• We gaan een paar jaar terug in de tijd toen de jongens van One Direction nog kindertjes waren. De ouders van de jongens zijn heel erg goed bevriend met elkaar, toch hebben de jongens elkaar nog nooit gezien. Op een dag besluiten de ouders op vakantie te gaan voor even op rust te kunnen komen en wat tijd voor hun zelf te kunnen besteden. Alleen omdat ze echt totale rust willen mogen de jongens niet mee en worden ze naar twee meisjes gebracht die op hun gaan passen. De twee meisjes zijn twee zussen die graag iets willen bij verdienen, en denken door even op te passen makkelijk geld te kunnen krijgen. Maar gaat dit wel zo makkelijk worden als ze denken, of gaat dit grandioos mis?

    Regels:
    - Maar een personage per persoon.
    - Ga niet te veel off topic, als je wel off topic gaat zet het dan tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor een lange tijd niet kunt reageren.
    - Bij vragen kun je contact opnemen met CrazyLove2x of met xAmore.
    - Nieuwe topics worden alleen aangemaakt door: CrazyLove2x en xAmore.
    - Naamsveranderingen door geven.


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd* (Voor de jongens: Min 6, Max 12. Voor de meisjes: Min 16):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    * De leeftijden hoeven niet in de goede volgorde, dus Liam kan nu ook bijvoorbeeld de oudste zijn in plaats van Louis.

    Personages:

    Jongens:
    - Niall James Horan. nessje
    - Liam James Payne. Gereserveerd xElounor
    - Zayn Jawaad Malik. Styles
    - Harry Edward Styles. xAmore.
    - Louis William Tomlinson. CrazyLove2x.

    Meisjes (Max 2.):
    - Luciënne Bradlee Ellison. Dinaggo
    - Rianne Samantha Ellison xClove

    We starten op het moment dat de jongens door hun ouders naar het huis van de meisjes worden gebracht. De meisjes zitten al in het huis en weten al dat er vandaag vijf jongens komen om op te kunnen passen, voor de rest weten ze nog niet veel van de jongens af. Inspringen is vrij makkelijk voor de jongens hoef je maar met de moeder/vader naar de deur bel te gaan en aan te bellen.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:28 ]


    Let's play a love game.

    (Waarom reageert niemand meer? :3)


    Let's play a love game.

    {Waar kan Niall op reageren?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    (Het is wel de bedoeling dat je de naamwijzigingen verandert, schat. :3)

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 18:42 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    {Euh... Volgens mij was Zayn een tekening voor Niall aan het maken...}

    Niall James Horan
    Ik laat het spelletje op de grond vallen en loop naar Zayn. "Is die van mij?" Vraag ik nieuwschierig. "Hij is echt heel mooi! Wil je soms een snoepje? Normaal geef ik ze niet, maar jij verdient het..." Het komt er moeilijk uit, maar ik geef ook nooit mijn snoepjes weg! Zayn kan zich heel speciaal voelen nu. Ik huppel naar mijn tas en haal er een zak uit. "Vooruit, omdat ik jullie lief vind... Wie wil er een snoepje?" Ik hou de zak met Haribo gummybears op een hoogte waar iedereen het kan zien. "Waar is dat andere meisje eigenlijk?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis William Tomlinson.

    "Vooruit, omdat ik jullie lief vind... Wie wil er een snoepje?" dat lied ik me geen twee keer zeggen ik rende op Niall en het snoepzakje met Haribo gummybears toe.
    'Waar is dat andere meisje eigenlijk?' vroeg Niall. Ik haalde mijn schouders op. 'Die heb ik al lang niet meer gezien eigenlijk...' zei ik n denkend wanneer ik haar voor het laatst gezien had.
    'Mag ik er dan eentje?' vroeg ik een beetje ongeduldig en wijzend op de zak. 'Snoepje snoepje snoepje!'


    Let's play a love game.

