• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. GEZOCHT!
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Dinaggo.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    -Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 15:31 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    Ik lach even spottend en schud mijn hoofd. 'Kom mee Styles' zeg ik en trek hem en Liam mee naar de kamer.
    'Niall, kijk. Kerstcadeautje' grijns ik en loop naar binnen. 'Well, let's have fun' grijns ik, en sluit de deur achter me...


    El Diablo.

    Niall james horan

    'Niall, kijk. Kerstcadeautje'
    Ik kijk op als ik Zayns stem hoor en lach bij het zien van Liam en Harry. "Jullie hebben allemaal veel te veel kleren aan," grinnik ik. Toch moet ik toegeven ook al kon ik nu een kwartet hebben, toch had ik graag alleen met Zayn geweest. Ach ja, ik geef Zayn wel wat meer aandacht.
    Ik loop naar Liam en Harry en trek ze het bed op waarna ik naar Zayn loop. "Jij hebt ook teveel kleren aan," grom ik zachtjes als ik aan zijn knoop begin te frunniken.


    Take me to wonderland

    Harry Edward Styles.

    Ongemakkelijk bleef ik er maar wat bij zitten. Nee, zoveel jongens bij elkaar en seks was niet echt mijn ding... Ik had niet eens één meisje erbij, zeg! Hoe discriminerend tegenover mij...
    "Dit is geen kaartspel." mompelde ik zachtjes, waarna ik nog even door de kamer keek. Zelfs Lou was niet hier... Hoe oneerlijk. Als ik al meedeed aan een kwartet moest Louis er toch zeker zijn! Seks met één jongen kon prima door de beugel, maar drie zonder mijn beste vriend erbij vond ik weer iets te veel van het goeie.
    Het leuke was dat die deur dichtwas en ik het te gênant zou gaan vinden om weg te lopen. Als iemand die hartstikke sluw was ons doorhad hoefde hij of zij het maar op te nemen, aan management te sturen en ik stond mooi op straat. Dacht het dus even niet, hm?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Ik grijns als Niall zich met Zayn bezig houd en lachend kijk ik Harry aan. 'Kom op, Hazza, waar ben je nou zo bang voor? Het is maar seks... Relax.' Ik duw hem achterover en ga bovenop hem zitten. Vervolgens kijk ik naar Niall en Zayn. 'Jullie moeten me even helpen om het Harry meer naar z'n zin te maken, hij durft niet zo goed met jongens.' Ik grinnik zachtjes en druk mijn lippen tegen die van hem aan. 'Het word leuk, dat beloof ik je...' Grijnzend kijk ik hem aan en wacht op Niall en Zayn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    Ik druk een kus op Niall's lippen en grijns. 'We moeten helpen' grijns ik.
    Ik loop naar Harry en lach even. 'Hazza, chillax. Probeer eens wat nieuws' grijns ik.
    Ik kijk naar Liam en lach even. Ik trap mijn sigaret uit en kijk even om me heen.


    El Diablo.

    Niall James Horan

    Zayn drukt een kus op mijn lippen waardoor er een glimlach op mijn lippen verschijnt. "We moeten helpen," grijnst Zayn en loopt naar Liam en Harry.
    Ik draai me om en zie dat Harry het niet makkelijk heeft.
    Ik loop naar de drie jongen. "Ja, shh," zeg ik tegen Liam en Zayn en ga naast Harry zitten. "Je moet niet als je echt niet wil," verzeker ik hem. Ik kan niemand dwingen tot seks en zal dat dus ook nooit doen.


    Take me to wonderland

    Harry Edward Styles.

    "Dat is het niet..." mompelde ik, waarna ik zuchtend achterover werd geduwd en Liam op me kwam zitten. Ik keek Liam met opgetrokken wenkbrauwen aan en zuchtte eventjes. "Liam, dat is het niet."
    Jezus, luistert hier niemand naar mij?! ja, iemand moest eventjes de volwassene spelen dus dat zou ik maar weer doen, aangezien we anders helemaal niks zouden bereiken en we op straat stonden. Maar goed, iedereen was zo blind om dat niet in te zien... Ikzelf ook, hoor. Anders was ik nooit met Liam die badkamer ingedoken. Maar een kwartet ging me wel ietsjes te ver...
    Ik voelde hoe Liam zijn lippen tegen me aandrukte, maar maakte geen aanstalten om terug te kussen.
    "Dadelijk gooien jullie je eigen ruiten in." murmelde ik wijs.
    Ik wierp Niall een dankbare blik toe en zuchtte eventjes. God, iemand die me een beetje begreep. En toch waren ze dom bezig...

    (Ik dacht; Als Liam een badboy wordt maak ik van Harry een iets saaier type. ;p Anders krijgen we dadelijk een hele chaos en weet niemand meer wat voor of achter is. :3)

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 23:27 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    Ik kijk even naar Harry en knik dan. Ik plof op de grond en kijk om me heen.
    'Hij heeft gelijk, als we gesnapt worden staan we op straat' mompel ik, ik haat het om toe te geven maarja...
    Ik kijk even naar Niall en glimlach zwakjes. Dan kijk ik naar Harry en zucht even...


    El Diablo.

