• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

[ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 13:56 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Philip
    Er trilt iets in mijn broekzak. Mooi zo, de demon en misschien wel demonen zijn gearriveerd. Ik haal het apparaatje uit mijn zak. Het zijn er twee. Dubbel winst! Ik maak mijn wapens gereed en loop dan richting de zolder. Daar zijn ze.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Alexi
    Ik bonk op de deur maar krijg hem niet open. 'Verdomme laat me eruit!!!' roep ik en pak mijn gsm terug. Ik sms naar Axton. Pas op... hij is gewapend x doe niets stoms, hij heeft me opgesloten in de kelder Ok. Stom idee van hem om mijn gsm aan me terug te geven.

Axton
    "Nou, dat kan ik Leslie niet aandoen... Bovendien gaat het hier om mij... Hij zal zich waarschijnlijk niet laten afleiden. En wat als hij dan achter me aan komt. Stel dat hij langs je glipt en naar mij toe komt? Dan wordt Alexi er nog meer bij betrokken... Nee, ik denk dat het beter omgekeerd is." zei ik zacht.
    Ik keek naar het bericht en knikte grimmig.
    "Dat was wel te verwachten. Hij is bewapend. Zij zit in de kelder."
    Ik beet op mijn lip en keek hem aan.
    "Flits haar naar Les wil je?" zei ik en legde mijn hand op zijn arm. Voor hij kon tegenstribbelen flitste ik hem naar de kelder.

[ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 20:31 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

Jake
    'Godverdomme Ax Ik laat je hier niet achter oke? Als jij hem afleid ben je er maar half bij met je gedachten omdat je je zorgen maakt over Lexi. Ze heeft niets aan je als je dood bent, net als je kinderen.' Ik begin echt iets pissig te worden en op dat moment flits hij me al naar de kelder. Ik kijk naar de deur en probeer hem open te trekken. Een code natuurlijk. Ik begin na te denken en begin willekeurig wat codes in te drukken.

Philip
    Ineens merk ik via het apparaat dat er nog maar 1 boven is. Ik kijk dan via de camera en zie dat het degene is die ik moet hebben. Ik loop zonder angst naar zolder en trap daar de deur dan open en schiet gelijk met mijn kogels naar hem. Op deze kogels zitten giftige kruiden waardoor hij helse pijn heeft, maar helaas nog niet dood gaat. Ik kijk naar hem. 'Zo daar ben je dan,' zeg ik tegen hem. 'Axton Crawford. Een trieste demon.'

[ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 20:36 ]

Jake
    Ik denk na en ren het kantoor in er naast. Ik begin door te blaren te bladeren en zoek datums, tijdstippen wat dan ook die een code kunnen volgen. Ik vind de geboortedagen van zijn kinderen en tik die in maar er gebeurt niets. Ik zoek verder.

[de datum van de scheiding?]

Axton
    Ik had hem de trap op horen komen en de manier waarop hij de deur open trapte was meteen ook niet echt zachtzinnig, dus had ik nog kunnen wegduiken voor de te verwachten kogel.
    Ik balde mijn vuisten en keek hem aan. Ik liet mijn ogen gewoon langzaam over hem glijden en haakte ze uiteindelijk vast in de zijne. Ik liet me niet raken door zijn woorden, maar lachte eens schamper.
    "Je ziet er niet zoveel moeilijker te vermoorden uit dan die andere... Ik vraag me alleen af. Zou jij ook beginnen smeken?"
    Ik maakte me zorgen om Alexi natuurlijk, maar niet zoveel dat het me afleidde. Ik vertrouwde Jake volledig.

[ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 20:42 ]

LostMagic schreef:
    Jake
    Ik denk na en ren het kantoor in er naast. Ik begin door te blaren te bladeren en zoek datums, tijdstippen wat dan ook die een code kunnen volgen. Ik vind de geboortedagen van zijn kinderen en tik die in maar er gebeurt niets. Ik zoek verder.

[de datum van de scheiding?]

[10-03-1999 ^^]

Huaso schreef:
    Axton
    Ik had hem de trap op horen komen en de manier waarop hij de deur open trapte was meteen ook niet echt zachtzinnig, dus had ik nog kunnen wegduiken voor de te verwachten kogel.
    Ik balde mijn vuisten en keek hem aan. Ik liet mijn ogen gewoon langzaam over hem glijden en haakte ze uiteindelijk vast in de zijne. Ik liet me niet raken door zijn woorden, maar lachte eens schamper.
    "Je ziet er niet zoveel moeilijker te vermoorden uit dan die andere... Ik vraag me alleen af. Zou jij ook beginnen smeken?"
    Ik maakte me zorgen om Alexi natuurlijk, maar niet zoveel dat het me afleidde. Ik vertrouwde Jake volledig.

