• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 13:56 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik hoorde hoe ze zich excuseerde. Wat, waarom? Waarom moest ze zich ex-
    Een nieuwe pijn vlamde weer door me heen, maar het was onmogelijk het te tonen. Ik kreeg geen geluid over mijn lippen en het enige wat ik tot nu toe kon bewegen was mijn linkerhand. Ik concentreerde me daarop en balde mijn hand tot een vuist. Gewoon daaraan denken. Een vuist. Alles komt goed. Zolang die hand gebald is...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik reageer niet gelijk op Alexi omdat ik eigenlijk in een soort van shock ben. Ze gaat al verder zonder mij en ik sla mezelf dan in mijn gezicht. Focus. Ik kijk naar Alexi die Axton helpt. Ik kijk naar Jake. 'Het komt wel goed schat,' fluister ik en druk een kus op zijn lippen. 'Je shirt moet uit,' zeg ik tegen hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik haal de andere kogels ook uit zijn borstkas en ontsmet de rest. Ik bind dan met trillende vingers het verband om zijn borstkas en loop naar de keuken om een schaaltje te zoeken en een schoteldoek. Ik kuis het bloed weg en leg de kogels in het schaaltje. Ik laat me dan trillend in de zetel vallen en kijk naar Leslie.

    Jake
    Ik hoor haar stem en scheur met veel moeite mijn shirt open en kreun dan van de pijn. Ik bijt hard op mijn lip om niet te schreeuwen en voel me langzaam weg zakken. Flauwvallen eigenlijk. De pijn word me te veel.

    [sorry dat ik nu maar post maar er was een vogeltje tegen het raam gevlogen en ik wilde het helpen maar ... het is nu dood :( straks begraven]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {aww, arm beestje}
    Axton
    Ik voelde mijn ademhaling regelmatiger worden, terwijl mijn lichaam zichzelf heelde. De kruiden zaten nog steeds in mijn bloedbaan en het deed pijn, maar ik besefte me wel dat het nu niet te lang meer zou duren. Het zou allemaal voorbij gaan.
    Ik begon verder te zoeken. Mijn vingers kon ik al best soepel bewegen en dus ging ik verder. Mijn arm verschoof een klein stukje over de tafel. Ik moest plots even hoesten en werd me daardoor meteen ook bewust van mijn borstkas en de pijn die door het gehoest even was versterkt. Nu nog mijn ogen, ik was er bijna. Waar waren ze verdomme! Mijn hoofd verschoof een beetje.
    Bijna, bijna....


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik zie dat Axton zijn hoofd verschuift en sta weer op. Ik slik zachtjes en kijk hem aan. 'Vind je je ogen niet?' vraag ik zachtjes en druk dan 2 kusjes op zijn oogleden. 'Hier zitten ze Ax.' zeg ik zachtjes en zet weer een stap achter uit om hem ruimte te geven.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zie wat een moeite het kost om zijn shirt kapot te scheuren. Had het mij nou laten doen! Dan lijkt het alsof hij flauw valt. 'Nee Jake,' fluister ik. Hij kan niet dood toch? Ik weet niet wat er met die kogels is. Ik zie bloed en het duizelt me even. Nee Les. Zet je daarover heen. Ik laat wat verzorg spullen verschijnen. Er zit een kogel in zijn schouder.. En in zijn hart. Ik slik een keer. Het is gewoon tomatenketchup.. Gewoon tomatenketchup. Ik haal de eerste kogel er snel met een tang uit en moet moeite doen om mijn aandacht erbij te houden. Ik laat de kogel in mijn hand vallen om die van dichtbij te zien maar het doet pijn. 'Fuck,' mompel ik en laat de kogel uit mijn hand vallen. Er zitten kruiden op!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Wat is er Les?' vraag ik als ze vloekt en hem laat vallen. Ik raap de kogel op en leg ze in het schaaltje. 'Is er iets mis?' Ik kijk naar Jake's wonden. Een stuk of 4 en hij is niet meer bij bewustzijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik hoorde haar weer, zo dichtbij... Haar lippen zo warm en zacht. Ze wezen me de weg naar de vrijheid! Het verlichte pad weg uit de duisternis.
    Ik opende mijn mond even en sloot hem weer. Als een vis op het droge, schreeuwend voor hulp, happend naar adem, zonder dat 1 van de twee ooit zou komen. Maar ik had hulp.
    Heel langzaam sloeg ik mijn ogen op. Alles was wazig en ik bleef gewoon doodstil liggen, terwijl ik met mijn ogen knipperde, hopend zo het beeld duidelijker te maken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Oke, als ik moet helpen...' begin ik maar ze doet het zelf al. Ik kijk terug naar Axton. Ik glimlach even zwakjes als hij met zijn ogen knippert en zie dan de kindjes slapen. Ok die zijn hier dus. Ik ben wel opgelucht, ik moet er niet aan denken dat hij ze alleen thuis gelaten zou hebben. Dan kijk ik Les aan. 'Ik neem hem en de kinderen mee naar huis, ik bel je zo wel.' zeg ik zachtjes en denk na hoe ik thuis moet raken. Ik kijk naar buiten en zie de auto staan. 'Oke nu jouw nog in de auto krijgen.' denk ik luidop na.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 14:04 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Alexi vraagt wat er is en ik kijk met een ruk opzij. 'Er zitten kruiden op de kogels wat extra pijn doen,' zeg in dan tegen haar. 'Ik moet snel door,' zeg ik dan. Met die tang loop ik veel te veel te priegelen. Dus ik moet het met mijn handen gaan doen. Dat wordt pijn lijden maar dat heb ik wel over voor Jake. Alexi heeft geen last van de kruiden. Zet je over het bloed en de pijn heen. Ik ga naar de kogel in zijn hart en ga met mijn vingers in de wond. Er komt bloed aan mijn vingers en ik sluit mijn ogen. Zodra ik de brandende pijn voel sluit ik mijn vingers er omheen en trek het eruit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Oke, als ik moet helpen...' begin ik maar ze doet het zelf al. Ik kijk terug naar Axton. Ik glimlach even zwakjes als hij met zijn ogen knippert en zie dan de kindjes slapen. Ok die zijn hier dus. Ik ben wel opgelucht, ik moet er niet aan denken dat hij ze alleen thuis gelaten zou hebben. Dan kijk ik Les aan. 'Ik neem hem en de kinderen mee naar huis, ik bel je zo wel.' zeg ik zachtjes en denk na hoe ik thuis moet raken. Ik kijk naar buiten en zie de auto staan. 'Oke nu jouw nog in de auto krijgen.' denk ik luidop na.


    [aangepast]

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 14:04 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Sorry ik wad te laat maar jij hebt het al aangepast :3 ik ben bijna vrij en reageer als ik weer thuis ben!{


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik hoorde wat ze zei. Het duurde even tot het tot me doordrong. Ze wou mij in de auto krijgen... waarschijnlijk wou ze terug naar huis.
    Ik opende mijn mond om iets te zeggen, maar mijn keel was te droog. Ik slikte een paar keer en ondertussen werd mijn zicht weer in orde. Ik zag het plafond boven me en draaide mijn hoofd, zoekend naar Alexi.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kijk naar Axton en pak zachtjes zijn hand vast. 'Wil je water Ax?' vraag ik zachtjes en laat hem weer los. Ik loop naar de keuken en kom terug met een glas water. Ik ga op de tafel zitten en leg zijn hoofd op mijn schoot en help hem zo met drinken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Dah
    'Ik flits jullie wel,' zeg ik tegen Alexi. 'Dat is sneller.' En j kijk haar even aan voor toestemming.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.