• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. GEZOCHT!
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Dinaggo.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    -Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 15:31 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Luister Niall, we zijn hier om die meisjes te helpen en niet om onszelf in de problemen te brengen... Ik geef toe dat ik ook niet de meest fraaie persoon hier ben, maar volgens mij ben ik echt de enige die me vannacht heeft gedragen." grinnikte Harry trots. "Maar jij bent ook buitengegooid," lachte ik. "Trouwens, meer dan wat stoned zijn, is er ook niet gebeurd," grinnikte ik. "En we weten allemaal dat jij hier de volwassene bent van ons vijf," glimlachte ik. "En ik kom echt niet in de problemen. Dat stoned zijn was maar eenmalig. Ik ga Lynn trouwens proberen van haar verslaving af te krijgen," zeg ik resoluut met een glimlach. Altijd de glimlach op mijn gezicht.
    'De enige drug die ik ooit heb aangeraakt was een joint en wat XTC' zei Zayn.
    "Die nam ik als kleuter," lachte ik. "Trouwens, hoe stopte je?"

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 22:18 ]


    Take me to wonderland

    Liam Payne.
    Al een paar minuten sta ik naar het geruzie van Nicki en haar zogenaamde beste vriendin te luisteren, tenminste zo kon ik het erop uit maken. Nu liet ik de zak met vuil uit mijn handen vallen en liep ik erop af, het meisje was net weggerend en Nicki stond er nog alleen, met een rode plek op haar wang. Ik frons mijn wenkbrauwen en kijk haar aan. 'Wat is er gebeurd?' Niet dat ik het niet gehoord had, maar dat klonk een beetje onbeschoft om te zeggen...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Niall, Zayn, Louis en Harry blijven wijselijk uit de bitchfight. x'D]


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    "Die nam ik als kleuter," lacht hij en ik grinnik. 'Begon ermee toen ik 12 was' lach ik..
    "Trouwens, hoe stopte je?" vroeg hij en ik haal nonchalant mijn schouders op. 'Op mijn 15e, door te zuipen' grinnik ik.
    Ik rek me uit, 'maar Harry, jij bent gewoon braaf' lach ik...


    El Diablo.

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik staarde voor me uit en voelde de pijnlijke plekken brandden waar Rosalie me daarnet had geslagen. Hoe durfde dat kind me zomaar te slaan en me ook nog eens zo uit te kafferen?! Ze was gestoord geworden volgens mij...
    "Zegt het kind wat ik van straat hebt gehaald." siste ik zacht, waarna ik toekeek hoe ze met haar spullen naar beneden kwam. Goed, ze deed het tenminste zelf... Als zij het niet had gedaan had ik haar zooi wel uit het raam gesmeten.
    "Niks, ruzie met Rose." zei ik zachtjes, waarna ik naar Liam keek en mijn hoofd schudde. "Blijkbaar kan ze er niet tegen dat ik mijn zin altijd doordrijf en dat zij geen prinsesje is waar alles voor geregeld wordt."

    Harry Edward Styles.

    "Dus jij helpt die drugsverslaafde met de naam Lynn?" vroeg ik, waarna ik knikte en zuchtte. "Misschien kunnen we onderling afspreken wie -wie gaat helpen, aangezien dat makkelijker is dan met z'n allen wat aan te modderen hier en zelf nog hetzelfde pad gaan bewandelen, hm?"
    Ik bloosde even en keek Niall met een pruillip aan. "Niet lief, jij had me weer binnen kunnen laten..." zei ik zacht, waarna ik opkeek door een aantal klappen die ik hoorde vallen.
    "Jezusmina... Wat nu weer?" mompelde ik, maar Liam was al daar dus ik hield mijn mondje verder dicht.
    Ik keek Zayn knikkend aan. "Dat klopt! Ik ben een schatje, niet?"

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 22:23 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Ik wist niet precies of ze het er nou moeilijk mee had of niet, ik kon het niet zien, maar ik besloot de eerste poging te wagen en stapte op haar af om mijn arm om haar schouder heen te slaan. 'Het komt wel goed, echt,' suste ik haar zachtjes. Vanachter mij hoorde ik Harry iets mompelen, maar die ging direct weer weg toen hij mij zag, dat vond hij wel goed genoeg. 'Waar hadden jullie ruzie over?' Ik keek even rond en zag dat hier ook nog best veel troep lag. Dah, Louis had zijn werk weer eens niet goed gedaan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    lachend kijk ik naar de bitchfight. 'Amuserend' grinnik ik en speel me Harry's krullen.
    "Dat klopt! Ik ben een schatje, niet?" zegt hij en ik kijk hem vaag aan.
    'Wat jij wilt' lach ik en kijk naar Rosalie. 'Goed gezegd hoor!' roep ik


    El Diablo.

    Niall james Horan

    'Op mijn 15e, door te zuipen' grinnikte Zayn waardoor ik luid begon te lachen. Typisch Zayn. "Ik was de idioot die dacht 'Hey, laten we beide doen!'," lachte ik waarna ik me weer naar Harry keerde.
    "Dus jij helpt die drugsverslaafde met de naam Lynn?" ik knikte. "Aangezien ik weet hoe het is en ze hebben er mij al van af geholpen," zei ik.
    "Niet lief, jij had me weer binnen kunnen laten..." zei harry toen ik begon over dat hij buiten werd gegooid. "Ik wist helemaal niet dat jij buiten was gegooid," verdedigde ik mezelf lachend.
    "Jezusmina... Wat nu weer?" mompelde Harry toen. "Negeren, gewoon negeren. Als Nicki in een ruzie zit, gewoon niet tussenkomen," gaf ik hem het goede advies.
    "Dat klopt! Ik ben een schatje, niet?" zei Harry toen en ik rolde mijn ogen. "Ja, je bent de beste," zei ik.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    "Ja, je bent de beste," zegt Niall waardoor ik hem beledigd aan kijk. 'En ik dan?' zeg ik met een pruillipje.
    Ik grinnik en leg mijn hoofd op Niall's schouder. Ik lach en speel met Harry's krullen.
    'Eindelijk word de slet ook eens op haar plek gezet' mompel ik..


