• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. GEZOCHT!
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Dinaggo.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    -Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 15:31 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles.

    "Oh! Dus dat meisje is helemaal niet een van de zusjes! Nou, dat is dan een zorg minder..." mompelde ik, waarna ik Zayn's pols vastpakte en hem mee naar binnen trok. Ik keek even rond, plofte uiteindelijk met hem neer naast Niall en zuchtte.
    "Dus we hebben een slet, een drugsverslaafde en een alcoholverslaafde... Godsamme, ik ben benieuwd wat dat gaat worden." zei ik, waarna ik met mijn hoofd op Zayn's schoot ging liggen en grinnikte. Dat mocht vast wel...
    "Hoi Nialler!" zei ik blij terwijl ik hem aankeek.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Nicki Aileen Jackson.

    Oh god... Nu gaan we het krijgen.
    "Wat?!" schreeuwde ik terug, terwijl ik rustig verder ging met opruimen en even rondkeek. We waren al ver klaar, maar ik moest nog boodschappen doen of de jongens kregen niks te eten. Niet dat dat mij iets interesseerde, maar ik wilde geen vijf hongerige leeuwen hier hebben zitten.
    "Vertel het eens, krijg ik nu een preek omdat ik niet lief ben geweest?" vroeg ik op een zacht toontje, waarna ik eventjes lachte. "Nee, serieus... Wat moet je?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    "Dus we hebben een slet, een drugsverslaafde en een alcoholverslaafde... Godsamme, ik ben benieuwd wat dat gaat worden." zegt hij en ik knik bevestigend.
    "Hoi Nialler!" zei hij blij en ik keek op. 'Nando!' lach ik. Ach ja, soms noem ik hem Nialler en soms Nando..
    Ik grijns en steek een sigaret op. Ik klem hem tussen mijn lippen en ga op twitter.
    Hangover over here... tweet ik...


    El Diablo.

    Niall James Horan

    "Dus we hebben een slet, een drugsverslaafde en een alcoholverslaafde... Godsamme, ik ben benieuwd wat dat gaat worden." zei Harry die naast me kwam zitten en grinnikte. Hij weet dus al van de situatie vanaf.
    "Hoi Nialler!" zei hij blij als hij naar me keek. "Harry!" zei ik terug vrolijk en leunde wat over hem en gaf hem een kus op de wang. "Dankje voor de wentelteefjes," zei ik vrolijk en ging weer gewoon zitten. "Waar was je de hele avond trouwens?" vroeg ik.
    'Nando!' riep Zayn blij. "Zaynie!! Je bent weer vrolijker!" zei ik blij.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 21:49 ]


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    Waren had iedereen het toch over gisteravond. 'gewoon' antwoordde ik kort en keek even naar de grond.
    'En die van jou?' vroeg ik snel om het onderwerp van mij naar Niall te plaatsen.
    'Nog leuke dingen mee gemaakt?' vroeg ik hem en keek hem aan.

    Mila Engullir Jackson.

    "Ik denk het en trouwens ,die Zayn,was dat die chagerijn van daarnet?' vroeg Lynn met een lichte grijns.
    'Jep die ja' lach ik. 'Dussss was het gezellig geweest met die Niall' vroeg ik met een lach.


    Let's play a love game.

    Zayn Malik

    "Zaynie!! Je bent weer vrolijker!" zegt Niall blij. Ik lach en knik.
    'Inderdaad' grinnik ik en stop mijn Iphone weer weg.
    'En jij bent niet meer stoned' lach ik en haal een hand door mijn kuif...


    El Diablo.

    Harry Edward Styles.

    Ik grijnsde en knikte tevreden. "Geen dank, schat." zei ik grinnikend. "En ik was bij de buren, want die waren zo aardig om me binnen te laten zolang ik die meisjes hier ging temmen."
    "Stoned?!" riep ik uit toen ik Zayn's woorden hoorde en ik vloog overeind zodat ik niet meer op Zayn's schoot lag. "Niall... Wat?!"
    Ik ben één avond weg en meteen is iedereen aan het doordraaien... Het gaat goed. Ik was benieuwd wat er nog met mij zou gaan gebeuren.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    'Nog leuke dingen mee gemaakt?' vroeg Louis zodat hij het onderwerp kon veranderen. Ik besloot om er niets op te zeggen en gewoon te antwoorden. "Het was leuk met Lynn," zei ik glimlachend. "Had alleen liever niet stoned geweest," zei ik en keek naar mijn schoot.
    "Geen dank, schat." grinnik Harry en ik keek hem lachend aan.
    'En jij bent niet meer stoned' lachte Zayn. "Gelukkig niet meer, nee" zei ik lachend. "Vandaag was de allerlaatste keert dat ik ooit nog zoiets aanraak. ik wil niet weer in zo'n instelling," huiver ik even.
    "Stoned?!" riep hij dan opeens. "Niall... Wat?!"
    Ik keek weer naar mijn hoofd. "Ik wou het helemaal niet. Maar ze legde het voor mijn neus en bleef erover doordrammen en uiteindelijk moest ik het gewoon innemen," zei ik schaamtelijk.

