• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. GEZOCHT!
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Dinaggo.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    -Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 15:31 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles.

    Ik liet Liam over mijn hele lichaam kusjes drukken en me volledig te scannen. Zo kon je het noemen, aangezien hij zelfs mijn overige twee tepels niet miste... Speciaal zeg, anderen sloegen die vrijwel meteen over.
    Ik knikte begerig en had de neiging om mijn erectie zonder pardon in Liam's mond te stoten, maar dan vond ik mezelf weer een beetje te ongeduldig bezig dus liet ik mijn handen in zijn haren zakken waar ik zachtjes door streelde en ongeduldig toekeek hoe Liam geknield zat. Het zag er vrij sexy uit, dat moest ik toegeven.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    "You're handsome," zegt hij zacht, waarna hij een beetje naar me toe leunt. Ik grijns lichtjes.
    'Zo zo, waar komt dat vandaan Horan?' grijns ik en leun ook een beetje naar hem toe.
    'I like it' grijns ik en druk een licht kusje op zijn mondhoek...


    El Diablo.

    Liam Payne.
    Ik glimlachte even toen ik Harry's handen in mijn haren voelde, hij werd met de minuut ongeduldiger en dat vond ik eigenlijk vrij grappig, die jongen had geen graatje geduld als het op seks uitkwam, eigenlijk ook niet met anderen dingen. Tergend langzaam bewoog ik mijn mond heen en weer, af en toe gebruikte ik mijn tong, draaide ik een rondje op zijn hele erectie. Zachtjes beet ik in klein vriend en gebruikte mijn tanden terwijl ik mijn hoofd op en neer beweeg. Mijn handen plaats ik op zijn billen voor mijn houvast, waar ik af en toe ook een zacht kneepje in geef.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan

    'Zo zo, waar komt dat vandaan Horan?' grijnst Zayn en leunt iets dachter naar me toe. Ik krijg door dat ik naar Zayn aan het toeleunen was, maar ik trek me niet terug .'I like it' grijnst hij dan waardoor ik even sprakeloos ben . "Van Niall junior," grijns ik.
    Zayn drukt een licht kusje op mijn mondhoek en ik voel gewoon het bloed naar mijn wangen stromen. "En natuurlijk van het ding dat me in leven houdt, juist hier," zeg ik waarbij ik naar de linkerkant van mijn borstkas wijs, maar mijn blik blijft op Zayn gericht.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 16:12 ]


    Take me to wonderland

    Harry Edward Styles.

    "Hm, Li..." kreunde ik zachtjes, waarna ik een zucht van genot slaakte en even op mijn lip beet. "Sneller..."
    Ik kon het niet laten en stootte één keer fel in zijn mond, waarna ik mezelf weer kalmeerde en ongeduldig afwachtte hoe hij me verder zou gaan verwennen. Ik moest zeggen dat Liam een expert was op dit gebied, maar hij was niet voor niets een of andere casanova geworden... Niet dat ik er iets op tegen had, aangezien het een genot was voor mij.
    Ik sloot mijn ogen en liet mijn hoofd tegen de muur aanleunen terwijl ik nog eens stootte uit ongeduld.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Ik liet alles toe wat Harry deed en verroerde mezelf niet, ik had wel eens met ergere jongens te maken gehad, in tegenstelling tot hun viel Harry nog harstikke mee. Ik volgde al zijn bevelen op en bewoog mijn mond steeds sneller om zijn erectie heen, af en toe maakte ik zelf ook een klein geluidje om Harry te irriteren. Ik opende mijn ogen en keek Harry aan, die leunde met zijn hoofd tegen de deur aan, ik grijnsde bij het aanzicht en het gaf mij alleen maar de boost om nog iets sneller te gaan, ik had mijn vingertoppen inmiddels heel hard in zijn billen gedrukt en vroeg me af of er geen afdrukjes zaten. Ach, wat maakt het uit? We hebben het goed.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    "Van Niall junior," grijnst hij en ik lach even. Ik zie dat het bloed naar zijn wangen stijgt en ik lach. 'Cute' grijns ik.
    "En natuurlijk van het ding dat me in leven houdt, juist hier," zegt hij en wijst naar de linkerkant van zijn borstkas.
    Ik knik en kijk hem even aan. 'Ik weet misschien nog iets' grijns ik...


    El Diablo.

    Harry Edward Styles.

