• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 13:56 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik keek naar mijn halfopgegeten cheeseburger.
    "Wil jij nog wat?" vroeg ik hem glimlachend. Ik legde de cheeseburger in het bakje en schoof dat naar voren, zodat hij eraan kon als hij hem wou. Ik nam nog mijn cola light en begon aan het rietje te zuigen, terwijl ik hem aankeek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Het is niet jouw schuld.' zeg ik en kijk hem even aan. 'Ik had niet door dat steegje moeten gaan of ik moest hard weggerend hebben.' zeg ik en zucht zachtjes. Ik knipper de tranen weg en de angst en zorgen komen samen met mijn woorden terug. Ik pak de pil niet en de man had geen condoom gebruikt en de apotheek is gesloten met kerstmis...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    Ik schud mijn hoofd. 'Ik heb genoeg.' glimlach ik en kijk haar aan. Ik wrijf het haar uit haar gezicht.
    Ik kus haar zachtjes. 'Hier heb ik meer zin in.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik geloofde haar niet en grimaste schuldig bij haar zucht.
    "Jij kon het ook niet weten." zuchtte ik dan ook. Ik had de hele tijd voor me uit gestaard, maar draaide nu mijn hoofd om haar aan te kijken.
    "Kan ik- Heb je iets nodig of zo?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik ga hem echt niet om een afterpil vragen, hoe minder hij weet over wat er daar gebeurt is hoe beter. 'Nee hoor.' zeg ik en trek het deken die naast me ligt iets steviger om me heen. 'Misschien is Parijs toch niet zo'n goed idee voor dit weekend.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik grinnikte zachtjes en zette de cola aan de kant. Die was ook nog halfvol. Ik nam zijn hand vast en grijnsde naar hem.
    "Nou, ik ook." ik keek op mijn gsm hoe laat het was. "En kijk, als we nu vertrekken, hebben we nog minstens 5 uur voor papa ons komt halen. Min 1 uur om ons klaar te maken... Maar in 4 uur kunnen we veel doen, niet?" grinnikte ik en stond op. Ik trok hem overeind en nam de plateau op om alles weg te gooien en de lege plateau dan bovenop de vuilbak te zetten. Ik draaide me naar Joshua om.
    "Kom je nog?" vroeg ik grijnzend, ongeduldig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Axton
    Ik knikte en keek weer voor me.
    "Misschien, ja..." mompelde ik zacht. Ik sloot vermoeid mijn ogen en hield nog een zucht tegen.
    Ik weet dat het heel kinderachtig klinkt en zo. Maar god, ik mis mijn mama. Die zou precies weten wat ze nu moest doen. Ze wist het altijd. Voor alles...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    Jake
    Ik knik goedkeurend en kus haar zachtjes. 'Prachtig.' Ik ga op het bed zitten en wacht tot ze klaar is. Ik stuur ondertussen een berichtje naar mam We zijn er over 5 minuten


    Leslie Day
    Hij stemt ermee in en ik glimlach. 'Gelukkig maar,' glimlach ik. Ik trek het kleedje aan en dan het vestje. Jake is op bed gaan zitten. Ik zoek even naar schoenen en trek dan zwarte ballerina's aan. Die staan goed bij het vestje. 'Even snel mijn haar doen,' zeg ik tegen Jake en ga naar de badkamer. Ik haal er een borstel door heen en doe er dan een paar schuifjes in. Ik loop weer terug. 'Ik ben klaar om te gaan.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik weet dat het me misschien goed zou doen maar wat moet ik dan? Ik verstijf bij elke aanraking bijna en dan ga ik naar de stad van de liefde? Het is om problemen vragen. 'Maar we kunnen misschien ergens anders naartoe? Dichter bij huis?' stel ik aarzelend voor.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik knik glimlachend en pak haar hand vast voor ik ons wegflits. We arriveren bij de voordeur en ik bel aan. Mam trekt de deur open en trekt ons glimlachend in een knuffel. 'eindelijk.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Als jij dat wilt, schat. Je moet je nergens toe verplicht voelen. We gaan of we gaan niet, jouw keuze. Zolang ik bij jou ben, ben ik ermee tevreden." zei ik glimlachend, terwijl ik mijn hoofd naar haar draaide.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    We flitsen ons naar zijn ouderlijk huis, hier ben ik een keer eerder geweest. Jake belt aan en zijn moeder doet open. Ze knuffelt ons beiden en zegt eindelijk. Ik glimlach. 'Sorry dat we er nu pas zijn, er kwam iets tussen,' verontschuldig ik aan haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Het eiland?' stel ik zachtjes voor. Het is nog steeds thuis maar het is een andere omgeving en ik moet me geen zorgen maken omdat er niemand is. Ik kijk hem aan en ga van de zetel. Ik ga op de grond zitten bij hem maar raak hem niet aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Niet erg, je hebt nog niet belachelijks gemist.' grinnikt ze en ik rol met mijn ogen. 'Tante? wie staat er voor de deur?' Ik grijns als ik Nate zie staan. 'He neefje.' grinik ik en kijk hem aan. 'Jake! Leuk je te zien.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Huaso schreef:
    Braxlin
    Ik grinnikte zachtjes en zette de cola aan de kant. Die was ook nog halfvol. Ik nam zijn hand vast en grijnsde naar hem.
    "Nou, ik ook." ik keek op mijn gsm hoe laat het was. "En kijk, als we nu vertrekken, hebben we nog minstens 5 uur voor papa ons komt halen. Min 1 uur om ons klaar te maken... Maar in 4 uur kunnen we veel doen, niet?" grinnikte ik en stond op. Ik trok hem overeind en nam de plateau op om alles weg te gooien en de lege plateau dan bovenop de vuilbak te zetten. Ik draaide me naar Joshua om.
    "Kom je nog?" vroeg ik grijnzend, ongeduldig.






    Axton
    "Ja, klinkt goed... Morgen, vertrekken?" nu kon ik nog niet weg.
    Ze kwam bij me zitten, maar raakte me niet aan. Dat begreep ik en ik was niet van plan haar te pushen. Jake had die man echt niet zo snel mogen vermoorden. Hij zou nu nog steeds in hevige pijn moeten liggen...


    “To live will be an awfully big adventure.”