Philip
    Hij is helaas weggedoken, maar dat maakt niets uit. Ik laat mezelf ook niet zomaar vermoorden. Ik heb al veel demonen gedood, 28 om precies te zijn. Hij zegt dus dat hij een andere demonenjager vermoordt heeft. 'Maar het verschil zal wel zijn geweest dat hij niet voorbereid was en ik wel,' zeg ik met een kleine grijns tegen hem. En in plaats van dat ik recht naar hem schiet, schiet ik juist een beetje opzij, zodat wanneer hij opzij schiet ik hem raak.
    'Je vriendin neukt trouwens lekker,' zeg ik dan tegen hem. Ik haal een pijl tevoorschijn. 'O ja, en ik ben niet van plan te gaan smeken.'

Jake S
    Verjaardag, sterfdatum, de datum van vandaag, ik probeer alles wat ik vind en dan vind ik de scheidingsdatum. Ik druk het in. 1.0.0.3.1.9.9.9 en er klinkt een klik. Ik duw de deur open en zie Alexi staan met een vuil wit kleedje aan met daarover een sweater. Haar ogen zijn iets rood en ze kijkt me even verschrikt aan maar zucht dan opgelucht als ze me ziet. 'Waar is Ax?' vraagt ze bang. 'Boven, wat is er gebeurt? Ik breng je naar Les.' Ik pak haar hand en voel haar ineenkrimpen, wat heeft hij gedaan? Ik flits haar naar huis en kijk Les aan. 'Er is iets gebeurt daar, ik heb even geen tijd, Ik moet terug om Ax te helpen.' Ik glimlach even zwakjes en flits dan terug naar de trap voor de zolder.

Leslie Day
    Ik ben met Allison, en ik schrik zowaar een keer niet als Jake ineens verschijnt. Met Alexi! Haar jurkje is besmeurd en ze is een beetje vies. Jake zegt dat er iets gebeurd is daar. Maar dat er iets gebeurd is daar. 'Wees voorz-' begin ik. Hij is al verdwenen. Ik spring op en loop naar Alexi toe. Ik sla een arm om haar heen. 'Alexi, dit is Allison, Allison, dit is Alexi,' stel ik ze even snel aan elkaar voor. 'Kan ik iets voor je doen Alexi?'

Alexi
    Ik kijk haar iets angstig aan en verstijf door haar aanraking. 'Mag ik douchen?' vraag ik kleintjes en wanhopig. Ik heb me nog steeds niet kunnen douchen na de verkrachting en ik wil zijn handen niet meer voelen, zijn sporen zitten over mijn hele lichaam verspreid.

jaimyhoi schreef:
    (...)

Philip
    Hij is helaas weggedoken, maar dat maakt niets uit. Ik laat mezelf ook niet zomaar vermoorden. Ik heb al veel demonen gedood, 28 om precies te zijn. Hij zegt dus dat hij een andere demonenjager vermoordt heeft. 'Maar het verschil zal wel zijn geweest dat hij niet voorbereid was en ik wel,' zeg ik met een kleine grijns tegen hem. En in plaats van dat ik recht naar hem schiet, schiet ik juist een beetje opzij, zodat wanneer hij opzij schiet ik hem raak.
    'Je vriendin neukt trouwens lekker,' zeg ik dan tegen hem. Ik haal een pijl tevoorschijn. 'O ja, en ik ben niet van plan te gaan smeken.'

Axton
    Ik stapte weer aan de kant, maar wel de juiste kant op. Niet de kant waar hij naar had uitgeweken. Best slim eigenlijk. Ja, hij had ervaring.
    Ik balde mijn vuisten en keek hem woedend aan bij zijn volgende woorden. Hij had haar verdomme verkracht!
    "Je moet met je gore poten van haar af blijven!" zei ik woedend en probeerde de woede weg te banen. Ik moest me concentreren nu. Enkel met koelbloedig handelen kon ik mezelf nog redden en dan wraak nemen...

{hij moet bewusteloos gaan. ik moet iets doen en wil jullie ondertussen niet laten wachten... xD}

Philip
    Hij heeft geluk met het feit dat hij de goede kant uitwijkt. En dan wordt hij heel erg boos bij mijn woorden. Ik grijns breed naar hem. Het is goed dat hij boos wordt want dan is hij minder oplettend. 'Te laat Crawford. Maar het was voor haar eigen bestwil. Omdat ze zo dom was om een demon te geloven. Dus heb ik haar een lesje geleerd. Ik moet zeggen dat je wel een goede hebt uitgekozen.'
    Ik schiet nog een keer in de hoop dat ik hem dit keer wel raak en zet snel een paar stappen in zijn richting waarna ik hem hard voor zijn slaap sla.

Jake
    Ik zie hoe hij Axton knock-out sla net op het moment dat ik boven ben. 'Shit!' mompel ik en leg mijn hand op zijn arm. Ik flits hem naar de auto, als hij bijkomt voor ik hier weg ben kan hij nog altijd komen helpen. Ik rol dan weg van hem en kijk hem oplettend aan. 'Waar ging dat eigenlijk over?' mompel ik aangezien ik enkel het laatste gehoord heb. 'Hm je opzet is mislukt, Axton is veilig net als Alexi.'