• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. GEZOCHT!
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Dinaggo.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    -Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 15:31 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rosalie Lauren Flow

    Ik kijk de jongens ongelovig aan. Harry vraagt me of ik haar de waarheid had verteld en ik staar hem aan. 'Wat denk je zelf,' mompel ik. 'Nou doei tot nooit meer ziens' mompel ik. Ik loop naar de voorreur en open die. Ik pak mijn mobiel en stop de oprtjes in mijn oren. De spullen van mij gooi ik in de prullenbak. Ik had er niks meer aan. Het was alleen maar troep. Ik loop de straat op en besluit maar even langs de kroeg te gaan. Ik had gehoopt dat Nicki anders zou reageren. Dat ze besefte dat ze me wel als een vriendin zag, maar blijkbaar was alles nep geweest. Alles wat we same hadden meegemaakt. Ik loop de kroeg binnen en krijg automatisch een gratis drankje van de eigenaar. Ik drink het in een teug achterover en krijg al snel de volgende. Dat is het voordeel om het te doen met de barman. Ik knipoog even naar hem en krijg weer een nieuwe. De alcohol komt lekker aan en laat mijn problemen vergeten. Heerlijk dit. Klote Nicki met haar oppassers. Ik grinnik even. Wie heeft er nou oppassers?!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Niall James Horan

    'Jij bent de schattige Nando' lacht Zayn. "Ahw Zayn," zeg ik grinnikend.
    "Ja... Maar dat betekent niet dat je er niet tussen kan springen als ze ruzie heeft. Ook al wil ik wel eens zien hoe haar nagels en haren in het rondvliegen..."
    Ik kijk Harry even in stilte aan. "Nee, je kunt er niet tussen springen tussen een ruzie met Nicki, tenzij je dood wilt," zeg ik serieus.
    "Zayn heeft gelijk," zegt hij dan zacht en ik kijk hem aan. "En de meest sexy persoon hier." voegt hij eraan toe en mijn mond zakt open.
    "Maar de meest sexy personen hier zijn jij en Zayn," zeg ik glimlachend. "Maar bedankt Hzza," zeg ik en ik geef hem een zoen op zijn wang.
    "Kunnen wij die alcoholiste samen doen? Dan kan Liam zich samen met Louis bezighouden met die slet..." Vraagt Harry dan aan Zayn en ik lach even kort. "Ik wens Louis veel succes dan. Liam overleeft het wel, volgens mij ziet ze je wel zitten, Liam," draai ik me naar Liam. "Oftewel wil ze alleen met je naar bed, dat kan natuurlijk," voeg ik eraan toe.
    Dan pakt Zayn mijn hand vast en begint met mijn hand te spelen. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder. Ik wrijf mijn hoofd een beetje over zijn schouder alsof ik mijn hoofd probeer goed te leggen op een kussen.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    "Maar de meest sexy personen hier zijn jij en Zayn," glimlacht hij en ik lach. 'Nee de meest sexy personen zijn jij en...... ik' grijns ik.
    Hij legt zijn hoofd op mijn schouder en wrijft nog een beetje. Ik lach en laat zijn hand even los.
    'Liam, is ze goed in bed' grinnik ik. Ik kijk hem even aan en grijns...


    El Diablo.

    Liam Payne.
    Ik draai mijn hoofd richting Niall en knik langzaam. 'Dat kan ze dan inderdaad wel willen. Ze weet toch hoe ik ben,' ik grinnik zachtjes en richt dan mijn hoofd op Zayn. 'Liam, is ze goed in bed' grinnikte hij waarna hij me aankijkt. Ik knik. 'Ja.' Dat is ze inderdaad wel. 'Dan is ze veel anders dan dat ze normaal is. Het is aan te raden.' Ik knipoogde naar Zayn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    Ik lach even en knik terwijl ik naar mijn Iphone keek. 'Ach ja' begin ik en kijk de jongens aan.
    'Dat moet wel, ze is natuurlijk ervaren geworden door de jaren heen' grinnik ik.
    Ik sluit mijn ogen even en neem een trek van mijn sigaret...


    El Diablo.

