• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

[ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 13:56 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Axton
    Ik voelde hoe de kogel zich in mijn schouder nestelde. Een vlammende pijn ging meteen door mijn lichaam. Voor ik het wist, was de man bij me en sloeg hij me hard. Ik ging bewusteloos. Alles werd zwart en ik kon niets meer doen.

{het is nog de pijnkogel eh?
    En blijkt dat ik het toch niet moet doen -.-
    maar goed, dan kan ik verder posten en zo ;)}

“To live will be an awfully big adventure.”

[axton zit nu in de auto weggeflitst door Jake xd]

Philip
    Axton gaat knockout en voordat ik iets kan doen zoals hem doden is er die verrekte andere demon weer. Axton verdwijnt en ik kijk de jongen aan. 'Jake Sadler, ook een demon. Vriendje van Leslie Day. En mijn plan kan nog makkelijk slagen. Dat wordt in ieder geval 1 demon dood.' Ik kijk hem aan. Ik haal mijn boog van mijn rug. 'En het was niet bijzonder waar het over ging. Laten we het erop houden dat ze eens een keer een andere soort seks heeft gehad.' En dan schiet ik een pijl naar de jongen.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Huaso schreef:
    Axton
    Ik voelde hoe de kogel zich in mijn schouder nestelde. Een vlammende pijn ging meteen door mijn lichaam. Voor ik het wist, was de man bij me en sloeg hij me hard. Ik ging bewusteloos. Alles werd zwart en ik kon niets meer doen.

{het is nog de pijnkogel eh?
    En blijkt dat ik het toch niet moet doen -.-
    maar goed, dan kan ik verder posten en zo ;)}

[Ja, de pijn kogel :3]

Jake S.
    Ik duik weg en kijk dan de man aan. Woedend. 'Hoe kan je? Je bent een pedo dan weet je dat? Alexi is nog niet eens 18.' Ik heb geen idee wanneer ze jarig is maar volgens mij is ze nog steeds 17. Ik gooi een bal van vlammen naar hem. Eentje die hem niet kan doden maar wel 2de graadsverbrandingen geven.

[Reactie Les?]

Philip
    'Ze moest een les leren, demonen zijn slecht. Ze wilde haar leven beëindigen als die afschuwelijke demon maar zou blijven leven,' zeg ik tegen hem. Hij duikt weg voor mijn pijl. Hij vuurt vuur op mijn af en ik duik opzij. 'En blijkbaar is jouw leven je ook niet lief. Ik denk dat ik Leslie ook een bezoekje ga brengen. Zodra jij dood bent.' Ik pak mijn pistool er weer bij en schiet in de richting van Jake.

Axton
    Rillingen trokken over mijn rug en koud zweet parelde op mijn voorhoofd. Pijngolven sloegen over me heen, maar ik kon mijn ogen nog niet openen.
    Ik voelde dat ik niet meer op zolder was. Ik lag op iets wat aanvoelde als leren zetels.
    Een kreun kwam over mijn lippen, maar ik vond mijn ogen nog niet. Ging ik nu dood?

“To live will be an awfully big adventure.”

LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik kijk haar iets angstig aan en verstijf door haar aanraking. 'Mag ik douchen?' vraag ik kleintjes en wanhopig. Ik heb me nog steeds niet kunnen douchen na de verkrachting en ik wil zijn handen niet meer voelen, zijn sporen zitten over mijn hele lichaam verspreid.

Les
    Ze verstijfd en ik haal aarzelend mijn arm om haar vandaan. 'Ja natuurlijk, je kan douchen of in bad. Wat jij wilt,' zeg ik dan tegen haar en neem haar mee naar boven. Naar de slaapkamer van Jake en mij. 'Je mag kleding van me pakken en handdoeken liggen in de badkamer,' zeg ik tegen haar.

Jake S.
    Ik duik weer weg. 'Dan vrees ik dat ik jouw zal moeten doden dan.' zucht ik alsof het me echt spijt en laat een wapen verschijnen. 'En jammer genoeg voor jouw, ben ik wat wapens betreft in het voordeel.' Onbeperkte kogels.

Alexi
    Ik knik zwakjes en pak een trainingbroek en een shirt van Leslie. Ik loop trillend naar de badkamer en sluit de deur dan. Ik leg Leslie's kleren op een stoel en ga onder de douche staan met kleren en al. Ik begin weer te huilen. Ik ben daar weg, ja, maar tegen welke prijs? Wie zal het moeten bekopen met zijn leven? Ik zak neer op de grond en laat het water over me heen lopen.

Flip
    Hij laat een wapen verschijnen, maar ik ben niet bang. 'Ik ga niet zo makkelijk dood demoontje,' zeg ik tegen hem. Ik laat dan het vuur los op hem. Er moet vast wel een kogel zijn die hem raakt en uit voorzorg duik ik zelf ook al weg.

Jake
    Ik voel een brandende pijn in mijn schouder en begin terug te schieten. Ik mik op zijn benen en schiet alle kogels voor ik het wapen snel herlaad. Ik druk weer weg. Ik negeer de pijn ookal wil ik het liefst het uitschreeuwen.

[Dorry mobiel viel uit]

Flip
    Ik voel wel een pijn in mijn been maar het doet me niets. Die heb ik al vaker gevoeld. Ik schiet recht op het hart van die Jake. 'Ga maar pijn voelen jongen. En ik zal je nog veel meer pijn bezorgen met dat ik je vriendinnetje ook zal neuken. Blij?' En ik schiet weer en haal dan weer een pijl tevoorschijn en leg die op mijn boog neer.

Hey, ik ben een hele tijd afwezig geweest. Het is een beetje fucked up thuis. Ben heel druk met school bezig en het is nog niet zeker als ik wel of niet bij mijn tante mag blijven kb is nog steeds bezig etc. Plus nog ik voel me de laatste tijd verroter. De zus van mn opa is overleden en het zusje van mn moeder ligt in het ziekenhuis -.-"

Mag ik aub een samenvatting?

The duty of youth, is to challenge corruption.