• We gaan een paar jaar terug in de tijd toen de jongens van One Direction nog kindertjes waren. De ouders van de jongens zijn heel erg goed bevriend met elkaar, toch hebben de jongens elkaar nog nooit gezien. Op een dag besluiten de ouders op vakantie te gaan voor even op rust te kunnen komen en wat tijd voor hun zelf te kunnen besteden. Alleen omdat ze echt totale rust willen mogen de jongens niet mee en worden ze naar twee meisjes gebracht die op hun gaan passen. De twee meisjes zijn twee zussen die graag iets willen bij verdienen, en denken door even op te passen makkelijk geld te kunnen krijgen. Maar gaat dit wel zo makkelijk worden als ze denken, of gaat dit grandioos mis?

    Regels:
    - Maar een personage per persoon.
    - Ga niet te veel off topic, als je wel off topic gaat zet het dan tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor een lange tijd niet kunt reageren.
    - Bij vragen kun je contact opnemen met CrazyLove2x of met xAmore.
    - Nieuwe topics worden alleen aangemaakt door: CrazyLove2x en xAmore.
    - Naamsveranderingen door geven.


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd* (Voor de jongens: Min 6, Max 12. Voor de meisjes: Min 16):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    * De leeftijden hoeven niet in de goede volgorde, dus Liam kan nu ook bijvoorbeeld de oudste zijn in plaats van Louis.

    Personages:

    Jongens:
    - Niall James Horan. nessje
    - Liam James Payne. Gereserveerd xElounor
    - Zayn Jawaad Malik. Styles
    - Harry Edward Styles. xAmore.
    - Louis William Tomlinson. CrazyLove2x.

    Meisjes (Max 2.):
    - Luciënne Bradlee Ellison. Dinaggo
    - Rianne Samantha Ellison xClove

    We starten op het moment dat de jongens door hun ouders naar het huis van de meisjes worden gebracht. De meisjes zitten al in het huis en weten al dat er vandaag vijf jongens komen om op te kunnen passen, voor de rest weten ze nog niet veel van de jongens af. Inspringen is vrij makkelijk voor de jongens hoef je maar met de moeder/vader naar de deur bel te gaan en aan te bellen.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:28 ]


    Let's play a love game.

    Louis William Tomlinson.

    Ik had geen zin om mijn kleren uit te doen, mijn kleren waren toch ook vies en moesten toch ook gewassen worden? Ik keek haar even aan en rende toen snel naar de badkuip en sprong er gelijk in.
    'Bommetje!' riep ik blij. De helft van het water vloog eruit en ik begon te lachen. Ik was wel met mijn knie tegen de badrand aan gekomen wat een beetje pijn deed, maar het was het wel waard.


    Let's play a love game.

    Harry Edward Styles.

    Ik keek naar Zayn die bij me kwam zitten en keek naar het water dat langzaam met kleurtjes werd vermengd. Ik waste Cat verder en keek naar de verf op zijn snoet, waarna ik diep ademhaalde.
    "Oké Cat... Ik ga je niet verdrinken, maar je moet je snoetje poetsen." zei ik zachtjes, waarna ik de knuffel even onderdompelde en meteen weer boven water haalde. "Sorry!"
    Ik keek naar Zayn en grijnsde. "Mag ik jou dadelijk ook helpen met wassen?" vroeg ik met een pruillip.
    Ik werd weer uit bad getild en trok een verontwaardigt gezicht. "Ik doe het wel zelf..." zei ik, waarna ik me zonder moeite van mijn kleren ontdeed en weer in bad klauterde.
    "Louis! Nu is het water weer bijna op!" riep ik uit, waarna ik hem een duw in het water gaf en Cat naar me toetrok.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik
    "Als ik jou mag wassen."lachten ik terwijl ik met groten gen toekeek hoe Harry uit bad werd getild en daarna ikzelf. Meteen stribbelden ik tegen en was blij toen ik weer op de grond stond. "Dat kan ik best zelf hoor." Zei ik boos terwijl ik mijn shirt over mijn hoofd trok maar toch wel moeite had om mijn hoofd door het gat te krijgen. Ik moest hard trekken totdat het me lukten. Nu mijn broek nog. Met het puntje van mijn tong uit mijn mond maakten ik geconsecreerd mijn knoop los.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Luciënne ''Lucie'' Ellison.
    'Ho, je hoeft niet zo boos te reageren hoor, je moet alleen niet met je kleding en al het bad in gaan.' Ik glimlachte naar het jongetje die bezig was met zijn kledig, Harry had braaf zijn kleding uit gedaan en zat nu opnieuw in het bad, zijn kleding gooide ik in de wasmand. Het andere jongetje wat net nog naast me stond rende langs me heen en sprong in het bad. Ik kreunde zacht toen de helft van het water over het bad heen stroomde. 'Heel fijn...' Mompelde ik zachtjes, waarna ik erheen liep en ook deze keer weer het jongetje eruit tilde. 'Eerst je kleding uit, jongeman, wil je dat zelf doen?' Ondertussen pakte ik een papiertje, maakte deze een beetje nat en begon zo de smiley van de spiegel af te poetsen. Zonde van de lippenstift die hij gebruikt had.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson.

