• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. GEZOCHT!
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Dinaggo.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    -Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 15:31 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    'Op de eerste plek staat nog altijd Louis.' Ik grijnsde en keek hem aan. 'Hij is echt geweldig in bed.' Ik likte even over mijn lippen, niet dat we ooit seks hadden gehad, Harry was ook de eerste van alle jongens, niet in het algemeen, maar van onze band. Gewoon een beetje plagen moest kunnen. 'Brave Harry,' grinnikte ik, waarna ik even met mijn hand door zijn krullen heen wreef. Ik knikte. 'Je doet je best maar. Wie weet wat we er aan treffen.' Ik hoopte gewoon dat ze keiharde seks hadden zodat ik nog even mee kon doen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles.

    "Wat?!" riep ik uit, waarna ik me met een ruk omdraaide en Liam een venijnige blik toewierp. "Je liegt!"
    Nee, ik kon er absoluut niet tegen om Louis te moeten delen. Oneerlijk eigenlijk, aangezien ik genoeg keren het bed met anderen had gedeeld en ik kwaad werd als Louis het eens deed. We hadden daar vaker ruzies om gehad, hoor... Maar ik hield niet van delen.
    "Ze hebben geen seks, hopelijk." mompelde ik, waarna ik Liam nog een blik toewierp en uiteindelijk de deur open gooide. Gelukkig voor mij trof ik niks ergs aan.
    "Hoi." zei ik op een kalme toon.


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Nickiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Die moest even x'D)

    Louis William Tomlinson.

    "Een, dan ben je niet zenuwachtig. Twee, dat ben je wel. Drie, bewijs het eens." grijnsde Nicki terwijl ze op mijn borstkas leunde. Ik trok even mijn wenkbrauwen op. 'Ik. Ben. geen. matroos!' schreeuwde ik. Ik beet even op mijn lip en keek haar aan. 'Hoe wil je dan dat ik het bewijs?' zei ik waarna ik even met mijn wenkbrauwen wiebelde en daarna zachtjes begon te grinniken. Op eens vloog de deur open en ik schrok me rot ik piepte even en zuchtte toen ik Harry in de deur opening zag staan.
    'Hoi' zei Harry op een kalme toon. 'Harryyyy!' schreeuwde ik blij uit. Het is toch best raar om alleen op een kamer te zetten met een leunde slet boven op je...

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 17:08 ]


    Let's play a love game.

    Liam Payne.
    Ik wist gewoon dat hij zo zou reageren, dat doet hij altijd met Louis, het is gewoon te schattig. 'Ik lieg inderdaad. Dat bewijst maar weer eens hoe verliefd je op hem bent,' grinnikend keek ik Harry aan. Waarna hij de deur open duwde, ik duwde Harry de kamer in en keek ook. 'Ah, jammer, jullie hebben geen seks.' Ik had dat aanbeeld best wel eens willen zien. Maar toch lagen ze op elkaar. 'Of waren jullie van plan om nog seks te hebben?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nicki Aileen Jackson.

    "Prima! Een piraatje dan!" riep ik uit, waarna ik hem grijnzend aankeek en mijn schouders ophaalden. "Door je rode broek omlaag te trekken, dan help ik wel met je boxer." zei ik plagend, waarna ik overeind kwam toen ik stemmen hoorden en erachter kwam dat Louis zijn puppy er weer was. Alweer...
    "Oh, daar is je hondje weer. Misschien kun je die beter aflebberen... En Li ook?"
    Ik grijnsde en stond op, waarna ik naar de deur liep en tegen de zijkant aanleunde. "Li... Is Louis nou een jongen of niet?" vroeg ik grijnzend.
    Dit zou heel raar over komen, ja... Maar niet op Louis en daar draaide het me om.

    (Eten!! x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    "Oh, daar is je hondje weer. Misschien kun je die beter aflebberen... En Li ook?" grijnsde Nicki terwijl ze opstond. 'Harry is geen hondje! En alles beter dan jij' zei ik met een lach.
    'Li... Is Louis nou een jongen of niet?' vroeg Nicki. Ik zuchtte even kon dat mens nou nooit normaal reageren...
    'Ik ben geen piraat en ook geen meisje!' riep ik. Even keek ik naar Harry en Liam voor steun en keek toen weer naar de grond.


    Let's play a love game.

    Liam Payne.
    Ik grinnikte en schudde mijn hoofd, waarna ik op Louis afliep en even door zijn haren heen woelde. 'Voor zover ik weet is het een jongen,' grijnsde ik pesterig naar hem. Ik zond Nicki een strenge blik. 'Hij is inderdaad geen piraat, want daar lijkt hij totaal niet op. Al zou een ooglapje je wel sexy staan, Lou.' Ik hield een hand voor zijn oog en bekeek lachend het uitzicht. 'Fantastisch, wil je er een voor je verjaardag?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nyan schreef:
    (Bij wie mogen Mila en Lynn komen storen ;3 ? )
    Lynn Johanne Jackson
    Ik grinnikte even toen ze vroeg hoe we dat gingen doen.
    Daarna haalde ik mijn schouders op."Gewoon met de deur in huis vallen op het perfecte moment."grijns ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nicki Aileen Jackson.

