• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. GEZOCHT!
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Dinaggo.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    -Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 15:31 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Meerdere kreunen verlieten mijn mond en Harry was inderdaad niet slecht, best wel goed eigenlijk. Harry ging nog ietsjes verder en had mijn erectie nu al voor over de helft in zijn mond, ik merkte wel dat hij niet verder kon of wilde, dat wist ik niet. Maar voor nu voelde het goed, dus liet ik de jongere jongen zijn weg gaan. Hij ging ietsjes sneller waardoor ik zacht zijn naam kreunde en mijn handen steviger in zijn krullen zette, zijn handen voelde ik op mijn heupen en ik kon een kleine grijns niet onderdrukken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson.

    Het bleef een tijdje stil waarna Nicki toch eindelijk iets zei.
    'Wat?' niet veel, maar het was toch iets. 'Als je een sigaret wilt moet je naar dat chagrijn van een Zayn gaan' en ons gesprek begon weer eens gezellig jongens, hoe kon het ook anders. 'Euh, nee ik hoef geen sigaret het is alleen dat ik me nogal verveelde dus... Euh tja hier ben ik dan' zei ik een beetje flauwtjes. Wat wou je anders zeggen tegen een slet die je haatte?


    Let's play a love game.

    Harry Edward Styles.

    Hoe harder Liam kreunde, hoe sneller ik begon te bewegen. Het gaf me gewoon een extra zetje in de goeie richting als teken dat ik goed bezig was en dus zette ik steeds weer een tandje bij.
    Ik draaide kleine cirkeltjes op zijn heupen met mijn vingers terwijl ik op een snel tempo doorging, voelend dat zijn handen extra grip in mijn krullen zochten. Best sexy, niet?
    Ik dacht totaal niet na over het feit dat hier mensen boven rondliepen, maar puur aan mij en Liam op dit moment.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik rolde met mijn ogen en keek vragend op naar Louis. "Dus dan kom je mij zeker vervelen?" vroeg ik met een vragende blik, waarna ik zuchtend mijn hoofd schudde en eventjes mijn hoofd in mijn nek legde.
    "Luister schat, ik weet wat jij met Rose hebt gedaan. Misschien kun je haar beter achterna gaan, ze is toch zo zielig." klaagde ik.
    Ja, wat? Het zat me best dwars dat iedereen aan haar kant stond en dat zij altijd zielig gevonden werd... Zo zielig was ze niet, aangezien ze zichzelf lam kon zuipen, seks kon hebben en drugs kon krijgen wanneer ze het maar wou en ze ook nog eens onderdak had. En nu ze haar eigen glazen ingooide was ze zielig?! Hou toch op...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Steeds zachtere herhaaldelijke kreuntjes bleven mijn mond verlaten en Harry's vingers die op mijn heupen figuurtjes aan het tekenen waren hielp ook niet echt mee, dus al snel merkte ik hoe ik aan mijn hoogtepunt zat. 'I-ik,' was het enige wat ik eruit kreeg waarna ik met een schreeuw in zijn mond klaar kwam. Ik murmelde zachtjes even Harry's naam, waarna ik mijn ogen openden en naar hem keek. Ik beet op mijn lip, het zag er gewon heel sexy uit.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    IrishCharm schreef:
    Niall james Horan

    Ik blijf hem afwachten aankijken terwijl hij me ook terug in de ogen aanstaart.
    'Mhm, misschien dit?' grijnst hij waarna hij naar me toe buigt. Ik voel mijn hart tegen mijn borstkas kloppen. Een plotselinge warmte overvalt me.
    Hij stopt dan even en grijnst weer waardoor ik zo in een plasje water kon smelten. Dan drukt hij zacht zijn lippen op de mijne en grijnst. Ik grijns terug en kus hem terug. Mijn hand gaat naar zijn wang, waar ik zachtjes streel. Mijn ademhaling wordt zwaarder. Terwijl ik kus, zet ik de rest van mijn lichaam ook wat dichter tegen hem zodat ik hem beter kan zoenen.


    Take me to wonderland

    Harry Edward Styles.

