• We gaan een paar jaar terug in de tijd toen de jongens van One Direction nog kindertjes waren. De ouders van de jongens zijn heel erg goed bevriend met elkaar, toch hebben de jongens elkaar nog nooit gezien. Op een dag besluiten de ouders op vakantie te gaan voor even op rust te kunnen komen en wat tijd voor hun zelf te kunnen besteden. Alleen omdat ze echt totale rust willen mogen de jongens niet mee en worden ze naar twee meisjes gebracht die op hun gaan passen. De twee meisjes zijn twee zussen die graag iets willen bij verdienen, en denken door even op te passen makkelijk geld te kunnen krijgen. Maar gaat dit wel zo makkelijk worden als ze denken, of gaat dit grandioos mis?

    Regels:
    - Maar een personage per persoon.
    - Ga niet te veel off topic, als je wel off topic gaat zet het dan tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor een lange tijd niet kunt reageren.
    - Bij vragen kun je contact opnemen met CrazyLove2x of met xAmore.
    - Nieuwe topics worden alleen aangemaakt door: CrazyLove2x en xAmore.
    - Naamsveranderingen door geven.


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd* (Voor de jongens: Min 6, Max 12. Voor de meisjes: Min 16):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    * De leeftijden hoeven niet in de goede volgorde, dus Liam kan nu ook bijvoorbeeld de oudste zijn in plaats van Louis.

    Personages:

    Jongens:
    - Niall James Horan. nessje
    - Liam James Payne. Gereserveerd xElounor
    - Zayn Jawaad Malik. Styles
    - Harry Edward Styles. xAmore.
    - Louis William Tomlinson. CrazyLove2x.

    Meisjes (Max 2.):
    - Luciënne Bradlee Ellison. Dinaggo
    - Rianne Samantha Ellison xClove

    We starten op het moment dat de jongens door hun ouders naar het huis van de meisjes worden gebracht. De meisjes zitten al in het huis en weten al dat er vandaag vijf jongens komen om op te kunnen passen, voor de rest weten ze nog niet veel van de jongens af. Inspringen is vrij makkelijk voor de jongens hoef je maar met de moeder/vader naar de deur bel te gaan en aan te bellen.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:28 ]


    Let's play a love game.

    [Ik laat Lucie wel komen, natuurlijk. xd]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson.

    Ik zag dat Harry zijn koffertje open maakte en ondergoed aan deed. Ik vloog op mijn koffertje af en gooide wat kleren in het rond.
    'Nee nee, geen zin in, te koud, nee... Wacht toch wel!' zei ik onder het gooien en viste een streepjes truitje er uit en een rode broek en wat ondergoed en trok die tevreden aan. Ik zag dat Harry al weg was en Cat vergeten was. Ik pakte Cat voorzichtig op en bond een handdoek om mijn nek als een cape en rende snel de trap af.
    'Superman heeft Cat gered!' schreeuw ik blij waarna ik met Cat naar Harry toe ren mijn mijn hand voor mijn gezicht als Superman.


    Let's play a love game.

    -

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 0:24 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Luciënne ''Lucie'' Ellison.
    Ik sloeg mijn hand tegen mijn hoofd toen Harry alsnog in alleen ondergoed wegliep. 'Harry! Je moet wel kleding aan!' Riep ik hem nog na. Ik keek naar Zayn en Louis, die laatste was zich inmiddels ook al aan het aankleden. Ik pakte een t-shirt en een broek uit Harry's koffer voordat ik richting beneden liep. Uiteindelijk vond ik Harry, die bijna in de kastjes zat, ik trok hem bij zijn middel eruit en gaf hem zijn kleding. 'Wel kleding aan doen, lieve schat, straks word je nog ziek...' Ik glimlachte naar het jongetje voor me en keek even naar buiten waar Niall en het andere jongetje waren gaan voetballen. Maar ik zag er nog maar een aan de kant staan. Een gil verliet mijn mond. 'Nergens aankomen, Harry.' Ik zag nog net hoe Louis binnen kwam voordat ik naar buiten rende en zag dat Niall in het water lag. Even keek ik naar het andere jongetje voordat ik in het water sprong en naar Niall toe zwom. Daar gingen m'n kleren. Ik pakte het jongetje onder zijn oksels vast en sleepte hem mee de kant op. Ik voelde zijn pols, gelukkig, hij leeft nog. 'Niall? Kan je me horen?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles.

    "Ik doe geen kleertjes aan! Dat zit niet lekker!" riep ik nog, maar Lucie was al weg...
    Ik keek op toen ik Cat zijn naam hoorde en griste de knuffel meteen uit Louis' handen, waarna ik Louis een knuffel gaf. "Cat is veilig! Ik was hem vergeten... Dank je! Dankjewel Lou!" riep ik blij uit, waarna ik aan zijn cape trok en die uiteindelijk lostrok zodat hij op de grond dwarrelde. "Oeps... Sorry."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    'Alsje! Alsjeblieft Haz' kopieer ik hem half. Harry begon aan mijn cape te trekken waardoor dat mijn cape op de grond viel. 'Oeps... Sorry' verontschuldigde Harry zich. Ik keek Harry even aan en toen naar mijn cape. 'Nu is superman dood...' zeg ik droog. 'Superman heeft zijn leven voor Cat gegeven' zeg ik op een journalisten toon en raap de cape op van de grond.
    'Zeg... Lucie is er nu niet hé?... Zullen we iets leuks gaan doen?!' riep ik blij waarna ik mijn cape toch weer om doe, al was superman dood.


