• We gaan een paar jaar terug in de tijd toen de jongens van One Direction nog kindertjes waren. De ouders van de jongens zijn heel erg goed bevriend met elkaar, toch hebben de jongens elkaar nog nooit gezien. Op een dag besluiten de ouders op vakantie te gaan voor even op rust te kunnen komen en wat tijd voor hun zelf te kunnen besteden. Alleen omdat ze echt totale rust willen mogen de jongens niet mee en worden ze naar twee meisjes gebracht die op hun gaan passen. De twee meisjes zijn twee zussen die graag iets willen bij verdienen, en denken door even op te passen makkelijk geld te kunnen krijgen. Maar gaat dit wel zo makkelijk worden als ze denken, of gaat dit grandioos mis?

    Regels:
    - Maar een personage per persoon.
    - Ga niet te veel off topic, als je wel off topic gaat zet het dan tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor een lange tijd niet kunt reageren.
    - Bij vragen kun je contact opnemen met CrazyLove2x of met xAmore.
    - Nieuwe topics worden alleen aangemaakt door: CrazyLove2x en xAmore.
    - Naamsveranderingen door geven.


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd* (Voor de jongens: Min 6, Max 12. Voor de meisjes: Min 16):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    * De leeftijden hoeven niet in de goede volgorde, dus Liam kan nu ook bijvoorbeeld de oudste zijn in plaats van Louis.

    Personages:

    Jongens:
    - Niall James Horan. nessje
    - Liam James Payne. Gereserveerd xElounor
    - Zayn Jawaad Malik. Styles
    - Harry Edward Styles. xAmore.
    - Louis William Tomlinson. CrazyLove2x.

    Meisjes (Max 2.):
    - Luciënne Bradlee Ellison. Dinaggo
    - Rianne Samantha Ellison xClove

    We starten op het moment dat de jongens door hun ouders naar het huis van de meisjes worden gebracht. De meisjes zitten al in het huis en weten al dat er vandaag vijf jongens komen om op te kunnen passen, voor de rest weten ze nog niet veel van de jongens af. Inspringen is vrij makkelijk voor de jongens hoef je maar met de moeder/vader naar de deur bel te gaan en aan te bellen.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:28 ]


    Let's play a love game.

    Niall James Horan
    Volgens mij heb ik een kwartier geslapen, meer lukt gewoon niet. Ik trippel de trap af en ga naar Zayn, Lucie staat bij hem. "Ik wil ook een spelletje doen! Waar is Liam?" Ik kijk rond maar zie hem niet. Ik ga naar de woonkamer en open een kast. "Daar! Dat zijn spelletjes!" Ik probeer in de kast te klimmen, wat niet lukt. Ik pak een stoel en ga erop staan. Ik pak een spelletje waardoor alles in de kast ook naar beneden valt. "Oeps..." Lach ik. "Ik wil dit spelletje doen." Ik heb geen idee wat het is maar het heeft veel kleurtjes. Ik hou het omhoog. "Gaan we dit doen?" Smekend kijk ik naar Lucie.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam James Payne

    Ik zat op een hele grote stoel, waar je mij bijna niet in zag. Voor mij uit te staren. Ik hoorde Niall's stem en nog een wat geluiden. ''Hier ben ik!'' En sprong van de stoel af en liep naar hem toe. ''Wat is dat voor spelletje?'' vroeg ik nieuwschierig. ''En mag ik ook meedoen?''

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 11:31 ]


    Do what people say you can't.

    Luciënne ''Lucie'' Ellison.
    Niall komt ook weer terug de kamer ingerend, die heeft nog niet eens een half uurtje geslapen volgens mij, waarna hij al snel naar de kast rent, een stoel ervoor zet en een spelletje pakt. 'Gaan we dit doen?' Smekend kijkt hij me aan. Ik ga terug recht staan en glimlach naar hem. 'Vraag maar of Harry, Louis en Zayn dat ook willen doen. Ze moeten het allemaal leuk vinden, natuurlijk.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson.

    Ik schrok op toen Lucie opeens de kamer binnen kwam en vroeg of we niets van plan waren ik schud snel mijn hoofd. 'Nee hoor, zoiets zouden wij nooit doen' zei ik lief. Lucie liep een kamer binnen en toen weer terug en kwam naar mij en Harry toe.
    'Wat willen jullie doen?' vroeg Lucie. Ik keek even naar Harry en begon na te denken. Niall kwam de kamer weer binnen rennen en klom op de stoel en pakte een spelletje uit de kast.
    'Uhmmm.... Het ligt eraan wat voor spelletje het is' zei ik kijkend naar de doos.


    Let's play a love game.

    Niall James Horan
    "Maar ik weet niet wat het is!" Ik open de doos. Er zitten klein dingetjes in. Rood, groen, blauw en geel. "Lucie, wat is dit, en is het leuk?" Ik pak een groen dingentje. "Het lijkt op een mannetje." Lach ik. Ik zie een snoepje en pak hem. "Lucie, is dit snoepje voor mij?" Ik hou het snoepje omhoog.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles.

