• We gaan een paar jaar terug in de tijd toen de jongens van One Direction nog kindertjes waren. De ouders van de jongens zijn heel erg goed bevriend met elkaar, toch hebben de jongens elkaar nog nooit gezien. Op een dag besluiten de ouders op vakantie te gaan voor even op rust te kunnen komen en wat tijd voor hun zelf te kunnen besteden. Alleen omdat ze echt totale rust willen mogen de jongens niet mee en worden ze naar twee meisjes gebracht die op hun gaan passen. De twee meisjes zijn twee zussen die graag iets willen bij verdienen, en denken door even op te passen makkelijk geld te kunnen krijgen. Maar gaat dit wel zo makkelijk worden als ze denken, of gaat dit grandioos mis?

    Regels:
    - Maar een personage per persoon.
    - Ga niet te veel off topic, als je wel off topic gaat zet het dan tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor een lange tijd niet kunt reageren.
    - Bij vragen kun je contact opnemen met CrazyLove2x of met xAmore.
    - Nieuwe topics worden alleen aangemaakt door: CrazyLove2x en xAmore.
    - Naamsveranderingen door geven.


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd* (Voor de jongens: Min 6, Max 12. Voor de meisjes: Min 16):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    * De leeftijden hoeven niet in de goede volgorde, dus Liam kan nu ook bijvoorbeeld de oudste zijn in plaats van Louis.

    Personages:

    Jongens:
    - Niall James Horan. nessje
    - Liam James Payne. Gereserveerd xElounor
    - Zayn Jawaad Malik. Styles
    - Harry Edward Styles. xAmore.
    - Louis William Tomlinson. CrazyLove2x.

    Meisjes (Max 2.):
    - Luciënne Bradlee Ellison. Dinaggo
    - Rianne Samantha Ellison xClove

    We starten op het moment dat de jongens door hun ouders naar het huis van de meisjes worden gebracht. De meisjes zitten al in het huis en weten al dat er vandaag vijf jongens komen om op te kunnen passen, voor de rest weten ze nog niet veel van de jongens af. Inspringen is vrij makkelijk voor de jongens hoef je maar met de moeder/vader naar de deur bel te gaan en aan te bellen.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:28 ]


    Let's play a love game.

    [sorry, was de hele tijd bij een vriendin ... ergens waar ik met Liam kan inspringen?]


    Do what people say you can't.

    Luciënne ''Lucie'' Ellison.
    Gelukkig hoorde Zayn mij roepen, ik grinnikte zachtjes toen ik het naakte jongetje met twee koffers zag staan. 'Ik draag ze wel. Als jij je handdoek omhoud, goed?' Ik pakte de koffertjes aan van Zayn en sloeg bij hem de handdoek om. 'Van wie missen we de koffer?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Jawaad Malik
    Ik knikten braaf en sloeg de handdoek weer stefig om me heen. Het was toch wel koud geweest. "die van Hazza, maar ik weet niet hoe die eruit ziet." zei ik terwijl ik letterlijk in mijn handdoek kroop. "ik denk rood!" ik wees naar de roden koffer midden in de kamer. Ik vond rood wel een kleur voor Harry.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall Hames Horan
    "Hmm... Ze zullen nu wel klaar zijn, toch?" Ik sta op en pak de hand van het jongentje. "Nu gaan wij schoon worden, hopelijk vinden ze de woonkamer leuk!" Ik open na een sprong de deur en pak mijn tas. Ik ren de trap op en loop de badkamer binnen. "Mogen wij nu in bad?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Luciënne ''Lucie'' Ellison.
    Ik moest een ''awh'' geluidje onderdrukken toen Zayn zich helemaal in de handdoek had verstopt, wat een schatje. 'Zullen we die dan maar meenemen?' Ik glimlachte naar hem. 'En als het fout is, dan haal ik gewoon de goede, ja?' Ik zette de twee koffertjes van Zayn en Louis neer en pakte het rode koffertje ook.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    xElounor schreef:
    [sorry, was de hele tijd bij een vriendin ... ergens waar ik met Liam kan inspringen?]


