• We gaan een paar jaar terug in de tijd toen de jongens van One Direction nog kindertjes waren. De ouders van de jongens zijn heel erg goed bevriend met elkaar, toch hebben de jongens elkaar nog nooit gezien. Op een dag besluiten de ouders op vakantie te gaan voor even op rust te kunnen komen en wat tijd voor hun zelf te kunnen besteden. Alleen omdat ze echt totale rust willen mogen de jongens niet mee en worden ze naar twee meisjes gebracht die op hun gaan passen. De twee meisjes zijn twee zussen die graag iets willen bij verdienen, en denken door even op te passen makkelijk geld te kunnen krijgen. Maar gaat dit wel zo makkelijk worden als ze denken, of gaat dit grandioos mis?

    Regels:
    - Maar een personage per persoon.
    - Ga niet te veel off topic, als je wel off topic gaat zet het dan tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor een lange tijd niet kunt reageren.
    - Bij vragen kun je contact opnemen met CrazyLove2x of met xAmore.
    - Nieuwe topics worden alleen aangemaakt door: CrazyLove2x en xAmore.
    - Naamsveranderingen door geven.


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd* (Voor de jongens: Min 6, Max 12. Voor de meisjes: Min 16):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    * De leeftijden hoeven niet in de goede volgorde, dus Liam kan nu ook bijvoorbeeld de oudste zijn in plaats van Louis.

    Personages:

    Jongens:
    - Niall James Horan. nessje
    - Liam James Payne. Gereserveerd xElounor
    - Zayn Jawaad Malik. Styles
    - Harry Edward Styles. xAmore.
    - Louis William Tomlinson. CrazyLove2x.

    Meisjes (Max 2.):
    - Luciënne Bradlee Ellison. Dinaggo
    - Rianne Samantha Ellison xClove

    We starten op het moment dat de jongens door hun ouders naar het huis van de meisjes worden gebracht. De meisjes zitten al in het huis en weten al dat er vandaag vijf jongens komen om op te kunnen passen, voor de rest weten ze nog niet veel van de jongens af. Inspringen is vrij makkelijk voor de jongens hoef je maar met de moeder/vader naar de deur bel te gaan en aan te bellen.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:28 ]


    Let's play a love game.

    xClove schreef:
    [Tadaa. Naar wie kan Rianne? ]


    (Louis kan, hij staat ergens bij de trap x'D)


    Let's play a love game.

    Harry Edward Styles.

    Ik keek hem verbaasd aan. "Huh? Maar dan heb je toch glitters?" vroeg ik, waarna ik naar de spiegel keek en verward in mijn hoofd begon te malen. Glimmen spiegels dan? Maar je zag toch alleen maar jezelf in zo'n ding? Vreemd...
    "Ik ben ook zeven!" riep ik uit, waarna ik hem tevreden aankeek. "En Cat is vijf."
    Mijn ogen keken naar het spiegeltje tussen zijn benen en ik had de neiging om het af te pakken en weg te rennen, maar mocht dat wel van hem? Dat was toch een leuk spelletje?
    "Wil je een spelletje doen?" vroeg ik uiteindelijk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Luciënne "Lucie" Ellison.
    Ik schud lachend mijn hoofd en sta ook op. 'Natuurlijk mag je dat, het is inderdaad al best wel fris.' Niall springt al op en huppelt weg, ik sta op en ren achter het blonde jongetje aan. 'Niet zomaar oversteken, hè, wel eerst kijken!' Ik pakte zijn handje vast en duwde de voordeur open. 'Ja, ik dacht van wel, de tv stond uit toen ik wegging...' Ik liet Niall's handje los en sloot de deur, om vervolgens weer naar de woonkamer te lopen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    Ik ren ook de woonkamer in. "Hoi allemaal!" Roep ik zwaaiend. "Zullen we een spelletje doen?" Vraag ik daarna bijna smekend. Ik heb genoeg zielig gedaan, vanaf nu alleen maar lachen. Ik zet een big-smile op en wacht tot de rest reageert.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis William Tomlinson.

