• We gaan een paar jaar terug in de tijd toen de jongens van One Direction nog kindertjes waren. De ouders van de jongens zijn heel erg goed bevriend met elkaar, toch hebben de jongens elkaar nog nooit gezien. Op een dag besluiten de ouders op vakantie te gaan voor even op rust te kunnen komen en wat tijd voor hun zelf te kunnen besteden. Alleen omdat ze echt totale rust willen mogen de jongens niet mee en worden ze naar twee meisjes gebracht die op hun gaan passen. De twee meisjes zijn twee zussen die graag iets willen bij verdienen, en denken door even op te passen makkelijk geld te kunnen krijgen. Maar gaat dit wel zo makkelijk worden als ze denken, of gaat dit grandioos mis?

    Regels:
    - Maar een personage per persoon.
    - Ga niet te veel off topic, als je wel off topic gaat zet het dan tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor een lange tijd niet kunt reageren.
    - Bij vragen kun je contact opnemen met CrazyLove2x of met xAmore.
    - Nieuwe topics worden alleen aangemaakt door: CrazyLove2x en xAmore.
    - Naamsveranderingen door geven.


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd* (Voor de jongens: Min 6, Max 12. Voor de meisjes: Min 16):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    * De leeftijden hoeven niet in de goede volgorde, dus Liam kan nu ook bijvoorbeeld de oudste zijn in plaats van Louis.

    Personages:

    Jongens:
    - Niall James Horan. nessje
    - Liam James Payne. Gereserveerd xElounor
    - Zayn Jawaad Malik. Styles
    - Harry Edward Styles. xAmore.
    - Louis William Tomlinson. CrazyLove2x.

    Meisjes (Max 2.):
    - Luciënne Bradlee Ellison. Dinaggo
    - Rianne Samantha Ellison xClove

    We starten op het moment dat de jongens door hun ouders naar het huis van de meisjes worden gebracht. De meisjes zitten al in het huis en weten al dat er vandaag vijf jongens komen om op te kunnen passen, voor de rest weten ze nog niet veel van de jongens af. Inspringen is vrij makkelijk voor de jongens hoef je maar met de moeder/vader naar de deur bel te gaan en aan te bellen.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:28 ]


    Let's play a love game.

    Harry Edward Styles.

    Ik keek met een vragende blik naar Niall. "Huh? Baby's? Groeien ze dan nog?" vroeg ik, waarna ik naar Zayn keek en mijn hoofdje een tikkeltje schuin hield. "Waarom noem je me Hazza? Lou noemde me ook al Haz..."
    Ik heette toch Harry? Had mijn moeder me een andere naam gegeven?! Oh nee, toch... "M-Maar... Ik heet Harry." piepte ik, waarna ik begon te schreeuwen.
    "Lucie! Mama heeft mijn naam veranderd!"

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 12:28 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik begin nog harder te lagen als Niall over baby's begint. "Je bent zelf nog een Baby." Piep ik maar ben al snel sirieus als hij vraagt naar mijn tekening. "Ja! Omdat je alleen maar over koekjes en eten kan praten." Zeg ik trots waarna Harry begint te krijsen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson.

    Harry kwam weer terug met drie mandarijnen en begon te jongleren. Ik keek er geïnteresseerd naar. Hoe deed hij dat. Net toen ik het hem wou vragen liet hij een mandarijn vallen en ik schoot in de lach. Niall had het over baby mandarijntjes en vond het zielig dat ze nu dood waren. Ik liep ook naar Zayn aangezien iedereen nu om hem heen stond en ik was wel nieuwsgierig naar wat hij dan had gemaakt. Ik keek naar zijn tekening wat er echt heel erg mooi uit zag.
    'Heb jij dat zelf gemaakt? En zijn wij dat?' vroeg ik hem. 'En Harry, Hazza is je bijnaam' zei ik blij. Ik vroeg me eigenlijk af hoe ik nou weer bij die bijnaam was gekomen, maar het klonk wel leuk.


    Let's play a love game.

