• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

[ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 13:56 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Axton
    Het gesprek was weg en ik keek meteen naar Jake.
    "We moeten ernaartoe. Nu!" Ik startte de auto, terwijl het deuntje van mijn gsm nog eens aangaf dat ik gebeld werd.
    "Paul." zei ik simpel, terwijl ik opnam.
    "Ok, bedankt." ik drukte weer af en legde mijn gsm in het opbergkastje onder de radio. Ik drukte op het gaspedaal en schoot de straat op. Snel reed ik naar het adres dat Paul me doorgegeven had.
    "Hij wil me blijkbaar vermoorden." bracht ik Jake ondertussen op de hoogte. "We gaan voorzichtig moeten zijn. Deze lijkt me uiterst dodelijk. Hij is perfect georganiseerd en we hebben geen verassingselement. Bovendien heeft hij Alexi. Hij weet alles over de kindjes en zo..."
    Ik keek hem plots recht aan, terwijl ik verder reed.
    "Wat er ook gebeurd, beloof me dat je Alexi daaruit redt."

“To live will be an awfully big adventure.”

Jake
    Ik knik twijfelend. 'Ik laat je daar niet alleen achter Axton.' waarschuw ik hem wel. Ik kan Alexi naar Les flitsen maar iklaat het hem niet alleen opnemen tegen die gast. '2de demonjager in 2weken tijd.' mompel ik weer zachtjes en kijk naar buiten.

Philip
    Ze zegt nog vlug iets in de telefoon en legt dan af. Ik zie dat ze geschrokt is. Ik kijk haar dreigend aan en houd halt voor haar. 'Wie heb je gebeld?' vraag ik bevelend. Ik trek haar aan haar arm en houd mijn hoofd dicht bij dat van haar. 'Vertel op.' Wees maar bang, want wanneer mensen bang zijn doen ze stomme dingen.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Alexi
    Woede en angst strijden voor de eerste plaats. Ik haal uit en mijn hand beland hard in zijn gezicht. 'Gaat je niets aan!' spuw ik bijna en trek mezelf los. De woede heeft dus gewonnen.

Philip
    Ze raakt me ook echt vol in mijn gezicht, nu begin ik wel echt boos te worden. Dat andere was eigenlijk voornamelijk nog bangmakerij. Maar dit had ze echt niet moeten doen. Ze heeft zichzelf losgetrokken maar ik grijp haar gewoon aan haar haren en trek haar naar beneden. 'Jij gaat helemaal nergens heen,' sis ik tegen haar. Eerst even gerechtigheid. Ik sla haar met mijn vlakke hand op haar rechterwang, terwijl ik met mijn linkerhand haar haren nog steeds stevig beet heb en eraan trek. 'Je moet blij zijn dat ik dit allemaal doe, en weet je hoezo? Ik had je allang kunnen vermoorden, en ik red je ook nog eens van een demon.' Ik begin haar mee te trekken aan haar haar richting de deur.

(terug gaan leren anders mag ik niet op de pc vanavond x)

jaimyhoi schreef:
    Philip
    Ze raakt me ook echt vol in mijn gezicht, nu begin ik wel echt boos te worden. Dat andere was eigenlijk voornamelijk nog bangmakerij. Maar dit had ze echt niet moeten doen. Ze heeft zichzelf losgetrokken maar ik grijp haar gewoon aan haar haren en trek haar naar beneden. 'Jij gaat helemaal nergens heen,' sis ik tegen haar. Eerst even gerechtigheid. Ik sla haar met mijn vlakke hand op haar rechterwang, terwijl ik met mijn linkerhand haar haren nog steeds stevig beet heb en eraan trek. 'Je moet blij zijn dat ik dit allemaal doe, en weet je hoezo? Ik had je allang kunnen vermoorden, en ik red je ook nog eens van een demon.' Ik begin haar mee te trekken aan haar haar richting de deur.

Alexi
    'Auw!' schreeuw ik en probeer me weer los te rukken. 'Ik heb dan liever dat je mij vermoord dan hem!' zeg ik woedend en begin tegen zijn schenen te stampen. Hij moet nu niet gaan doen alsof hij een heilige is en me helpt. 'Trouwens verkrachten noem ik niet redden.' grom ik en pak zijn pols vast. Ik geef er een gemene draai aan zodat hij mijn haar moet loslaten en loop naar de andere kant van de kamer terwijl ik over mijn hoofdhuid wrijf.

