• We gaan een paar jaar terug in de tijd toen de jongens van One Direction nog kindertjes waren. De ouders van de jongens zijn heel erg goed bevriend met elkaar, toch hebben de jongens elkaar nog nooit gezien. Op een dag besluiten de ouders op vakantie te gaan voor even op rust te kunnen komen en wat tijd voor hun zelf te kunnen besteden. Alleen omdat ze echt totale rust willen mogen de jongens niet mee en worden ze naar twee meisjes gebracht die op hun gaan passen. De twee meisjes zijn twee zussen die graag iets willen bij verdienen, en denken door even op te passen makkelijk geld te kunnen krijgen. Maar gaat dit wel zo makkelijk worden als ze denken, of gaat dit grandioos mis?

    Regels:
    - Maar een personage per persoon.
    - Ga niet te veel off topic, als je wel off topic gaat zet het dan tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor een lange tijd niet kunt reageren.
    - Bij vragen kun je contact opnemen met CrazyLove2x of met xAmore.
    - Nieuwe topics worden alleen aangemaakt door: CrazyLove2x en xAmore.
    - Naamsveranderingen door geven.


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd* (Voor de jongens: Min 6, Max 12. Voor de meisjes: Min 16):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    * De leeftijden hoeven niet in de goede volgorde, dus Liam kan nu ook bijvoorbeeld de oudste zijn in plaats van Louis.

    Personages:

    Jongens:
    - Niall James Horan. nessje
    - Liam James Payne. Gereserveerd xElounor
    - Zayn Jawaad Malik. Styles
    - Harry Edward Styles. xAmore.
    - Louis William Tomlinson. CrazyLove2x.

    Meisjes (Max 2.):
    - Luciënne Bradlee Ellison. Dinaggo
    - Rianne Samantha Ellison xClove

    We starten op het moment dat de jongens door hun ouders naar het huis van de meisjes worden gebracht. De meisjes zitten al in het huis en weten al dat er vandaag vijf jongens komen om op te kunnen passen, voor de rest weten ze nog niet veel van de jongens af. Inspringen is vrij makkelijk voor de jongens hoef je maar met de moeder/vader naar de deur bel te gaan en aan te bellen.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:28 ]


    Let's play a love game.

    Louis William Tomlinson.

    'Ja ik wil een streepjes hoofd net als mijn truitje!' zeg ik blij. Ik pak de blauwe verf en trek streepjes in mijn gezicht. Ik pak ook een par potjes en gooi het overal.
    'Kleurenfestivaaaaaaaahhhhl!' schreeuw ik blij waarna ik een potje open doe en rondjes ga draaien zodat de verf overal beland. Dit oppas gebeuren was zo slecht nog niet.


    Let's play a love game.

    [ergens waar ik met Liam kan inspringen? (:]


    Do what people say you can't.

    xElounor schreef:
    [ergens waar ik met Liam kan inspringen? (:]


    (Liam kreeg net verf over zich heen gegooid... ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    xElounor schreef:
    [ergens waar ik met Liam kan inspringen? (:]


    (Je zou nu kunnen schrijven dat Liam verf op zich krijgt van Nialler en Louis x'D)


    Let's play a love game.

    Zayn Jawaad Malik
    "Wat heb je nou gedaan!" Gil ik en pakten een verf potje om die vervolgens over Niall heen te gieten. "Jij stout!" Ik steek mijn tong naar hem uit en ga daarna weer rustig zitten om ng een tekening voor Harry te maken. Harry was zo lief en dan deed Niall zo gemeen. Niall kreeg echt nooit een tekening van mij.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 20:38 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson.

    'Wie kwam er nu altijd in de problemen' zeg ik lachend terwijl ik het laatste beetje verf op het plafon gooi.
    'Zo nu is het huis nog mooier!' zeg ik met een glimlach. Ik voelde opeens iets nats vallen op mijn haar en keek omhoog een stuk van het verf wat op het plafon hing was omlaag gevallen.


    Let's play a love game.

    Harry Edward Styles.

    Ik snikte nog wat na en klauterde weer op de stoel, waarna ik met mijn hoofdje naar beneden bleef kijken en mijn neus even ophaalde. "Sorry van je tekening..." zei ik zachtjes, waarna ik het huis bekeek. Alles zat onder de verf... Arme Lucie en Rianne. Mochten zij het mooi opruimen.
    "Mag ik dadelijk in bad?" vroeg ik. "Ik wil de verf wegdoen."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    Ik schoot in de lach toen Harry vroeg of hij straks het bad in mocht, aangezien ik moest terug denken aan de smiley die ik op de spiegel met lippenstift had getekend.
    'Ik denk dat we allemaal wel nodig het bad in moeten' probeer ik zo serieus mogelijk te zeggen. En ik keek even rond ik was toch trots op onze creatie.


    Let's play a love game.

    Luciënne ''Lucie'' Ellison.
    Ik fronste mijn wenkbrauwen toen ik roze verf over me heen kreeg, volgens mij stond het me beeldig. Ik schudde mijn hoofd heen en weer en pakte een doekje om vervolgens alle verf van mijn gezicht weg te vegen. Ik liep naar Niall toe en pakte hem bij zijn arm vast. 'Foei Niall! Dat is niet leuk wat je gedaan hebt, nu krijg je geen koekjes meer.' Ik wist dat ik hem hiermee wel kon straffen en waarschijnlijk zou hij ook wel ophouden. Toen liep ik weer terug naar de rest, waarvan ik alleen nog Harry's naam kende. What a shame. Ik glimlachte lief naar Harry. 'Als je wilt mag je nu al wel in bad...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles.

