• Met kerst zit ik in Israel en een triljoen kilometers bij mijn vriendje vandaan. Nu wil ik aan zijn zusje een cadeau geven met een kaart, die zij voor mij met kerst onder de boom legt (Ze is heel aardig en wilt dat vast wel doen) het probleem ligt echter bij het feit dat ik niet weet wat ik moet geven. Voor zijn verjaardag heb ik hem een new york-pet gegeven omdat hij die graag wilde. Ik weet dat omdat ik zijn vriendin ben, het beste een cadeau kan verzinnen maar ik vind het zo moeilijk! Iemand ideeën? Het liefste onder de 50 euro en iets om te geven, want hij heeft het ongelofelijk druk met van alles en nog wat.


    People change, memory's don't.

    Ah dat is super lief. c: Vind hij vast leuk. Kado's ben ik heel slecht in, sorry.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Mijn vriend houdt van geschiedenis én boeken. Guess wat ik heb gehaald.
    Juist.
    Een geschiedenis boek die hij interessant vindt.
    Heeeeeel erg saai, maar kom op, ik weet anders echt niks waarmee ik hem blij kan maken.
    Én er zit een brief van mij bij waarin ik hem vertel hoeveel ik van hem houd etc.
    Misschien is dat iets voor je?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Mijn vriend houdt van geschiedenis én boeken. Guess wat ik heb gehaald.
    Juist.
    Een geschiedenis boek die hij interessant vindt.
    Heeeeeel erg saai, maar kom op, ik weet anders echt niks waarmee ik hem blij kan maken.
    Én er zit een brief van mij bij waarin ik hem vertel hoeveel ik van hem houd etc.
    Misschien is dat iets voor je?

    Hij vermijdt alles wat met school te maken heeft en leest alleen zijn telefoon en televisie... Niet echt geschikt dus

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 21:50 ]


    People change, memory's don't.

    Een horloge of een lekker luchtje misschien?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."