    Ik hoorde het woord spelletje vallen en rende als een gek de woonkamer in.
    'Wie zei er spel?!' riep ik hijgend. 'En wat voor spelletje is het?' vroeg ik terwijl ik even rond keek. De krullenbol had nu een of ander knuffeltje vast en de jongen met de zwarte haren had een spiegeltje tussen zijn benen. Voor de rest was er weinig veranderd.


    Let's play a love game.

    Niall James Horan
    "Ik was het! Ik zei spelletje!" Roep ik. "En euh... Verstoppertje?" Stel ik voor. "Ja, wie doet er mee met verstoppertje?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Jawaad Malik
    Ik schudden mijn hoofd weer. "Niet glimmies in spiegel. Glimmies op muur." Ik huppelde naar het raam
    En bewoog het spiegeltje waardoor er een bewegende glinstering op de muur verscheen. "Wat voor spelletje?" Vroeg ik nieuwschierig. Ik wilden alleen leuke spelletjes doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik keek verward rond en hoorde opeens overal geschreeuw voor een spelletje, waardoor ik niet wist met wie ik nou moest spelen. Ik keek snel mee naar de muur en keek met open mond toe.
    "Oh! Dat is mooi!" riep ik blij, waarna ik mijn schouders ophaalde en naar de anderen keek. Verstoppertje was saai... Ik verloor altijd! En dan werd ik weer boos...
    "Ik doe alleen mee als ik mag tellen." zei ik aarzelend, waarna ik naar Zayn keek. "En als Zayn mee wilt doen."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Luciënne "Lucie" Ellison.
    Ik liep ook weer terug de woonkamer in en hoorde hoe Niall had voorgesteld om een spelletje te doen. Gelukkig had hij gelijk al wat "actie" gevoerd. Ik liet mezelf terug op de bank vallen en keek alle jongetjes aan, van de helft wist ik de naam nog niet eens, maar dat zou vast wel goed komen. Even bijkomen van deze vermoeiende ochtend. Ze gingen maar met z'n allen een spelletje doen, mooi niet dat ik mee ging doen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson.

    'Ja wie doet er mee met verstoppertje?' vroeg de blonde jongen.
    'Ja! ik doe mee!' riep ik blij. En ik boog me even naar hem toe.
    'Misschien kunnen we die meisjes laten tellen en ons dan samen heel goed verstoppen en dan zorgen dat ze ons niet vinden' fluisterde ik blij in zijn oor.


    Let's play a love game.

    Niall James Horan
    "Als je wilt, mag jij hem wel zijn..." Zeg ik tegen het jongentje met krullen. "Maar hoe heten jullie eigenlijk?" Vraag ik rondkijkend. "Ik ben Niall James Horan en ben wel zoveel jaar oud!" Trots liet ik mijn open rechterhand zien plus de duim van mijn linkerhand. "Dat is toch... euh... 6?" Vraag ik.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Jawaad Malik
    Ik keek even naar Harry. Eigenlijk
    Wilde ik hellemaal niet meedoen. Ik vond het stom en ik werd altijd gevonden omdat ik niet lang genoeg stil kon zitten. "Oke, maar alleen omdat ik anders alleen ben." Piepte ik en stopten het spiegeltje in mijn zak.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson.

    'Ik ben Louis en ik ben lekker ouder!' riep ik plagend. 'En is dat nou goed?' vroeg ik aan Niall over wat ik net in zijn oor had gefluisterd.
    ''Ik ben lekker al 9!' schreeuwde ik.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 19:21 ]


    Let's play a love game.

    Niall James Horan
    "Nou... Louis, die jongen met krullen wou hem zijn. We kunnen hun daarna doen." Zeg ik met een wenkbrouw-wiebel. "En bedankt, jij bent dus wijzer. Dus jij komt straks in de problemen." Ik lach en begin op de bank te springen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles.

    Ik keek met medelijden naar Zayn en schudde mijn krullen uit mijn gezicht. "Het hoeft niet, hoor! Anders gaan wij iets anders doen wat jij leuk vind!" zei ik blij, waarna ik me naar de jongen die zich Niall noemde omdraaide. "Ik ben Harry en ik ben zeven." zei ik, waarna ik me weer op Zayn focuste. "Wat vindt jij leuk om te doen?"


    Reading a good book is like taking a journey.