• We gaan een paar jaar terug in de tijd toen de jongens van One Direction nog kindertjes waren. De ouders van de jongens zijn heel erg goed bevriend met elkaar, toch hebben de jongens elkaar nog nooit gezien. Op een dag besluiten de ouders op vakantie te gaan voor even op rust te kunnen komen en wat tijd voor hun zelf te kunnen besteden. Alleen omdat ze echt totale rust willen mogen de jongens niet mee en worden ze naar twee meisjes gebracht die op hun gaan passen. De twee meisjes zijn twee zussen die graag iets willen bij verdienen, en denken door even op te passen makkelijk geld te kunnen krijgen. Maar gaat dit wel zo makkelijk worden als ze denken, of gaat dit grandioos mis?

    Regels:
    - Maar een personage per persoon.
    - Ga niet te veel off topic, als je wel off topic gaat zet het dan tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor een lange tijd niet kunt reageren.
    - Bij vragen kun je contact opnemen met CrazyLove2x of met xAmore.
    - Nieuwe topics worden alleen aangemaakt door: CrazyLove2x en xAmore.
    - Naamsveranderingen door geven.


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd* (Voor de jongens: Min 6, Max 12. Voor de meisjes: Min 16):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    * De leeftijden hoeven niet in de goede volgorde, dus Liam kan nu ook bijvoorbeeld de oudste zijn in plaats van Louis.

    Personages:

    Jongens:
    - Niall James Horan. nessje
    - Liam James Payne. Gereserveerd xElounor
    - Zayn Jawaad Malik. Styles
    - Harry Edward Styles. xAmore.
    - Louis William Tomlinson. CrazyLove2x.

    Meisjes (Max 2.):
    - Luciënne Bradlee Ellison. Dinaggo
    - Rianne Samantha Ellison xClove

    We starten op het moment dat de jongens door hun ouders naar het huis van de meisjes worden gebracht. De meisjes zitten al in het huis en weten al dat er vandaag vijf jongens komen om op te kunnen passen, voor de rest weten ze nog niet veel van de jongens af. Inspringen is vrij makkelijk voor de jongens hoef je maar met de moeder/vader naar de deur bel te gaan en aan te bellen.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:28 ]


    Let's play a love game.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik bleef doodstil zitten toen Harry mijn haar begon te wassen maar draaiden me meteen om toen ik Niall hoorden praten. Harry vergaf hem als hij nooit meer mijn tekening stuk zou maken maar dat vond ik niet genoeg. "En als je Hazza nooit meer vies maakt." Zei ik er snel achteraan en draaiden me weer om naar Harry om vervolgens weer zo stik mogelijk te gaan zitten terwijl ik rustig met mijn spiegeltje ronddraaiden en naar de bewegende glinstering op de muur keek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan
    "I-Ik dacht gewoon dat je dat wel leuk zou vinden." Ik wend mijn blik van de jongens af. "Mag ik straks alsnog in bad?" Ik wacht even en loop dan naar beneden. Ik loop naar de keuken op zoek naar een emmer. Als ik een vind doe ik er warm water in. Ik gooi er sop en een doek bij en sleep de emmer naar de bank. Ik doop het doekje in het sopwater en maak de bank schoon. Na goed boenen verdwijnen de vlekken. Daarna maak ik de vloer schoon. Ik gooi al het water op de grond en pak een extra doekje. Ik schaats over de grond, de doekjes aan mijn schoenen gebonden. Ik lach en ga verder. Als de vloer blinkt haal ik opnieuw water en begin aan de deur en de muur. Uiteindelijk klim ik op een stoel en veeg de tafel schoon. Geen regenboog meer. Er komt iets in me op en snel pak ik een potje verf, een kwast en een blad. Ik begin te verfen en tevreden bekijk ik het resultaat. Met plakband hang ik het op de deur voor de woonkamer: Niet binnen komen, nat! Niall. Ik klim weer op de stoel en maak de tafel nog een keer schoon. Na een uur is de hele woonkamer weer schoon. Ik ruim alles op en ga voor de tv zitten. Nu wachten op de rest.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles.