    "Hm, jammer... Piraten zijn best sexy hoor." zei ik, waarna ik speels over mijn lippen likte en vervolgens mijn schouders wist op te halen en terugliep naar het bed. "Was het trouwens gezellig in de badkamer? Wel jullie troep opruimen, alsjeblieft." zei ik grinnikend. Ik liet mezelf weer op het bed zakken en zuchtte even. "Het begint hier saai te worden..."
    Ik wist niet zeker of het Liam en Harry waren geweest, maar Liam sowieso. Ik herkende zijn gekreun nu wel...

    Harry Edward Styles.

    "Lou." zei ik, waarna ik hem vragend aankeek. "Wat heb je met die sl...- Nicki gedaan?" vroeg ik, waarna ik een onschuldige grijns opzette en zachtjes zuchtte. Ik verwachtte niet dat hij iets had gedaan, maar je wist maar nooit.
    Ik werd rood om Nicki's woorden en slikte even. "Heel gezellig..." zei ik, waarna ik Liam even een blik toewierp en kuchend naar Louis keek. "Louis is een jongen. En ik kan het weten." zei ik, waarna ik met mijn wenkbrauwen wiebelde.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    'Ha zie je Harry heeft gelijk!' zei ik blij. 'En ja tuurlijk wil ik een ooglapje voor mijn verjaardag!' zei ik sarcastisch. 'Heb ik altijd al willen hebben.' Ik keek even verbaasd naar Nicki toen ze het had over een badkamer.
    'Ik heb niets met die sl.... Nicki gedaan' herhaalde ik Harry half. 'En wat heb jij dan in de badkamer gedaan?' vroeg ik treurig.


    Let's play a love game.

    Liam Payne.
    Ik grinnikte en haalde mijn hand voor zijn oog weg waarna ik nog een keer door zijn haar woelde en vervolgens met mijn rug tegen het bed aan ging zitten. 'Dan krijg je dat, ben ik nu niet heel lief?' Ik liet mijn hoofd achter op het bed vallen zodat ik Louis en Nicki nu ondersteboven zag. Maar direct na Nicki's woorden zat ik terug recht en keek ik Harry aan. Ik wist niet of hij het fijn vond als ik aan Louis ging vertellen dat we seks hadden gehad.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles.

    "Mijn tanden gepoetst." loog ik, waarna ik mijn ogen snel naar Liam liet draaien en hem een negatieve blik toewierp als teken dat hij zijn mond moest houden. Louis hoefde dit niet te weten, nog niet tenminste. Ik wist niet hoe hij zou reageren als ik ging vertellen dat ik voor de eerste keer seks met een jongen heb gehad en dat ook nog Liam uit onze band was geweest... Dat klonk sowieso al een beetje erg.
    "Hoe heette die vriendin van Nicki ook alweer?" vroeg ik snel om het onderwerp te veranderen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    'Je tanden gepoetst? Samen met Liam?' vroeg ik ongelovig iets in me zei gewoon dat dit niet klopte. 'Ja Liam nu ben je heel erg lief' zei ik terwijl ik nog steeds naar Harry keek.
    'Hoe heette die vriendin van Nicki ook alweer?' vroeg Harry snel. Serieus kwam zij nu al weer ten sprake. Bijna in ieder gesprek vandaag kwam Rosalie wel ergens in voor ik zuchtte even en keek naar de grond. 'Rosalie...' zuchtte ik. 'Hoezo?'


    Let's play a love game.

    Mila Engullir Jackson.

    'Gewoon met de deur in huis vallen op het perfecte moment' grijnsde Lynn. Ik lachte even gemeen en schoof iets naar achteren zodat ik tegen de muur aan zat.
    'Hoe weten we eigenlijk wanneer het perfecte moment is?' vroeg ik Lynn terwijl ik na denkend voor me uit keek. We konden ook gewoon op goed geluk de deuren open gooien, maar dat kwam nogal stom over en dan wisten ze ook meteen dat ze de deuren op slot moesten draaien als ze met privé dingen bezig waren en dat wouden wij dus nu precies niet hebben.


    Let's play a love game.

    (Hoe kom jij aan internet?! ;o)

    Harry Edward Styles.

    "Ja, kan toch? Liam was ook zijn tanden poetsen en we vonden de badkamer eerst niet." mompelde ik, waarna ik zuchtte en toekeek hoe Louis antwoord gaf om vervolgens naar de grond te kijken.
    "Gewoon, die naam was ik vergeten. Wist je trouwens dat Nicki heeft gezegd tegen Liam dat ze streepjes lelijk vond?" vroeg ik met een onschuldige blik, waarna ik begon te bidden dat Nicki me niet zou afmaken. Als dit al een leugen was, ik wist niet wat ze had gezegd tegen Liam... Maar misschien raakte Louis nu afgeleid.


    Reading a good book is like taking a journey.