• We gaan een paar jaar terug in de tijd toen de jongens van One Direction nog kindertjes waren. De ouders van de jongens zijn heel erg goed bevriend met elkaar, toch hebben de jongens elkaar nog nooit gezien. Op een dag besluiten de ouders op vakantie te gaan voor even op rust te kunnen komen en wat tijd voor hun zelf te kunnen besteden. Alleen omdat ze echt totale rust willen mogen de jongens niet mee en worden ze naar twee meisjes gebracht die op hun gaan passen. De twee meisjes zijn twee zussen die graag iets willen bij verdienen, en denken door even op te passen makkelijk geld te kunnen krijgen. Maar gaat dit wel zo makkelijk worden als ze denken, of gaat dit grandioos mis?

    Regels:
    - Maar een personage per persoon.
    - Ga niet te veel off topic, als je wel off topic gaat zet het dan tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor een lange tijd niet kunt reageren.
    - Bij vragen kun je contact opnemen met CrazyLove2x of met xAmore.
    - Nieuwe topics worden alleen aangemaakt door: CrazyLove2x en xAmore.
    - Naamsveranderingen door geven.


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd* (Voor de jongens: Min 6, Max 12. Voor de meisjes: Min 16):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    * De leeftijden hoeven niet in de goede volgorde, dus Liam kan nu ook bijvoorbeeld de oudste zijn in plaats van Louis.

    Personages:

    Jongens:
    - Niall James Horan. nessje
    - Liam James Payne. Gereserveerd xElounor
    - Zayn Jawaad Malik. Styles
    - Harry Edward Styles. xAmore.
    - Louis William Tomlinson. CrazyLove2x.

    Meisjes (Max 2.):
    - Luciënne Bradlee Ellison. Dinaggo
    - Rianne Samantha Ellison xClove

    We starten op het moment dat de jongens door hun ouders naar het huis van de meisjes worden gebracht. De meisjes zitten al in het huis en weten al dat er vandaag vijf jongens komen om op te kunnen passen, voor de rest weten ze nog niet veel van de jongens af. Inspringen is vrij makkelijk voor de jongens hoef je maar met de moeder/vader naar de deur bel te gaan en aan te bellen.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:28 ]


    Let's play a love game.

    Louis William Tomlinson.

    'Maar, maar verstoppertje met z'n tweeën is niet leuk!' klaagde ik. 'En als je ouder bent en dus wijzer betekend dat toch dat ik juist niet in de problemen kom? Dus ha!' schreeuw ik blij waarna ik ook naar de bank toe ren en er ook op begin te springen.
    'We kunnen ook iets doen wat iedereen even leuk vindt' zei ik. 'Wat willen jullie dan doen?' zei ik springend tegen Zayn en Harry.


    Let's play a love game.

    Niall James Horan
    "Oh, ik ben zeker de jongste?" Vraag ik. "Louis, wat moeten we dan doen?" Vraag ik nog steeds springend op de bank. Ik let niet op en val van de bank, tegen de hoek van de tafel. Ik kijk even verbaasd om me heen en begin daarna te snikken. Natuurlijk ben ik weer de gene die moet vallen en een bloedneus moet krijgen. Ik hou mijn hand tegen mijn neus en loop huilend naar de wc.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 19:32 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Jawaad Malik
    "Ik ben Zayn en ik ben ook 7." Lachte ik en dacht na over wat Harry had gezegd. "We kunnen teken of. Of.. Of. Misschien hebben ze wel wie ben ik." Ik keek Harry vragend aan. "Hoe kom je aan die krullen?" Ik kenden geen mensen met krullen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Luciënne "Lucie" Ellison.
    Ik schrik op uit mijn gedachten als Niall tegen de tafel aanvalt, oeps, ik had beter tegen ze kunnen zeggen dat ze niet op de bank hadden moeten springen. Waarschuwend kijk ik het andere jongetje aan dat er nu nog op springt voordat ik op sta en naaar Niall toe loop. 'Niall? Gaat het?' Dat was de meest domste vraag ooit, maar ik ben dom. 'Ssh, niet huilen,' fluisterde ik naar het jongetje toe waarna ik voor hem hurkte. Ik pakte wat wc-papier en depte dat onder zijn neus.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson.

    Ik zag dat Niall tegen de hoek van de tafel aan en rent huilend weg. Het meisje op de bank kijkt mij kwaad aan en loopt achter Niall aan.
    'En nu?' vroeg ik in het algemeen. Ik stopte maar met springen en klom half over de bank heen en ging over de leuning hangen.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 19:37 ]


    Let's play a love game.