    Ik waste het haar van Zayn en toen ik tevreden was tikte ik op zijn rug. "Ik ben klaar!"
    Ik legde Cat buiten het water neer, schudde mijn hoofd zodat de druppels in het rond vlogen en zuchtte uiteindelijk tevreden. "En nu afdrogen!" riep ik blij, waarna ik half uit het bad ging hangen en om een handdoek begon te bedelen, waarna ik bijna uit het bad viel omdat ik over de rand hing te bungelen.
    "Lucie! Mag ik een handdoek?" vroeg ik, waarna ik even naar de glinstering op de muur keek die Zayn maakte en in mijn handjes klapte.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    Ik zuchtte even en trok toen toch maar mijn kleren uit en sprong weer in de badkuip. Ik keek even naar de flesjes die aan de kant stonden en viste er een af en deed het spul in mijn haar en waste het er uit.
    'KLAAAAR!' riep ik tevreden.
    'Mag ik ook een handdoek?' vroeg ik. Ik keek even naar het water en zag dat het helemaal verkleurd was en spetterde in het water en gooide ook een beetjeop Lucie. 'Nu ben je ook half gewassen' zei ik trots.


    Let's play a love game.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik keek pas op van de glinstering toen Louis ook in bad sprong. "Zayn ook handdoek!" Riep ik en trok mezelf op aan de badrand. "Rimpels." Giechelde ik en stak mijn gerimpelde vingertjes uit naar Harry. "Jij ook!" Ik wees naar zijn handje en keek daarna naar het meisje. "Hoe komt dat?" Vroeg ik haar nieuwsgierig.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Ik en Crazylove hebben het nog opgezocht ook. x'D)

    Harry Edward Styles.

    Ik keek naar mijn handjes en mijn ogen verwijdde. "Oh... Nu ben ik oud." zei ik, waarna ik naar Zayn keek en giechelde. "Louis ook." zei ik, toen ik naar Louis keek en uiteindelijk opsprong.
    "Luuuuuuuuuucieeeeeeeee! Handdoek, handdoek, handdoek!" begon ik te zeuren, waarna ik uit het bad klom en op mijn achterste belandde. "Auw..."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Luciënne ''Lucie'' Ellison.
    Uiteindelijk had Louis ook al zijn kleding uit gedaan en gooide ik dat samen met die van het andere jongetje nog in de wasmand erbij. Ik voelde wat water over me heen en keek op, Louis, wie anders. 'Nu ben je ook half gewassen' zegt hij trots. Ik grinnik en knik. 'Dankjewel.' Ik hoorde ze iets zeggen over gerimpelde handen en vingers. 'Hoe komt dat?' Hoorde ik uiteindelijk. Ik grinnikte en draaide me om naar het jongetje. 'Dat krijg je alleen als je te lang in het bad hebt gezeten.' Ik viste drie handdoeken uit het kastje en zag hoe Harry uit het bad klom en op zijn billen belandde. Ik fronste mijn wenkbrauwen en vauwde een van de handdoeken open, waarna ik 'm om hem heen drapeerde. 'Harry nog pijn?' Vroeg ik hem, voordat ik naar Louis liep, hem uit het bad tilde en ook een handdoek omsloeg. Vervolgens liep ik naar het andere jongetje, die ik ook uit het bad tilde en hem een handdoek omsloeg. 'Hoe heet jij?' Vroeg ik hem.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Jawaad Malik
    ''Hazza Auw!'' piepten ik en keek hoe Louis het bad werd uitgetild en daarna ik. Ze sloeg een handdoek om me heen en meteen trok ik hem rond mijn lichaampje tegen de kou. 'Hoe heet jij?' vroeg Lucie en ik keek haar even met groten ogen aan. ''Zayn. zei ik snel waarna ik me verstopten onder mijn handdoek en mijn spiegeltje droog maakten. ''nieuwe kleding nodig.' merkten ik op en wees naar het hoopje kleding dat vies en nat was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Luciënne ''Lucie'' Ellison.
    Ik knikte langzaam voordat ik terug stond. 'Daar heb je wel gelijk in, ja. Hoe zien jullie koffers eruit?' Het was eigenlijk handiger geweest als ik eerst schone kleding had mee gepakt voordat ik hierheen kwam, wie weet gingen ze dadelijk heel de boel verbouwen hier als ik weg was. Ik hoopte ook dat het beneden nog een beetje heel was, wie weet wat Niall en het andere jongetje allemaal wel niet hadden uitgespookt.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles.

