• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 13:56 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Nick stelt voor om naar binnen te gaan en ik knik. Ik veeg wat aarde en zand van mijn kont af, ik heb op de grond gezeten, en begin dan naar de school ingang te lopen. Ik wrijf over mijn armen omdat het inderdaad best koud is na even op de grond gezeten te hebben. Ik denk dat ik gewoon ga verdringen wat ik meegemaakt heb. Nooit meer aan denken vanaf nu. 'Hm, ik heb zin in iets warms te drinken,' zeg ik glimlachend tegen Nick.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik ging in de wagen zitten en sloot zuchtend mijn ogen. Er kon nu zoveel aan de hand zijn. Had ik er wel goed aan gedaan met niet te bellen? Misschien had die demonjager haar ondertussen al vermoord of zo...
    Toen mijn gsm plots ging, sprong ik bijna van mijn stoel om te zien wie het was. Ik nam snel op, toen ik zag dat het Alexi was.
    "Alexi, schat! Ik was zo ongerust. We komen eraan schatje, we weten bijna waar het is. Het zal niet lang meer duren. Ik haal je daar weg." zei ik meteen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    [Ik ben om 10 voor 11 al thuis :Y)]


    {ik ben nu thuis :3 moet om 4 uur naar het restaurant}


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Nick stelt voor om naar binnen te gaan en ik knik. Ik veeg wat aarde en zand van mijn kont af, ik heb op de grond gezeten, en begin dan naar de school ingang te lopen. Ik wrijf over mijn armen omdat het inderdaad best koud is na even op de grond gezeten te hebben. Ik denk dat ik gewoon ga verdringen wat ik meegemaakt heb. Nooit meer aan denken vanaf nu. 'Hm, ik heb zin in iets warms te drinken,' zeg ik glimlachend tegen Nick.


    Nick
    In de keuken staat vast wel chocomelk ofzo' andwoord ik met een korte glimlach. Alsof ik dacht dat ze nogsteeds elk moment vragen kon stellen en boos ko worden omdat ik er geen logische verklaring op wist te geven. Ik pak haar hand vast om vervolgens met haar naar de keuken te lopen die leeg toen we binnenkwamen. Tegelijkertijd verwarmde ik haar een beetje onopgemerkt zodat ze het minder koud had.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Hij zegt dat in de keuken vast wel chocomelk staat en ik knik. Het voelt fijn als hij mijn hand vast pakt. 'Chocolademelk is wel lekker ja!' glimlach ik naar hem. Ik krijg het al iets warmer, vast door het feit dat we nu binnen zijn. We zijn in de keuken en ik kijk die rond. Waar zou dat kunnen staan? Ik bijt onbewust op mijn lip en warm mijn handen ondertussen iets op door ze tegen elkaar aan te wrijven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik begin weer te huilen als ik sijn stem hoor. 'Ax niet doen Hij wil jullie vermoorden.' zeg ik en sluit mijn ogen. Ik ga in het bed liggen en bel zo verder. 'Ik wil niet dat je iets overkomt.' fluister ik. Het lijkt me nu niet het gepaste moment om over d verkrachting te praten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Ik kijk naar de koffie machine in de hoek van de keuken en laat haar hand los als ik er naar toe loop. Ik vond van die filtertjes voor chocolademelk en legde die erin om er vervolgens twee van die oranje chocolademelk kopjes onder te zetten.


    Don't be like the rest of them, darling

    MadEyeMoody schreef:
    (...)

    Allison
    'De achternaam mischien.. Weet ik niet zeker' Andwoord ik, ik kende veel demonen. Erg veel daarvan zijn mijn vrienden geworden, wat moest je anders doen als je het euwige leven had? Maak er gebruik van. 'Hmm.. Ik weet je vorige vriendje nog wel.. Hoe hete die ook alweer?' Ze had meerdere vriendjes gehad na Nick, al had ik zo'n idee dat ik ze allemaal niet had ontmoet. Ik doelde dan ook niet op Nick met die vraag maar op een van haar andere vriendjes.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Ach, zo belangrijk is het niet. Anders kom je een andere keer nog terug als hij nog niet terug is voordat je gaat?' stel ik dan voor met een glimlach. Ik werp even een blik op Mayra en Tyler en loop dan van ze weg. Ik gebaar naar de bank ten teken dat Allison kan gaan zitten als ze wil. 'Mijn vorige vriendje?' vraag ik haar dan. 'Ramon. Alleen je weet dat dat anders lag.' Dat was meer om niet meer alleen te zijn. De enige keren dat ik écht liefde heb gevoeld was voor Nick en nu bij Jake. 'Hoezo?' vraag ik haar dan.

    Hayden Fitch
    Nick zijn hand gaat uit die van mij en ik kijk naar Nick. Hij loopt ergens heen en dan pas valt de koffieautomaat me op. Nick is echt oplettend. Ik glimlach en loop een stukje de keuken in en leun tegen het aanrecht. Ik heb het nog wel een beetje koud, maar dat zal zo wel over zijn als ik die chocolademelk ga drinken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Alexi, ik kom toch... Maar wees gerust, ik zal voorzichtig zijn." de man verwachtte ons dus... Daar moest ik dan maar rekening mee zien te houden.
    "Mij overkomt niets, dat zweer ik je, het zal allemaal goed komen." zei ik zacht.
    "Ik hou van je, ontzettend veel, ik laat je daar niet achter."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Allison
    ik ga zitten op de bank en klop naast me als teken dat ze ook moet gaan zitten.'Zomaar' andwoorde ik schouderophalend. 'Fijne kerst trouwens.. Alleen heb ik nog geen cadeautje.' zeg ik vervolgens met een glimlach.


    Don't be like the rest of them, darling

    Flip
    Ik fluit weer een wijsje en loop richting mijn kamer. Ik heb wapens klaargelegd. Ik pak ze op en gooi een pijlenkoker achterop mijn rug. Ik heb makkelijke kleding aan waarin ik me goed kan bewegen. In de pijlenkoker zit sterrenschot, en ik heb ook nog een pistool met giftige kogels aan mijn broekband. Ik loop richting Alexi's kamer, althans, de kamer waarin ze even verblijft. Ik probeer de deur open te doen maar merk dan dat ze die geblokkeerd heeft. Ik grom even een keer, dit is niet wat ik wil. Ik schop tegen de deur aan en doe dat nog een paar keer en trap dan gewoon de deur in. Ik zie dat ze aan het bellen is. Dan ben ik precies op tijd. 'Aha, Alexi, iets aan het doen wat niet mag,' zeg ik tegen haar en loop dreigend op haar af.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik tril nog steeds en voel me vies. Maar ik wil niet ophangen ik wil zijn stem blijven horen. 'Ik hou ook van jou' zeg ik en veeg mijn tranen weg. 'Hij weet alles van ons Ax, hij weet van Mayra en Tyler.' Ik blijf zachtjes praten. Plots word aan de deur getrokken en word hij ingstampt. 'Ik moet hangen.' zeg ik vlug en kijk hem met grote verschrikte ogen aan.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 14:19 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik was lekker eerder :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    aangepast xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'