    Niall James Horan
    "J..Ja. Het gaat wel." Mompel ik. Als mijn neus stopt met bloeden pak ik zo'n doekje die je gebruikt om baby-billen schoon te maken en haal het bloed weg. "Mag ik een koekje?" Vraag ik zachtjes. Ik heb honger...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles.

    Ik keek naar Zayn en knikte. "Tekenen is leuk... Of verven." zei ik, waarna ik lachte en mijn schouders ophaalde. "Geen idee! Gekregen van een fee, denk ik..."
    Ik hoorde ineens gehuil en merkte dat Niall wegwas, alweer... Hij stelde zich wel een beetje aan zeg. En nu was het meisje ook weer weg! Aandachtsteler wat hij was... Mokkend sloeg ik mijn armpjes over elkaar met Cat ertussen en keek ik met grote oogjes naar de deur, wachtend tot Lucie weer terug zou komen.
    "Zullen we verf gaan vragen?" vroeg ik aan Zayn. "Of wil je niet verven?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    {oké, laat ik Niall zich aanstellen? of slaat Hazza's jaloersheid aan?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Luciënne "Lucie" Ellison.
    'Zeker weten?' Ik glimlachte naar Niall en veegde wat traantjes onder zijn ogen weg. Vervolgens gooide ik het doekje in de wc en ging recht staan. 'Natuurlijk mag je een koekje, kom.' Ik pakte zijn handje vast en liep met hem naar de keuken, waar ik het kastje opende en hem een rol koekjes gaf. 'Niet helemaal in een keer opeten, hè!' Waarschuwde ik hem, voordat ik weer terug naar de woonkamer liep. Zo, die was even zoet met zijn koekjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rianne Samantha Ellison.
    'Jongens!' roep ik. Ik hoorde Harry en Zayn over verf praten, en ik wist niet hoe snel ik het uit de kast moest halen. Snel pakte ik nog wat A4-papiertjes, en legde die aan de grote tafel. Ik pakte de twee jongetjes op en zette ze aan de tafel. 'Ga maar lekker verven!' zeg ik vrolijk. Snel ga ik terug, waar ik Louis van achteren vast pak. 'Boe.' fluister ik lachend, en ik zwaai hem in het rond, om hem vervolgens weer op de grond te zetten. 'En wat wil jij doen?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall James Horan
    Ik pak de rol koekjes en ga zitten. Ik open het pakje en tel de koekjes. Het zijn drie handjes, en niet alles mag op. Ik pak er eentje en die zet ik terug in het rolletje. Rustig eet ik de koekjes op en met het ene koekje huppel ik de woonkamer in. Ik leg het koekje op tafel en loop naar Louis. "Sorry, ik wou helemaal niet vallen. Dat trekt veel aandacht." Ik haal mijn schouders op. "Zullen we aan dat jongentje met bruin haar vragen of hij meedoet? Hij zit daar zo alleen." Merk ik op.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    {oké, laat ik Niall zich aanstellen? of slaat Hazza's jaloersheid aan?}


    (Nee, Harry is jaloers. x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    (...)

    (Nee, Harry is jaloers. x'D)


    {Aaahww, love is in the air}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles.

    Ik sjokte mokkend naar de tafel doe en speelde wat met het blaadje, waarna ik een kwastje pakte en door de rode verf heenging. Ik plaatste het kwastje op het papier en begon te verven, totdat er een klodder verf op het hout van de tafel terechtkwam en ik begon te grinniken. Snel pakte ik nieuwe verf en begon de tafel te versieren met allerlei kleurtjes.
    "De tafel wordt een regenboog!" riep ik blij, waarna ik ijverig verder ging en mijn blaadje van de tafel veegde om daarbij ook nog een bakje verf van de tafel af te stoten wat op de grond belandde.
    "Oh, oeps... Die kleur was toch niet mooi."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    Ik voelde opeens hoe ik werd opgepakt en hoe iemand 'boe!' zei. Ik werd rond gedraaid en werd weer neer gezet. En ik begon vrolijk te lachend.
    'En wat wil jij doen?' Ik begin even te denken als Niall weer de kamer binnen komt.
    "Zullen we aan dat jongentje met bruin haar vragen of hij meedoet? Hij zit daar zo alleen." vroeg Niall. Ik haalde even mijn schouders op en keek het meisje aan.
    'Doe jij ook mee met verstoppertje?' vroeg ik zo zielig mogelijk kijkend. Dan kon mijn idee misschien toch nog doorgaan.
    'Ik weet niet hij lijkt zo stil, misschien het tweede potje?' vroeg ik.


    Let's play a love game.