• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. GEZOCHT!
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Dinaggo.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    -Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 15:31 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles.

    Ik keek Liam verbaasd aan. "Nou, volgens mij ben jij hier de enige die het goed met haar kan vinden..." mompelde ik, waarna ik mijn schouders ophaalde en zuchtte. "Sterkte. Ik ruim het bloed niet op als ze je nog eens doodslaat..."
    Geen idee tot waar zij in staat zou kunnen zijn, maar ze leek me het type dat heel ver zou gaan... En ik had ook werkelijk geen idee hoe Liam haar ging helpen, maar Louis was er ook nog om hem te helpen, dus...
    Ik moest trouwens mijn mond eens gaan houden, aangezien Zayn en ik onze handen nog vol zouden hebben aan Mila, die me ook niet zo aardig meer zou lijken als we haar drank af pakten...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Ik grijnsde en keek hem aan. 'Ik ben goed, dat weet je toch? Nee, maar er zal niets gebeuren. Het leek alsof we een klik hadden, maar opzich konden we het wel goed vinden. En Louis is er ook nog, hè,' dat ging nog wat worden met hem erbij. Volgens mij is hij als de dood voor Nicki, ik grinnikte en schudde mijn hoofd, bang voor een meisje, zo raar. 'En dan zal zei eerder dood zijn dan mij... Ik laat me echt niet dood slaan door een meisje.' En ik had ervaring ermee hoe je iemand netjes kon doden en het kon lijken alsof er niets was gebeurd.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles.

    "Dat hoop je tenminste. Misschien is ze wel een of andere hoogbegaafde die je meteen doorhad." zei ik, waarna ik een hand tegen mijn hoofd aansloeg. "Wie weet is ze dat wel! Dan zijn we sowieso dood!"
    Ik zuchtte eventjes en liet mezelf weer achterover zakken. "Nee, dan hebben we twee lijken daar liggen, zul je zien..." mompelde ik, waarna ik hopeloos kreunde. Ik vond dit nu al niet meer leuk, zeg...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Ik lachte bespottelijk. 'Zij en hoogbegaafd? Als dat zou is dan zit er bij mij een steekje los.' Wat er sowieso wel zat, maar ach. 'Je maakt er veel te veel drama omheen, Hazza, kijk nou eerst een hoe de dingen op je afkomen, pas dan moet je gaan beoordelen.' Ratelde ik alsof ik een goede psychologe zou kunnen zijn. 'Je moet echt niet zo overdrijven, Nicki valt reuze mee. Maak eerst maar eens gewoon een praatje met haar, dan zul je zien.' Niet dat ik dat gedaan had bij onze ''kennismaking'', maar achteraf ging het nog redelijk goed, er waren geen meningsverschilletjes of iets dergelijks. 'Je moet alleen geduld hebben...' Mompelde ik er nog achteraan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles.

    "Hoezo dan?" vroeg ik, waarna ik mijn wenkbrauwen optrok. "Je moet alles goed nagaan, Li." zei ik waarschuwend, waarna ik met tegenzin naar zijn hele klaagzang luisterde. Nou ja, zijn psycho-praat.
    Ik schoot in de lach om zijn woorden. "Een praatje met haar maken?! Ze gooit me volgens mij weer eruit hoor... Ik weet toch dat ik mijn mond niet dicht kan houden als zij iets zegt, aangezien ik dan weer moet benadrukken welke slet zij nou wel niet is..."
    Ik trok me niks meer aan van zijn andere woorden. Geduld... Ik wilde zo snel mogelijk hier weg en dan konden we eens praten over geduld...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    Ik luister even naar de rest en kijk om me heen. Verveeld steek ik nog een sigaret op.
    'Wat valt hier nog te doen als we toch braaf moeten zijn?' mompel ik en verveeld neem ik een trek van de sigaret.
    Ik blaas de rook uit en kijk de rest een voor een aan...


    El Diablo.

    Niall james Horan

    'Wat valt hier nog te doen als we toch braaf moeten zijn?' Mompelt Zayn verveelt en neemt een trek van zijn sigaret.
    "Je hebt mij nog," bijt ik speels op mijn tong. "Trouwens, Ik denk dat we heel wat fun met ze gaan hebben als we hun verslaving afnemen. Of dood natuurlijk," haal ik mijn schouders op.


    Take me to wonderland

    Liam Payne.
    Ik slaakte een zucht en schudde mijn hoofd. 'Probeer het nou maar gewoon! Volgens mij is Louis dat nu ook aan het doen, aangezien we hem en Nicki niet meer gezien hebben...' Ik gniffelde zachtjes, stiekem was ik wel benieuwd of Nicki Louis al in haar bed had gekregen, maar Louis was niet zo'n type, al hoe wel hij had seks gehad met haar beste vriendin, nou ja, we zullen wel zien. 'En je moet dan zeker niet zeggen dat ze een slet is, hè. Dat begrijp je zelf ook wel. En wie weet, misschien hou je er wel een goede beurt aan over.' Ik grinnik en schenk Harry een knipoog.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles.