    [Pas het al aan. :p]

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 22:02 ]


    Take me to wonderland

    Rosalie Lauren Flow

    Ik loop op het geluid af en zie nicki schoonmaken. 'Wat ik moet? Ik moet heel veel, dat is juist het probleem. Ik moet alles doen van jouw en nooit doe ik het goed. Ik moet dit, ik moet dat en nee nooit is doe je aardig, oké dat doe je wel is. Maar niet vaak en ik doe alles voor jouw! Ik ben er klaar mee, je weet hoe klote mijn leven is, je weet hoe graag ik hier wil blijven en je weet hoe belangrijk onze vriendschap en dit huis voor me is. En altijd... Altijd als ik iets fout doe, dreig je ermee mij eruit te zetten, Altijd weet je het voor elkaar te krijgen me te laten doen wat jij wilt!' Mijn rustige stem begin nu op schreeuwen te lijken. 'En ik ben het spuugzat dat jij denkt dat je alles kan maken, dat je denkt dat ik alles pik. Dat je denkt dat ik het er allemaal wel bij kan hebben. Maar ik ben je slaaf niet, het enige wat ik wil is je vriendschap, je troost als ik het nodig heb en het feesten. Ik wil niet telkens horen wat ik fout doe!' Ik kijk haar aan, recht in haar ogen en deins niet achteruit. 'Ik weet niet wat je denkt over onze vriendschap of je me ziet als beste vriendin. Net zei je van niet, maar waarom heb je me dat dan wijs gemaakt? Waarom ga je dan met me om,' zeg ik haar en kijk haar aan. 'leg me dat dan is uit. Waarom je met een hopeloos meisje dat een wrak is om wilt gaan.' Ik kijk haar aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Aangepast :p]


    Take me to wonderland

    Lynn Johanne Jackson
    'Jep die ja' lachtte ze en ik lachte ook even 'Dussss was het gezellig geweest met die Niall' vroeg ze dan en ik grinnik even.
    "Ja ik vond het wel leuk,voor zover ik me kan herineren."grinnik ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Zie je op de achtergrond een bitchfight. x'D)

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik luisterde half naar de hele preek van Rosalie terwijl ik haar aankeek alsof het me interesseerde, maar vanbinnen was ik gewoon aan het nadenken wat ik vanavond eens zou gaan doen. Ja, wat?! Moest ik dan gaan acteren alsof Rosalie alles was wat ik nodig had, want dat was niet zo...
    Ik lachte zachtjes en trok een grimas. "Omdat ik toch iemand nodig heb die even alles voor me regelt als ik dat nodig heb... Kijk schat, omdat jij zo hopeloos bent was je makkelijk te krijgen. Ik hoefde er geen ene flikker voor te doen en je alleen maar hier te dumpen in een kamertje en ik was ver genoeg. Je pikt het of je pikt het niet, maar dat is jouw probleem. Ben ik hier diegene die geen thuis heeft of jij? Wie heeft de ander nodig, hm? Je kan me zeggen wat je wilt, maar de gevolgen beslis ik nog altijd." zei ik, waarna ik haar in haar ogen aankeek. Alsof ik bang oest worden van háár...
    "Ben je klaar?" vroeg ik verveeld, waarna ik zuchtte. Ik had nu toch liever met Liam in bed gelegen zeg...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles.

    Ik luisterde naar zijn verhaal en zuchtte eventjes. "Luister Niall, we zijn hier om die meisjes te helpen en niet om onszelf in de problemen te brengen... Ik geef toe dat ik ook niet de meest fraaie persoon hier ben, maar volgens mij ben ik echt de enige die me vannacht heeft gedragen."
    Ik grinnikte eventjes en zette een trotse blik op. Mensen konden me nu wel player en een jongetje noemen dat geen verantwoordelijkheid had, maar ik was diegene die zich als enigste rustig had gehouden... Goed, niet?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rosalie Lauren Flow

    Ik kijk haar aan. 'nee ik ben nog niet klaar,' sis ik. Voor ik het besef heb ik haar een harde klap in haar gezicht gegeven. Ik kijk haar woedend aan. 'Je bent gewoon een stomme viese slet die niet beter kan krijgen dan een kassabaan. Jij bent het zieligste hier omdat je iedereen misbruikt. je bent veel erger dan je zussen en ik zou me verschrikkelijk schamen als ik je moeder was. Je bent gewoon een ongevoeloze bitch die nooit iets bereikt. Die niet weet wat pijn hebben is.' Ik geef haar nog een klap. Woedend kijk ik haar aan en zet een stap achter uit. 'Zo nu zijn we klaar.' Ik kijk haar aan en draai me om. Met grote passen loop ik naar boven. Ik pak mijn spullen bij elkaar en zucht diep, terwijl ik alles pak wat van mij is. ik loop naar Nicki's kamer om te kijken of daar nog iets staat. Dan loop ik weer naar beneden met mijn handen vol. Wat had ik gedaan?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zayn Malik

    Ik kijk onschuldig naar Harry maar grijns nog lichtjes. 'Kijk niet naar mij, ik heb maar een beetje gezopen' lach ik.
    Ik rek me uit en leg mijn armen achter mijn hoofd. Het bonkende gevoel voelde ik niet meer, dus ik was ook weer blij.
    'De enige drug die ik ooit heb aangeraakt was een joint en wat XTC' lach ik...


    El Diablo.