Philip
    Ze schreeuwt van pijn en doet dan gemene dingen bij me. Ze wil liever dat zij dood gaat dan die kut demon. 'Ben je verdomme gek geworden?' sis ik dan naar haar. 'Het is een demon. Een slecht wezen. Die horen thuis in de hel, maar in plaats daarvan vliegen ze hier vrolijk rond op aarde om mensen hun leven een hel te maken!' Ik kijk kwaad naar haar. Ze staat aan de andere kant van de kamer. Ik loop langzaam in haar richting. 'Jij komt hier wel levend uit Alexi, en sorry dat je dit allemaal moet ondergaan maar het hoort er allemaal bij.' Ik kijk naar haar en zucht. 'Laat ik je eens een verhaaltje vertellen,' niet gedacht dat ik het zou doen, 'aangenaam. Ik ben Philip. Een alleenstaand man wie zijn kinderen is kwijtgeraakt door een demon. Hij heeft ze niet gedood, hij heeft er voor gezorgd dat niemand me geloofd en mijn leven op aarde inderdaad een hel is. Ik ben aangevallen door die demon, mijn vrouw geloofde me niet. Dacht dat ik gek was, en is van me gescheiden.' Ik lach even. 'Geweldig he? En dat allemaal door die slechte misbaksels.'

Alexi
    'Ze zijn niet allemaal zo.' zeg ik en kijk hem strak aan. '3 van mijn vrienden zijn demonen en ze hebben nooit iets echt verkeerd gedaan in de tijd dat ik ze ken. Behalve dan flirten maar zelfs gewone mensen van mijn leeftijd doen dat aan 1 stuk door.' zeg ik 'Dus je kan hen niet allemaal de schuld geven voor wat 1 iemand gedaan heeft. Als een zwarte man dat gedaan had zou je dan de zwarten beginnen opjagen?' zeg ik iets minachtend.

Philip
    'Aha, en vertel me eens. Hoe weet je dat zo zeker? Je zegt het zelf al, nooit iets echt verkeerd. Dus dat is sowieso iets verkeerd. En daar komt dan ook nog eens bij dat ze al langer leven dan jij. Een stuk langer.' Ik kijk haar aan. Ik lach haar dan uit. 'Denk je nou echt dat iedere zwarte man zou moorden of wat dan ook? Nee. Zwarte mensen zijn niet slecht. Demonen wel. Daarvoor zijn ze ook een demon.'

Alexi
    'Het principe is helemaal het zelfde jij doet hetzelfde als een racist. Jullie veralgemenen.' zeg ik. 'Ik veralgemeen normaal niet. Ik vind jouw dan wel een hypocriet die mijn bestaan wil vernietingen maar dat wil niet zeggen dat alle demonenjagers zo zijn.' zeg ik 'Zolang ze van Ax blijven dan toch.'

Philip
    'Vergelijk je me nou met een racist? Meisje, jij bent zo wanhopig dat je die demonen probeert te verdedigen. Jij hebt blijkbaar nog niet hun slechte kant gezien. Of heel toevallig wel? Laat me raden, Ax heeft je vast al weleens pijn gedaan?' zeg ik dan tegen haar. Ik zet weer een paar stappen in haar richting, ze kan toch geen kant op.

Alexi
    Ik denk even na. Mentaal? Ja. Fysiek? Nee. 'Nee.' antwoord ik dan gewoon ervan uitgaand dat hij het over fysieke pijn heeft.
    Het is eerder dat ik mezelf pijn deed of dat iemand anders dat deed maar nooit Axton.

Philip
    'Je maakt mij niet wijs dat hij je nog nooit gebroken heeft? Laten huilen?' zeg ik dan tegen haar. 'Bij demonen gaat het er in mijn ogen juist om dat ze je mentale pijn doen. Je sprak zelf al over het flirten. Daar doen ze meisjes ook mentale pijn mee. Eerst doen alsof ze helemaal 1 zijn en ze dan als een baksteen laten vallen en de meisjes met een gebroken hart achterlaten.' Ik zet weer een paar stappen en sta nu voor haar. 'En denk daar maar over na terwijl ik je meesleur naar een andere kamer.' Ik knijp venijnig in haar arm en draai haar om. Ik duw haar tegen de muur aan met de zijkant van haar gezicht en zet mijn knie pijnlijk in haar rug. Een voordeel dat ze niet zo heel erg groot is. Ik pak haar polsen dan goed beet en draai ze een beetje zodat wanneer ze tegenstribbelt het pijn doet. 'En nu lopen bitch.'

Alexi
    Ik kreun gesmoord van de pijn en loop dan vooruit. 'Waarom wil je perse dat ik het slechte in hem zie? Wat heb je daar nu aan? Relaties gaan kapot en wat jij nu zei doen gewone jongens ook. Dat heb zelfs jij gedaan vroeger wed ik.' mompel ik 'En de enige die me pijn gedaan heeft is ik mezelf. Dus waag het hem daarbij te betrekken.' Niet helemaal waar maar anders zal hij het helemaal anders gaan beoordelen.