    Ik schudde mijn hoofd en sprong meteen op, waarna ik de handdoek pakte en snel mijn haren droogde. Hierna liet ik hem vallen en keek ik naar de knuffel.
    "Cat moet ook een handdoek." zei ik zachtjes, waarna ik in de kastjes begon te rommelen en er allerlei dingetjes uitvielen. "Handdoek voor Cat vinden... Iedereen moet helpen!" riep ik uit, waarna ik iets hoorde rinkelen en zag dat ik een of ander doosje met poeder op de grond had gegooid.
    "Oh... Bruine poeder." zei ik tevreden, waarna ik erbij ging zitten en tekeningetjes maakte door met mijn vingers door de poeder te gaan.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    Lucie tilde mij uit het bad en sloeg me een handdoek om. Ik vouwde het strak om mijn lichaam heen.
    'Hoe zien jullie koffers uit?' vroeg Lucie. Ik vroeg me af of mijn moeder eigenlijk mijn koffertje uit de auto had gehaald. Het zal wel.
    'Mijn koffertje is wit met blauwe strepen, of blauw met witte strepen...' zei ik nadenkend. Ik zag dat Harry een of ander potje had omgegooid en ermee ging kleuren.
    'Oh... Bruine poeder' zei hij tevreden. Ik hurkte naast hem en keek naar de bruine poeder. En smeerde er een beetje van over mijn gezicht.
    'En ben ik nu mooi?' vroeg ik lachend. Ik had geen idee wat ik net had opgesmeerd maar het voelde wel grappig.


    Let's play a love game.

    Luciënne ''Lucie'' Ellison.
    Ik zuchtte zachtjes toen Harry een van de potjes in het kastje had omgegooid. 'Nee, Harry, daar liggen geen handdoeken...' Ik wilde een handdoek pakken voor zijn knuffel toen hij en Louis, natuurlijk, met het poeder begonnen te spelen. 'Afblijven! Nu kunnen jullie weer in bad,' ik kreunde zacht toen ik zag dat Louis zijn hele gezicht had onder gesmeerd en wilde ze bijna een stelletje domme kinderen noemen, maar ik hield me in. Als eerste trok ik Louis weg en zette hem op de wastafel, vervolgens pakte ik een doekje, maakte dat nat en veegde zijn gezicht schoon. 'Niet meer doen, hè!' Vervolgens veegde ik zijn vingertjes schoon, waarna ik hem weer op de grond zette. Daarna liep ik naar Harry en pakte hem van de grond af, om deze op de wastafel te zetten en ook zijn vingertjes schoon te maken. 'Jij ook niet meer doen!' Uiteindelijk mikte ik het doekje in de prullenbak en besloot dat ik hun koffers niet kon halen. Misschien was Harry wel net zo erg als Louis, Zayn was gewoon een rustig jongetje.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Jawaad malik
    ik keek met een schuin hoofd toe hoe Harry en Louis met de poeder begonnen te spelen, iets wat Lucie blijkbaar niet erg leuk vond. ''Ik ga de koffers wel pakken.'' zei ik toen ze de twee begon schoon te maken. ik liet mijn handdoek op de grond vallen en renden de badkamer uit om daarna 'voorzichtig' de trap af te lopen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Luciënne ''Lucie'' Ellison.
    Te laat besefte ik dat Zayn nu helemaal naakt naar beneden aan het rennen was. Ik sloeg met mijn hand tegen mijn voorhoofd aan, voordat ik van Harry naar Louis keek en zo weer terug. Ik durfde die twee eigenlijk niet alleen te laten in onze badkamer... 'Oké, jongens, jullie blijven hier braaf zitten, raken niets aan. Dan mogen jullie vanavond wat later naar bed, goed?' Ik wachtte niet op antwoord, pakte Zayn's handdoek van de grond af en liep achter het jongetje aan. Ik hoopte dat ze niets uit zouden halen. 'Zayn? Waar ben je?' Met de handdoek in mijn hand liep ook ik de trap af.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Jawaad Malik
    Ik hoorde Lucie roepen. "Hier ben ik!" Ik had Louis zijn koffertje al en die van mezelf. Maar wist niet hoe die van Harry eruit zag. "Zwaar. Jij dragen." Zei ik en duwden De twee koffertje in Lucie haar handen en keek de kamer rond om te kijken of ik die van Harry nog zag.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 17:12 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''