    Liam Payne.
    Ik zucht en rol mezelf van Harry af. 'Heeft er dan niemand zin in seks?' Mompel ik zacht, terwijl ik weet van voor een antwoord ik krijg, misschien kan ik naar Nicki toegaan, zij zou er vast wel voor in zijn... Maar nee, dat mocht ik weer niet van Harry. Damn. Hoe kon ik dan hier nog aan mijn trekken komen? Ik zuchtte gefrustreerd. Dit ging niet leuk worden als het zo moest.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan

    Opeens ploft Zayn op de grond en ik kijk hem even aan.
    'Hij heeft gelijk, als we gesnapt worden staan we op straat' mompelt hij. Ik grits mijn box en broek van de grond en trek die snel aan. Met mijn hand in mijn haar scan ik de kamer rond op zoek naar mijn shirt. Uiteindelijk vind ik hem net naast het bed en trek die ook aan en laat me dan naast Zayn vallen.
    Hij kijkt me even aan en glimlacht dan zachtjes. "Ja, we hebben ons niet echt gedragen zoals we ons zouden moet gedragen," zeg ik zacht en leg mijn hoofd op Zayns schouder.


    Take me to wonderland

    Harry Edward Styles.

    "Het is niet dat ik er geen zin in heb, maar vroeg of laat komen die meiden erachter hoe ze ons en loer kunnen draaien en staan we op straat. We laten niet eens zien wie hier de baas is... Zayn liet over zich heenlopen door Nicki, net als ik en Louis die door haar naar buiten gebonjourd werden. Liam heeft zelfs seks met haar gehad... Niall raakt nog eens opnieuw aan de drugs door Lynn en iemand hier valt nog om door Mila's drank toedoen. Als we ze de tijd geven worden ze slimmer en weten ze hoe ze ons makkelijk kunnen overmeesteren en zijn we nog verder van huis." legde ik uit, waarna ik overeind kwam en eventjes een twinkel in mijn ogen kreeg.
    "Als we samenwerken kunnen we die meiden laten zien wie hier de regels opstellen. Onze regels, niet die van hun. Het boeit me niks of we eens een nachtje onze eigen gang gaan, maar zij mogen ons niks kunnen maken. Ben ik slim of ben ik slim?"
    Zo, de jongste kreeg het toch weer mooi voor elkaar... Maar ik hield van plannetjes maken om de macht te winnen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    "Het is niet dat ik er geen zin in heb, maar vroeg of laat komen die meiden erachter hoe ze ons en loer kunnen draaien en staan we op straat. We laten niet eens zien wie hier de baas is... Zayn liet over zich heenlopen door Nicki, net als ik en Louis die door haar naar buiten gebonjourd werden. Liam heeft zelfs seks met haar gehad... Niall raakt nog eens opnieuw aan de drugs door Lynn en iemand hier valt nog om door Mila's drank toedoen. Als we ze de tijd geven worden ze slimmer en weten ze hoe ze ons makkelijk kunnen overmeesteren en zijn we nog verder van huis. Als we samenwerken kunnen we die meiden laten zien wie hier de regels opstellen. Onze regels, niet die van hun. Het boeit me niks of we eens een nachtje onze eigen gang gaan, maar zij mogen ons niks kunnen maken. Ben ik slim of ben ik slim?" zegt Harry en een lichte grijns ontstaat rond mijn lippen.
    'Zo Zo, het jonkie word slim' grinnik ik. Ik sla een arm lichtjes om Niall's schouders en grijns.
    'En nu nog de regels' zeg ik...


    El Diablo.

    Niall james Horan

    'Zo Zo, het jonkie word slim' grinnikt Zayn waardoor ik ook begin te lachen. Ondertussen slaat Zayn een arm om mijn schouder en ga nog dichter tegen hem zitten.
    'En nu nog de regels' zegt Zayn.
    "Drugs.Buiten," zeg ik resoluut. "Lynn raakt geen vinger drugs meer aan. En zit wat drugs voor mijn neus en het wordt al een opgaven om nee te zeggen," zeg ik en begin een beetje met mijn vingers te spelen. "Lynn is de aardigste van de drie, denk ik. Maar ik weet niet hoe ze gaat reageren als we haar drugs van haar afnemen,"


    Take me to wonderland

    Harry Edward Styles.

    "In ieder geval slimmer als jullie." zei ik trots, waarna ik op Niall's regel knikte. "Die lijkt me logisch... Ja."
    Ik grinnikte zachtjes om zijn woorden. "Volgens mij krijgen we nog ruzie hier... En met alcohol... Maximaal één glas per dag vind ik al genoeg, niet?"
    Nu maar hopen dat wij zelf ook de drank lieten staan, anders zou dat heel falend overkomen...
    "En wat doen we met die slet? Vastbinden met een touwtje en haar mond dichtapen zodat ze zich leert te gedragen? We kunnen natuurlijk ook de strip pillen tegen zwangerschap jatten, dan denk ik dat ze niet zo snel meer seks gaat hebben..."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne.
    Ik maakte een verontwaardigd geluidje toen Harry zo achterbaks over Nicki begon te praten, zo erg was ze nou ook weer niet. 'Je kan ook gewoon normaal over haar praten.' Siste ik hem toe. 'Zo erg is ze nou ook weer niet, we konden het best goed vinden met zijn tweetjes. Ik zorg er wel voor, goed?' Ik wist niet helemaal zeker of het ging werken omdat ik ook erg verslaafd ben aan seks, maar we zullen zien, misschien konden we elkaar zelfs nog wel helpen. Ja, wie weet...


    stay safe because I like being alive at the same time as you