• We gaan een paar jaar terug in de tijd toen de jongens van One Direction nog kindertjes waren. De ouders van de jongens zijn heel erg goed bevriend met elkaar, toch hebben de jongens elkaar nog nooit gezien. Op een dag besluiten de ouders op vakantie te gaan voor even op rust te kunnen komen en wat tijd voor hun zelf te kunnen besteden. Alleen omdat ze echt totale rust willen mogen de jongens niet mee en worden ze naar twee meisjes gebracht die op hun gaan passen. De twee meisjes zijn twee zussen die graag iets willen bij verdienen, en denken door even op te passen makkelijk geld te kunnen krijgen. Maar gaat dit wel zo makkelijk worden als ze denken, of gaat dit grandioos mis?

    Regels:
    - Maar een personage per persoon.
    - Ga niet te veel off topic, als je wel off topic gaat zet het dan tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor een lange tijd niet kunt reageren.
    - Bij vragen kun je contact opnemen met CrazyLove2x of met xAmore.
    - Nieuwe topics worden alleen aangemaakt door: CrazyLove2x en xAmore.
    - Naamsveranderingen door geven.


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd* (Voor de jongens: Min 6, Max 12. Voor de meisjes: Min 16):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    * De leeftijden hoeven niet in de goede volgorde, dus Liam kan nu ook bijvoorbeeld de oudste zijn in plaats van Louis.

    Personages:

    Jongens:
    - Niall James Horan. nessje
    - Liam James Payne. Gereserveerd xElounor
    - Zayn Jawaad Malik. Styles
    - Harry Edward Styles. xAmore.
    - Louis William Tomlinson. CrazyLove2x.

    Meisjes (Max 2.):
    - Luciënne Bradlee Ellison. Dinaggo
    - Rianne Samantha Ellison xClove

    We starten op het moment dat de jongens door hun ouders naar het huis van de meisjes worden gebracht. De meisjes zitten al in het huis en weten al dat er vandaag vijf jongens komen om op te kunnen passen, voor de rest weten ze nog niet veel van de jongens af. Inspringen is vrij makkelijk voor de jongens hoef je maar met de moeder/vader naar de deur bel te gaan en aan te bellen.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:28 ]


    Let's play a love game.

    Niall James Horan
    "Als jij haar overhaald, haal ik hem over. Goed?" Zonder het antwoord van Louis af te wachten loop ik naar het jongentje. "Hoi, ik ben Niall James Horan en ik ben al 6 jaar oud. Wie ben jij?" Nieuwschierig kijk ik het jongentje aan. Hij heeft net zulke bruine ogen als zijn haar, hij ziet er wel lief en aardig uit. Ik sla mijn armen om hem heen en geef hem een knuffel. "Word jij ook gepest?" Vraag ik dan.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Luciënne "Lucie" Ellison.
    Ik was weer terug op de bank gaan zitten en keek toe hoe Rianne vrolijk met alle jongetjes omging. Waarom was ik nou niet gewoon wat actiever? Ook Harry en het andere jongetje waren met de verf aan kleuren, als je het zo kon noemen. Ik focuste me even op de twee jongetjes, die ene zat gewoon heel rustig, terwijl Harry heel wild deed, waardoor er dus verf op de grond viel. Ik rolde met mijn ogen en stond op, richting Harry. Toen ik daar aan kwam kreunde ik zachtjes, die jongen had gewoon de hele tafel ondergekliederd. 'Harry! Je weet toch dat je niet op tafels mag verven? Daar zijn blaadjes voor!'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Lol, goeie openingszin, Nialler c; ]
    Rianne Samantha Ellison
    Ik knik en glimlach lief naar hem. 'Tuurlijk doe ik mee met verstoppertje. Wie doen er nog meer mee?' Ik huppel als een gek naar de keuken. 'Oh god, Harry!' roep ik uit als ik zie dat hij een regenboog van de tafel heeft gemaakt. Ik zucht. 'Doen jullie ook mee met verstoppertje, jongens?' Ik trek hun voorzichtig mee aan de pols naar de woonkamer, en ga vrolijk op de bank zitten. 'Zal ik zo eerst tellen, of wil iemand anders dat doen?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Edward Styles.

    Ik keek op met grote oogjes en trok een pruillip. "Maar, maar..." begon ik, waarna ik haar bedroefd aankeek en mijn blik afwendde. Ik speelde wat met het kwastje totdat die ook op de grond viel en ik mompelde een 'sorry'.
    "Maar het blaadje was zo klein..." zei ik zachtjes, waarna ik haar smekend aankeek. "Lucie mag niet boos zijn!" riep ik meteen, waarna ik op de stoel ging staan en met mijn rode vingers van de verf haar mondhoeken omhoog trok. "Lucie moet lachen."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    "Niall is die jongen in de hoek aan het overhalen en de rest wou eerst niet mee doen, maar misschien nu wel' zei ik met een glimlach.
    ' 'Zal ik zo eerst tellen, of wil iemand anders dat doen?' vroeg het meisje. Ik dacht meteen terug aan mijn plan en begon hevig te knikken.
    'Jij moet tellen!' riep ik snel. 'Ik bedoel euh... Het is het leukst als jij eerst telt' leg ik uit. Ik kijk even naar Zayn en Harry en sein dat ze mee moeten doen.


    Let's play a love game.

