• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 13:56 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik kijk haar aan. 'Ja dank je. Wil je dat doen?' vraag ik haar dankbaar en houd hem iets beter vast. 'De kinderen.' zeg ik maar durf niet opstaan omdat ik Axton geen pijn wil doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik dronk gulzig van het water en keek toen naar haar op.
    Ik had nog steeds niets gezegd. Gewoon omdat ik zo vermoeid was en geen zin had om iets te zeggen. Ik sloot mijn ogen even, terwijl ik hun alles liet regelen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    'Ja dat wil ik doen maar ik heb wel haast, Jake moet bij kennis komen,' zeg ik tegen haar. Ik loop snel naar Mayra en Tyler en pak die snel op en leg ze neer bij Alexi. 'Bel me als je iets nodig hebt,' mompel ik dan tegen haar en laat ze dan thuis verschijnen en hier verdwijnen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ax beland in de zetel en ik loop met de kinderen naar de kinderkamer waarna ik ze instop. Ik pak een dekentje en leg die over Ax. 'Doe het rustig aan.' zeg ik zachtjes en zorg er nu voor dat ik hem niet te veel aanraak. Alles wat ik daarnet uitgesloten had komt nu dubbel terug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik opende mijn ogen, toen ik voelde hoe er iets over me heen werd gelegd en zag dat we thuis waren. Hé, ik had het niet eens gemerkt!
    Ik keek naar haar op en knikte.
    Ik hoopte maar dat Jake hem vermoord had. Liefst hem laten lijden. Heel veel en heel lang.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik ga in de andere zetel zitten en trek mijn benen op tegen me aan en zet de tv aan. Ik schreeuw van binnen maar laat het niet merken aan Axton. Ik tril als Sprongebob op staat en zet het snel op iets anders. Eén of andere soapserie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik draai me weer om naar de niet bewegende Jake. Ik laat de tafel waar Ax op lag verdwijnen. 'Het komt wel goed Jake, je hebt alleen teveel pijn,' fluister ik tegen hem. Nog twee kogels te gaan. Ik ga weer met mijn vingers in een wond. En weer voel ik die brandende pijn ten teken dat het een kogel is wat erin zit. Ik haal het eruit en laat de kogel op de grond vallen. Ik schud met mijn hand tegen de pijn en moet mezelf dwingen om me te concentreren. Al dat bloed.. En die pijn. Ik slik een keer en haal dan de laatste kogel eruit. Ik slaak een zacht kreetje en ren dan gauw naar de keuken om mijn handen te schrobben. Maar echt tijd gun ik mezelf niet dus er zit nog een rode kleur op mijn handen. Jake's bloed. Dan bedenk ik me iets zodat ik Jake wellicht bij kennis kan brengen. Ik laat een mes in mijn handen verschijnen en sluit mijn ogen tegen tranen. Ik kan zo slecht tegen bloed. Ik maak een sneep die een beetje diep is bij mezelf. Het doet niet echt pijn gelukkig. En dan breng ik de wond naar Jake's mond en laat het in aanraking komen met elkaar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    De pijn verlicht en ik voel plots iets warm en kleverigs tegen mijn lippen. Ik begin vanzelf te slikken en voel me iets sterker terug worden. Ik denk dat ik weet wat het is en van wie. Leslie. Leslie's bloed. Ik wil haar weg duwen maar ik kan alleen maar zachtjes tegen haar duwen. 'Niet doen.' murmel ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake begint met slikken en ik glimlach even. Hij komt er wel weer bovenop. En als het mee zit vieren we gewoon nog kerst bij zijn ouders straks. Het is nou niet dat wij iets heel erg traumatisch hebben mee gemaakt. 'Jake, spaar je krachten wil je en slik gewoon door,' zeg ik tegen hem en wrijf met mijn vrije hand over zijn wang.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk haar aan en slik dan toch. Ik voel me een stuk beter, alleen iets zwakjes. 'Ok nu is het echt genoeg Les.' zeg ik en kijk haar aan. Ik duw haar arm nu iets steviger vast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zegt dat het nu echt genoeg is maar ik schud mijn hoofd. 'Ik red het wel Jake, je gaat nu gewoon nog wat van mij nemen. En dat is een bevel,' zeg ik met een klein lachje. Jake is namelijk nog zwakker dan ik dus kan ik mijn pols gewoon bij zijn mond houden. Er vloeit nog steeds veel bloed uit maar dat probeer ik gewoon niet als bloed te zien.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Niet eerlijk.' mompel ik en drink nog wat. 'Oke ik kan lopen, praten, ...' zeg ik en trek haar voorzichtig naast me . Ik leg mijn hoofd op haar borstkas en luister naar haar hart. Ik heb geen spijt dat ik die maniak opgeblazen had, hij wilde haar vernietigen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik ga in de andere zetel zitten en trek mijn benen op tegen me aan en zet de tv aan. Ik schreeuw van binnen maar laat het niet merken aan Axton. Ik tril als Sprongebob op staat en zet het snel op iets anders. Eén of andere soapserie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij drinkt nog wat en ik wil hem al net gaan stoppen als hij al stopt. Want ik voel me licht in mijn hoofd aan het worden. Hoewel dat ook kan komen door het feit dat ik bloed zie en ruik. Jake heeft me naast zich getrokken. Ik glimlach een beetje als ik doorheb dat hij naar mijn hart luistert. Ik kijk naar de wond en zie dat die nog steeds bloedt. Misschien heb ik een slagader geraakt..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik zie dat ze naar haar pols kijkt en kijk ook. Ik bestudeer de wond en zie dat ze geluk gehad heeft. Ze heeft net naast haar slagader gesneden. 'Ok het is de eerste en laatste keer dat je me er zo bovenop helpt. Kijk nou!' zeg ik en schud mijn hoofd even. Ik pak een stuk verband en bind het rond zijn pols.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'