    Niall James Horan
    Ik pak een handje vol en geef die aan Louis. "De rode en de groene zijn het lekkerst!" Zelf pak ik ook een handje. "Mama zei dat ik moest delen..." Ik geef iedereen een handje vol. "Gaan we nu een spelletje doen?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis William Tomlinson.

    Ik keek naar de snoepjes die Niall aan mij had gegeven en zorg ervoor dat ik van iedere kleur nog eentje had zodat ik die tegelijkertijd in mijn mond kon stoppen. Dat kreeg je een hele... tje regenboog van smaken in je mond.
    'Gaan we nu een spelletje doen?' vroeg Niall en knik enthousiast. 'Jaaah! Welke?!' roep ik blij.


    Let's play a love game.

    Niall James Horan
    "Het maakt mij niet uit! Alleen kan ik niet lezen..." Mompel ik. Ik pak een paar dozen met spelletjes. "We kunnen deze doen, of deze! Oh, deze heeft mooie kleuren!" Ik zie op elke doos wel iets leuks. "Louis! Wil jij kiezen?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis William Tomlinson.

    Ik liep naar Niall en de dozen en keek eens goed.
    'Doe die maar!' riep ik toen ik wees naar een doos die Niall vast had. 'Die lijkt me wel leuk' Ik draaide me even om naar de anderen en keek ze aan.
    'Doen jullie ook mee?'

    (Late reactie :3, maar ja niemand reageert hier toch meer x'D. En het is kerstmis :3. Fijne feestdagen trouwens :p)


    Let's play a love game.

    Niall James Horan
    "Het heet... Wacht, ik kan nog steeds niet lezen! Louis, wat staat er nou?" Ik kijk naar de doos maar ken geen enkele letter. Alleen de letters in mijn naam, ik kan Niall schrijven! "Misschien mogen we hem openmaken." Ik open de doos maar snap nog steeds niet wat het is. "Euh... Hier zitten in elk geval geen oude en vieze snoepjes in." Mompel ik.

    {I know, jij ook trouwens <3 }


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    {Dussss, iedereen gaat door met dood zijn? Wacht, ben ik de enige die nu gewoon de volle tijd heeft?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    (Waaait ik heb tijd, ik reageer zo x'D)


    Let's play a love game.

    Louis William Tomlinson.

    Ik pakte de deksel van het spelletje vast en concentreerde me op de letters.
    'muizen...val!' zei ik trots en gooide de deksel op de vloer.
    'Als ik het goed heb duurt het wel lang voordat je dat hebt opgezet..., maar anders kunnen we er ook nog wel iets anders van maken' riep ik enthousiast.


    Let's play a love game.

    Niall James Horan
    "Ugh... Muizen hebben mijn koekjes wel eens gestolen." Zeg ik. "Laten we dat maar niet spelen." Ik kijk verder en zie dan een varken met hamburgers. "Ik wil dit doen!" Ik pak de doos en zwaai ermee. "Laten we dit doen! Dit is leuk!" Ik heb geen idee wat het is, maar ik hou van hamburgers. "Ik lees het voor!" Ik bekijk de doos. "Weet ik niet, weet ik niet, dat is een L, dat is nog een L, dat is een E. Oehh, er staat: puntje, puntje, lle!" Ik concentreer me op het tweede woord. "Weet ik niet, weet ik niet, weer lle! En het laatse woord is... Weet ik niet, dat is een I, weet ik ook niet..." Ik kijk naad louis. "Dit is lle lle i!" Roep ik.

    {Goedzo Niall! Het moet alleen holle bolle big zijn XD}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis William Tomlinson.

    'Lle lle i?' vraag ik lachend. Ik kijk even naar het varkentje.
    'Ooohw dat is dat varkentje wat je moet vet mesten!' schreeuw ik. 'Ik geloof dat dat wel leuk is, nog nooit gedaan eigenlijk' zei ik en ik pakte een hamburgertje en stopte het in de mond van de big waar het in verdween. Je moest toch nog iets doen? Ach ja.


    Let's play a love game.