    Niall James Horan

    'Nee de meest sexy personen zijn jij en...... ik' grijnst Zayn en ik begin te lachen. "Harry ook hoor," knik ik en grinnik. Zayn laat mijn hand weer los en draait zicht naar Liam. 'Liam, is ze goed in bed' grinnikte hij waarna hij grijnst naar Liam.
    "Ja, dan is ze veel anders dan dat ze normaal is. Het is aan te raden.' knipoogt Liam naar zayn.
    "Ben ik niet goed genoeg ofzo?" lach ik en slaag hem zachtjes gespeeld op zijn schouder. "Jij haatte haar toch? En ik weet niet, maar ze lijkt ook een hekel aan jou te hebben. Niet dat ik dat snap, ze laat heel wat aan haar neus voorbij gaan," grijns ik.
    'Dat moet wel, ze is natuurlijk ervaren geworden door de jaren heen," zegt Zayn als antwoord op Liam.
    "Zou er zo'n sport bestaan? De sletatlon?" mijn gezicht staat serieus.


    Take me to wonderland

    Harry Edward Styles.

    Ik keek naar Zayn en trok een verontwaardigd gezicht. "Dat was niet lief, Zaynie..." zei ik met een pruillip, waarna ik naar Liam keek en mijn wenkbrauwen optrok. "Heeft ze je niet mishandelt?" vroeg ik verbaasd, waarna ik Zayn nog stiekem een jaloerse blik toewierp en dichter naar Niall toe kroop. "Egoïst." mompelde ik grinnikend, waarna ik weer naar Liam keek. "Wow... Wat?! Je hebt met háár seks gehad?! Jezus... Ik mis hier echt teveel. Louis heeft ook al seks gehad met die vriendin van haar. En waar blijft mijn seksmaatje?" vroeg ik dramatisch.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    "Ben ik niet goed genoeg ofzo?" lacht hij en slaat zacht op mijn schouder. Ik grinnik, 'tuurlijk wel, jij bent alles wat iemand nodig hebt' grijns ik.
    "Jij haatte haar toch? En ik weet niet, maar ze lijkt ook een hekel aan jou te hebben. Niet dat ik dat snap, ze laat heel wat aan haar neus voorbij gaan," grijnst hij.
    Ik lach en knik. 'Ik haat haar ook, ik vroeg het me alleen af' lach ik.
    "Zou er zo'n sport bestaan? De sletatlon?" zegt Niall, ik kijk op. Zijn gezicht staat nog serieus ook!
    'Geen idee, maar als het zo is wint zij vast voor alles goud' grinnik ik..
    'Je hebt je hand toch' zeg ik tegen Harry en lach even. Soms was ik echt gemeen...

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 23:23 ]


    El Diablo.

    Niall James Horan

    "Wow... Wat?! Je hebt met háár seks gehad?! Jezus... Ik mis hier echt teveel. Louis heeft ook al seks gehad met die vriendin van haar. En waar blijft mijn seksmaatje?" Vroeg Harry dramatisch. "Liam heeft seks met iedereen," maakte ik duidelijk en grinnikte.
    'Je hebt je hand toch' zei Zayn en ik lach. "Wel, je hebt threesome, twosome en dan noemen ze jouw natuurlijk handsome voor een reden," lachte ik. "Maar geen zorgen. Ik kan je ook uit de nood halen," zei ik en wiebelde met mijn webkbrauwen.
    'tuurlijk wel, jij bent alles wat iemand nodig hebt' grijnsde Zayn. "Ahw," zei ik weer. "En toch ging die threesome van gisteren niet door. What a shame," zuchtte ik, maar barstte toch weer in lachen uit.


