• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. GEZOCHT!
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Dinaggo.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    -Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 15:31 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rosalie Lauren Flow

    Ik kijk hem aan. Juist ja Louis.... 'Ehm...,' breng ik uit. 'Ik kan me heus wel redden hier hoor, daar heb ik geen jongen voor nodig.' Het klonkt best bot. 'Zo bedoelde ik het niet.' Ik pak de tissue aan en ongemakkelijk veeg ik mijn wangen droog. Allemaal zwart van mijn mascara zit op het doekje en ik zucht diep. Ik gooi het op de straat en kijk opzij naar Harry. 'Wat boeit jouw het wat er is gebeurd? Het kan je toch allemaal niet schelen, ik bedoel je haat Nicki toch, waarschijnlijk heb je ook een hekel aan meisjes die het met je beste vriend doen, dus tja....' Ik kijk hem aan en leg mijn hoofd op mijn knieeën. 'Alles is gewoon klote,' mompel ik en leg mijn handen voor mijn gezicht en probeer een volgende huilbui in te houden, maar het lukt niet. Nooit heb ik echt gehuild, althans, al een jaar niet meer, maar nu komt alles er weer uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Harry Edward Styles.

    "Als het me niets kon schelen was ik in dat huis gebleven bij mijn vrienden, maar ik zit nu naast jou. Dus volgens mij interesseert het me degelijk." zei ik met een zachte ondertoon, waarna ik troostend mijn hand op haar rug plaatste en haar voorzichtig streelde.
    "Ik heb geen hekel aan je... Louis moet zelf weten wat hij doet met welk meisje, daar hou ik hem niet voor tegen." zei ik geruststellend, waarna ik zachtjes zuchtte en haar even met meelij aankeek.
    "Volgens mij hoor jij hier niet." mompelde ik. "Ik bedoel in deze buurt."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mila Engullir Jackson.

    "Wat heb jij gedaan gisteren op het feest?" vraagt Lynn me. Ik draai even mijn hoofd naar haar toe en trek mijn schouders op. 'Geen idee, rond gehangen met ene Zayn geloof ik' zei ik nadenkend.
    'En heb jij steeds met die Niall dan zitten te spelen, of nog wat anders?' grinnikte ik.


    Let's play a love game.

    Rosalie Lauren Flow

    Ik kijk hem aan. 'Kijk me niet met medelijden aan,' mopper ik en kijk hem aan. 'En jij weet niks van mij, dus dat kan jij niet beoordelen.' Ik kijk hem aan. Ik wilde niet braaf zijn, ik wilde niet dat mensen dat zeiden. Dan had ik het gevoel... Ik weet niet... Alsof ik andere vrienden moest zoeken. Althans... Een andere beste vriendin, maar volgens mij moet ik dat nu als nog. Tranen willen weer op wellen, maar ik negeer ze en weet ze te onderdrukken. 'Harry,' zeg ik zachtjes enk ijk hem aan. 'Sorry dat ik je poedel noemde achter je rug om,' grinnik ik en kijk hem lachend aan. Ik veeg mijn wangen weer droog en kijk hem met een kleine glimlach aan. Ik strek mijn benen en staar voor me uit. Een jongen loopt langs en kijkt me aan. Ik herken zijn gezicht en zwaai even naar hem. Hij komt naar me toe lopen en gooit een blikje bier naar me. 'Waarom zo verdrietig?' Hij kijkt me aan. Ik kijk hem aan. 'Ow niks. Je weet hoe ik ben,' glimlach ik. Een keer waren we samen en toen was ik door alle alcohol hard in huilen uit gebarsten. Hij lacht even en woelt door mijn haren. 'Hij heeft jouw niks aangedaan toch?' Hij kijkt Harry dodelijk aan en lijkt al met hem op de vuist te willen gaan. 'Nee nee,' zeg ik snel en duw de jongen weg, ik ben zijn naam vergeten. Typisch mij. 'Het is goed. Ga maar naar je bestemming toe,' glimlach ik. Hij knikt en loopt weer weg. Ik kijk naar het blikje bier en open het. Ik giet de inhoud in een keer achterover. Deels om Harry te overtuigen dat ik hier wel hoor en deels omdat ik het nodig heb


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Niall James Horan

    Ik voelde iemand mijn wang zoenen waarna er iets op mijn buik werd gelegd. traag deed ik mijn ogen open. "Louis!" riep ik vrolijk. Mijn ogen vielen op de wentelteefjes die ik vrolijk naar binnen begon te werken. Reminder om het straks weer uit te kotsen. "Van Harry," hoorde ik Louis nog droog zeggen waardoor mijn glimlach nog wat groter werd.
    "Hoe was jouw avond?" vroeg ik met een volle mond.


