• We gaan een paar jaar terug in de tijd toen de jongens van One Direction nog kindertjes waren. De ouders van de jongens zijn heel erg goed bevriend met elkaar, toch hebben de jongens elkaar nog nooit gezien. Op een dag besluiten de ouders op vakantie te gaan voor even op rust te kunnen komen en wat tijd voor hun zelf te kunnen besteden. Alleen omdat ze echt totale rust willen mogen de jongens niet mee en worden ze naar twee meisjes gebracht die op hun gaan passen. De twee meisjes zijn twee zussen die graag iets willen bij verdienen, en denken door even op te passen makkelijk geld te kunnen krijgen. Maar gaat dit wel zo makkelijk worden als ze denken, of gaat dit grandioos mis?

    Regels:
    - Maar een personage per persoon.
    - Ga niet te veel off topic, als je wel off topic gaat zet het dan tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor een lange tijd niet kunt reageren.
    - Bij vragen kun je contact opnemen met CrazyLove2x of met xAmore.
    - Nieuwe topics worden alleen aangemaakt door: CrazyLove2x en xAmore.
    - Naamsveranderingen door geven.


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd* (Voor de jongens: Min 6, Max 12. Voor de meisjes: Min 16):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    * De leeftijden hoeven niet in de goede volgorde, dus Liam kan nu ook bijvoorbeeld de oudste zijn in plaats van Louis.

    Personages:

    Jongens:
    - Niall James Horan. nessje
    - Liam James Payne. Gereserveerd xElounor
    - Zayn Jawaad Malik. Styles
    - Harry Edward Styles. xAmore.
    - Louis William Tomlinson. CrazyLove2x.

    Meisjes (Max 2.):
    - Luciënne Bradlee Ellison. Dinaggo
    - Rianne Samantha Ellison xClove

    We starten op het moment dat de jongens door hun ouders naar het huis van de meisjes worden gebracht. De meisjes zitten al in het huis en weten al dat er vandaag vijf jongens komen om op te kunnen passen, voor de rest weten ze nog niet veel van de jongens af. Inspringen is vrij makkelijk voor de jongens hoef je maar met de moeder/vader naar de deur bel te gaan en aan te bellen.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:28 ]


    Let's play a love game.

    Niall James Horan
    "Doe maar warm, maar niet té warm. Ik wil niet gekookt worden als een kip!" Mijn maag rommelt bij dat woord. "Wat eten we straks? Ik heb honger!" Ik wend ne naar Liam. "Ik ben Niall, en jij bent vanaf nu mijn beste vriend!" Ik knuffel Liam maar trek me snel terug. Ik doe een shirt aan en geef hem dan wel een gewone knuffel. "Sorry, vergeten dat ik in mijn nakie was." Lach ik.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Luciënne ''Lucie'' Ellison.
    Ik knikte en zetten de kraan goed, daarna draaide ik 'm open en het bad stroomde langzaam vol. 'Ik weet het niet. Ik ben niet zo'n ster in koken...' Ik draaide de kraan uit toen het bad vol genoeg zat en wilde net tegen Niall en het jongetje zeggen dat erin konden toen ik zag dat Niall weer een t-shirt had aangetrokken. Ik grinnikte zachtjes en schudde met mijn hoofd. 'Niall, waarom heb je nou weer een t-shirt aangetrokken?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    "Mama zegt dat het niet netjes is om zonder kleren voor mensen te staan." Grijns ik. Ik trek mijn shirt weer uit en spring in bad, meteen komen er verschillende kleuren in het water. "Liam kom! Lucie ik heb de woonkamer schoon gemaakt, sorry voor al die verf..." mompel ik terwijl ik mijn haar was.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Luciënne ''Lucie'' Ellison.
    'Daar heeft je moeder gelijk in, maar nu moet je in bad dus maakt het niets uit.' Ik glimlachte naar Niall. 'Echt? Awh, wat lief van je! Dan krijg je straks een extra koekje, goed?' Ik kijk glimlachend toe hoe Niall zijn haar aan het wassen is en vervolgens richt ik me op Harry, Louis en Zayn. 'Gaan jullie je zelf aankleden? Of moet ik helpen?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne

    Ik grinnikte. Snel trok ik mijn shirt ook uit. Wat niet helemaal goed lukte. Het gat-ding voor mijn hoofd was nogal klein. Is sprong na Niall het bad in. Er kwamen nog meer kleurtjes in. Ik gooide wat water over mijn haar heen en er liep wat verf over mijn wang. Snel veegde ik het weg.


