• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. GEZOCHT!
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Dinaggo.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    -Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 15:31 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mila Engullir Jackson.

    'Dus jij kan je ook bijna niets meer herrineren?' vroeg ik grinnikend. 'Dat herken ik wel' zuchtte ik. 'Eigenlijk zouden we eens een camera moeten ophangen in het huis als we een feestje hebben en het daarna gaan bekijken, dan kan ik eens zien wat ik allemaal heb beleeft' zei ik droog. Eigenlijk vond ik het zo'n slecht plan nog niet, alleen met Nicki in de beurd zou het wel meteen een 16+ of misschien zelfs 18+ filmpje worden, maar ja je moet er iets voor over hebben om te weten wat je allemaal had uit gespookt?


    Let's play a love game.

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik staarde Louis even aan en had een neiging om hem een klap te verkopen. Dat vroeg je toch niet zomaar?!
    "Minstens een keer per dag." mompelde ik uiteindelijk met een vertrokken gezicht, waarna ik hem een duwtje gaf zodat hij op zijn rug op het bed belandde en ik mijn hoofd een tikkeltje schuin hield.
    "Dan mag ik ook eens vragen hoe vaak jij seks hebt gehad?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Lynn Johanne Jackson
    'Dus jij kan je ook bijna niets meer herrineren?"vroeg ze me toen grinnikend en ik knikte even.
    'Dat herken ik wel' zuchtte ze. 'Eigenlijk zouden we eens een camera moeten ophangen in het huis als we een feestje hebben en het daarna gaan bekijken, dan kan ik eens zien wat ik allemaal heb beleeft' ik lachte even om haar droge opmerking.
    "Eingelijk is dat nog niet zo'n slecht idee."grinnik ik en kijk Mila even aan.
    "Zullen we die jongens even ambeteren?"grijns ik naar haar,aangezien ik me nu beter voel.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis William Tomlinson.

    'Minstens een keer per dag.' mompelde Nicki. Ik keek haar even met grootte ogen aan, waarom had ik dit om een of andere rede verwacht. Ik voelde hoe Nicki mij een duwtje gaf en ik belande met mijn rug op het bed.
    "Dan mag ik ook eens vragen hoe vaak jij seks hebt gehad?" zei Nicki terwijl ze haar hoofd schuin hield. Ik piepte even, dat kon je toch niet vragen?... Al had ik het een soort van net ook gevraagd maar toch.
    'Uh... Gewoon' antwoordde ik kort. Ik had eigenlijk geen idee... als je soms te diep in het glasje keek tja dan kon je nog wel eens los gaan.


    Let's play a love game.

    Mila Engullir Jackson.

    'Ja ik weet het, soms heb ik ook goede ideeën.' zei ik met een lach.
    '"Zullen we die jongens even ambeteren?" grijnst Lynn ik kijk haar even aan en schiet in de lach.
    'Lynnie Lynnie Lynnie toch, wat ben je van plan?' vroeg ik haar nieuwsgierig.

    (Ik ben zo terug even eten)


    Let's play a love game.

    Lynn Johanne Jackson
    'Ja ik weet het, soms heb ik ook goede ideeën.' zei ze met een lach en ik grinnik even.
    'Lynnie Lynnie Lynnie toch, wat ben je van plan?'vroeg ze nieuwsgierig en ik grijnsde even.
    "Alsd zij ons komen ambeteren ,hunnen wij dat toch ook met hen."grijns ik.
    Wij hadden trouwens ook niet om hun gevraagd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne.
    Ik slaakte een verontwaardigd geluidje. 'Dus je hebt ook nog nooit seks gehad met Louis? Echt niet? Weet je wel zeker dat je de waarheid spreekt?' Ook ik begon Harry's voorbeeld op te volgen en begon mijn kleding weer aan te trekken. 'Wat vreemd, je bent altijd zo intiem met hem en dan ben ik je eerste, hm. Maar dat is stiekem ook gewoon heel schattig.' Ik grijns en terwijl ik mijn broek dichtknoop kijk ik Harry aan. Hij bloost. 'Awh, je bloost! Dat maakt je alleen maar meer schattiger.' Ik floot zachtjes toen zijn hoofd heen en weer schudde en zijn krullen weer precies perfect op zijn hoofd lagen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    IrishCharm schreef:
    Niall james Horan

    Ik blijf hem afwachten aankijken terwijl hij me ook terug in de ogen aanstaart.
    'Mhm, misschien dit?' grijnst hij waarna hij naar me toe buigt. Ik voel mijn hart tegen mijn borstkas kloppen. Een plotselinge warmte overvalt me.
    Hij stopt dan even en grijnst weer waardoor ik zo in een plasje water kon smelten. Dan drukt hij zacht zijn lippen op de mijne en grijnst. Ik grijns terug en kus hem terug. Mijn hand gaat naar zijn wang, waar ik zachtjes streel. Mijn ademhaling wordt zwaarder. Terwijl ik kus, zet ik de rest van mijn lichaam ook wat dichter tegen hem zodat ik hem beter kan zoenen.


    Zayn Malik

    Ik voel dat hij me terug zoent en ik grijns breed. Ik voel dat hij mijn wang zacht streelt en zijn lichaam dichter tegen mijn lichaam zet.
    Ik bijt zacht op zijn onderlip en duw hem zacht naar achter. Ik streel zacht over zijn wang en grijns weer.
    Mhm, goede zoener hoor....


    El Diablo.

