• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 13:56 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Philip
    Ze zegt zachtjes dat het inderdaad Axton was en ik knik. 'Ik denk niet dat je het zou waarderen als ik nu die mobiel terug zou proberen te proppen, in verband met aanrakingen, dus ik leg hem gewoon op je schoot neer en meer niet oké?' Zeg ik tegen haar. En zonder haar aan te raken plaats ik de mobiel in haar schoot. Ik wil haar niet ongemakkelijker laten voelen. 'Anders had het wel een andere keer gebeurd,' zeg ik als opmerking op het feit van wat ze zei over het joggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Dus het was niet omdat ik daar toevallig langskwam dat ik nu hier zit?' zeg ik zachtjes 'Je zou gewoon je kans afgewacht hebben of zo? Dan snap ik nog steeds waarom je precies Ax moet hebben, er zijn zoveel Demonen in die stad.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake
    Ik knik twijfelend. 'Ik laat je daar niet alleen achter Axton.' waarschuw ik hem wel. Ik kan Alexi naar Les flitsen maar iklaat het hem niet alleen opnemen tegen die gast. '2de demonjager in 2weken tijd.' mompel ik weer zachtjes en kijk naar buiten.

    Axton
    Ik zuchtte instemmend.
    "Je moet me niet alleen achterlaten... Je schat de situatie gewoon in. Als het te gevaarlijk wordt, vertrek je gewoon." mompelde ik. "Ik kom je dan meteen wel achterna." loog ik.
    Ik reed wat rustiger, toen we er bijna waren. Het was niet de bedoeling dat hij ons hoorde komen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake S
    'Probeer niet tegen me te liegen Ax, ik ken je daar te goed voor.' zeg ik met samengeknepen ogen en zie een bos. 'Parkeer je daar anders, dan ziet hij de auto niet. En wij kunnen ons makkelijk voor zijn deur flitsen zodat hij ons niet ziet aankomen of binnen flitsen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'


    {haha, made my day
    Vooral die lach van die linkerjongen.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Axton
    "Ik vrees dat we eerst meer te weten moeten komen over het huis en zo... We kunnen op zolder verschijnen... en dan met onze kracht voelen waar ze zijn?" stelde ik voor, terwijl ik de wagen het bosje in reed. Ik zette de wagen uit en keek hem aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik denk na over dat idee en knik dan. 'Is goed.' Ik steek mijn hand naar hem uit zodat hij ons kan wegflitsen. Ik begin een soort plan in mijn hoofd te maken. Een plan die maar 1 gewonde moet opbrengen. De demonenjager.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Philip
    'Ik moet nu gaan, later krijg je wel antwoorden. Ik verwacht ze elk moment hier,' zeg ik tegen haar. 'En maak je geen zorgen, ze kunnen je hier niet vinden. Er staat een code op de deur en het is geluiddicht.' Ik loop de kamer uit zonder nog wat te zeggen. It's showtime. Ik pak mijn boog erbij en leg er alvast een pijl op. Die houd ik in mijn ene hand en ik grijp in de ander het pistool met de pijnlijke kruiden. Kom maar op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Er is een voordeel aan losse knoppen die hij over het hoofd gezien heeft. Je kan ze makkelijk losprutsen. Ik begin te prutsen en voel het touw iets loskomen. Na een tijdje heb ik mijn handen bevrijd en begin met mijn voeten los te maken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [M-maar hij had ze zo geknoopt dat ze geen pijn zou hebben maar ook niet los zou komen >_<]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ja maar heb je dat nooit geprobeert? Losse knopen kan je makkelijk afdoen xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ja dat weet ik wel :Y) maar dat de knopen niet pijn doen betekent niet dat ze niet goed vast zitten :Y)

    Maar dit is ook goed hoor ^^ laat het maar zo c:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Jake
    Ik denk na over dat idee en knik dan. 'Is goed.' Ik steek mijn hand naar hem uit zodat hij ons kan wegflitsen. Ik begin een soort plan in mijn hoofd te maken. Een plan die maar 1 gewonde moet opbrengen. De demonenjager.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake
    Ik denk na over dat idee en knik dan. 'Is goed.' Ik steek mijn hand naar hem uit zodat hij ons kan wegflitsen. Ik begin een soort plan in mijn hoofd te maken. Een plan die maar 1 gewonde moet opbrengen. De demonenjager.

    Axton
    Ik nam zijn hand en flitste ons weg. Plots zaten we op de zolder. Ik bleef heel stil staan om geen geluid te maken en keek toen naar Jake.
    "Ideeën?" vroeg ik bijna geluidloos. Ik voelde ondertussen met mijn gave en voelde de warmte van Alexi en de demonjager. Ze waren niet meer in dezelfde kamer... en Alexi leefde nog, dat was waar ik met tot dan toe het meest zorgen over had gemaakt.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake S.
    'Ja, ik leid hem af, jij zoekt Alexi, brengt haar naar Leslie en komt mij dan helpen met hem uitschakelen.' mompel ik. Ik laat hem niet achter want ik vertrouw het gewoon niet, trouwens Ax zou te veel afgeleid zijn doordat hij zich zorgen maakt en dan een makkelijk slachtoffer zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'