    Ik keek Lucie even aan en knikte tevreden, waarna ik even naar Zayn keek. "Zayn... Je haar is groen." zei ik, waarna ik hem even beteuterd aankeek. Mijn ogen blikten weer naar Lucie en ik kreeg een glinstering in mijn ogen. "Mogen we met z'n allen in bad?! Jij ook erbij!" riep ik uit, waarna ik haar hand vastpakte en meten begon te vragen waar de badkamer was. Gezellig toch?! Had die verf toch nog zijn voordelen...
    "Wacht... Cat moet ook in bad." zei ik, waarna ik de met verf besmeurde knuffel oppakte en tegen me aandrukte.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Luciënne ''Lucie'' Ellison.
    Ik schudde lachend mijn hoofd waarna ik Harry aankeek. 'Ik weet niet of het nou wel zo'n verstandig idee is als ik erbij kom...' Natuurlijk moest ik ook douchen, aangezien ik nogal een beetje heel erg onder de roze verf zat. Maar of het nou slim was om met een paar kleuters in bad te gaan, dat wist ik niet. Harry pakte mijn hand vast, om me vervolgens te vragen waar de badkamer is. Hij pakte nog snel zijn knuffel voordat hij met me mee liep, de rest kwam wel achter ons aan als ze ook in bad wilde... Dacht ik tenminste. Ik hield Harry's handje goed vast zodat hij niet zou vallen en samen liepen we de trap op, toen we bij de badkamer kwamen opende ik deze deur. Ik rolde met mijn ogen toen ik een ''mooie'' smiley op de spiegel zag. Fantastisch... Wie had dat nou weer gedaan?! Ik liet Harry's handje los en draaide alvast de kraan open. 'Wil je het warm, of juist iets kouder?' Lief glimlachte ik naar Harry.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles.

    Ik trok een pruillipje. "W-Waarom niet? Ben ik niet lief genoeg?" vroeg ik met grote, opgezette oogjes, waarna ik naar de smiley keek en lachte. Ik vond hem wel mooi gemaakt... Ik wilde er ook een tekenen! Maar niet nu, nu was ik vies en wilde ik in bad.
    "Warm." zei ik meteen, waarna ik mijn schoenen met moeite uittrok en in het bad begon te klauteren. Normaal gesproken hielp mama me altijd, maar ik wilde het zelf doen... Alleen had ik het gevoel dat ik iets vergeten was, maar wat?
    "Wil je er echt niet bij komen zitten? Cat wil dat ook." zei ik met een zacht stemmetje, waarna ik in het water ging zitten en Cat begon schoon te maken, maar niet met zijn kopje onder water. Dadelijk verdronk hij nog...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    Ik zag dat Lucie en Harry naar boven gingen en ik liep er snel achter aan. En grinnikte toen ik zag dat Lucie de spiegel zeg, maar keek een beetje sipjes toen ze de smiley voor de rest negeerde.
    Wil je het warm, of juist iets kouder?' glimlachte Lucie lief. Harry ging in het bad zitten en Lucie stond er nog altijd naast.
    'Zozo gan jullie toch samen in bad?' vroeg ik waarna ik met mijn wenkbrauwen wiebelde.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 21:36 ]


    Let's play a love game.

    Zayn Jawaad Malik
    Volgens mij vod dat meisje alleen Harry leuk, want ze vergat de rest gewoon mee te nemen naar boven. "Ik ook in bad." Ik gooiden mijn kwast achter me neer en gleed van de stoel af. Ik klom de trap op en zag een deur open staan. "Zayn ook wassen." Riep ik en trapten mijn schoenen uit. Louis stond er ook, maar ik duwde hem opzei waarna ik bij Harry en cat in bad klom

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 21:40 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Luciënne ''Lucie'' Ellison.
    Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, nee, Harry je bent wel lief. Maar ik weet niet of het verstandig is.' Ik beet op mijn lip en draaide de kraan naar warm. Ik had niet in de gaten dat Harry al in het bed aan het klauteren was en verschrikt tilde ik hem er weer uit. 'Harry, eerst je kleding uit doen, dan pas in bad!' Ik grinnikte bij het aanzien. Nu waren zijn kleding toch al nat en kon ik hem net zo goed met kleding en al in bad laten zetten, maar dat leek me niet zo goed. 'Wil je zelf je kleding uit doen, of moet ik je helpen?' Wie weet werd hij wel kwaad als ik hem ging helpen, dus liet ik het maar zo. Ik schrok toen een jongentje de badkamer ingelopen kwam. 'Zozo gaan jullie toch samen in bad?' Vroeg hij, waarna hij met zijn wenkbrauwen wiebelde. Ik zuchtte en schudde mijn hoofd. 'Nee. En al helemaal niet op die manier!' Uiteindelijk kwam er nog een jongentje aangerend, die ook het bad al in klauterde. Ook hem tilde ik eruit. 'Eerst je kleding uit doen, dan mag je bad, wil je het zelf doen?' Ook hij kreeg dezelfde vraag. Nu miste ik alleen nog Niall en het andere jongetje. Ik zuchtte even en wreef met mijn hand over mijn voorhoofd heen.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 21:43 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you