    {Liam word mee gesleept door Niall en heeft nog nopes gezegd >.<}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Jawaad Malik
    Ik knikten vrolijk mijn hoofd en renden met handen en voeten de trap op. "kleertjes komen eraan!" riep ik hijgend toeknik weer boven kwam. "kom we gaan Lucie laten schikken." ik legde mijn wijsvinger op mijn lippen en ging doodstil naast de deuropening staan, wachtend tot Lucie binnen zou komen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Luciënne ''Lucie'' Ellison.
    Ik hield het, volgens Zayn, koffertje van Harry in mijn linkerhad en het koffertje van Louis en Zayn zaten aan mijn rechterhand. Zo liep ik Zayn achter na, die mij al voor gesprint was. Toen ik uiteindelijk boven was, wat voor mij al veel te lang duurde, liep ik richting de badkamer waar ik de koffertjes op de grond zetten. Ik keek naar Louis en Harry, geen idee waar Zayn zat. 'Zo, jullie hebben weer kleding. Of jij in ieder geval Louis, klopt het dat dit jouw koffer is, Harry?' Ik tilde het rode koffertje op en liet het aan de krullenbol zien.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [okey haha]

    Liam James Payne

    Ik voelde mij toch niet helemaal fijn, hierzo. Ik had verf over mij heen gekregen en was nu helemaal vies. Opeens werd ik mee gesleept door een ander jongetje. Helemaal naar boven, naar de badkamer. Ik struikelde half. Toen het jongetje vroeg of wij in bad mochten begon ik te juigen. ''Ja! mogen wij nu?'' Ik was helemaal niet meer verlegen.


    Do what people say you can't.

    Niall James Horan
    Met open mond kijk ik het jongentje aan. "Je praat!" Roep ik springend. "Wat is je naam nou..." Mompel ik. "Lucie? Ik en hij willen ook in bad, mag dat?" Met smeek-oogjes kijk ik haar aan.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Jawaad Malik
    Ik hoorden Lucie binnenkomen en begon over de koffer van Harry. "BOE!l riep ik terwijl haar been vast greep. Ik giechelde hard en keek haar daarna met grote onschuldige ogen aan. "Schok je?"

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 18:29 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Luciënne ''Lucie'' Ellison.
    Een klein gilletje verliet mijn mond toen ik iemand mijn been voelde vast grijpen. Ik keek omlaag en zag dat het Zayn was. 'Schrok je?' Vroeg hij, terwijl hij me aankeek met onschuldige oogjes. Ik knikte. 'Ja.' En het was ook echt waar, mijn hart ging tien keer zo snel. Vervolgens keek ik Niall en het jongetje aan. 'Ja, natuurlijk. Wel eerst jullie kleding uit doen! Willen jullie dat zelf doen, of zal ik helpen?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne

    Ik lachte. ''Tuurlijk praat ik! Alleen ik durfde net nog niet. Ik ben Liam. En jij?'' zei ik vrolijk. Ik keek naar het meisje. Die het jongetje Lucie noemde. ''Ik kan mijn kleren zelf uit doen! Ik ben al 6!'' riep ik nog vrolijker dan net.

    [en nu ga ik eten (:]


    Do what people say you can't.

    Niall James Horan
    "Ik kan het zelf." Zeg ik waarna ik mijn T-shirt over mijn hoofd trek. Niet dat het lukt, na zo'n acht pogingen. "Euhh... Misschien een beetje hulp?" Vraag ik. Wel krijg ik mijn broek uit en net zo snel ook mijn ondergoed. Ik kruip in het bad. "Vies en koud..." Snel spring ik er uit en verstop me achter mijn shirt. "Nieuw water?" Vraag ik terwijl ik naar iets zoek zodat Lucie me niet naakt ziet...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Luciënne ''Lucie'' Ellison.
    Net als ik Niall wil helpen met zijn t-shirt, heeft hij 'm zelf al uit gedaan. Ik glimlach naar het jongetje. 'Goed zo!' Ik vroeg me af wat mijn zus aan het doen was... Nu stond ik hier alleen met vijf jongetjes... Ik grinnik zachtjes en kijk naar Niall. 'Natuurlijk. Wil je het warm, of iets kouder?' Ik laat het water van Harry, Zayn en Louis weglopen en wacht op Niall's antwoord.


    stay safe because I like being alive at the same time as you