• Hoi,

    Misschien kennen jullie dit verhaal al wel ?
    Dark, een fanfic [naja niet echt een fanfic, het enige dat er gebruikt is is harry's uiterlijk. de rest is fictie].
    Het is een van de bekenste fanfis onder directioners. Het begin staat nu al in het engels erop, maar ik ga het vertalen !

    http://www.quizlet.nl/stories/106895/dark--harry-styles/

    x


    Dare to dream ~ one direction

    Ik wil niet zeuren, maar heb je het Engelse verhaal zelf geschreven? Zo niet, dan moet je toestemming van de schrijver hebben voor je het gaat vertalen. Je pleegt nu namelijk plagiaat.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 17:56 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ik wil niet zeuren, maar heb je het Engelse verhaal zelf geschreven? Zo niet, dan moet je toestemming van de schrijver hebben voor je het gaat vertalen. Je pleegt nu namelijk plagiaat.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 18:17 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik betwijfel dat je hiervoor toestemming van de eigenaar hebt...


    Take me to wonderland

    Parachutes schreef:
    Ik wil niet zeuren, maar heb je het Engelse verhaal zelf geschreven? Zo niet, dan moet je toestemming van de schrijver hebben voor je het gaat vertalen. Je pleegt nu namelijk plagiaat.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Je pleegt nu echt plagiaat. Zeker nu alles gewoon nog in het Engels staat. Ik zou maar snel toestemming gaan vragen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Zoals de rest al zegt kun je dit echt niet maken zo lang je geen toestemming hebt van de originele schrijfster. Je bedoelde het waarschijnlijk niet slecht, maar wat je nu doet is dat wel.
    Je kunt de story het beste op inactief zetten tot je haar duidelijk hebt gevraagd of ze het goed vindt dat je haar verhaal op een andere site post/vertaalt. Als ze nee zegt, zul je je daar bij neer moeten leggen. Zegt ze ja, dan kun je de story natuurlijk gewoon weer activeren.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan