• We gaan een paar jaar terug in de tijd toen de jongens van One Direction nog kindertjes waren. De ouders van de jongens zijn heel erg goed bevriend met elkaar, toch hebben de jongens elkaar nog nooit gezien. Op een dag besluiten de ouders op vakantie te gaan voor even op rust te kunnen komen en wat tijd voor hun zelf te kunnen besteden. Alleen omdat ze echt totale rust willen mogen de jongens niet mee en worden ze naar twee meisjes gebracht die op hun gaan passen. De twee meisjes zijn twee zussen die graag iets willen bij verdienen, en denken door even op te passen makkelijk geld te kunnen krijgen. Maar gaat dit wel zo makkelijk worden als ze denken, of gaat dit grandioos mis?

    Regels:
    - Maar een personage per persoon.
    - Ga niet te veel off topic, als je wel off topic gaat zet het dan tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor een lange tijd niet kunt reageren.
    - Bij vragen kun je contact opnemen met CrazyLove2x of met xAmore.
    - Nieuwe topics worden alleen aangemaakt door: CrazyLove2x en xAmore.
    - Naamsveranderingen door geven.


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd* (Voor de jongens: Min 6, Max 12. Voor de meisjes: Min 16):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    * De leeftijden hoeven niet in de goede volgorde, dus Liam kan nu ook bijvoorbeeld de oudste zijn in plaats van Louis.

    Personages:

    Jongens:
    - Niall James Horan. nessje
    - Liam James Payne. Gereserveerd xElounor
    - Zayn Jawaad Malik. Styles
    - Harry Edward Styles. xAmore.
    - Louis William Tomlinson. CrazyLove2x.

    Meisjes (Max 2.):
    - Luciënne Bradlee Ellison. Dinaggo
    - Rianne Samantha Ellison xClove

    We starten op het moment dat de jongens door hun ouders naar het huis van de meisjes worden gebracht. De meisjes zitten al in het huis en weten al dat er vandaag vijf jongens komen om op te kunnen passen, voor de rest weten ze nog niet veel van de jongens af. Inspringen is vrij makkelijk voor de jongens hoef je maar met de moeder/vader naar de deur bel te gaan en aan te bellen.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:28 ]


    Let's play a love game.

    Zayn Jawaad malik
    Ik keek meteen om toen ik iemand hoi horden zeggen en een naam. het was een jongetje van mijn lengten, maar dat was dan ook wel de enige overeenkomst ''Hoi, ik ben Zayn.'' lachte ik vrolijk, ja hij was begonnen met praten. De deur ging open ik draaiden me weer om er stond een groot meisje en ik moest om hoog kijken om haar te zien. ''mama, wie is dat?'' vroeg ik zacht.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rianne Samantha Ellison
    Slaperig kam ik mijn haren, tot ik het geluid van de bel hoor. Mijn half geopende ogen schoten nu compleet open, dat was ook zo, die kinderen kwamen vandaag! Snel schiet ik in mijn kleren, poets mijn tanden en doe nog wat mascara op. Als ik de trap af storm flikker ik er half van af, maar toch kom ik nog zo neer dat het wat normaal lijkt. Er stonden een stel schattige jongetjes, en ik kon een zachte 'Aw.' niet onderdrukken. Ik ging door mijn knieen om op ooghoogte met ze te komen. 'Hey.' zeg ik vrolijk.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Luciënne "Lucie" Ellison.
    Ik hoorde wat gestommel van boven af komen en blikte richting de trap, waar inderdaad Rianne half naar beneden gevallen kwam. Ik grinnikte en schudde mijn hoofd. Ze kwam naast me staan en ik keek haar aan. 'Ook eindelijk wakker?' Ik volgde haar voorbeeld en ging ook op mijn knieën zitten, gelijk protesteerde deze, zo sportief was ik nou ook weer niet. 'Jullie hoeven niet bang te zijn, wij,' ik wees even naar Rianne en mijzelf. 'Doen jullie niets.' Nog niets, dacht ik in mezelf.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 17:58 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Sorry! Ik was eten. :3)

    Harry Edward Styles.