    Ik ging door totdat ik een warm goedje in mijn mond voelde en ik trok meteen mijn mond terug, waarna ik even een vies gezicht trok. Goed, dat was het enige nadeel aan seks met een jongen. Nooit geweten dat dit zo'n vieze smaak zou hebben. Met tegenzin slikte ik het door en keek ik Liam tevreden aan, waarna ik omhoog klom en nog snel een kusje op zijn lippen drukte.
    "Dank je." prevelde ik zachtjes, waarna ik grijnsde en hem aankeek.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    'Dus kom je mij zeker vervelen' vroeg Nicki. Ik knikte even en keek verveeld rond. "Luister schat, ik weet wat jij met Rose hebt gedaan. Misschien kun je haar beter achterna gaan, ze is toch zo zielig." Klaagde Nicki. Ik voelde mijn wangen rood worden, serieus waarom had iedereen het daar toch steeds over. Ik had zo'n gevoel dat ze het niet echt meende en ik keek haar strak aan.
    'Wat bedoel je? En ze is toch jouw beste vriendin?' tenminste zoiets kon ik me herinneren van gisteravond.


    Let's play a love game.

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik grinnikte zachtjes toen ik zag dat Louis zijn wangen rood kleurden en smalend keek ik toe, waarna ik hem een verveelde blik toewierp.
    "Ik bedoel dat mevrouw zichzelf in coma aan het zuipen is in een kroeg omdat ze meelij wilt wekken. En ze is mijn beste vriendin niet, zou ze willen. Dat is ze nooit geweest ook." zei ik met een klein glimlachje, waarna ik nog een trek nam van mijn sigaret en Louis met opgetrokken wenkbrauwen aankeek.
    "En nu?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Ik glimlachte en sloeg mijn armen om Harry heen. 'Graag gedaan, hoor.' Ik streelde nog even met mijn vingers door zijn krullen voordat ik hem serieus aankeek. 'Maar, zeg, vertel me eens... Was dit je eerste keer met een jongen?' Ik likte even over mijn lippen en keek Harry aan. 'Want dan was je niet slecht...' Ik grinnikte zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson.

    'Huh? maar ik dacht toch dat jullie beste vriendinnen waren?' vroeg ik. 'En nu ga ik naast je zitten' zei ik waarna ik naar Nicki toe liep en naast haar ging zitten. Ik zuchtte en keek haar aan.
    'Dusss... Wat doe je zoal als je niets te doen hebt?' vroeg ik een beetje verveeld. Wat zou een slet doen in haar vrije tijd? Eigenlijk best een goede vraag.


    Let's play a love game.

    Harry Edward Styles.

    Ik trok een tevreden gezicht en wilde mijn kleren gaan oprapen om ze weer aan te trekken, maar helaas had Liam een vraag voor me in petto waardoor ik het bloed naar mijn wangen voelde stromen.
    "Um... Ja." mompelde ik uiteindelijk, waarna ik ineens druk bezig was met mijn kleding aan te trekken en even grinnikte om zijn woorden, maar toch nogal beschaamd was. Liam had al weet ik veel hoeveel mensen verslonden en ik bleef lekker bij de meisjes hangen. Volgens mij was ik de enige van de jongens die nog geen seks met een jongen had gehad, maar goed...
    Ik schudde mijn hoofd flink zodat mijn krullen weer in model vielen en trok snel mijn broek aan om zo niet naar Liam te hoeven kijken.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Nicki Aileen Jackson.

    "Dan dacht je dat mooi verkeerd." zei ik, waarna ik schamper lachte en toekeek hoe Louis naast me ging zitten. Oh, fijn... Wie zei dat hij toestemming had om te gaan zitten?
    "Ik heb seks, rook eens een sigaretje of ga naar de stad." zei ik vrijwel meteen, waarna ik grinnikte. "Tenzij ik moet werken, dan zit ik mooi achter de kassa te kloten."
    Nu we het daarover hadden... Rosalie had nog gezeikt om mijn kassabaantje! En zij had niet eens een baan! Nou ja, zeg...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Nyan schreef:
    Lynn Johanne Jackson
    'Jep die ja' lachtte ze en ik lachte ook even 'Dussss was het gezellig geweest met die Niall' vroeg ze dan en ik grinnik even.
    "Ja ik vond het wel leuk,voor zover ik me kan herineren."grinnik ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis William Tomlinson.

    "Ik heb seks, rook eens een sigaretje of ga naar de stad." Dat was gewoon te verwachten. "Tenzij ik moet werken, dan zit ik mooi achter de kassa te kloten." zei Nicki. Ik knikte even en begon aan mijn truitje te trekken uit verveling.
    'Hoe vaak doe je het eigenlijk in een week?' vroeg ik nieuwsgierig.


    Let's play a love game.