    'Sorry' zei ik waarna ik aan de kranen begon te draaien en me verbrande aan het warme water. 'Aaaaauhw!' klaagde ik en blies even op mijn vingers. Ik draaide even de kraan kouder. En toen had ik eindelijk de koude temperatuur. 'Tadaaa opgelost!' zei ik met een glimlach. Ik duwde ook even wat water naar hem toe. 'Die kreeg je nog terug' zei ik lachend. 'En hoe heet je knuffel?' vroeg ik nieuwsgierig.
    'Eerst je kleding uit, wil je dat zelf doen?' vroeg Lucie toen ze me er uit haalde. Ik begon te spartelen. 'Neeee, mijn kleren moeten toch ook schoon worden?' vroeg ik met een glimlach en keek haar zielig aan. 'Alsjeblieft? Het voelt zo grappig' zei ik.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 22:02 ]


    Let's play a love game.

    Niall James Horan
    "En toen mocht niemand je meer." Zucht ik. Best wel oneerlijk, Louis deed het ook en als ik het doe haat iedereen me. Ik loop naar het jongentje. "Zeg alsjeblieft dat je me niet haat." Mompel ik. Iedereen is in bad maar ik ga niet, niet waar mijn haters bij zijn. Ik klim naar het plekje naast het jongentje en ga zitten. "Het spijt me, ik dacht dat je dan wel zou lachen." Achteraf gezien is het erg, heel erg. En ik krijg ook geen koekjes meer. Wacht, dan verhongert ze me! Ik sprint de trap op. "Dat kan je niet doen!" Roep ik naar haar, de rest negerend. "Mama vertrouwde je! Je mag me niet laten verhongeren!" Zo, dat zal ik even laten weten. Ik pak een handje water en boen een beetje verf weg. "Schoon." Tevreden huppel ik weer naar het jongentje. "Wil je vertellen hoe oud je bent? En wat je naam is? En waarom je niet praat? En waarom je niet lacht?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles.

    Ik keek naar Zayn en knikte meteen. "Jij mag mij wassen en dan ga ik jou wassen." zei ik tevreden, waarna ik Louis nog een boze blik toewierp en verder ging met de knuffelkat schoonmaken. Ik wierp Louis weer een blik toe toen hij aan de kranen begon te draaien.
    "Nee! Ik wilde het warm!" protesteerde ik, waarna ik naar het water keek en meteen mijn ogen verwijdde. "Je laat hem verdrinken!"
    Ik trok Cat meteen bij de golf vandaan en draaide me weg van Louis, waarna merkte dat hij het bad uit werd getild en ik op Zayn wachtte.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik
    Toen ik eindelijk was uitgekleed werd Louis het bad uitgetild zodat ik genoeg ruimte had om er in te klimmen. "Wassen. Wassen, wassen." Zei ik vrolijk en greep naar een fles die op de rand an het bad stond n kieperde deze leeg in het bad. "Soppie, Soppie. Soppie." Giechelde ik terwijl het begon te schuimen. Ik pakten met mijn handen het sop en levende het op Harry zijn haar. "Wassen, wassen wassen." Erhaalden ik weer en begon zachtjes Harry zijn haar te wassen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Luciënne ''Lucie'' Ellison.
    Ik glimlachte bij zijn zielige gezichje maar schudde uiteindelijk mijn hoofd. 'Nee, sorry, erm... Wat is je naam?' Ik keek het jongetje aan. 'En je kleding gaat gewoon de wasmaschine in, daar word het veel beter schoon... Wil je het zelf uit doen?' Herhaalde ik dezelfde vraag weer, vervolgens keek ik naar Harry en het andere jongetje, die vrolijk zaten te badderen. Ik glimlachte naar die twee voordat ik me weer op het andere jongetje richtte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles.