    Take me to wonderland

    Liam Payne.
    Ik schiet in de lach na Zayn's opmerking en kijk Harry aan. 'Als ze in is voor een triootje mag je best meedoen... Ze had me nog wat beloofd na het schoonmaken...' Ik lik over mijn lippen. 'Maar, serieus? Heeft Louis ook al seks gehad?' Dat had ik eigenlijk niet verwacht, maar, zo zie je maar weer. Ik ga nog iets meer onderuit gezakt liggen en frons mijn wenkbrauwen. 'Liam heeft seks met iedereen.' Maakte Niall duidelijk en grinnikte. 'Nou, niet met iedereen, met jullie heb ik bijvoorbeeld nog nooit seks gehad.' Ik grinnikte en keek ze een voor een aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    "Maar geen zorgen. Ik kan je ook uit de nood halen," zegt hij en hij wiebelt even met zijn wenkbrauwen. Ik kijk hem aan en trek weer een pruillipje.
    'En ik dan' zeg ik.
    "Ahw, En toch ging die threesome van gisteren niet door. What a shame," zucht hij maar barst dan toch in lachen uit.
    Ik lach ook even en kruip wat dichter tegen hem aan. 'Ja, wat jammer' lach ik....
    'wil je dat dan' grijns ik en kijk Liam aan. Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen en barst dan in lachen uit...

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 23:34 ]


    El Diablo.

    Harry Edward Styles.

    "Zayn..." mompelde ik blozend, waarna ik naar Liam keek en mijn hoofd schudde. "Hm, en dan zeker een pijnlijke ervaring hebben dat ze me helemaal afmaakt of haar nagels in mijn arme vriend blijven steken? Nee, bedankt." zei ik grinnikend, waarna ik knikte. "Ja, Lou heeft seks gehad met dat meisje... Tenminste, hij vertelde me dat hij me had bedrogen met haar dus het zal wel zo zijn." zei ik met een pruillip, waarna ik Liam aankeek. "Nog niet, Leeyum... Nog niet. En Niall, jij mag me wel helpen als je wilt. Iedereen hier kan elkaar toch wel eens een handje helpen?"
    Leek me wel grappig eigenlijk, maar goed... Dat bespraken we nog wel eens.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    'Wil je dat dan?' Grijnst Zayn en kijkt me aan, ik knipoog naar hem. 'Wie weet wat er nu allemaal wel niet gaat veranderen tussen ons...' Ik fronste mijn wenkbrauwen en keek Harry aan. 'En ik dacht dat jij zo van de meisjes was?' Ik showde hem mijn mooie plek in mijn nek. 'Kijk, dit kan je ook krijgen... Het wind je alleen maar meer op.' Ik zond hem een geile blik, alleen om hem te pesten. 'Awh, poor Hazza, voel je -je nou een beetje verdrietig? Moet ik je daar vanaf helpen?' Ik grinnikte en keek de krullenbol aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall james Horan

    'Nou, niet met iedereen, met jullie heb ik bijvoorbeeld nog nooit seks gehad.' grinnikte Liam.
    "Wel, ik stelde het gisteren voor. Ik legde het haast op een dienblaadje, maar nee!" zei ik lachend.
    "En ik dan?" vraagt Zayn met een pruillipje. "Moet je dat nog vragen? Ik help je met liefde uit de nood," en ik beet op mijn lip om verleidelijk over te komen en grinnikte.
    Zayn kruipt wat dichter tegen me aan. 'Ja, wat jammer' lachte hij. "Wil je dat dan?" grijnst hij dan. "Dacht je dat ik het gisteren voor te lachen zei? Ik lach nooit als het om seks gaat," lach ik.
    "Nog niet, Leeyum... Nog niet. En Niall, jij mag me wel helpen als je wilt. Iedereen hier kan elkaar toch wel eens een handje helpen?" vraagt Harry en ik kijk hem aan. "Ik help iedereen met liefde," zeg ik lachend.

    [Omg, ik heb het gevoel dat Niall een slet is. x'D]


    Take me to wonderland

    Harry Edward Styles.

    Ik haalde mijn schouders op. "Ik ben van de meisjes, ja... Maar niet van de types die me levend villen. Ik heb liever een lief meisje dat zonder tegenspraak doet wat je wilt." zei ik grijnzend, waarna ik naar de plek in Liam's nek keek en eventjes zuchtend pruilde.
    "Trots op een beet?" vroeg ik mompelend. "Ik voel me ondergewaardeerd."
    Mijn ogen blikten weer naar Liam en ik knikte hevig, waarna ik grinnikte en hem hoopvol aankeek. "Wat had je in gedachten?"


    Reading a good book is like taking a journey.