• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. GEZOCHT!
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Dinaggo.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    -Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 15:31 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Euhm Darlings, Niall en Zayn liggen op een kamer. x'D]


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    "Oh god, Zayn," zegt hij luider en ik lach weer zachtjes. Hij pakt mijn achterhoofd en gaat zachtjes mee met mijn bewegingen. Ik grijns en ga wat sneller.
    "Sorry als ik je haar verpest," kreunt hij en ik grijns. Maakt hij zich daar druk om? Serieus?
    Ik bijt zachtjes en plagend lik ik een paar keer om zijn eikel..


    El Diablo.

    IrishCharm schreef:
    [Euhm Darlings, Niall en Zayn liggen op een kamer. x'D]


    (Sorry. ;$ Ik dacht dat die mensjes nog in de woonkamer hingen. x'D Welke kamer dan?! :\

    EDIT: Aangepast. (: )

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 22:24 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    (...)

    (Sorry. ;$ Ik dacht dat die mensjes nog in de woonkamer hingen. x'D Welke kamer dan?! :\)


    [Dat dacht ik dus ook. :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne.
    'Oeh. Wat zijn we weer goed bezig dan. Ik heb in bijna een dag seks gehad met twee mensen, het gaat al de goede kant op, vind je niet?' Zei ik, met een lichtelijke sarcastische toon erin. 'Oh, die zal ik zeker wel herinneren.' Ik grijns naar hem. 'En wie weet gaan we nog een keer seks hebben als we hier weg zijn. Ik heb haar nummer.' Als bewijs toon ik haar naam in mijn telefoon aan hem. 'Ik ben goed.' Ik geef mezelf een schouderklopje, waarna ik weer gewoon naast Harry loop. 'En dan ga ik met je mee. Je bent veel te jong om alleen in een eng land als Frankrijk te wonen.' Ik kneep even in Harry's wang en precies op dat moment stonden we beneden en gooiden Harry de deuren open, ik schoot in de lach door zijn woorden en keek de kamer rond, waarna ik mijn hoofd schudde en hem glimlachd aankeek. 'Ik weet het niet. In een van de vele kamers hier? Laten we eens kijken waar we Ziall kunnen vinden...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Met Zayn weet je nooit als het om zijn haar gaat! x'D]

    Niall James Horan

    Als Zayn sneller gaat, laat ik mijn armen weer op bed vallen en grijp de dekens vast.
    Zachtjes en plagend likt hij een paar keer om mijn eikel wat me helemaal gek maakt. Ik ga weer wat recht zitten en trek Zayn weer op ooghoogte zodat ik hem kan zoenen. Mijn hand gaat naar de bobbel in zijn broek die ik zachtjes masseer. "Jij plaagt me graag he?" zeg ik grijnzend. "Maak me helemaal gek," en ik bijt speels op mijn tong.

    [Ja, even bijlezen. x'D]

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 22:27 ]


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    Ik grijns en zoen hem weer. Opeens hoor ik twee mensen op de gang en ik lach even.
    'Als we het toch over duivels hebben' mompel ik en sta op. Ik herken de stemmen maar al te goed.
    'Mhm, zal ik vragen of ze mee willen doen? Hebben we een kwartet' grijns ik...


    El Diablo.

    Harry Edward Styles.

    "Hm, kan daar net zo goed nog eentje bij, niet?" vroeg ik grinnikend, waarna ik op het beeldscherm van zijn telefoon keek en mijn wenkbrauwen even optrok. "En nu? Moet ik jaloers zijn op het nummer van een plastic pop? Zal ik eens laten zien wat ik in mijn telefoon heb staan?" vroeg ik met een onschuldig lachje.
    Ja, goed... Er stonden namen bij maar ik wist niet eens meer wie die personen waren, hoor. Als ze me irriteerden nam ik gewoon niet op, dan hielden ze vanzelf wel op met bellen.
    "Ik ben oud genoeg om seks te hebben met wie ik maar wil en ik moet op een meisje dat ouder als mij is gaan letten, maar ik mag niet alleen in Frankrijk wonen?" vroeg ik met een pruillip, waarna ik knikte en Liam's pols pakte.
    "Beneden beginnen? Jij opent de eerste deur en zo gaan we verder. Zullen we wedden wie ze als eerste vindt?" vroeg ik grinnikend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall james Horan