    Ik zat gewoon even voor me uit te staren en Louis was alweer afgeleid... Niet lief. Ik was niet zo van het vriendjes delen... Als ik een vriendje of een vriendinnetje had bleven ze ook mooi van mij. Maar nee, Niall moest ze weer stelen...
    "Ik doe niet mee." zei ik op een gefrustreerd toontje, waarna ik even door mijn krullen wreef en Cat dichter tegen me aantrok. "Mag ik fruit?"
    Ik rende naar de keuken en keek in de koelkast, om daar drie mandarijnen uit te vissen en te giechelen. Mijn beentjes droegen me weer naar de woonkamer en ik keek aarzelend naar het fruit. Hoe ging dit ook alweer?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik
    "Ik doe ook niet mee." Zei ik zacht terwijl mijn potlood over het papier krasten. Ik tekende Harry met cat, Niall met een koekje, Louis met een streepjesshirt, mezelf met mijn spiegeltje en Liam met een lepel. Ik wist niets van Liam namelijk alleen dat hij wat over lepels had gezegd toen hij binnen kwam en dat was het enige. "Kijk, die zijn wij." Giechelden ik en hield het blad omhoog.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne

    Ik keek naar Zayn die een tekening had gemaakt van ons. Ik wist alleen hun namen die ik een keer had gehoord. Ik keek naar mijzelf. ''Neeeee, geen lepel!'' riep ik bang. Ik keek Zayn aan. ''Lepels zijn eng!'' Ik keek weer naar Niall en pakte een rood dingetje. ''Volgens mij zijn dat geen snoepjes.'' Ik kneep even in het dingetje. Hij was best wel hard.


    Do what people say you can't.

    Niall James Horan
    "Ik denk van wel, hoor." Ik stop een groen dingentje in mijn mond. Snel spuug ik het uit. "Dit snoepje is oud, en hard." Snel ren ik naar de keuken om wat te drinken. "Het smaakt naar plastic, heel vies." Ik loop terug. "Lucie, snoepjes horen niet in een spelletjes doos. Dan gaan ze oud worden, en dat is het zonde." Ik kijk naar alle snoepjes die nu niet meer te eten zijn. "Jullie zijn ziellig geworden." Ik kijk met een treurig gezichtje naar alle kleurtjes. "Zal ik ze maar weggooien?" Ik kijk naar Lucie. "Of doe jij het?" Ik huppel terug naar de omgevallen spelletjes. "We kunnen ook deze doen!" Ik pak een doos waarop allemaal teksten staan. "Het enige probleem is dat ik niet kan lezen..." Straks mag ik niet mee doen, ik wil wel mee doen!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Luciënne ''Lucie'' Ellison.
    Ik had geen flauw idee welk spelletje Niall had gepakt, de helft van de kaft was eraf gescheurd. 'Niall! Nee! Niet et -' Maar voordat ik het kon uitspreken had het blonde jongetje het poppetje al in zijn mond gestopt, gelukkig spuugde hij 'm gelijk weer uit. 'Die zijn niet om te eten, gek!' Grinnikte ik. Waarna ik naar Niall liep en alles weer terug in de doos deed, om de deksel erop te doen zodat niemand ze meer kon ''eten''. 'Waarom willen jullie niet mee doen?' Ik keek van Harry naar Zayn, en zo weer terug. 'Dat is toch gezellig?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    "Lucie, ik wil dit spel doen!" Ik hou het spelletje voor haar. "Doen ze nu wel mee?" Vragend kijk ik naar Lucie. "Of we gaan voetballen!" Roep ik. "En overgooien en hoog schieten... Wacht, heb je de bal wel uit get water gehaald?" Weer kijk ik naar Lucie. Ik ren naar buiten terug naar het parkje. Aan de overkant drijvt de bal. treurig loop ik terug. "Laten we maar gewoon binnen blijven en dit spel spelen." Zucht ik.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles.

    Ik schudde mijn hoofd en gooide de mandarijnen omhoog, waarna ik tevreden begon te jongleren. Ja, ik kon jongleren... Goed toch?! Helaas ging er naar vier keer opgooien iets mis en viel het fruit op de grond wat niet echt leuk uitzag... Geen idee of het nog eetbaar was.
    "Um... Tada." zei ik met een piepstemmetje, waarna ik een buiging maakte en snel naar Zayn toe sprintte om naast hem neer te ploffen.
    "Wat doe je?!" vroeg ik enthousiast, waarna ik naar de tekening keek en giechelde. "Mooi gemaakt."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan
    "Nee!" Met tranen in mijn ogen kijk Ik naar de geplete manderijnen. "Nee, niet doen." Harry rent weg em ploft naast Zayn. Ik kniel voorover en begin alles op te ruimen. Het is niet meer eetbaar. "Waarom Harry? Ze warem nog zo klein." Een snik verlaat mijn mond. Ik gooi de manderijnen weg en pak een nat doekje om te vlekken op te ruimen. Ik wil nog wel een koekje...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Jawaad Malik
    Ik giechel even om de reactie van Liam. Wat raar, hoe moest je nou je toetje eten als je bang was voor lepels? Maar ik werd best trots op mezelfs door de reactie van Harry. "Dankje Hazza." Piepten ik waarna ik in de lag schoot door Niall die moest huilen vanwege de gespleten mandarijn. "Het is maar een stom mandarijntje hoor." Lachte ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan
    Met een dodende blik kijk ik naar Zayn. "Het was noet zomaar een manderijtje! Het was een baby! Nu is hij dood." Ik loop naar hem toe. "Ben ik dat?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'