    Ik maakte een tevreden geluidje toen Liam het tempo opvoerde en zijn vingers tegen mijn billen aan voelde drukken. Het gaf me een heerlijk gevoel alsof ik op dit moment eventjes de macht had. Eindelijk, gerechtigheid... Maar Liam zou zo meteen aan de beurt komen, aangezien ik daar persoonlijk voor zou gaan zorgen.
    Het enige wat ik op dit moment kon horen was mijn gekreun en Liam die af en toe een geluidje produceerde, maar ik wist dat dit niet heel lang meer zou gaan duren aangezien Liam het goed genoeg deed om me al snel tot mijn hoogtepunt te laten geraken.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    'Cute' grijnst Zayn als hij me ziet blozen en lach even.
    Mijn gezicht was nog steeds heel dicht bij hem, als hij uitademt, dan voel ik de warme lucht op mijn huid.
    Hij kijkt me even aan. "Ik weet misschien nog iets," grijnst hij en ik draai mijn hoofd een beetje en kijk hem vragend aan.
    "Wat dan?" grijns ik, mijn ogen scanden zijn hele lichaam, maar focuste me al snel weer op zijn bruine ogen.


    Take me to wonderland

    Liam Payne.
    Ik verhoogde mijn tempo nog iets toen ik merkte dat Harry bijna aan zijn hoogtepunt zat, eigenlijk als ik heel gemeen zou willen zijn moest ik nu stoppen, maar ik zou aardig zijn en het gewoon afmaken. Ik ging nog iets verder en had nu zijn hele erectie in mijn mond, expres maakte ik een kokhalsgeluidje voordat ik weer gewoon "normaal" verder ging.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    "Wat dan?"grijnst hij. Ik grijns en kijk hem aan. Ik keek recht in zijn blauwe ogen terwijl ik mijn hoofd een beetje schuin houd.
    'Mhm, misschien dit?' grijns ik en buig nog wat naar hem toe. Recht voor hem stop ik nog even en grijns.
    Vervolgens druk ik zacht mijn lippen op de zijne en grijns...


    El Diablo.

    Harry Edward Styles.

    Toen Liam mijn hele erectie in zijn mond had vroeg ik me weer af hoe hij het voor elkaar had gekregen en het kokhalzen zette me nog meer aan het denken, maar dat zou ik later nog wel eens bekijken.
    Ik voelde een warm gevoel door mijn onderbuik en erectie schieten, waarna ik nog even hard kreunde om vervolgens met een schreeuw in Liam's mond mijn hoogtepunt te bereiken en zo klaar te komen.
    Ik hijgde zachtjes uit tegen de muur en keek Liam met een zwak glimlachje aan, waarna ik hem overeind trok.
    "Your turn, mister Payne." zei ik grijnzend terwijl ik nog even na hijgde.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Ik hoorde Harry vrij hard kreunen en wist al waar dit toe ging leiden, in een seconde voelde ik zijn warme goedje in miijn mond en hoorde ik hoe hij mijn naam schreeuwde. Ik slikte alles door en grijnsde. Dat gaf dan wel weer een goed gevoel. Ik keek Harry aan, die naar mijn glimlachte en me vervolgens overeind trok. 'Ik kan niet wachten...' Grijnzend keek ik de jongen voor me aan en drukte een klein kusje op zijn lippen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ik moet eten nu. Reageer meteen daarna. ^^]


    Take me to wonderland

    Harry Edward Styles.

    "Nee, ik ook niet." mompelde ik, waarna ik hem eventjes onschuldig glimlachend aankeek om vervolgens een paar kusjes op zijn kaaklijn te plantten en zo op een rustig tempo naar beneden te werken. Zijn borstkas, tepels, buik en de rand van zijn broek die ik met mijn handen rustig losknoopte. Ik trok zijn broek met een ruk omlaag en plaatste zachte kusjes op de stof naast zijn erectie om uiteindelijk eentje op zijn erectie te plaatsen en zachtjes in de stof te bijten. Geen idee of ik het goed deed, bij meisjes werkte dit in ieder geval wel... Niet dat Liam een meisje was, maar ik moest het maar even inbeelden voor het gemak. Ook al zou ik wel nog even moeten opletten dat een jongen een heel ander geslachtsdeel had dan een meisje, maar dat zou wel goed komen...


    Reading a good book is like taking a journey.