• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

[ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 13:56 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

{Moet gaan.. Ben waarschijnlijk 8 of 9 uur thuis.. }

Don't be like the rest of them, darling

[Veel plezier Ellieeeee ^^ <33]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Flip
    Ze loopt vooruit, mooi, ze begint eindelijk even met luisteren. 'Ik wil je alleen maar van hem af helpen, niet elk mens kan het slechte zien van een demon. En wat ik er aan heb? Zo kan ik die onuitstaanbare zelfingenomen demonen pijn doen. En nee, dat heb ik zelf niet vroeger gedaan. Dus wedje verloren.' Ik duw haar gewoon wat vooruit als het me niet snel genoeg gaat. We gaan de kamer uit. 'Naar beneden,' beveel ik haar. En ook deels zodat ze weet welke kant ze op moet, anders moet ik haar meer pijn doen dan nodig is. En dat wil ik niet. Ze is slechts een mens. Ik loop met haar voor me de trap af. 'Naar links,' zeg ik nu. Zodat we de gang in gaan. Ik blijf staan voor een deur en open die door er eerst een alarm af te halen en daarna de deur te openen. Ik duw haar naar binnen en sluit de deur achter me. Ik heb haar losgelaten. Er staat een stoel in het midden van de kamer en er ligt wat touw naast.

Alexi
    Ik kijk hem niet meer aan en kijk niet naar de stoel. Ik kijk naar de kale muren en zucht. Serieus, je zou hier zo makkelijk een knus kamertje kunnen maken met een bibliotheekje, maar nee meneer hier wil perse zo'n kamer als in die thrillers.

Philip
    Ze zucht en kijkt weg van me. 'Kan je alsjeblieft op die stoel gaan zitten?' vraag ik dan aan haar terwijl ik naar haar kijk. Ik praat nu weer gewoon op een normale toon en niet meer schreeuwend, sissend of kwaad. Ik liet me gewoon even meeslepen door het feit dat ze haar leven zou geven voor een demon. 'Ik had gewild dat het anders had gekund Alexi,' zeg ik dan tegen haar. 'Maar geen zorgen. Nog even en dan is alles goed met je.'

Alexi
    Ik kijk hem strak aan en moet moeite doen om mijn kalmte te bewaren. 'Niet is goed dan met me. Ik sta er dan helemaal alleen voor. Naar wie moet ik dan terug? mijn ouders ja daag vermoord me dan nu maar dan moeten zij het niet meer doen.' Hij weet niets van mij, hij weet enkel de dingen die ik gemeen heb met Axton. Kinderen, vrienden.

Flip
    Ze kijkt me strak aan. 'Alles is beter dan een leven delen met een demon,' probeer ik haar dan duidelijk te maken. Ik loop naar haar toe en duw haar aan haar schouders omlaag zodat ze blijft zitten. 'Je ouders zullen je heus niet vermoorden en anders dan ga je bij je oma wonen. Weet ik veel,' zeg ik. 'En ik ga je niet vermoorden schat. Daar ben je te mooi voor.' Ik pak het touw van de grond. 'Even je armpjes naar achteren doen.'

Alexi
    'O nee? Ik heb dat litteken op mijn arm door te vallen op een mes zeker?' mompel ik en doe dan zuchtend wat hij me gevraagd had. Ik begin door te zelfzekerheid in zijn stem iets nerveus te worden en al een plan B te bedenken om Axton hier weg te krijgen als hij het niet meer kan. Mezelf voor hem werpen? Sterrenshot is voor mij nog niet dodelijk.

Philip
    'Dan spijt me dat wel voor je Alexi,' zeg ik tegen haar. En ik ga achter haar staan. Ik maak haar polsen dan vast aan de stoel. Maar wel zo dat ze geen pijn heeft, maar niet weg kan. Ook maak ik haar net boven haar enkels vast aan de stoelpoten. 'Doet het geen pijn zo?' Vraag ik voor de zekerheid aan haar.

Alexi
    'Wat boeit het.' mompel ik en kijk hem niet meer aan. Het kan me niet schelen of het pijn doet of niet, ik voel enkel de angst door 2 dingen. Hij kan me nu gemakkelijk weer verkrachten en ik wil niet dat hij Axton iets aandoet. Ik kan niet zonder hem.

Philip
    'Veel,' zeg ik dan tegen haar. 'Ik wil dat je hierna gewoon weer verder kunt leven.' En dat meen ik ook. De enige reden dat ik haar geneukt heb is om haar te straffen voor het feit dat ze met een demon is omgegaan. Ik loop weer naar voren en hurk bij haar neer. Ik kijk naar haar. 'Wees niet bang oké?' Fluister ik tegen haar. 'Straks is alles weer goed.' En ik strijk een keer langs haar wang en sta dan op. 'Normaal gesproken had je nog best wel tv mogen kijken, Spongebob voor mijn part, maar ik heb zo'n vermoeden dat het Axton was die je daarstraks belde. Dus zal het vast niet lang meer duren voordat hij hier is.'

Alexi
    Ondanks zijn worden verstijf ik als hij me aanraakt. Elke aanraking die op de deze lijken maken me bang, bang om weer verkracht te worden. 'Raak me alsjeblief niet meer aan.' fluister ik trillend. Het is schaamtelijk dat ik daar nu al voor bang ben. 'En het was niet Axton.' lieg ik dan maar kijk hem niet aan.

Philip
    Ze verstijfd als ik haar aanraak, natuurlijk. Dat kan ik wel begrijpen. Ze fluister trillend om haar niet meer aan te raken en ik trek mijn hand terug. 'Ik raak je al niet meer aan,' zeg ik tegen haar. 'Oke, als het niet Axton was dan zie ik vast wel een andere naam staan bij je oproepenlijst.' Ik pak haar mobieltje uit haar zak en probeer haar zo minder mogelijk aan te raken.

Alexi
    Ik zucht. Daar had ik niet op gedacht. 'Ok ik belde Ax.' zeg ik zachtjes en ontspan me iets als hij me niet meer aanraakt. 'Was ik maar nooit gaan joggen.' zeg ik zachtjes. Ik kon mijn zwangerschapskilo's ook op andere manieren kwijtgeraakt zijn maar nee ik wilde joggen...

nvm

[ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 19:12 ]