• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 13:56 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    Ik slik en laat me verdwijnen en verschijnen in zijn kelder. Misschien is het laf maar het is alweer iets dat opgeruimd is. Ik zucht en laat een soort bom in mijn hand verschijnen die ik activeer. Hij zal gewoon het huis opblazen. Het zal zijn of het in brand geschoten is. Ik voel het branden en flits me dan naar de auto. ik leg mijn hand op Axton's arm en laat ons dan beiden én de auto naar mijn huis flitsen, naar de straat. Ik sleep ons naar de voordeur, bel aan, en zak dan neer van de pijn op de grond.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 6:29 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Oh en als ik moet reageren ofzo ik kan wel random nieuwe posts schrijven voor all mijn haracters.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [oke is goed :) Lene ga blij zijn dat je er weer bent xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Hm ok even denken, het bal is gepasseerd, Ashley is geen bitch meer en heeft alles dat vals is verwijdert. Alexi is bevallen en woont bij Axton. De kinderen noemen Mayra en Tyler. Ze heeft haar een tijdje Depri gevoelt en begon zich te snijden maar dat is dan over gegaan. Ze is gaan joggen, is dan ontvoert door een demonenjager, die haar verkracht heeft. Jake en Axton zijn haar gaan redden maar Axton is bewusteloos gegaan toen hij neergeslagen werd, Jake flitste Alexi naar Les en flitste Axton weg naar de auto. Hij begon de vechten maar als het uitzichtloos begint te lijken, vlucht hij naar beneden en laat een bom verschijnen nu staan ze voor de voordeur.

    Leslie is ook maar dat is een tijdje geleden tegen de leuning van de trap gevallen en ze wist niets meer. Nick en Jake moesten haar alles vertellen. Het is maar later toen ze weer viel in de douche dat ze haar geheugen terugkreeg. Nick is verliefd op Hayden. Ehm... is er nog iets gebeurt?]

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 6:35 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik moet alleen weten hoe het nu tussen xav en rose zit rae en john en diges chara en ...die boy van el haha dankjewel !!


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Volgens mij is er niet echt iets anders gebeurd :3 en met John en Rae denk ik dat ze niet naar het bal zijn geweest omdat John niet wil met de harde muziek enzo voor het kindje c: en ik weet nog wel dat Rae een keer dacht dacht dat ze niet naar het bal wilde omdat ze dan in een jurk moest en dan dik leek :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (sirry voo et rare stukje james mr anders wist ik ni wa te doen en ging hij doodgaan xd)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake S.
    Ik slik en laat me verdwijnen en verschijnen in zijn kelder. Misschien is het laf maar het is alweer iets dat opgeruimd is. Ik zucht en laat een soort bom in mijn hand verschijnen die ik activeer. Hij zal gewoon het huis opblazen. Het zal zijn of het in brand geschoten is. Ik voel het branden en flits me dan naar de auto. ik leg mijn hand op Axton's arm en laat ons dan beiden én de auto naar mijn huis flitsen, naar de straat. Ik sleep ons naar de voordeur, bel aan, en zak dan neer van de pijn op de grond.


    Philip
    Ik vloek als die Jake zich ineens laat verdwijnen. Ik zoek het apparaatje in mijn broekzak en kijk waar er beweging is in huis. In de kelder! Ik kom met een beetje moeite overeind en strompel naar beneden. Ik moet naar de kelder toe en die demon vermoorden. Dat moet! Na even kom ik er aan maar zie dan dat de demon er niet meer is. Wat ik wel zie is dat er iets ligt. Ik ga er heel rustig heen en kijk dan wat het is. Ik slik een keer als ik zie wat het is. Mijn dood. Precies op dat moment gaat de bom af en wordt alles zwart voor mijn ogen.