    Niall James Horan

    Ik grijns als ik Zayn op mijn onderlip voelen bijten. Hij me zacht naar achter en streelt over mijn wang waardoor mijn maag sprongetjes van plezier maakt.
    Ik laat me op mijn rug op de bank vallen en trek Zayn met me mee zodat hij over mijn lichaam hangt. "Zayn wilt wel wat Iers geluk?" grinnik ik zacht waarna ik mijn lippen in zijn nek duw en een paarse zuigzoen zet.Mijn handen die nu op Zayn zijn onderrug liggen, glijden nu naar zijn kont waar ik zachtjes in knijp.


    Take me to wonderland

    Harry Edward Styles.

    "Ik lieg niet, Liam... Ik en Louis mogen dan wel hartstikke close zijn, maar verder niets." zei ik met een rood hoofd, waarna ik Liam aankeek en mijn schouders ophaalde. "Je bent een speciale uitzondering. Zo zal ik je gewoon noemen." zei ik met een grijns.
    Vrijwel meteen schudde ik mijn hoofd weer en maakte ik een protesterend geluidje. "Nee! Ik ben niet schattig!" riep ik uit, waarna ik Liam een quasi beledigde blik toewierp.
    "Lukt het je nog om met die slet van hiernaast iets te doen of ben je doodop?" vroeg ik grinnikend, waarna ik hem zo onschuldig mogelijk aankeek.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    "Zayn wilt wel wat Iers geluk?" grinnikt hij zacht en ik lach even. ´Altijd´ zeg ik.
    Ik voel hem een zuigzoen zetten en zachtjes in mijn kont knijpen. Ik kreun zachtjes en ik zet mijn lippen in zijn nek.
    Ik druk wat kusjes in zijn nek en ga verder naar zijn sleutelbeen..


    El Diablo.

    CrazyLove2x schreef:
    Louis William Tomlinson.

    'Minstens een keer per dag.' mompelde Nicki. Ik keek haar even met grootte ogen aan, waarom had ik dit om een of andere rede verwacht. Ik voelde hoe Nicki mij een duwtje gaf en ik belande met mijn rug op het bed.
    "Dan mag ik ook eens vragen hoe vaak jij seks hebt gehad?" zei Nicki terwijl ze haar hoofd schuin hield. Ik piepte even, dat kon je toch niet vragen?... Al had ik het een soort van net ook gevraagd maar toch.
    'Uh... Gewoon' antwoordde ik kort. Ik had eigenlijk geen idee... als je soms te diep in het glasje keek tja dan kon je nog wel eens los gaan.


    Nicki Aileen Jackson.

    Ik grijnsde om zijn piepen en klom bij hem op zijn borstkas, waarna ik hem nog eens een vragende blik toewierp.
    "Nou? Vertel eens. Wat noem jij gewoon?" vroeg ik grinnikend, terwijl ik hem even in zijn wang prikte en zonder pardon op hem bleef zitten. Mijn bed, mijn regels... En als hij het niks vond gooide hij mij maar van zich af en moest hij maken dat hij wegkwam. Het was kiezen of delen in deze ruimte.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall james Horan

    "Altijd," zei Zayn en ik grinnik. Ik wilde diegene wel zijn die hem altijd geluk bracht.
    Hij kreunde zachtjes door de zuigzoen die ik hem gaf en hij zette toen zijn lippen in zijn nek. Mijn broek begon opeens een beetje strakker te worden door Zayns gekreun. Wat zijn gekreun wel niet kon doen.
    Ik lachte zachtjes als hij wat kusjes in mijn nek duwde en dan verder ging naar mijn sleutel been.
    Mijn hand hand zocht zijn weg naar de rand van Zayn shirt en wanneer deze gevonden was, wreef ik met mijn hand over zijn buik en borstkas tot ik aan zijn tepels wkam, waar ik bleef rondcirkelen met mijn hand.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    Ik voel zijn hand rond mijn tepels en ik grom zachtjes. Hij wist me ook echt gek te maken..
    Ik til hem grijnzend op en loop naar boven. Ik open een deur en leg Niall grijnzend op bed.
    ´Let´s have fun´ fluister ik en trek zijn shirt uit...


    El Diablo.

    Niall james Horan

    Ugh, zelfs door zijn gegrom raak ik opgewonden.
    Opeens tilt hij me grijnzend op en loop naar boven richting een slaapkamer. In de slaapkamer legt hij me op bed waarbij hij le nog steeds grijnzend aankijk waardoor ik niet anders kan dan terug grijnzen.
    "Let's have fun," fluistert hij waarbij hij mijn shirt uittrekt. "Sure took you long enough," grijns ik en begin hef hevig te zoenen.
    mijn had trekt aan zijn shirt en grom even. "Too much clothes," ik neem de rand van zijn shirt en trek die over zijn hoofd zodat ik nu zijn blote torso kan bekijken. hierdoor maakt mijn vriend in mijn broek zich alleen maar groter waardoor er nu een duidelijke bobbel te zien is.
    Opeens schiet me te binnen dat er oude littekens op mijn benen staan waar Zayn nog niet vanaf wist. Ik kom dichter naar zijn oor. "Ze zijn van vroeger, maak je geen zorgen," fluister ik, hij zal wel door hebben wat ik bedoel als hij mijn broek uittrekt.Ik geef een zoen op zijn oorschelp en dan eentje in zijn nek net onder zijn oorlel.


    Take me to wonderland