    Do what people say you can't.

    Niall James Horan
    Bij het woord koekje gooi ik van vreugde wat water omhoog. "Koekies!" Roep ik. Ik ga verder met mijn haar wassen tot het weer blond is. Daarna doe ik mijn lichaam en ten slotte nog een keer mijn haar. Ik pak een handdoek en maak me droog. Ik pak schone kleren en loop naar een hoekje om om te kleden. Mijn vieze kleren gooi ik op de grond samen met mijn handdoek. "Kom je Liam? We gaan een spelletje doen!" Ik huppel weer naar de woonkamer. "Hebben ze hier spelletjes?" Mompel ik.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam James Payne

    Snel liep ik Niall achterna. Ik sprong uit bad, droogde mij af en pakte wat schone kleren. Ik ging naar een stukje waar niemand mij kon zien en kleedde mij om. Mijn vieze kleren gooide ik naast die van hem. ''Welk spelletje?'' vroeg ik toen ik naast hem stond in de woonkamer. ''Toch niet weer iets met verf?'' Ik grijnsde even.


    Do what people say you can't.

    Niall James Horan
    "Geen verf! Anders heb ik voor niks schoon gemaakt, en dan krijg ik geen koekkies!" Lach ik. "Er is een parkje... Zullen we daar voetballen?" Ik klim de trap weer op en spring de bakamer binnen. "Lucie! Mogen ik en Liam voetballen?" Ik kijk smekend en hol de trap weer af. Ik pak een bal en open de deur. "Kom Liam! Het word leuk!" Ik hol op mijn beentjes naar het parkje en schiet de bal voor me uit.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam James Payne

    ''Jaaa! Voetballen!'' Ik rende achter Niall de deur uit, naar het parkje. Wacht, de deur stond nog open. Ik liep weer terug en deed de deur dicht. ''Ben er!'' riep ik.
    Ik keek even naar Niall. ''Schiet naar mij!'' Ik zwaaide met mijn korte armpjes.


    Do what people say you can't.

    Niall James Horan
    Ik haal de bal en schiet hem naar Liam. "Overschieten!" Roep ik blij. Ik krijg de bal perfect en schIet hem heel hoog. Met een boogje valt hij in het meer. Ik sla mijn handen voor mijn mond. "We moeten hem halen!" Ik loop naar het meer en zie de bal. Zo ver is hij niet! Ik pak een tak en probeer hem te pakken. Ineens duwt de wind me in het water. Ik plons in het water en begin te trappen. "Liam! Help! Ik! Kan! Niet! Zwemmen!" Roep ik terwijl ik de hele tijd kopje onder ga. Lucie help!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    (Hm... Wat heb ik gemist en waar kan ik met Hazza inspringen? :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    (Hm... Wat heb ik gemist en waar kan ik met Hazza inspringen? :3)


    {Hazz kleed zich toch aan? Ik weet alleen dat Niall in de sloot ligtXD. Wacht, waarom lach ik daar om?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Harry zit met een handdoek om op de wastafel, dacht ik. :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Omdat dat leuk is. x'D ja, geen idee waar ik Haz had gelaten... ;$)

    Harry Edward Styles.

    Meteen klom ik van de wastafel af met wat moeite en maakte een kirrend geluidje toen ik op de grond terechtkwam. Ik keek naar mijn koffertje en pakte wat ondergoed eruit, wat ik aantrok en vervolgens het koffertje weer dichtgooide.
    "Klaar." zei ik, waarna ik Lucie eventjes onschuldig aankeek en de badkamer uit rende. Ik hield niet zo van mijn lichaam bedekken op de een of andere manier... Dit was toch veel leuker?!
    Tevreden huppelde ik naar beneden toe en begon daar iets te zoeken in de kastjes. Misschien lag er iets leuks om te doen of zo... Ik was mijn knuffelkat totaal vergeten op dit moment.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 0:13 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    {Nog even en Niall is dood... Kan Hazz niet naar het park komen? Of Lucie? Zij weet dat ze daar zijn}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'