    Ik keek naar de twee meisjes voor me en drukte toen nog eens op de bel, aangezien het andere jongetje dat ook deed. Ik lachte en keek weer terug naar de meisjes.
    "Ik ben nooit bang!" riep ik verontwaardigt, waarna ik mijn koffertje liet vallen en tussen de meisjes door glipte. "Waar is de tv?!"
    Mijn oogjes blikten rond en het huis was verschrikkelijk groot. Hier kon ik veel spelletjes doen zeg! Toen ik de tv zag rende ik er meteen naartoe en begon ik op allerlei knopjes te drukken, totdat het geluid uit de boxen knalde en ik een gil van schrik slaakte.
    "Te hard tv! Uit!"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Luciënne "Lucie" Ellison.
    Ik zuchtte zachtjes en liet mijn hoofd in mijn nek vallen, maar dat had ik beter niet kunnen doen, want een van de jongetjes rende tussen ons door. Ik kreunde voordat ik mezelf terug recht zette. Mijn condite was bad. Dat ging nog wat worden zo. Ik liep rustig naar de woonkamer, waar het jongetje op de plaats zat waar ik net nog had gezeten. Ik schudde mijn hoofd en pakte de afstandsbediening uit zijn hand en zette het volume op twintig. De afstandsbediening legde ik weer op tafel en ging naastje het jongetje zitten. Ik glimlachte naar hem. 'Ik ben Lucie, jij?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles.

    Ik keek dankbaar naar het meisje dat het geluid zachter zette en staarde even naar de beelden, waarna ik weer terugkeek en blij glimlachte. "Mijn naam is Harry!" zei ik, waarna ik weer naar de tv keek en het maar saai vond. Was hier geen leuke zender?
    "Mag ik dat hebben?" vroeg ik, waarna ik naar het voorwerp op tafel wees wat de mensen een afstandsbediening noemde, maar ik kon het woord niet goed uitspreken. "Jij hebt trouwens mooi haar."
    Misschien kreeg ik het zo sneller! Ik wilde namelijk naar Spongebob kijken, maar nu stond er een of ander programma op met meisjes die alleen maar zaten te huilen, schreeuwen en een hele dikke buik leken te hebben. Zeker teveel snoepjes gegeten...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan
    Uiteindelijk ren ik toch terug naar mama en sla mijn armen om haar heen. "Doei mammie." Pruil ik in haar truitje. Ze geeft me een kus en overhandigt me dan aan een meisje. "Ik ben Niall, heb je eten?" Vraag ik als mijn maag voor de tweede keer rommelt.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis William Tomlinson.

    Ik zag dat het krullenbolletje nog eens op de deurbel drukte en geïrriteerd drukte ik er nog eens op.
    'Ik ben ook nooit bang!' riep ik dapper uit. De krullenbol rende naar binnen en ik hoorde keiharde geluiden vanuit de kamer komen nieuwsgierig liep ik naar binnen. 'Daag mam' riep ik terwijl ik even zwaaide.

    (Even eten :3)


    Let's play a love game.

