• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. GEZOCHT!
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Dinaggo.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    -Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 15:31 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( No idea?!:| Vader op de bank in slaap gevallen? x'D. Whaha Harry's afleidings manoeuvre jongens x'D.)

    Louis William Tomlinson.

    "Gewoon, die naam was ik vergeten. Wist je trouwens dat Nicki heeft gezegd tegen Liam dat ze streepjes lelijk vond?" Ik keek Harry even ongelovig aan toen het laatste wat hij zei tot me door drong en ik keek Nicki kwaad aan.
    'Streepjes zijn niet lelijk! Ze zijn stoer! Waarom denk je anders dat matroosjes streepjes dragen?!' oké stom voorbeeld, waren er nog meer mensen met streepjes truitjes?... 'Of criminelen!' nog stomer voorbeeld... 'Euh..Euh...Als streepjes zo lelijk zijn waarom maakten mode ontwerpers daar dan kleren van hé?!' héhé eindelijk iets fatsoenlijks. Ik keek Nicki aan wat zou ze nu weer te zeggen hebben.


    Let's play a love game.

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik staarde Harry een tijd verontwaardigd aan, waarna Louis tekeer begon te gaan tegen me.
    "Ik heb dat nooit gezegd! Als ik een hekel aan streepjes had -had ik toch zelf geen kleding met strepen in mijn kast hangen?!" riep ik terug, waarna ik Louis hoofdschuddend aankeek.
    "Omdat die ontwerpers vast hingen en geen creativiteit meer hadden dus hadden ze uit frustratie allemaal strepen getrokken over de shirts en toen ontstond dat." zei ik, waarna ik mijn handen in mijn zij zette en Harry boos aankeek.
    "Ik heb dat niet gezegd!" beet ik hem nog eens toe.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    'Oh...' zei ik alleen maar als antwoord. 'Dus je zegt dat je kleren draagt die ontwerpers uit frustratie maakten?' zei ik. Toen Nicki naar Harry beet dat ze dat nooit gezegd had raakte ik in de war.
    'Waarom zeg je dan van wel?' vroeg ik aan Harry terwijl ik mijn hoofd een beetje scheef hield.


    Let's play a love game.

    Nicki Aileen Jackson.

    "Klopt." was mijn korte antwoord, waarna ik mijn hoofd schudde en met mijn vinger tegen de linkerkant van mijn hoofd tikte als teken dat Louis nogal van het lotje getikt was. Serieus... Die jongen moest echt minder cafeïne krijgen. Als hij dat al kreeg... En anders suiker.
    (Kort. ;p)

    Harry Edward Styles.

    "O-Omdat ik dat had verstaan." zei ik, waarna ik mezelf rood voelde worden en Louis eventjes wanhopig aankeek. "Goed, goed... Ik ben aan het liegen."
    Ik kon hartstikke slecht tegen Lou liegen, maar ik had dit geprobeerd voor zijn eigen bestwil. Ik wilde geen beste vriend die een hartaanval kreeg dankzij mij omdat ik seks met Liam had gehad.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    "Goed, goed... Ik ben aan het liegen." zei Harry met een rood gezicht. Ik keek hem even verslagen aan, hij wist dat ik het haatte als iemand loog, tenminste dat denk ik toch wel dat hij dat na al die jaren weet.
    'Wat is de waarheid dan?' vroeg ik met een piep stemmetje. Ik keek Harry strak aan. Nu werd ik nieuwsgierig ook.

    (And AU you're giving me a heart attack < Dat liedje sprong net op toen ik het stukje van Harry las x'D)


    Let's play a love game.

    Harry Edward Styles.

    Ik zag Louis' gezicht en sloeg mijn ogen direct neer, waarna ik onder mijn wimpers doorkeek en even slikte. Zijn piepstemmetje gaf me even de neiging om te beginnen huilen, maar dat vond ik weer zo kinderachtig met Nicki en Liam erbij...
    "Ik en Liam hebben seks gehad in de badkamer." fluisterde ik zacht, waarna ik naar beneden bleef kijken om Louis' blik te kunnen vermijden.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    "Ik en Liam hebben seks gehad in de badkamer." fluisterde Harry zacht. Ik slikte even en voelde tranen in mijn ogen branden. Al wist ik niet waarom, hij was mijn beste vriend en hij mocht toch gewoon doen wat hij wilde? Ik keek naar de grond en zag dat een traan op de grond viel en ging ruw met mijn handen door mijn ogen. 'Oh' probeerde ik zo luchtig mogelijk te zeggen. 'Vinden.. vinden jullie elkaar leuk?' vroeg ik voorzichtig het leek me niet, maar je wist het maar nooit. Dit had ik ook helemaal niet zien aan komen en toch was het gebeurd. Ik keek even naar Harry en sloeg toen weer snel mijn ogen neer.