    Luciënne ''Lucie'' Ellison.
    'Dan had je er een tweede blaadje bij moeten pakken...' Mompelde ik zachtjes. Maar zijn gezichtje was gewoon te schattig om langer op boos te blijven. Harry ging op de stoel staan en probeerde met zijn verfvingertjes een glimlach op mijn gezicht te toveren. Ik hield mijn handen om zijn middel zodat hij niet zou vallen en glimlachte naar hem. 'Lucie is niet meer boos, goed? Maar dan moet Harry beloven dat hij niet meer op de tafel kleurt, goed?' Ik haalde een hand weg bij zijn middel en aaide door zijn krullen heen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    Na een tijdje laat ik hem los. "Je hoeft niet mee te doen, als je toch wil meedoen. We zijn hier." Ik glimlach en huppel naar Louis. "Hij praat nu niet, volgens mij is hij verlegen. Misschien doet hij straks mee." Leg ik uit. Ik zwaai nog even naar het jongentje waarna ik naar de tafel ren. "Ahahaha! De tafel is een regenboog!" Roep ik. Ik spring op een stoel en stop mijn handen in de verf. Vrolijk begin ik over de regenboog verschillende hand afdrukken te zetten. Allemaal verschillende kleuren. "Kijk hoe mooi!" Roep ik als ik klaar ben.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Jawaad Malik
    Ik keek naar hoe Harry de tafel onder kliederde. Ik wilden het ook wel doen, maar de laatste keer dat ik dat had gedaan, was mama heel erg boos geworden. Ik pakten rustig een kwastje en keek goed naar de knuffel van Harry en begon deze na te schilderen. "Kijk!" Riep ik uit en hield het blaadje omhoog.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik knikte meteen. "Ik beloof dat ik niet meer op de tafel ga kleuren." zei ik netjes, waarna ik haar blij aankeek en een pruillipje trok. "Mag ik ook een knuffel?" vroeg ik, waarna ik grijnsde en mijn armpjes smekend naar haar uitstak.
    Ik schudde mijn hoofd toen ze mijn krullen aaide zodat alles weer op zijn plek viel en negeerde Louis even. Ik was nu druk bezig...
    Ik draaide me meteen om toen Zayn dat vroeg en keek trots naar de tekening. Hij had Cat na geverfd.
    "Mooi!" riep ik trots, waarna ik weer naar Lucie keek en mijn lippen snel op haar voorhoofd drukte en weer ging zitten alsof ik nooit iets had gedaan. "Ik krijg later wel een knuffel..." zei ik met een onschuldig stemmetje, waarna ik Zayn's blaadje uit zijn handen griste.
    "Mag ik die hebben?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    Ik keek naar Niall en vond het wel grappig. Ik haalde mijn handen ook door de verf en wreef door Zayns haar waardoor het een andere kleur kreeg en ik rende achter Niall aan en duwde mijn handen in zijn gezicht en zag dat hij nu mijn handafdruk in zijn gezicht had staan en ik begon te lachen.
    'Nu ben jij ook een regenboogje' lachte ik.


    Let's play a love game.

    Luciënne ''Lucie'' Ellison.
    'Brave Harry,' grinnikte ik. 'Altijd.' Ik hield ervan om met mensen te knuffelen, het gaf je zo'n warm en veilig gevoel en Harry was ook nog eens schattig dus dat sloeg ik niet af. Verbluft keek ik Harry aan toen hij zijn lippen tegen mijn voorhoofd had gedrukt. Wat was dit?! 'Ik dacht dat je hem nu wilde...' Zei ik zo onschuldig mogelijk terug, waarna ik hem bij zijn middel pakte en hem omhoog trok. Ik sloeg mijn armen om zijn warme lichaam en knuffelde hem.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [okey, ik was uiteten (: maar heb ik nog in die 3 pagina's iets gemist?]


    Do what people say you can't.

    Zayn Jawaad Malik
    Even keek ik met groten ogen van de tekening naar Harry. Hij had hem zomaar afgepakt. Ik wilden gaan gillen, dat hij hem terug moest geven toen hij vroeg of hij hem mocht hebben. Even beet ik op mijn lip. "Wel voorzichtig mee zijn." Piepten ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan
    Ik grinnikte toen Louis zijn hand in mijn gezicht druktte. Snel pak ik een pot verf. "Mijn beurt." Ik klim op een tafel en giet het over Louis heen, met een andere kleur doe ik dat bij Harry. "Geel staat je leuker." Merk ik op. Als laatste gooi ik roze verf over de meiden. "Hihi, roze staat grappig." Ik pak de leger-groen en maak met twee vingers strepen op beide wangen. Beladen met zes volle potjes sluip ik achter de bank. Ik open er één en spring terwijl ik het over het jongentje dat niet praat heen gooi. Ik ren snel weg en gooi er nog één over Louis. "Wil je ook streepjes?" Vraag ik aan hem. Ik bedenk me dat Zayn nog moet. Ik ren met felgroen in mijn handen en giet het over hem heen. "Pas op! Niall gaat jullie mooi maken!" Ik ren rond terwijl ik potjes verf leeg gooi. De bank krijgt ook een paar mooie spatten.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles.

    "Niall! Niet doen!" riep ik uit, waarna ik me uit Lucie's armen trok en begon te schreeuwen. "Niall is gemeen! Hij gooit met verf op me!" krijste ik, waarna ik naar de tekening in mijn handen keek die Zayn nou zo mooi had gemaakt waar nu de verf doorheen liep.
    "Hij heeft de tekening verpest!" riep ik, waarna ik de tekening liet vallen en verder krijste terwijl de tranen over mijn wangen liepen. Niet leuk... Mijn krullen en kleren zaten onder en... en Cat!
    "Nee!" riep ik uit, waarna ik Cat tegen me aantrok en Niall woedend aankeek. "Ik haat jou!"


    Reading a good book is like taking a journey.