    Ik vernauwde mijn ogen even en kwam overeind. "Dadelijk ligt Louis vastgebonden in de kast."
    Goed, ik was overdreven aan het nadenken maar je wist maar nooit tot wat die drie meiden in staat waren... Alles kon gebeuren. "We moeten hem gaan redden!"
    Ik keek Liam hoofdschuddend aan en grinnikte even, maar in mijn hoofd was ik even ietsjes meer met Louis bezig. Wie weet wat er allemaal met hem gebeurd was... Of hij had seks, dat was ook een makkelijke optie.
    "Hm, tot nu toe spreekt ze me niet echt aan om seks mee te hebben. Ik bel Cindy wel als ik dat nodig heb... Of Mandy. Ik ben haar naam vergeten..."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Ik rolde met mijn ogen. 'Ja, natuurlijk, ze hebben hartstikke harde SM gehad en Nicki was te beroerd om hem even los te maken...' Mompelde ik sarcastisch, maar de grijns was niet van mijn gezicht af te krijgen, straks hadden ze echt zoiets gedaan... Ik zuchtte zachtjes en knikte uiteindelijk. 'Als jij per se denkt dat er iets met Louis is gebeurd, kom maar op dan.' Ik was gewoon heel benieuwd hoe ik hem en Nicki zou aantreffen. Ik duwde mezelf omhoog en wachtte af totdat Harry ook op zou staan. 'Of je doet het gewoon nog een keer met mij.' Plagend stak ik mijn tong naar hem uit. 'Maar, ja, je hebt toch liever een meisje...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles.

    Ik haalde mijn schouders op. "Nicki is tot alles in staat... Maar ik dacht eerder dat Nicki hem gewoon had vastgebonden." zei ik grijnzend, waarna ik meteen overeind kwam toen Liam dat deed en ik keek hem met een pruillipje aan. "Voel je maar niet ondergewaardeerd, Li. Nog eens met jou zou ik niet afslaan." zei ik grinnikend, waarna ik zijn pols vastpakte en hem meetrok naar de trap. We moesten toch echt even controleren wat daar boven gaande was... En misschien kwamen we nog wel iets leuks tegemoet.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Ik wiebelde even met mijn wenkbrauwen. 'Dat is goed om te weten. Iedere keer als ik hoge nood heb dan kom ik bij jou, aangezien je het net zelf hebt gezegd.' Ik glimlach naar hem, Harry pakte mijn pols vast en trok me mee de trap op. Hij was volgens mij echt bang dat er iets met Louis gebeurd is, awh, wat schattig. Dat is echte vriendschap. Ik leg mijn hand op Harry zijn borstkas en houd hem tegen. 'Haz, beloof me, wat je dadelijk ook aantreft in Nicki's kamer, je gaat niet schreeuwen, of Nicki uitschelden voor een slet, goed?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles.

    Ik grijnsde en knikte, waardoor mijn krullen speels op en neer veerden en ik mijn schouders ophaalden. "Prima, doe maar. Dan weet ik dat ik immers op de eerste plek sta." zei ik glimlachend, waarna ik verder de trap opliep en opeens door Liam werd tegengehouden.
    Ik beet aarzelend op mijn lip. Ik kon nu wel gaan liegen, maar Liam zou dat meteen door hebben en dan had ik nog niets bereikt. Ik zuchtte en schudde uiteindelijk mijn hoofd.
    "Dat kan ik niet beloven, maar wel proberen." mompelde ik zacht, waarna ik naar de deurklink reikte en Liam vragend aankeek. "Mag ik nu naar binnen?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    "Niet zo zenuwachtig worden, matroosje. Eventjes meisjes onder elkaar, niet?" vroeg Nicki grinnikend. Ik keek haar even kwaad aan en stak toen mijn tong uit. Ik zuchtte even. 'Hahaha...1. Ik ben niet zenuwachtig! 2. Ik ben geen matroos en 3. Ik ben geen meisje!' zei ik een beetje kwaad. Het matroosje kon ik nog wel begrijpen, maar meisje? Ik was toch echt een jongen hoor.


    Let's play a love game.

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik keek even naar zijn tong en trok mijn wenkbrauwen op. "Een, dan ben je niet zenuwachtig. Twee, dat ben je wel. Drie, bewijs het eens." zei ik grijnzend, waarna ik hem vragend aankeek en met mijn ellebogen zachtjes op zijn borstkas leunde. Dat kon hij wel hebben, niet?
    "Vertel het eens aan Nicki..." zei ik met een mierzoet stemmetje, waarna ik een pruillip trok.


    Reading a good book is like taking a journey.