    Let's play a love game.

    Harry Edward Styles.

    Mijn ogen verwijdden toen ik zag dat er tranen op de grond begonnen te druppelen na mijn woorden en ik keek snel op, wat ik beter niet had kunnen doen. Ik zag dat Louis een gevecht met zichzelf had en ik slikte de brok in mijn keel weg.
    "Nee." antwoordde ik meteen, waarna ik zachtjes zuchtte en Liam nog een blik toewierp. Ik beet even nadenkend op mijn lip en slikte nog eens, aangezien er een hoop tranen begonnen te brandden en dat kon ik nu niet gebruiken.
    "Lou... Ben je boos?" piepte ik zacht.


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Ik vindt dat die twee echt schattig bezig zijn, ik kan er niets aan doen :3 x'D)

    Louis William Tomlinson.

    'Lou... Ben je boos?' door Harry' stem kwamen de tranen alleen maar sneller en sneller. Ik sloot mijn ogen even om te hopen dat het zo wat minder zou worden, maar dat werd het niet. 'Nee...' wist ik piepend uit te brengen. En ik slikte even. 'Sorry...' mompelde ik waarna ik opstond en ik naar de deur toe liep en zo met mijn rug naar Harry bleef staan. Als het nu iets erger zou worden kon ik tenminste meteen maken dat ik weg kwam en zo kon Harry niet zien dat de tranen als een waterval over mijn wangen stroomden en op de vloer landen.


    Let's play a love game.

    Harry Edward Styles.

    Ik maakte een vreemd piepend geluid omdat ik wilde protesteren dat Louis zich van me weg draaide, maar mijn stem leek weg te zijn door de brok in mijn keel.
    "Niet huilen." fluisterde ik, waarna ik achter Louis ging staan en mijn armen om zijn middel sloeg. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en keek mee hoe de tranen nu zonder enig obstakel op de grond druppelden. "Waarom huil je?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    'Niet huilen' fluisterde Harry. Ik voelde opeens hoe hij zijn armen om mijn middel sloeg en hoe hij zijn hoofd op mijn schouder legde. Ik kon een luide snik niet meer tegen houden. 'Waarom huil je?' vroeg Harry. Schokkend haalde ik mijn schouders op. Ik wist ook niet wat er met me aan de hand was. Het enige wat ik wist was dat ik zo voor altijd wou blijven staan.

    (zo dodo denk ik:|:'()


    Let's play a love game.

    Harry Edward Styles.

    "Niet doen, Boo..." zei ik zacht, terwijl ik met mijn wang over zijn schouder wreef. "Dan ga ik ook huilen en dan lacht iedereen ons uit omdat we twee huilebalken zijn. En Nicki gaat dan weer streepjes beledigen, ook al heeft ze dat nooit gedaan." mompelde ik, puur om Louis te laten stoppen met huilen. Ik wiegde hem een beetje op en neer en begon een paar excuses op te halen en slikte nog een keer.
    "Ik wil je geen pijn doen, Lou. De volgende keer vertel ik het meteen, oké?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Slade -> Dinaggo.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson.

    "Dan ga ik ook huilen en dan lacht iedereen ons uit omdat we twee huilebalken zijn. En Nicki gaat dan weer streepjes beledigen, ook al heeft ze dat nooit gedaan." mompelde Harry. Ik grinnikte even door mijn snikken door. 'Dankjewel om mij een huilebalk te noemen' zei ik met een lach. Harry wiegde me een beetje op en neer wat me kalmeerde.
    'Ik wil je geen pijn doen, Lou. De volgende keer vertel ik het meteen, oké?' ik draaide me om en knuffelde Harry. 'Ik wil jou ook geen pijn doen, Hazz' zuchtte ik.
    'Komt er dan nog een volgende keer?' vroeg ik een beetje verbaasd. Ik veegde met mijn handen de tranen weg en keek Harry aan.


    Let's play a love game.

    Harry Edward Styles.

    Een beetje gekalmeerd liet ik mezelf even in Louis' armen hangen toen hij me een knuffel gaf. Gelukkig, hij huilde al niet meer. Het deed me echt pijn om te zien wanneer Louis huilde, dan kon ik zelf nog een badkuip met tranen vullen.
    "Dat weet ik niet." zei ik zachtjes, om vervolgens weer mijn blik af te wendden. Liam had gezegd dat hij naar mij toe zou komen als hij dat wilde, maar ik vroeg me af of hij dat werkelijk ging doen of niet. Ik bedoel, er zat een slet in dit huis... Maar goed, dat mochten we allemaal niet meer doen.
    "LouLou, nooit meer huilen om Harry." zei ik op een kinderlijk toontje.


    Reading a good book is like taking a journey.