• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. GEZOCHT!
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Dinaggo.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    -Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 15:31 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Zayn slaat een arm rond me waardoor ik even grinnik en mijn armen rond zijn middel slab van opzij.
    'inderdaad Nando' lacht hij. Waarom is hij zo sexy, ik krijg er gewoon kriebels van.
    "We zijn net een koppel," grinnik ik verwijzend naar onze armen. Niet dat ik het erg vond, ik zat graag in zijn armen, het was comfortabel


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    "We zijn net een koppel," grinnikt hij en ik lach even. 'Nu je het zegt.'
    Ik kijk hem even aan en grijns. 'Vind jij dat erg dan' grijns ik...

    [Sorry kort, moet inpakken voor school -.-]


    El Diablo.

    Niall James Horan

    "vindt je dat erg dan?" grijnst hij.
    Ik grinnik en verstevig zijn greep rond hem, ik draai mijn hoofd zodat ik mijn gezicht in zijn nek kan begraven. Na een paar seconde kijk ik hem aan. "Nope, helemaal niet," grijns ik.

    [veel plezier! x'D Ik heb proefwerk. D:]


    Take me to wonderland

    (Jesus ik heb 4 bladzijdes gemist!:|, ik heb geen zin om het allemaal terug te lezen :$, heb ik nog wat belangrijks gemist? x'D)


    Let's play a love game.

    Liam Payne.
    'Inderdaad...' Ik liet mijn vingers onder zijn t-shirt glijden om op dezelfde plek weer verder te gaan als waar ik net zat, maar dan boven zijn t-shirt. Ik glimlachte toen ik zijn kreun hoorde en haalde mijn hoofd opnieuw op en brachte mijn mond naar zijn oor. 'Je hebt me wel gehoord, Styles.' Ik blies wat adem in zijn oor voordat ik weer terug ging liggen en gewoon doodnormaal doorging waar ik mee bezig was.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    CrazyLove2x schreef:
    (Jesus ik heb 4 bladzijdes gemist!:|, ik heb geen zin om het allemaal terug te lezen :$, heb ik nog wat belangrijks gemist? x'D)


    [Niall en Zayn zitten in elkaars armen. Niet als boyfriends, maar dat komt nog. x'D Niall moet nog wat meer van zijn charmes gebruiken. Rosalie is het huis uitgelopen na een ruzie met Nicki. Nicki zit nu boven op haar kamer. En Liam zit praktisch Harry te verleiden. x'D]


    Take me to wonderland

    IrishCharm schreef:
    (...)

    [Niall en Zayn zitten in elkaars armen. Niet als boyfriends, maar dat komt nog. x'D Niall moet nog wat meer van zijn charmes gebruiken. Rosalie is het huis uitgelopen na een ruzie met Nicki. Nicki zit nu boven op haar kamer. En Liam zit praktisch Harry te verleiden. x'D]


    (Dus zitten Niall + Zayn + Harry + Liam + Louis, dan nu allemaal op de bank nog steeds of is iemand verhuist? x'D)


    Let's play a love game.

    Harry Edward Styles.

    Ik beet op mijn lip en zorgde er zo voor dat ik niet ongegeneerd zou gaan kreunen, maar het was moeilijk om mezelf ervan te weerhouden opgewonden te raken.
    "Liam, alsjeblieft..." smeekte ik zachtjes, waarna ik bloosde toen hij in mijn oor blies en ik een erectie voelde opkomen. Shit... Niet handig. Niet op dit moment in ieder geval.
    "Je bent zo gemeen." siste ik in zijn oor, waarna ik mijn handen tot zijn onderrug liet zakken en hem daar verder streelde.


    Reading a good book is like taking a journey.

    CrazyLove2x schreef:
    (...)

    (Dus zitten Niall + Zayn + Harry + Liam + Louis, dan nu allemaal op de bank nog steeds of is iemand verhuist? x'D)


    [Iedereen zit nog daar ja. x'D]


    Take me to wonderland

    [rosalie en nicki hadden ruzie en Rosalie is het huis soort van uitgezet/uitgegaan ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liam Payne.
    Ik grijnsde en wist gewoon dat hij zich aan het opwinden was. 'Is little Hazza een beetje opgewonden aan het worden?' Ik bijt zachtjes in zijn nek en haal mijn hoofd daarna omhoog om hem uitdagend aan te kijken. 'Ben ik nu gemeen? Dat vind ik niet zo aardig van je...' Ik haal mijn vingers onder zijn t-shirt vandaan en laat mijn wijsvinger van bovenaan zijn borst naar beneden glijden, tot aan zijn broeksrand, waar ik een paar een keer overheen wrijf en vervolgens niets meer mee doe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles.

    Ik maakte een verontwaardigt geluidje, maar klapte mijn mond meteen dicht toen hij in mijn nek beet. "Li..." begon ik, maar Liam ging al verder door met zijn vingers van mijn borst naar mijn broekrand te verplaatsen en daar een paar keer overheen wrijft, waardoor ik mijn erectie nu wel degelijk voelde groeien en ik even naar adem hapte.
    "Alsjeblieft, Liam..." smeekte ik hem, waarna ik mijn handen van zijn rug afhaalde en ik hem met smekende oogjes aankeek. Ik wilde iets hebben, nu. Anders kwam ik nooit van mijn 'probleempje' af en dat vond ik minder plezant als ik hier met iedereen zou zitten...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Ik voelde onder mij iets groeien, en besefte dat het Harry's erectie was wat ik nu voelde. Een grinnik verliet mijn mond, je kreeg die jongen zo snel om. 'What's up?' Met een twinkeling in mijn ogen keek ik hem aan. 'We kunnen niet zomaar naar boven gaan... Dat besef je wel, toch? Het zou er namelijk een beetje raar uitzien...' Fluisterde ik zachtje, voordat ik naar zijn lippen keek en even over mijn eigen lippen likte. Ik had gewoon heel erg veel zin om die van mij er tegen aan te drukken, maar ik moest me inhouden, de andere jongens zaten hier ook nog. 'Dus, wat wil je?' Ik haalde zijn t-shirt een stukje omhoog en liet mijn vinger rustig onder zijn broeksrand glijden en voelde de band van zijn boxer.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles.

    Ik had ook niet anders verwacht dan dat Liam me het niet zo makkelijk zou gaan maken, ook al dacht ik daar heel anders over.
    "Boeien! Kom op, dit is niet meer leuk! Nog even en ik ren naar Nicki toe." siste ik verontwaardigt, waarna Liam me weer begon te plagen en ik mijn erectie nog iets dichter tegen hem aandrukte.
    "Liam, ik waarschuw je." gromde ik, terwijl ik wanhopig mijn groeiende erectie tegen probeerde te gaan. Dit was niet meer leuk, echt niet... Ik wilde niet geplaagd meer worden.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Ik maakte een klein verontwaardigd geluidje. 'Oi, ben ik niet goed genoeg meer?' Ik grijnsde toen ik zijn erectie steeds beter tegen mijn billen aanvoelde en eerlijk gezegd wond het mij ook best op. 'Wat ga je doen als ik niet luister?' Ik wiebelde even met mijn wenkbrauwen en besloot toen dat het genoeg was geweest. Ik liet mezelf van Harry's schoot afglijden en stond terug recht. 'Wij gaan even, uh, ja, naar boven...' Ik grijnsde naar Harry, pakte zijn hand vast en trok hem de trap op, halverwege stopte ik. 'Dus, maakt het je uit waar?' Ik duwde hem tegen de muur aan en schuurde met mijn onderlichaam tegen dat van hem aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you