• We gaan een paar jaar terug in de tijd toen de jongens van One Direction nog kindertjes waren. De ouders van de jongens zijn heel erg goed bevriend met elkaar, toch hebben de jongens elkaar nog nooit gezien. Op een dag besluiten de ouders op vakantie te gaan voor even op rust te kunnen komen en wat tijd voor hun zelf te kunnen besteden. Alleen omdat ze echt totale rust willen mogen de jongens niet mee en worden ze naar twee meisjes gebracht die op hun gaan passen. De twee meisjes zijn twee zussen die graag iets willen bij verdienen, en denken door even op te passen makkelijk geld te kunnen krijgen. Maar gaat dit wel zo makkelijk worden als ze denken, of gaat dit grandioos mis?

    Regels:
    - Maar een personage per persoon.
    - Ga niet te veel off topic, als je wel off topic gaat zet het dan tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor een lange tijd niet kunt reageren.
    - Bij vragen kun je contact opnemen met CrazyLove2x of met xAmore.
    - Nieuwe topics worden alleen aangemaakt door: CrazyLove2x en xAmore.
    - Naamsveranderingen door geven.


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd* (Voor de jongens: Min 6, Max 12. Voor de meisjes: Min 16):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    * De leeftijden hoeven niet in de goede volgorde, dus Liam kan nu ook bijvoorbeeld de oudste zijn in plaats van Louis.

    Personages:

    Jongens:
    - Niall James Horan. nessje
    - Liam James Payne. Gereserveerd xElounor
    - Zayn Jawaad Malik. Styles
    - Harry Edward Styles. xAmore.
    - Louis William Tomlinson. CrazyLove2x.

    Meisjes (Max 2.):
    - Luciënne Bradlee Ellison. Dinaggo
    - Rianne Samantha Ellison xClove

    We starten op het moment dat de jongens door hun ouders naar het huis van de meisjes worden gebracht. De meisjes zitten al in het huis en weten al dat er vandaag vijf jongens komen om op te kunnen passen, voor de rest weten ze nog niet veel van de jongens af. Inspringen is vrij makkelijk voor de jongens hoef je maar met de moeder/vader naar de deur bel te gaan en aan te bellen.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:28 ]


    Let's play a love game.

    Niall James Horan
    "Neeeeee!" Snel hou ik het varkentje op de kop. "Spuug dat uit!" Ik hou het varkentje nog steeds op de kop. "Waarom deed je dat Louis? Nu ben ik die hamburger kwijt." Verdrietig ga ik op de grond zitten. "Spuug het nou uit!" Boos smijt ik de varken heen en weer. "Nuuuuu!" Ik gooi hem op de grond en begin te snikken.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis William Tomlinson.

    'Waarom huil je?' vraag ik verbaasd. Ik pak het varkentje en zie hoe het buikje groeit.
    'Oh' zeg ik kort en duw nog een op het hoedje en het buikje groeit weer. Ik duw snel nog een paar keer zodat het buikje weer groeit totdat er een plofje klonk dat het buikje niet meer verder kan.
    'Nooouuuhw!' klaag ik. 'Weet jij hoe dit terug moet?' vraag ik aan Niall.


    Let's play a love game.

    Niall James Horan
    Als ik zie dat het varkentje stuk is schiet ik in de lach. "Dat is zijn verdiende loon!" Ik pak de hamburger die uit zijn buik is gevallen en druk er een kusje op. "Je bent nu veillig bij Niall." Ik stop hem terug in de doos en sla beschermend mijn armen om hem heen. "Afblijven, meneer 'Ikmagalleseten'!" Ik steek mijn tong naar het varkentje uit en grijns. "Lucie, wanneer gaan we nou eten? Hun hebben ook honger." Ik laat de hamburgers zien. Ze zijn mini en rond. Heel erg schattig.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis William Tomlinson.

    'Wacht wil je nou eten, eten geven?' vraag ik lachend. Ik pakte een hamburgertje uit de doos die Niall beschermend vast had gepakt. Ik stop er een in mijn mond en spuug het meteen weer uit.
    'Ga je nep eten, eten geven' maakte ik ervan en gooide het hamburgertje plagend omhoog en ving het weer op. en herhaalde dit een paar keer totdat hij op de grond viel.
    'Oeps...' zei ik.


    Let's play a love game.

