (Op haar kamer. ;p)

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 17:12 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    En daar zat je dan helemaal alleen Ik zuchtte even en stond op er moest toch iets anders te doen zijn behalve wat saai voor je uit zitten te kijken. Ik besloot maar eens naar boven te gaan en naar Nicki toe te gaan, wow dat ik dat ooit ging doen. Ik liep snel naar Nicki haar deur en klopte aan.
    'Euh... Hoi?' wat deed ik in godsnaam hier? Het was nu al te laat om terug te gaan en ik zuchtte kort.


    Let's play a love game.

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik keek op bij de stem van Louis en trok even een grimas, waarna ik snoof en weer verder rookte. Wat deed hij nou weer hier? Controleren of ik stiekem meedeed met Liam en Harry? Ja, dacht je nou echt dat ik dat niet had gehoord? Hun gekrijs was tot hier te horen... Maar goed, dat mochten ze lekker zelf weten. Als ze het maar opruimden...
    "Wat?" vroeg ik uiteindelijk, waarna ik Louis vragend aankeek en nog een trekje nam. "Als je een sigaret wilt moet je naar dat chagrijn van een Zayn gaan."


    Reading a good book is like taking a journey.