    'Als we het toch over duivels hebben' mompelt Zayn bij het horen van Liam en Harry en staat op. Ik trek een pruillipje als hij bij me weggaat.
    'Mhm, zal ik vragen of ze mee willen doen? Hebben we een kwartet' grijnst hij.
    "Oh, cheeky Zayn," grijns ik. "Zolang ik maar klaarkom door jouw vind ik het best," wiebel ik met mijn wenkbrauwen.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 22:34 ]


    Take me to wonderland

    Liam Payne.
    'En wat wint diegene dan?' Grinnikend kijk ik hem aan. 'Een blowjob?' Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen, als hij het zo wilden spelen, dan kon hij het krijgen, maar als er een wedstrijdje van werd gemaakt moest er iets te winnen vallen. 'Maar, is goed, ik doe mee. Zolang je maar iets kan winnen.' Ik opende de eerste deur. Waar ik helaas niemand zag. 'De eer is aan jou, Styles.' Ik wachtte braaf bij de volgende deur totdat Harry 'm open kwam doen. Eens zien of er hier heftige seks bezig was.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    Ik lach en kijk Niall nog een keer knipogend aan. Vervolgens loop ik de gang op.
    Ik zie Liam en Harry en ik grijns breed. 'Vas happenin?' grijns ik en kijk ze beide aan.
    Ik leun nonchalant tegen de muur en steek een sigaret op....


    El Diablo.

    Harry Edward Styles.

    Ik rolde met mijn ogen. "Seksgod... Kun je nooit aan iets anders denken?" vroeg ik hem, waarna ik mijn hoofd meteen schudde en op mijn lip beet. "Die heb je al gehad vandaag gehad. Ik denk nog eens na over iets... origineels." zei ik met een klein lachje, waarna ik Liam even plagend aankeek als teken dat hij geen prijs had, maar toen ik zelf heel kritisch een deur uitkoos vond ik ook niet veel soeps.
    "Hm, telt het ook als er twee jassen op elkaar liggen?" vroeg ik mompelend, waarna ik de deur weer dichtgooide en Liam aankeek. "Jouw beurt."
    Ik schrok me dood toen ik Zayn's stem ineens hoorde en slaakte een gil, waarna ik hem boos aankeek. "Zayn! Ga terug naar waar je net was! Ik probeer hier een weddenschap te winnen!" riep ik uit met een pruillip.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 22:43 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    "Zayn! Ga terug naar waar je net was! Ik probeer hier een weddenschap te winnen!" riep Harry en ik lach even.
    'Wat? Geen zin in een kwartet' grijns ik en bijt op mijn lip. Vervolgens neem ik een trek van de sigaret en blaas de rook uit.
    'Wat zeg je ervan Styles' grijns ik en wiebel met mijn wenkbrauwen...


    El Diablo.

    Liam Payne.
    Ik knakte even met mijn vingers waarna ik over mijn lippen likte en Harry aankeek. 'Nee, eigenlijk niet... Jij wel dan?' Ik slaakte een verontwaardigd geluidje en maakte een pruillipje. 'Fuck you,' murmelde ik zachtjes, waarna Harry de volgende deur opende maar ook niets vond. 'Nee. Pech gehad.' Net toen ik de volgende deur wilde openen stond Zayn er ineens, ik schoot in de lach na Harry's woorden. 'Harry is gewoon een beetje gefrustreerd. Maar ach, hij wilde niet doen dan je een blowjob kon winnen, dus ja...' Ik wreef met mijn handen door Harry's krullen en keek hem pesterig aan. 'Wat? Geen zin in een kwartet?' Grijnst Zayn. Ik knik. 'Ik wel, kom Harry...' Ik grijns en trek Harry mee richting Zayn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles.

    Aarzelend keek ik Zayn aan. Moest ik dat nou wel doen? Ik was hier om die meiden in dit huis te helpen en dan ging ikzelf losbandig gedrag tonen... Als management hier om de een of andere reden achter zou gaan komen bleef de hele band dood. Letterlijk dood...
    "Ik hoop dat je daarmee dat spelletje met de kaartjes bedoelt?" vroeg ik op een hulpeloos toontje, waarna ik hem een onschuldige blik toewierp en even op mijn lip beet.
    Ik liet me meetrekken door Liam, maar heel blij was ik er ook weer niet mee. Hallo... Ik had liever meisjes! Ik had niks tegen jongens, daar was ik vandaag toch mooi achtergekomen... Maar met z'n vieren tegelijk vond ik teveel van het goeie.
    "Li..." begon ik, waarna ik naar de grond keek en zuchtte.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 22:50 ]


    Reading a good book is like taking a journey.