    Leslie Day
    Alexi is naar boven gegaan om te douchen en ik zeg tegen Allison dat het beter is als ze gaat. Aangezien Allison niet bekend is met Alexi en dergelijke. Dus ik zeg haar gedag en loop met haar nog naar de deur en zwaai haar uit. Ik ga weer terug naar de living en zenuwachtig op de bank zitten. Jake kom nou terug.. Jake kom nou terug.. En dan hoor ik de deurbel. Ik spring op en loop er snel heen. Weer bezoek? Maar als ik open doe krijg ik echt de schrik van mijn leven. Jake en Axton liggen beiden op de grond. 'Jake!' Zeg ik gelijk bezorgd. Axton lijkt buiten westen maar volgens mij is Jake nog bij kennis. Het valt me gelijk op dat hij en Axton beiden schotwonden hebben. Aangezien ik een demon ben heb ik veel kracht en ik til beide jongens op en breng ze naar binnen. Oké.. Wat nu. Die schotwonden. Ik moet de kogels eruit halen. Ik laat twee tafels verschijnen en leg ze daar dan op. Eentje voor Jake en eentje voor Axton.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    (sirry voo et rare stukje james mr anders wist ik ni wa te doen en ging hij doodgaan xd)


    [Dat geeft niets :3 ik wil niet dat Jake dood gaat dus ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik open met moeite even mijn ogen en kijk Les aan. 'Eerst Ax, ik hou het wel nog een tijdje vol.' krijg ik zwak over mijn lippen; De kruiden branden als hel maar Axton heeft ze langer in zijn lichaam en ik weet niet of er bijwerkingen behalve de pijn zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik snik zachtjes en blijf zitten. Ik heb niet de behoefte om bezorgde blikken te voelen. Ik sta wankelend op en kleed me dan toch met trage bewegingen uit. Ik was mijn haren en blijf een heel eindje staan tot het vieze gevoel toch iets minder word. Dan droog ik me langzaam af en kleed me terug aan. Ik slenter terug naar beneden en slaak een gilletje als ik Jake en Axton op 2 bedden/tafels zie liggen. Ik begin weer te huilen en ren naar hen toe. Ik kijk naar Leslie. 'We moeten iets doen?! Maar wat?' vraag ik haar en vergeet even al mijn zorgen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {morgen examen Aardrijkskunde en Godsdienst. Chill dus. Ik kan zeker reageren tijdens het studeren ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [morgen geschiedenis en informatica xd bijna niets om te doen xd vo inform. moet ik niet leren en geschiedenis is een makkie]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Het geluid, de pijn, het gevoel dat ik bewoog... Het was gewoon allemaal zo verwarrend. Plots vroeg ik me af of het zo voelde om een geest te zijn. Als je dood bent, wordt je dan zoiets? Voel en hoor je alles nog, maar zie je niets? Totale duisternis. Misschien was dat mijn lot. Misschien werd ik niet meer wakker. Wat als ik toch dood was?
    Maar ik kan niet dood zijn, het mag niet. Ik moet er zijn voor Alexi en de kindjes.
    En plots is ze daar. Haar stem, zo prachtig en sereen, alleen de toon van paniek is er teveel aan. Ik wist dat ze aan het huilen was. Vraag me niet hoe. Misschien hing het in de lucht, het leek of ik haar tranen voelde... Ik kon haar niet in die wanhoop houden. Ik moest aan de duisternis ontsnappen. Het moest.
    Ik probeerde mijn ogen te openen en even dacht ik dat het gelukt was. Ik had wel een spier gevonden. Ik had mijn vingers kunnen bewegen. Ik besloot zo langzaamaan mijn lichaam weer te ontdekken. Tot ik mijn ogen zou kunnen openen en tegen haar zou kunnen spreken, om haar gerust te stellen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik bind mijn haar snel samen en probeer me leeg te maken, alle angst en bezorgdheid uit me te bannen en kijk naar het bloed. Ik duizel lichtjes en loop dan naar Axton. Hoe moet ik de kogels uit hem halen? Met mijn vingers? Doet dat geen pijn? Ik bijt op mijn lip. 'Sorry Ax.' zeg ik zachtjes en trek een kogel uit zijn borstkas. Ik loop naar boven en zoek een medicijnkastje. Ik pak verband en ontsmettingsmiddel uit het kastje en loop terug naar beneden. Ik begin de wonde de ontsmetten en begin dan aan de volgende kogel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'