• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 13:56 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [haar pols >_<]

    Leslie Day
    Ik wil mijn hand voor de wond doen als ik zie dat Jake er echt naar kijkt maar blijkbaar keek hij al even. 'Als het nodig is dan zal ik het vaker doen Jake. En als het je gerust stelt doe ik het de volgende keer wel in mijn handpalm.' Het lijkt haast wel alsof hij het dóm vindt wat ik gedaan heb. Hij verbindt dan mijn pols en ik kijk naar hem. 'Weet jij wat er met Alexi gebeurd is?' Vraag ik dan aan Jake. 'Behalve het ontvoeren natuurlijk. Ze kromp helemaal ineen toen ik een arm om haar heen sloeg.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik bijt zachtjes op mijn wang. 'Hij heeft haar verkracht.' fluister ik zachtjes 'Omdat ze met een demon is.' Ik sta voorzichtig op. 'Ik denk dat we ons beter omkleden, ik denk niet dat ze ons graag met bloed op onze kleren zien komen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Verkracht? Dat herken ik wel. Zou ik ook zo ineen gekrompen hebben als iemand me aanraakte? Ik geloof van niet. Het werd voor mij bijna normaal. 'Wat erg voor haar,' zeg ik dan zachtjes. 'En ja, laten we ons maar gaan omkleden,' knik ik. Ik sta ook op en pak jake's hand beet. 'Zullen we even douchen? Gewoon vlug om alles van ons af te spoelen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik knik en loop voorzichtig met haar naar boven. Ik duw de badkamerdeur open en zie het kleedje liggen dat Alexi aanhad. 'Ik verbrand die jurk straks, ik wil niet weten wat er allemaal mee gebeurt is.' mompel ik en draai de douche open.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    We lopen naar boven en ik kijk naar Jake. We gaan naar de badkamer en Jake zegt iets over een jurkje en ik kijk opzij. Het jurkje van Alexi, of degene die ze aanhad in ieder geval. Ik begin mijn kleding uit te trekken en kom tot de conclusie dat ik nog die push up aan heb en de string. Ik grinnik zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Wel ik blijf vinden dat die push up je leuk staat.' grinnik ik en ga dan onder de warme stralen, ik kreun even als het water over de wonden gaat en kijk haar zuchtend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Vindt je het niet nog leuker zonder?' Vraag ik met een lach en doe de bh uit en ook de string en ga bij Jake staan onder de douche. 'Gaat het met je?' Vraag ik dan aan hem. Ik kijk hem aan en pak zijn hand zachtjes beet. Dan voel ik dat het verband om mijn arm nat wordt en ik vloek zachtjes als ik ernaar kijk. Ik ben ook zo onhandig. Nou, dan ververs ik het straks wel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Veel leuker.' zeg ik en kijk haar even ondeugend aan, ik grinnik zachtjes.
    'Ja alles is oke, ik moet gewoon een beetje wennen.' En geen zeep gebruiken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zie de ondeugende blik in zijn ogen en glimlach scheef. 'Als je weer beter bent Jake,' zeg ik glimlachend. Dan mag hij doen wat hij wil -zo lang ik het door de beugel vind gaan tenminste-. 'Oke, neem anders zo een pijnstiller in?' Stel ik voor. Ik was me schoon met het water en gebruik geen zeep. Dat komt wel wanneer onze wonden dicht zijn. 'Wat gaan we aan je ouders en dergelijke vertellen? Wat er gebeurd is of..?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'gewoon de waarheid.' zeg ik haar en ontspan nu. Na een tijdje stap ik vanonder de douche en droog mezelf af.
    'Hm... shirt en jeans of jeans en wit hemd?' vraag ik haar dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Oke,' zeg ik met een glimlach. Ik dacht dat.. Ach laat ook maar. Ik zet de douche uit na Jake en stap er ook onder vandaan. Ik laat mezelf gelijk opdrogen. 'Hm, wit hemd staat mooier,' zeg ik glimlachend. 'En wat zal ik aantrekken? Wat vindt jij mooi?' Vraag ik dan aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Een kleedje.' glimlach ik en loop dan samen met haar, naakt, naar de slaapkamer om kleren te pakken. Ik kies een donkere jeans, een wit hemd en sneakers. Ik trek mijn boxer aan en kleed me dan verder aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik knik als hij een kleedje zegt. We staan in de slaapkamer en ik wacht totdat Jake wat kleren heeft gepakt. Ik laat een witte push up voor mezelf verschijnen en een witte string. Voor Jake, maar ik moet toegeven dat het niet verkeerd zit hoor. Ik trek het aan en zoek een jurkje. 'Is dit jurkje goed?'vraag ik dan aan Jake. En ik pak er een zwart vestje bij. 'Met deze er dan overheen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik knik goedkeurend en kus haar zachtjes. 'Prachtig.' Ik ga op het bed zitten en wacht tot ze klaar is. Ik stuur ondertussen een berichtje naar mam We zijn er over 5 minuten


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {aardrijkskunde gedaan, nu nog godsdienst, maar ff een reactie tussendoor ;)}
    Axton
    "Alexi?" zei ik plots, nog steeds een tikkeltje hees. Ik bleef voor me uit staren, terwijl ik op mijn lip beet. Die vreselijke klootzak had haar verkracht. Waarom moest het ons steeds gebeuren?
    Natuurlijk wist ik dat. Ik was een demon, ik trok hier al het gevaar aan.
    "Ik-" begon ik aarzelend en zuchtte toen. "Het spijt me."


    “To live will be an awfully big adventure.”