• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. GEZOCHT!
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Dinaggo.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    -Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 15:31 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Mijn topics]


    El Diablo.

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (mon tops :3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn Malik

    Ik snuif even en grom. 'Echt waar, jij bent echt de meest irritante slet ooit' mompel ik.
    'Het is dat ik niet ontslagen wil worden, anders had ik je nu echt vermoord' sis ik. Geërgerd sta ik op en loop de keuken in.
    Stelletje kleuters hier, serieus...


    Nicki Aileen Jackson.

    "Echt waar, jij bent echt de meest vervelende persoon ooit." zei ik op dezelfde toon, waarna ik mijn schouders ophaalde en grinnikend toekeek hoe hij wegliep.
    De stand was nu 1-1... Maar ik was op dreef. Dit ging nog leuk worden. Eens kijken wie het hier het langste ging volhouden.
    "Zeg... Die poedel? Staat die nog steeds buiten of waar is die heen gegaan?" vroeg ik me af, waarna ik verder ging met opruimen en meezong met het nummer wat opstond.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    'Harry is geen poedel!' zei ik een beetje boos en toen dacht ik er weer aan dat Rosalie hem inderdaad naar buiten had gestuurd. Oeps. 'Ik mag hem wel weer binnen laten hé?' zonder een antwoord af te wachten vloog ik naar de deur en trok deze open.
    'Sorry Haz je kunt weer binnen komen' zei ik kijkend naar de grond. Ik keek op toen ik nog altijd geen antwoord kreeg en zag dat er niemand voor de deur stond, wat nogal logisch was, want anders had hij er nu al een paar uur moeten hebben gestaan. Ik zuchtte en liep weer naar binnen.
    'Harry is niet meer buiten' deelde ik mee.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 18:55 ]


    Let's play a love game.

    (Het lijkt me sterk dat Harry een hele dag buiten heeft gelegen... -_- En hoe wil je met Harry RPG'en als we een Hazza hebben? x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    (Het lijkt me sterk dat Harry een hele dag buiten heeft gelegen... -_- En hoe wil je met Harry RPG'en als we een Hazza hebben? x'D)


    (Tja je moet iets hé x'D. Ohw hebben we geen Hazza meer?.. oohw . Ik pas het wel even aan dat Harry weg is x'D.Maar hoe doen we dat dan met Hazza?)


    Let's play a love game.

    CrazyLove2x schreef:
    (...)

    (Tja je moet iets hé x'D. Ohw hebben we geen Hazza meer?.. oohw . Ik pas het wel even aan dat Harry weg is x'D.Maar hoe doen we dat dan met Hazza?)


    (Hm... Een nieuwe Haz zoeken. ;p Ik vraag wel even rond.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [mijn topics]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nyan schreef:
    'WTF eenhoorns jagen?... En hoeveel eenhoorns hebben jullie gevangen dan?'vroeg ze me en ik lachte even."Ik bedoelde wegjagen gekkie!"grinnikte ik en klauterde recht om me dan vast te houden aan de trapleuning en me zo omhoog te trekken.
    Het ging wat rappen dan kruipen.Als ik boven ben kijk ik Mila met een grijns aan."Ben er!"gil ik en begin weer loom te lachen,volgens mij was dat spul aan het uitwerken.


    Mila Engullir Jackson.

    'Ik bedoel weg jagen gekkie!' grinnikte Lynn. Ja ik was de gene die gek was, helemaal. 'Ben er!' gilt Lynn en ze begint weer te lachen. ik rolde even met mijn ogen. 'Eindelijk jesus hoe lang doe je er wel niet over om een trap op te lopen..' zucht ik geïrriteerd en ik sta op. 'Goed wat nu, wil jij gaan slapen? Of niet?' vroeg ik Lynn met een zucht. Soms vond ik Lynn ontzettend irritant als ze stoned was, al moest ik bekennen dat het soms ook wel grappig was dat ze mensen ging uit schelden omdat ze andere dingen zag. Ik grinnikte even toen ik er aan terug dacht.


    Let's play a love game.

    [Mijn topics]


    Take me to wonderland

    Lynn Johanne Jackson
    'Eindelijk jesus hoe lang doe je er wel niet over om een trap op te lopen..'zei ze geërgerd
    'Goed wat nu, wil jij gaan slapen? Of niet?' vroeg ze dan en ik keek haar even aan,hé haar staart was verdwenen.
    "Ik ,ga ..."ik probeerde even helder te denken ,maar het lukte niet echt."Ik ga even liggen."mompelde ik dan,ik kreeg ook wat koppijn.Aww wat jammer nou .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Ja, PUNT. Ik doe Harry voorlopig zelf wel... Totdat iemand anders hem wilt overnemen.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles.

    Zuchtend keek ik naar het bord met wentelteefjes voor mijn neus. De buren leken chagrijnig wat ik volkomen begreep. Ik zou ook gek worden als mijn buurmeisjes de hele dag feestten en dat drie keer per week, minstens.
    "Bedankt voor de slaapplek." zei ik uiteindelijk, waarna ik een aantal wentelteefjes pakte en snel verstopte. Eigenlijk had ik er al twee op, maar ze waren veel te lekker om te laten staan.
    "Geen dank, jongen. Zolang je die meiden maar tot rust weet te manen zijn wij al tevreden." mompelde de vrouw, waarna ik opstond en knikte.
    Ik hield de wentelteefjes met één hand achter mijn rug, gaf met mijn andere hand de mensen een hand en wandelde toen snel naar buiten. Eenmaal buiten liep ik naar de voordeur van de meiden en kauwde ondertussen op een van de wentelteefjes. Ik belde aan en wachtte geduldig, hopend dat een van de jongens de deur nu zou opendoen en niet een of andere slet die me eruit gooide...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mila Engullir Jackson.

    'Ik ga... Ik ga wel even liggen' mompelde Lynn. 'Gaat het een beetje?' vroeg ik haar bezorgt. Ik liep naar haar kamer en deed de deur voor haar open. Dit keer was ik eens niet de gene met een enorme hoofdpijn. Al had ik daar wel nog steeds een beetje last van. Ik hoorde de bel gaan, maar negeerde die. Iemand anders deed wel open en anders had de persoon maar pech. Niet mijn probleem.

    Louis William Tomlinson.

    Net toen ik weer in de keuken stond ging de bel weer en ik keek even naar Nicki en naar Liam. 'Ik ga wel open doen' minder om op te ruimen, Al kwam het wel nogal stom over als je aanbelde voor een van de zusjes en dan stond er opeens een onbekende jongen voor de deur maar ja. Ik slenterde naar de deur en deed die open. 'Harry!' zei ik blij en trok hem in een knuffel. 'Ik dacht even dat je ons hier ging achter laten met die probleem gevallen' zei ik waarna ik hem naar binnen liet komen. 'Waar heb je eigenlijk geslapen?' vroeg ik hem.


    Let's play a love game.