    El Diablo.

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik haalde mijn schouders op en snoof even. "Kan mij het interesseren... Of ze vannacht nou buiten slaapt of bij haar ouders thuis, niet mijn probleem." zei ik, waarna ik even naar Liam keek en met mijn ogen rolde.
    "Over hoe gevoelloos ik wel niet ben en wat voor een slet ik ben... Oh, en over her feit dat ik haar niet genoeg steunde in onze vriendschap. Verder heb ik het niet gevolgd, totdat ik een klap kreeg."
    Ik siste zachtjes en draaide me naar Zayn toe. Even had ik de neiging om naar de keuken te lopen, een mes uit te zoeken en die naar hem toe te gooien, maar ik deed het niet. "Kop houden." gromde ik, waarna ik Liam's arm van me afschudde en de zak uit mijn handen liet vallen. Zonder nog iets te zeggen liep ik naar de trap toe, beende naar boven en ging daar op mijn kamer zitten terwijl ik een nieuwe sigaret begon te roken.

    Harry Edward Styles.

    Ik trok even een pruillip en keek naar Niall. "Ni... Zayn wil niet accepteren dat ik een schat ben en hij niet..." zei ik met een piepstem, waarna ik grinnikte en naar Rosalie keek. "Heb je haar de waarheid verteld?"
    Ik neuriede een liedje en trok me los uit Zayn's greep, waarna ik bij Niall ging zitten en mijn tong naar Zayn uitstak. "Niall vindt me wel lief..."
    "Waarom mag je er niet tussenkomen? Zo erg kan ze niet zijn..." zei ik lachend.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 22:36 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    'En ik dan?' zei Zayn met een pruillip.
    "Ni... Zayn wil niet accepteren dat ik een schat ben en hij niet..." kwam Harry erbij en ik begon te lachen. "Jullie zijn beide lief en schattig," zeg ik lachend.
    Zayn legde zijn hoofd op mijn schouder waarbij Harry van Zayns schoot ging en naast mij ging zitten. "Niall vindt me wel lief..."
    Ik grinnikte en ging met mijn hand door Harry's krullen. "Jullie zijn alle twee mijn lieve bitches," zeg ik dan en sla mijn armen rond Harry en Zayn. "Trouwens, wat ben ik dan?" lach ik.
    Vanuit mijn ooghoek zie ik Nicki naar boven gaan, even kijk ik haar achterna, maar wendde mijn aandacht dan weer tot Zayn en Harry.
    "Waarom mag je er niet tussenkomen? Zo erg kan ze niet zijn..." Ik keek harry even aan alsof hij gek geworden was. "Je weet toch dat je dankzij haar buiten lag?"

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 22:43 ]


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    Ik lach ook weer en kloot wat met mijn Iphone.
    "Trouwens, wat ben ik dan?" lacht hij en ik kijk even op. 'Jij bent de schattige Nando' lach ik.
    Ik leg mijn benen op de bank en kijk rond...


    El Diablo.

    Liam Payne.
    Ik zucht zachtjes en Nicki schud mijn arm van haar schouder af waarna ze de zak uit haar handen laat vallen en naar boven loopt. Verbaasd kijk ik haar na, maar ik wil haar niet achterna lopen, straks denkt ze dat ik haar overal stalk. Ik kijk naar alle troep en laat het voor wat het is, waarna ik naar de keuken loop, richting de andere jongens. 'Ze is gekalmeerd, denk ik...' Mompel ik zachtjes waarna ik op een van de stoelen ga zitten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Krijg je dan Bad Romance op je iTunes. ;p Ik: Want your bad bromance! x'D)

    Harry Edward Styles.

    "Ja... Maar dat betekent niet dat je er niet tussen kan springen als ze ruzie heeft. Ook al wil ik wel eens zien hoe haar nagels en haren in het rondvliegen..." zei ik grijnzend, waarna ik genietend achterover leunde toen Niall met zijn hand door mijn krullen ging. Wat? Ik hield er van als mensen dat deden...
    "Zayn heeft gelijk." zei ik zacht, terwijl ik glimlachte. "En de meest sexy persoon hier."
    Ik keek eventjes om me heen en zuchtte uiteindelijk. "Mag ik die dronken chick helpen? Lijkt me wel leuk... En ik wil niet bij een bitch zitten." zei ik met een pruillip, waarna ik naar Zayn keek. "Kunnen wij die alcoholiste samen doen? Dan kan Liam zich samen met Louis bezighouden met die slet..."
    Ik keek op en mijn wangen kleurden rood toen ik merkte dat Liam zich bij ons had gevoegd. "Oh... Ja... Hoi Leeyum." zei ik met een onschuldige grijns.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 22:50 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    Ik knik en kijk Harry aan. "Kunnen wij die alcoholiste samen doen? Dan kan Liam zich samen met Louis bezighouden met die slet..." zegt hij.
    Ik knik, 'is goed, maar dat word nog een probleem met mij erbij' grijns ik, doelend op het feit dat ik vannacht ook veels te veel heb gedronken..
    Ik kijk naar Niall en pak zijn hand. Verveeld speel ik met zijn vingers en zucht...


    El Diablo.