• We gaan een paar jaar terug in de tijd toen de jongens van One Direction nog kindertjes waren. De ouders van de jongens zijn heel erg goed bevriend met elkaar, toch hebben de jongens elkaar nog nooit gezien. Op een dag besluiten de ouders op vakantie te gaan voor even op rust te kunnen komen en wat tijd voor hun zelf te kunnen besteden. Alleen omdat ze echt totale rust willen mogen de jongens niet mee en worden ze naar twee meisjes gebracht die op hun gaan passen. De twee meisjes zijn twee zussen die graag iets willen bij verdienen, en denken door even op te passen makkelijk geld te kunnen krijgen. Maar gaat dit wel zo makkelijk worden als ze denken, of gaat dit grandioos mis?

    Regels:
    - Maar een personage per persoon.
    - Ga niet te veel off topic, als je wel off topic gaat zet het dan tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor een lange tijd niet kunt reageren.
    - Bij vragen kun je contact opnemen met CrazyLove2x of met xAmore.
    - Nieuwe topics worden alleen aangemaakt door: CrazyLove2x en xAmore.
    - Naamsveranderingen door geven.


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd* (Voor de jongens: Min 6, Max 12. Voor de meisjes: Min 16):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    * De leeftijden hoeven niet in de goede volgorde, dus Liam kan nu ook bijvoorbeeld de oudste zijn in plaats van Louis.

    Personages:

    Jongens:
    - Niall James Horan. nessje
    - Liam James Payne. Gereserveerd xElounor
    - Zayn Jawaad Malik. Styles
    - Harry Edward Styles. xAmore.
    - Louis William Tomlinson. CrazyLove2x.

    Meisjes (Max 2.):
    - Luciënne Bradlee Ellison. Dinaggo
    - Rianne Samantha Ellison xClove

    We starten op het moment dat de jongens door hun ouders naar het huis van de meisjes worden gebracht. De meisjes zitten al in het huis en weten al dat er vandaag vijf jongens komen om op te kunnen passen, voor de rest weten ze nog niet veel van de jongens af. Inspringen is vrij makkelijk voor de jongens hoef je maar met de moeder/vader naar de deur bel te gaan en aan te bellen.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:28 ]


    Let's play a love game.

    Niall James Horan
    Zie je, niemand praat met me... Ik ben niet leuk genoeg. Verdrietig kruip ik op een stoel en pak mijn tas. Als ik niks zie om mij op te vrolijken doe ik hem dicht en zet hem terug. Ze kijken allemaal naar die stomme Spongebob. "Ik ga even weg." Mompel ik. Voor een 6-jarig jongentje heb ik wel vaker dat ik weg wil uit huis. Mama vind het niet erg zolang ik maar voor het huis blijf. Ik open na een paar sprongen de deur en loop naar buiten. Ik ga weer naar het parkje en laat me op een bankje zakken. Zo blijf ik daar zitten.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles.

    Ik keek met een woedende blik om toen ik weer gepraat hoorde en sprong op. "Jullie zijn niet stil!"
    Toen pas drong tot me door dat mijn koffertje met Cat erin nog buiten lag en geschrokken rende ik weer naar buiten, waar ik mijn koffertje pakte en meteen Cat redde van de dood in het koffertje.
    "Stout koffer. Je mag Cat niet opsluiten." zei ik, waarna ik het rode ding achter me aansleepte en hem midden in de kamer liet vallen. Mama had er kleren en nog meer troep ingedaan, maar Cat was belangrijker. Ik trok de knuffel dicht tegen me aan en ging weer voor de tv zitten, waarna ik op een knopje drukte uit verveling en het apparaat uitsprong.
    "Oh... Spongebob is al afgelopen." mompelde ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Luciënne "Lucie" Ellison.
    Ik was onderuit gezakt op de bank gaan hangen en bekeek alle jongetjes een voor een, de een leek wat ouder dan de andere, maar volgens mij zouden ze allemaal voor veel overlast zorgen. Verbaasd keek ik het blonde jongetje na als hij de kamer uitloopt en naar buiten gaat, voor het huis blijft hij op het bankje zitten. Ik frons mijn wenkbrauwen en hijs mezelf omhoog. Ik maak een teken richting Rianne dat ik even naar buiten ga en dat zij op de rest van de donderstenen moest letten. Ik trok mijn afgetrapte all-stars aan en opende de voordeur, het was al vrij koud, ik hield de deur op een kiertje en stak de weg over, waarna ik naast het jongetje ging zitten. Glimlachend keek ik hem aan. 'Wat is er?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    Snel veeg ik een traantje weg. "Niks, niemand vind me aardig... Mag ik mama bellen? Dan hebben jullie ook geen last van mij." Mompel ik en weer krijg ik een rot-gevoel. Waarom mogen mensen me niet? Zoveel eet ik ook niet en ik probeer altijd aardig te zijn... Ik snap het waarschijnlijk niet, omdat ik te dom ben.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles.