    Luciënne ''Lucie'' Ellison.
    Ik schudde lachend mijn hoofd waarna ik Harry aankeek. 'Nee, schat, het is je bijnaam. Ik heet eigenlijk Luciënne maar ik vind dat een lelijke naam dus noemt iedereen mij Lucie, snap je dat?' Vervolgens ging ik ook naar Zayn toe, aangezien iedereen nu zo ongeveer rondom hem stond, dat hij daar niet bang van werd. Ik blikte over alle jongetjes heen en glimlachte. 'Wauw, Zayn dat heb je kei mooi getekend!' Complimeteerde ik hem.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    "Nu we over eten praten! Lucie, ik krijg nog koekjes!" Ik spring rond haar. "Zayn, mag ik een tekening van jou? Dan neem ik hem mee naar huis! Ik vergeet jullie dan noooooooooiiit meer!" Ik kijk hem aan. "Of wil je dat niet?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn jawaad Malike
    ik knikte op Niall zijn vraag. ''Maar niet deze, want deze is voor Lucie zodat ze ons nooit vergeet.'' zei ik met een lach op mijn gezicht en het blaadje uit mijn schrift scheurden en het blaadje in Lucie haar handen duwde. '''wel ophangen he.'' lachte ik. ''wat wil je dat ik teken dan?'' vroeg ik aan Niall terwijl terwijl ik naar een nieuw wit blad keek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Luciënne ''Lucie'' Ellison.
    'Awh, dankjewel, dat vind ik lief van je.' Met een glimlach op mijn gezicht pakte ik het blaadje van Zayn aan en knikte. 'Is goed, ik doe het meteen, dan kan je zeggen of die goed hangt.' Ik schonk hem een knipoog, waarna ik uit de kast de plakbandrol pakte, vier stukjes er vanaf haalde en die op iedere hoek plakte, vervolgens liep ik naar de deur waar ik hem op plakte, om daarna weer naar Zayn te kijken. 'En, is meneer het er mee eens?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    "Gewoon, jij met een spiegel, Harry met zijn kat, Louis met streepjes en Liam met een vork!" Ik kijk naar Lucie. "Zij moet er ook bij! Terwijl ze ons een beetje raar aankijkt!" Lach ik. "Ik pak zelf wel wat koekjes." Ik loop naar de keuken en open de kasten. Ik zie de koekjes en kom etend weer binnen. "Kan je dat voor me maken Zayn? Ik wil je wel iets ervoor geven..." Als ik maar die tekening krijg. "Wat wil je?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis William Tomlinson.

    Niall vroeg of Zayn ook een tekening voor hem wilde maken. 'Oe mag ik er ook een Zaynie?' vroeg ik terwijl ik op en neer sprong. Ik keek even tevreden naar de tekening op de deur en glimlachte. Ik wou eigenlijk niet meer nar huis, aan de ene kant weer wel want ik miste mijn mama en mijn papa ook wel weer een beetje, maar anders zou ik de jongens ook weer gaan missen en hier kon ik meer doen dan thuis.


    Let's play a love game.

    Zayn Jawaad Malik
    "perfect!" riep ik terwijl ik naar de deur keek. "wat wil je dan dat ik teken Lou?" vroeg ik terwijl ik al aan mijn tekening voor Niall begon, ik hield van tekenen, gewoon niet denken maar doen. Mij potlood krasten over het papier heen terwijl ik zachtjes een liedje begon te zingen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson.

    'Wat wil je dat ik teken Lou?' ik dacht even diep na. 'Gewoon ons vijven en Lucie en het andere meisjes wat verdwenen is. waar is die eigenlijk heen?' vroeg ik terwijl ik rond keek.
    'Waar heb je eigenlijk geleerd om te tekenen?' vroeg ik.


    Let's play a love game.

    (Het is hier nogal dood! :|, of ligt dat aan mij? x'D)


    Let's play a love game.

    [Slade -> Dinaggo.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Lamebrain -> Styles]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    {is er iemand?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'