    Niall James Horan
    Ik duik nog naar de hamburger maar het is te laat. Ik pak hem op. "Louis, nu moeten we heb begraven." Ik pak de hamburger en loop naar de tuin. "Jij moet een gat graven!" Ik leg de hamburger in een zakdoek en pak een kiezelsteen. Ik leg de hamburger in het graf en gooi er aarde overheen. Ik steek er de kiezelsteen boven en zet een stap achteruit. Ik val over een steen en val naar achteren. "Auww..." Ik klauter overeind en veeg de stof van mijn broek. "Dat zal Lucie eruit moeten wassen." Mompel ik. Ik kniel bij het graf neer. "Rust in vrede, kleine vriend." Ik sta op en ren naar binnen. Ik pak een blaadje en teken er een hamburger op die op de grond is gevallen. Ik rol het op en doe er een elastiekje op heen. Ik breng hem naar het graf en leg hem er boven op. "Nu is hij af, jij moet alleen nog sorry zeggen. Louis, anders is het gemeen van je."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis William Tomlinson.

    'Maar hij was toch al dood, hoe kan ik dan sorry zeggen' mompel ik.
    'Kunnen we niet een ander spelletje doen? Ik verveel me...' zucht ik. Ik kijk even om me heen en kijk naar de modder en pak een handje vol met modder en wijs achter Niall.
    'Kijk Niall een dansende aardappel!' schreeuw ik blij. Als Niall zich zou omdraaien zou ik de modder naar hem gooien. Ik grinnikte even bij het idee en trok mijn gezicht weer in de plooi.


    Let's play a love game.

    Zayn jawaad Malik
    ik was zo opgegaan in al mijn tekeningen dat ik totaal niet meer doorhad wat er allemaal om me heen gebeurden. Maar toen ik opkeek zag ik nog net Louis en Niall naar de tuin lopen. ''Wacht op mij.'' piepten ik nog en liet al mijn spulletjes vallen om vervolgens achter ze aan te rennen. ''Wat doe je?'' vroeg ik met een piepstemmetje net zoals dat meisje uit phineas and ferb deed en ik kneep mijn handjes samen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan
    "Nou en! Hij kijkt via de hemel naar jou!" Ik zwaai naar Zayn. "Waar?!" Snel draai ik me om, op zoek naar een dansende aardappel. "Kom aardappel! Ik ben je beste vriend! Dan gaan we samen spelen!" Roep ik vrolijk. Ik hupper een rondje. "Jongens, help me zoeken! Ik wil die dansende aardappel mee nemen, dan kan ik hem aan mama laten zien!" Ik schuif wat stenen aan de kant maar kan de dansende aardappel maar niet vinden. "Je hoeft je niet te verstoppen! Ik vind je daar echt te lief voor! Ik eet je niet op!"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis William Tomlinson.

    Toen Niall in mijn grapje trapte gooide ik de modder in zijn gezicht en zag dat Zayn ook aan kwam lopen en vroeg wat we deden. Ik pakte nog een handje vol met modder en rende naar Zayn toe en gooide dit ook in zijn gezicht.
    'Modder gevecht!' riep ik blij waarna ik wat modder in de lucht gooide.


    Let's play a love game.

    Niall James Horan
    "Dus er is geen dansende aardappel?" Boos pak ik een hoop modder en gooi die naar Louis. "Leugenaar!" Ik gooi heel veel modder en let niet op mijn kleren die vies worden. "Stomme leugenaar! Ik geloofde je!" Ik gooi ook nog is gras zodat Louis een tuinmonster word. "Nu moet ik weer in bad." Ik zucht en gooi nog een hoop modder. "Beloof dat je nooit meer liegt tegen me!" Ik loop naar Louis. "Alsjeblieft?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis William Tomlinson.

    Verbluft staar ik naar Niall. Die reactie had ik dus niet zien aan komen ik krijg opeens modder in mijn ogen en begin te huilen. Het deed meer pijn dan je dacht hoor.
    'Maar in bad gaan is toch leuk?! En een leugentje om best wil?' snikte ik. Dat hoorde ik altijd mijn moeder zeggen als ik mijn cadeautje kreeg en mijn moeder had gezegd dat ik geen cadeautje zou krijgen. Dus dat was wel altijd een leuk leugentje vond ik. Ik wreef pijnlijk door mijn ogen en begon op en neer te springen.
    'Haal het eruit haal het er uit!' schreeuwde ik.


    Let's play a love game.

    Niall James Horan
    "Grote jankende baby..." Mompel ik terwijl ik naar hem toe loop. Met veel moeite trek ik mijn shirt uit. Met de schone binnenkant begin ik Louis' gezicht schoon te maken. "Kom we gaan naar binnen." Ik pak een nat doekje en haal de modder uit Louis' oog. "Is het er nu uit?" Ik kijk op mijn tenen naar Louis' oog en kan geen modder meer zien. "Kom gaan we nu in bad! Kom je ook Zayn?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'