    Aangezien ik het saai vond om de hele dag alleen te zitten en hier genoeg jongetjes rondliepen stapte ik op de zwartharige jongen af, gewoon omdat hij het dichtste bij me stond.
    "Hoi!" riep ik, waarna ik hem blij aankeek met Cat tegen mijn borstkas aangedrukt. "Ik ben Harry, hoe heet jij?"
    Ik keek nog snel rond en zag dat er een jongetje wegwas en de andere twee waren met zichzelf bezig. Ik keek blij voor me uit en wachtte geduldig op een antwoord terwijl ik mijn knuffel zachtjes over zijn kop aaide. Hij moest ook liefde krijgen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik keek verbaast naar et jongetje dat vroeg of iemand lepels had en ik schudden wild mijn hoofd. "Nee, maar wel een spiegel." Ik renden terug naar het meisje met mijn koffertje en trok het weer naar me toe. "Mooi glinsteren." Lachte ik terwijl ik mijn spiegeltje eruit haalden.
    Plots stond de jongen met de krullen voor me en zei vrolijk dat hij Harry heten. "Ik ben Zayn. En wie is dat?" Vroeg ik, wijzend naar de knuffel in zijn handen.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 18:39 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Luciënne "Lucie" Ellison.
    Mijn glimlach verdween gelijk van mijn gezicht. Hoe kon zo'n jongetje nou denken dat niemand hem mocht? 'Waarom denk je dat? Niemand heeft nog kennis gemaakt met elkaar, het moet er nog een beetje inkomen. En natuurlijk mag je -je mama bellen, maar niet nu.' Ik glimlachte aarzelend naar hem. Zo goed was ik nou ook weer niet in het opvrolijken van kinderen. 'Ik ben Lucie, trouwens, jij?' Ik aaide even over zijn hoofdje heen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Payne
    "Maar het jongentje met zwart haar zij niks toen ik hoi zij, het jongentje met bruin haar en krullen negeerde me al hellemaal en dat andere meisje zette me op de grond en liep weg..." Mompel ik schouder-ophalend. "Ik ben het eigenlijk wel gewend, op school vind ook iedereen me stom." Ik zucht. "Ik ben Niall, hoi Lucie. Bedankt dat je met me praat." Een klein glimlachje verschijnt op mijn mond.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis William Tomlinson.

    Ik keek even rond en mijn ogen vielen op de trap en ik keek even rond en zag dat iedereen druk bezig was en het dus niet zouden merken als ik weg was. Ik rende snel naar boven en keek wat rond. Ik hield mijn handen als een pistooltje en trapte de deuren open waarna ik in de deuropening sprong. 'HANDEN OMHOOG OF IK SCHIET!' riep ik uit. Helaas was er niets bijzonders dus liet ik mijn handen zaken en liep de kamer in. Het was een badkamer en ik keek even tussen de spulletjes en liet mijn ogen vallen op een rode lippenstift en pakte die op en tekende een smiley die uit zijn mond een tong had hangen. Ik was even op de wasbak geklommen anders was ik er niet bij gekomen giechelend legde ik de lippenstift terug en sprong van de wasbak af en liep met een pokerface de trap weer af. Nu hadden ze allemaal een verrassing als ze s'avonds gingen slapen.


    Let's play a love game.

    [owww, Niall liegt. Zayn zei wel hoi. ;o liegbeest ;c]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Luciënne "Lucie" Ellison.
    'Ze bedoelde het vast niet zo, echt niet. Volgens mij moeten ze allemaal gewoon een beetje wennen. En mijn zus, tja, daar moet je aan wennen... Maar ze is verder heel lief.' Liever dan mij, dacht ik in mezelf, maar dat hoefde dat jongetje niet te weten. 'Hoezo?' Ik hield mijn hoofd schuin en keek hem aan. 'Je lijkt me een hartstikke aardig iemand.' Ik glimlachte terug naar hem. 'Natuurlijk, Niall. Van zelf sprekend.' Wie wil er nou niet met zo'n schattig jongetje praten?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles.

    Ik knikte begrijpend en mompelde een paar keer zijn naam zodat ik het niet fout zou gaan uitspreken, aangezien ik dat vaker deed. Trots keek ik naar de knuffel in mijn handen.
    "Dat is Cat." zei ik tevreden, waarna ik de knuffel beschermend tegen me aantrok en Zayn eventjes in de gaten hield. Mijn knuffel... Mijn vriendje.
    "Waarom heb je een spiegel in je hand? Ga je schminken?" vroeg ik terwijl ik naar het voorwerp keek en Cat liet meekijken. Ik begreep niet waarom hij een spiegel vast had zeg... "Hou oud ben jij?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik beet even op mijn onderlip. Het was wel logisch dat zij. Knuffel kat, cat heten. Harry vroeg waarom ik een spiegeltje had en vroeg of ik ging sminken. Lachend schudden ik wilde mijn hoofd. "Mama zegt dat ik rustig word van glimmies." Zei ik terwijl ik naar de glinsteringen keek. "Hoe oud ben jij?" Ik moest mijn spiegeltje tussen mijn benen klemen en telden hardop op mijn vingers. "Zeven. En jij?"


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan
    "Eigenlijk weet ik het zelf ook niet." Ik lach en sta op. "Mag ik weer naar binnen, het is koud." En ik heb gewoon zin om te spelen. Oké, dat zeg ik maar niet. Dat laat ik wel gewoon zien. Mama gaat trots op me worden! Ik ga tegen iedereen hoi zeggen, en dan heel veel spelen! Vrolijk huppel ik naar het huis en druk op de bel. "Is die Spongebob al afgelopen?" Vraag ik voor de zekerheid.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Tadaa. Naar wie kan Rianne? ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.