    Let's play a love game.

    Niall James Horan
    Hoestend kom ik half overijnd. Meteen val ik weer need. "Au, mijn longen." Kreun ik. Ik hoest water op, maar het helpt niet! "Lucie, gaan we naar Nandos? Waar is de bal?" Verslagen laat ik me weer achterover vallen. "Wat breng ik veel ongeluk zeg..." Mompel ik waarna ik het niet meer hou. Ik sluit mijn ogen en val in slaap...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Luciënne ''Lucie'' Ellison.
    Gelukkig, of nou ja gelukkig, komt hij hoestend en proestend weer bij. Ik glimlach klein, nu hoef ik zelf voor de helft niet meer te douchen aangezien de verf er nu wel uit zal zijn... Ik ging recht staan en tilde Niall op. 'Kom op! We gaan naar binnen.' Ik keek even naar het jongetje en glimlachte naar hem. 'Ga jij ook mee?' Ik merkte dat Niall op het punt stond om in slaap te vallen en tikte hem zachtjes tegen zijn wang. 'Kom op, Niall, wakker blijven...' Ik duw de deur met mijn schouder open en loop meteen door naar de woonkamer, waar ik Louis en Harry zie smoezen. Ik trek een wenkbrauw op. 'Jullie waren toch niets iets van plan, hè?' Vraag ik ze, waarna ik weer naar Niall kijk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    "Lucie... Mijn keel doet pijn! Mag ik niet gewoon slapen." Ik klim met heel veel moeite uit haar armen de woonkamer uit. Ik probeer de trap op te klimmen maar halverwege val ik weer bijna in slaap. Niemand die er loopt dus maak ik er maaf het beste van en ga slapen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Luciënne ''Lucie'' Ellison.
    Niall kruipt uit mijn armen weg, zo de woonkamer uit, ik grinnik zachtjes en loop het jongetje achterna. 'Niall, je hoort in een bed te slapen, oke? En voor je keel kan je altijd thee met honing krijgen, ja?' Niet dat het hielp, of dat vond ik tenminste. Ik pakte Niall weer op van de trap en nam hem terug mee naar de woonkamer. 'Wil je niet wat schone kleding aan?' Eigenlijk zou ik dat ook moeten doen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    "Ik wil slapen." Ik draai me om en ga op de bank liggen. "Mag ik een aspirine? Mama heeft er een paar in mijn tas gestopt." Ik gaap. "Waar is mijn kamer?" Ik loop naar de kamer die voor mij is en ga liggen. Liever verkouden dan nu nog een seconde wakker te zijn!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Luciënne ''Lucie'' Ellison.
    'Je mag zo slapen, goed? Eerst even schone kleding aandoen.' Maar voordat ik ook maar iets kon doen was Niall al richting boven gelopen, ik gaf Louis en Harry nog een blik voordat ik ook richting boven liep en keer waar Niall was gaan slapen, precies op de goede kamer. Ik loop de kamer in en kijk of hij nog wakker is. Veel kan ik er niet uit opmaken, maar het kon geen kwaad als ik hem liet slapen, toch? Ik sloot de deur zorgvuldig en bid dat Louis en Harry niets hebben aangedaan. Ik loop richting mijn kamer, pak een setje nieuwe kleding en bekijk mezelf in de spiegel. Gelukkig is al roze verf eruit, maar nu zal ik wel naar dat vijver water stinken. Helaas had ik nu geen tijd om te douchen, gauw kleedde ik me om, dit zat al een stuk warmer, de kleding gooide ik in de wasmand, waarna ik weer terug naar beneden liep, waar Harry en Louis nog altijd stonden. Glimlachend richtte ik me tot hun. 'Wat willen jullie doen?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    {Goodnight! XxNess&Niall }


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Jawaad Malik
    Ik vond het net leuk hier. Iedereen kreeg heel veel aandacht behalve ik. Ik kleden me aan en ging net als iedereen naar beneden maar tok mijn koffer met mee en liet deze voor me naar beneden vallen. Iets wat een hels kabaal gaf en Misschien had ik eerst de rit moeten dicht doen, want nu lag al mijn kleding op de trap en beneden. Ik volgden mijn koffer en pakten onderweg naar beneden alleen mijn tekenschrift en etui. Zwijgend ging ik in de hoek zitten en pakten ik een potlood.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 6:28 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Luciënne ''Lucie'' Ellison.
    Vanuit mijn ooghoeken zag ik hoe Zayn de kamer in kwam lopen, netjes aangekleed en in de hoek ging zitten. Ik fronste mijn wenkbrauwen en stond op, om vervolgens naar het jongetje toe te lopen. Voor hem bukte ik neer en legde mijn handen op zijn knietjes. 'Wil je ook meedoen met ons?' Ik had totaal geen idee wat we gingen doen, maar anders zat hij er zo alleen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you