    Luciënne "Lucie" Ellison.
    Awh, wat een schatje was dit jongetje. Misschien was het nog niet eens zo erg en waren deze jongetjes allemaal zo schattig. Ik schoot in de lach toen hij vroeg of hij de afstandsbediening mocht hebben en ik schudde mijn hoofd. 'Nee, Harry, kijk,' ik pakte de afstandsbediening van de tafel en pakte zijn handje vast waar ik hem inlegde. 'Zo, als je op een van de knopjes drukt dan kan je naar een tv serie kijken die je leuk vind.' Ik liet zijn handje los, en hoopte dat hij de afstandsbediening veilig in zijn handen zou houden. Een klein "awh" geluidje verliet mijn mond. 'Dankjewel. Jij bent een schattig jongetje,' grinnekend keek ik hem aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rianne Samantha Ellison.
    Ik schiet in de lach als ik vanuit de woonkamer het geluid van de tv hoor. Gekke krulenbol. 'Gaan jullie ook mee naar binnen, jongens?' vraag ik aan ze. 'Gaan we Spongebob kijken, goed?' Ik kwam overeind en stak afwachtend mijn handen uit naar de schattige jongetjes. Stiekem was ik erop voorbereid als de helft me meteen omverliep, maar in tegenstelling tot mijn zusje had ik een goede conditie. Ik zou waarschijnlijk degene zijn die achter ze aan zou rennen als ze het huis overhoop zouden halen. Ik zuchtte glimlachend.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall James Horan
    Ik zucht geërgerd en spring uit haar armen. "Ik hou niet van Spongebob! Hij woont in een annanas en eet er niets van..." Ik ren naar binnen en gooi mijn tas op tafel. Ik loop naar de woonkamer. "Hebben jullie eten? Ik heb honger..." Mompel ik.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles.

    Ik keek toe hoe ze me toonde hoe ik met dat afstandsding moest werken, waarna ik knikte en op het knopje bleef drukken. Uiteindelijk vond ik het kleurrijke programma van Spongebob en keek tevreden naar het beeldscherm.
    "Ik ben niet schattig!" protesteerde ik nog, waarna ik een aantal krullen uit mijn gezichtsveld schudde en haar met een boze blik aankeek. "Ik ben juist stoer."
    Mijn handjes lieten de afstandsbediening los en ik klom van de bank af, waarna ik voor de tv kroop om zo beter zicht te hebben. Ik keek op toen ik een stem hoorde en begon te krijsen.
    "Wees nou stil! Zo versta ik Patrick niet!" riep ik uit, waarna ik weer mokkend naar het beeldscherm keek.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Luciënne "Lucie" Ellison.
    Ik ging er maar niet op in, anders zou er dadelijk een helse nietes welles discussie gevormd worden omdat ik diegene was die niet toe wilde geven. 'Ja, je bent heel stoer.' Zei ik dus maar, sarcastisch. Harry kroop voor naar de tv, zodat hij beter zicht had, terwijl ik toekeek hoe mijn zus binnenkwam met de andere vier jongetjes. Eentje vond ik al genoeg.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Jawaad Malik
    Mama drukten en kus op mijn voorhoofd maar meteen trok ik een vies gezicht en wreef mijn voorhoofd hard schoon. "Niet doen, vies!" Zei ik en keek haar boos aan. Mijn moeder ging er niet op in en streek door mijn haar. "Gedraag je en wees lief voor iedereen." Waarschuwde ze me en ik knikten overdreven ja. "Daag, mama!" Riep ik terwijl ze terug liep naar haar fiets. Het andere meisje vroeg of we mee spongebob gingen kijken en stak haar hand uit. Ik pakten mijn koffertje en gaf het aan haar waarna ik naar binnen liep.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 18:24 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne

    Nog steeds een beetje twijfelend stond ik daar nog. Ik keek even naar mama. ''Doei mammaa!'' zei ik zacht. Mama liep terug naar de auto. Ik zwaaide nog één keer met mijn kleine hand en liep toen verder met het meisje en een andere jongen naar binnen. ''Hallo!'' zei ik best wel hard. Mijn koffertjes stonden nog bij de deur. Snel rende ik terug en pakte ze. Snel liep ik weer terug. Ik keek even naar de rest van de jongetjes. Misschien wel mijn nieuwe vriendjes. Ik keek naar Spongebob en Patrick die op de tv waren. Ik liep naar een meisje toe. ''Jullie hebben toch geen lepels?'' vroeg ik een beetje bang.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 18:26 ]


    Do what people say you can't.