    Take me to wonderland

    Lynn Johanne Jackson
    'Geen idee, rond gehangen met ene Zayn geloof ik' zei ze nadat ze haar schouders had opgehaald.
    'En heb jij steeds met die Niall dan zitten te spelen, of nog wat anders?'vroeg ze me dan en ik grinnikte even."Ik denk het en trouwens ,die Zayn,was dat die chagerijn van daarnet?"vroeg ik haar dan met een lichte grijns.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Waar kan ik Zayn heen sturen?]


    El Diablo.

    Harry Edward Styles.

    Ik lachte eventjes schamper. "Komaan... Ik zie dat jij je sterk probeert te houden tegenover iedereen. Maar goed, jij wilt blijven aanmodderen... Weet wel dat je leven een stuk beter uitzag zonder je 'vriendin'." zei ik op een vriendelijke toon, waarna ik mijn wenkbrauwen optrok toen een of andere jongen me dodelijk aankeek.
    "Als ik dat had gedaan zat ik niet sentimenteel te wezen hier." mompelde ik voordat hij wegliep.
    Ik schudde mijn hoofd toen ze het bier opdronk en zuchtte even. "Luister meid... Ik wil niet een of andere zeur zijn die het leven verpest, maar ik hoop dat je eens gaat inzien dat dit niet is wat jij nodig hebt." zei ik zacht, waarna ik even glimlachte en haar een klopje op haar schouder gaf. "Als je mij nodig hebt kun je altijd met me praten, ja?"
    Ik grinnikte nog eventjes. "Het geeft niets, ik ben het nu wel gewend... Ik ben bij de anderen, oké?"
    Ik stond zuchtend op, keek haar nog even met een bezorgde blik aan en liep toen hoofdschuddend terug naar het huis waar ik meteen met de deur in huis viel.
    "Styles is back! Who's going to please me?" vroeg ik, terwijl ik met mijn wenkbrauwen wiebelde.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Malino schreef:
    [Waar kan ik Zayn heen sturen?]


    (Harry of Nicki? :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Waar zijn ze?]


    El Diablo.

    Malino schreef:
    [Waar zijn ze?]


    (Nicki is ergens aan het schoonmaken en Harry kwam net naar binnen gelopen met zijn geweldige entree, al zeg ik het zelf. x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    Na een tijdje kwam ik toch maar naar beneden omdat het bonkende gevoel iets minder was. Ik loop naar beneden en kijk rond.
    Ik zie Nicki, maar ik besteed geen aandacht aan haar. Opeens hoor ik iets in de gang en loop erheen.
    'Hazza!' grijns ik en loop naar hem toe. Ik gaap even en lach....


    El Diablo.

    Harry Edward Styles.

    Ik keek naar Zayn en grijnsde. "Zaynie!" riep ik blij, waarna ik hem een knuffel gaf en tevreden aankeek.
    "Hoe gaat het met jou? En wat kun jij me vertellen over die meiden die we moeten helpen, behalve dat die ene me eruit had gegooid..." zei ik, waarna ik een pruillip trok en tegen Zayn bleef aanleunen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    Ik leun wat tegen hem aan en kijk rond.
    "Hoe gaat het met jou? En wat kun jij me vertellen over die meiden die we moeten helpen, behalve dat die ene me eruit had gegooid..." zegt hij.
    Ik knik en begin te vertellen. 'De ene die jouw er uit had gegooit volgens mij is het meelopertje van de slet die denkt dat ze alles kan maken. De drugsverslaafde is wel grappig en de zuiper is chill' grijns ik...


    El Diablo.

    Rosalie Lauren Flow

    Ik glimlach evrn. 'Dankje,' zucht ik. Ik kijk hem na en sta dan ook moeizaam op. Ik loop langzaam richting mijn huis en gooi het blikje op atraat. Ik stap mijn huis in en ren naar boven. Ik hoor een fles omvallen. Ik gooi mijn kamerseur met een klap dicht. Gelijk daarna gaat mijn deur open. 'Waar was je?' Ik kijk op. 'O ergens.' Mijn moeder knikt en loopt met haar fles wijn weer weg. Ik zucht en kleed me om. Dan ren ik de trap weer af en loop terug naar nicki's huis. Ik zal is even zeggencwat ik vind. Mijn hakken tikken luid op de tegels. Bij Nicki's huis loop ik naar binnen. 'Nicki,' gil ik en sla mjj arme over elkaar. Eigenlijk was ik best pissig.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne