• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 16:11 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Nee ze dacht dat jullie gevlucht waren samen en ergens romantisch aan het eten waren.' Ik grinnik zachtjes. 'Eigenlijk niet zo'n slecht idee.' Mila kijkt me waarschuwend aan. 'Oke Mieltje.' zeg ik plagerig en open de gordijnen weer. Ik pak mijn hemd en sla mijn vleugels uit om naar de grond te vliegen. Mila had de touwlader weer boven getrokken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    }zou hij niet eerst een boxer aan doen of zo?
    Naakt uit het raam springen is nogal... controversieel xD{
    Axton
    "Ah, er is een nachtje voorbij. Misschien lost het zich grotendeels zelf op." zei ik zacht, maar sloeg mijn arm niet om haar heen of zo. Ik wou haar nog niet afschrikken.
    Mijn maag gromde en ik grinnikte.
    "En met mij gaat ook weer alles goed, blijkbaar."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    O dus daarom.. Ik denk dat zijn familie me liever arm dan rijk is. Maar goed. Dat zeg ik niet hardop. Jake zegt dan dat het niet zo'n slecht idee is en ik kijk van Jake naar Mila. Dat zou een slechte indruk geven. Jake vliegt dan naar beneden en ik sla mijn vleugels uit waarna ik hem volg. Mijn jurkje is gelukkig heel gebleven. Maar mijn vest had ik er wel even voor uitgedaan. Ik doe die weer aan als ik mijn vleugels ingetrokken heb. 'Laten we dan maar snel gaan voordat je moeder nog erger in de stress raakt,' grinnik ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [nu heeft hij een boxer aan]

    Alexi
    Ik lach zachtjes en kijk hem aan. 'Ax, je moet iets voor me doen.' zeg ik zachtjes. 'Eigenlijk 2 dingen. 1 een morningafterpil voor me laten verschijnen en 2: normaal tegen me doen. Doen wat je anders doet. Als ik er nog niet tegen kan zeg ik het je wel.' Glimlach ik even bij dat laatste.

    Jake S.
    Ik trek haar op mijn rug en huppel terug naar het huis terwijl Mila ons met een grote grijns nakijkt. 'Ons gemist!' zeg ik en Nate rolt met zijn ogen. 'En? Hoe was het?' vraagt hij en wiebelt met zijn wenkbrauwen. Ik rol met mijn ogen. Tuurlijk, hij denkt daar weer aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake trekt me op zijn rug en ik sla mijn armen om zijn nek. Gelukkig gaat dit nog met mijn jurkje. We komen terug aan en ik grinnik om Jake's woorden. Maar ik bijt op mijn lip als Nate vraagt hoe het was. Is het ook zo op de rest van de familie overgekomen. 'Koud, buiten was het heel koud,' zeg ik met een glimlach dan. Aangezien ik niets kan zeggen over de boomhut.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Tuurlijk' Andwoord ik waarna ik naar haar toe loop en vervolgens haar pak openrits, 'Weet je al wat je wil gaan doen met kerst? Of houd je het bij naar de noordpool gaan?' Vraag ik haar waarna ik een kus in haar nek druk.


    Don't be like the rest of them, darling

    Braxlin
    "What?" ik ging rechtop zitten en keek hem verward aan, toen hij zin boxer aantrok. Werd hij dan gek of wat?
    Plots liep hij naar het raam toe. Ik sprong op.
    "Josh..." ok, nu werd hij echt gek! "Nee!" ik liep op hem af, maar voor ik hem kon tegenhouden, sprong hij het raam uit.
    "Joshua!!" schreeuwde ik, terwijl ik met grote ogen door het raam keek.

    Axton
    "Ok, ok..." zei ik en glimlachte. Ik sloeg mijn arm om haar middel en deed of ik iets vanachter haar oor tevoorschijn toverde. Toen ik mijn hand opende lag er in mijn handpalm de pil die ze gevraagd had.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hayden Fitch
    Hij stemt toe en loopt naar me toe. Hij rits mijn pak open en die glijdt van mijn schouders. Ik grinnik. 'Ja, dat is nog steeds het plan. Naar de Noordpool.' Mijn adem houd ik even in als ik zijn lippen in mijn nek voel en ik sluit even mijn ogen. Dat voelt aangenaam, ik hoop dat hij door gaat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Ik sla mijn vleugels uit en vlieg terug naar het raam zodat ik haar in haar ogen kan kijken. 'Geloof je me nu?' vraag ik haar zachtjes. Er is niemand anders in de buurt dus het kan geen kwaad.

    Alexi
    'Dank je, ik moet er niet aan denken dat ik zwanger word.' zeg ik zachtjes en pak de pil uit zijn hand. Ik slik hem vlug door en draai me dan om. Ik kijk hem aan. Ik druk zachtjes mijn lippen tegen de zijne aan en leg mijn armen om haar hals.

    Jake
    Nate grijnst nog steeds en ik zucht. 'Leslie kan je me helpen in de keuken? Mila jij ook?' vraagt mam en ik glimlach bemoedigend naar Leslie en laat haar dan los;


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Dan moeten we maar snel een vlucht boeken' Zeg ik met een grijns waarna ik mijn kussen doorzet tot ik bij haar mond ben en druk een kus op haar lippen. Dit werd vast een leuke kerst. Wat we ook zouden doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik sla mijn vleugels uit en vlieg terug naar het raam zodat ik haar in haar ogen kan kijken. 'Geloof je me nu?' vraag ik haar zachtjes. Er is niemand anders in de buurt dus het kan geen kwaad.

    Alexi
    'Dank je, ik moet er niet aan denken dat ik zwanger word.' zeg ik zachtjes en pak de pil uit zijn hand. Ik slik hem vlug door en draai me dan om. Ik kijk hem aan. Ik druk zachtjes mijn lippen tegen de zijne aan en leg mijn armen om haar hals.

    Jake
    Nate grijnst nog steeds en ik zucht. 'Leslie kan je me helpen in de keuken? Mila jij ook?' vraagt mam en ik glimlach bemoedigend naar Leslie en laat haar dan los;


    [Lollollol. Omdat Nate doelde op seks en hij grijnsde las ik; Leslie kan je me helpen met neuken. HAHAHHAH LOL :')]

    Leslie Day
    Nate blijft het denken maar ik schenk er geen aandacht aan. Dan vraagt Jake's moeder of ik wil helpen in de keuken. Ik bijt op mijn lip en kijk naar Jake en knik dan. 'Ja hoor mevrouw Crawford,' zeg ik glimlachend en loop dan richting de keuken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mevrouw Crawford
    Ze volgt me de keuken in samen met Mila. 'Willen jullie alles op tafel zetten?' vraag ik hen twee en glimlach. Er is redelijk wat maar liever teveel dan te weinig en het geraakt altijd wel op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik sla mijn vleugels uit en vlieg terug naar het raam zodat ik haar in haar ogen kan kijken. 'Geloof je me nu?' vraag ik haar zachtjes. Er is niemand anders in de buurt dus het kan geen kwaad.

    Alexi
    'Dank je, ik moet er niet aan denken dat ik zwanger word.' zeg ik zachtjes en pak de pil uit zijn hand. Ik slik hem vlug door en draai me dan om. Ik kijk hem aan. Ik druk zachtjes mijn lippen tegen de zijne aan en leg mijn armen om haar hals.

    Braxlin
    Ik keek hem met grote ogen aan en wankelde een stap naar achter.
    "Nee... dat kan niet!" Ik word gek! Het was hij niet, ik was het! Ik moest wel aan het hallicuneren zijn of zo! Ik wankelde nog wat achteruit, hoofdschuddend.
    Met mijn handen tegen mijn hoofd gedrukt, liep ik naar de badkamer. Ik deed de deur toe. Mijn handen trilden te hard om de deur op slot te kunnen doen, dus liet ik me maar gewoon langs de deur naar beneden zakken en blokkeerde de ingang met mijn lichaam. Ik stak mijn hoofd tussen mijn benen en legde mijn handen in mijn haren.
    "Ik word gek..." mompelde ik tegen mezelf. Dit kan niet waar zijn...

    Axton
    Ik glimlachte en sloeg mijn andere arm ook om haar middel.
    Mijn maag gromde weer, maar negeerde het nog even.
    "Ja, snap ik..."

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 17:15 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Ik ga vanavond gourmetten :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    MadEyeMoody schreef:
    Nick
    'Dan moeten we maar snel een vlucht boeken' Zeg ik met een grijns waarna ik mijn kussen doorzet tot ik bij haar mond ben en druk een kus op haar lippen. Dit werd vast een leuke kerst. Wat we ook zouden doen.


    Hayden Fitch
    'Ik denk dat ik nog wel wat kan regelen,' grijns ik. 'Ik heb contacten bij het vliegveld.' Ik voel Nick's lippen weer en uiteindelijk op mijn mond. Ik ben uit mijn pak gestapt en sla mijn armen om Nick's nek en kus hem teder terug. Ik lik met mijn tong langs zijn lip als toestemming.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.