    "Wel alle verf uit mijn haartjes wassen, Zaynie." zei ik op een zacht toontje, waarna ik ook wat sop pakte en Zayn's lichaam begon in te zepen. "Mag ik een washandje?" vroeg ik, waarna ik rustig verder ging en luisterde naar Zayn's hoge stemmetje terwijl hij woordjes herhaalde.
    "Katten, katten, katten..." zei ik op hetzelfde toontje, waarna ik giechelde en Zayn begon af te spoelen met water, waarna ik stilletjes bleef zitten totdat hij klaar was met mijn haren.
    "Mag ik dadelijk ook jouw haar doen?" vroeg ik, terwijl ik Cat zelf aan het poetsen was en geduldig bleef zitten.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    'Louis is mijn naam' zei ik. En je kleding gaat gewoon de wasmaschine in, daar word het veel beter schoon... Wil je het zelf uit doen?' Ik keek even sipjes.
    'Noouhw, mag ik dan wel mee doen als ik beloof dat ik heel erg voorzichtig doe met Cat?' ik gokte dat de knuffel Cat heette aangezien Harry de naam noemde. 'Ik zal het nooit meer doen!' beloofde ik. En keek Harry en Zayn smeekent aan.


    Let's play a love game.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik giechelden toen Harry over katten begon. "Spiegels, spiegels, spiegels." Zong ik vrolijk en lachten toen Harry me begon te wassen. Ik inspecteerden zijn haar goed of het verf vrij was, terwijl Harry Cat schoonmaakten en vroeg of die mijn haar mocht wassen. "Ja, ja, ja." Lachten ik en spoelden zijn eigen haar uit. "Verf is eruit." Zei ik trots en ging over de badrand hangen om mijn spiegeltje te pakken dat uit mijn broekzak was gevallen bij het uitkleden. "Kijk maar." Ik hield het spiegeltje voor Harry zijn neus.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 22:23 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Luciënne ''Lucie'' Ellison.
    Ik glimlachte naar Louis. 'Oke, Louis, hup, je kleding gaat uit. Anders mag je het bad niet in, hoor...' Misschien dat ik hem daarmee overhaalde, anders ging hij straks echt nog met kleding en al het bad in, opnieuw. 'Mag ik een washandje?' Hoorde ik Harry vragen. Ik knikte. 'Ja, natuurlijk.' Ik viste een washandje uit het kastje en gaf deze aan Harry. 'Alsjeblieft.' Ik was allang blij dat deze twee jongetjes gewoon braaf in bad bleven zitten, Louis was volgens mij meer iemand die de ''pret'' hier dadelijk ging verpesten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    "Als je me zoekt, ik ben boven." ik huppel naar de badkamer. "Zijn jullie erg boos?" Vraag ik kijkend naar de vloer. "Kunnen jullie het mij vergeven?" Vervolg ik, ik wil mijn nieuwe vriendjes niet in de eerste paar uur al kwijtraken. Ik ga zitten en wacht hun antwoorden af, als ze me niet gaan negeren dan...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles.

    "Nee! Je blijft van Cat af! Je mag meedoen, maar niet aan Cat komen!" riep ik meteen, waarna ik de knuffel tegen me aantrok en hem heen en weer wiegde. Ik keek op toen Zayn zei dat hij klaar was en keek eventjes, waarna ik tevreden knikte en me naar Zayn toedraaide.
    "Poetsen, poetsen, poetsen." zong ik op mijn beurt, waarna ik wat sop pakte en het in Zayn's haar wreef om het vervolgens goed te gaan wassen. Ik pakte het washandje aan en liet die even links liggen, ik had die dadelijk nog nodig.
    Ik keek op toen ik Niall hoorde en keek hem eventjes nadenkend aan. "Als je nooit meer Zayn's tekeningen kapotmaakt." zei ik resoluut, waarna ik verder ging met schrobben en de knuffel op mijn schoot liet zitten.


    Reading a good book is like taking a journey.