• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 13:56 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [tjah James je wist dat dit er aan ging komen xd]

    Alexi
    Ik kijk hem aan en probeer naar hem uit te halen maar hij heeft mijn handen stevig vast. Ik besluit mijn gedachten gewoon uit te schakelen en er niet bij na te denken, het gewoon onder gaan en dan zo snel mogelijk weg vluchten of ondertussen een ontsnappingsplan uit te denken bijvoorbeeld, er moeten hier toch ergens mensen wonen of misschien kan ik zijn sleutels pikken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [M-maar het is zo zielig :\\\\\\\\\ kan je het niet zelf beschrijven? >_< anders voel ik me schuldig :\]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Of je begint met beschrijven doet dan (...) en eindigt de beschrijving waar hij klaarkomt of zo en haar met rust laat I don't know xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Het blijft zielig >_<]

    Flip
    'Hoe meer je tegenstribbelt hoe sexy'er ik het vind,' grijns ik naar haar. Ik trek gewoon haar ondergoed uit en ook bij mezelf. (....) einde. Ik laat haar achter en kleed mezelf weer aan. Ik ben opgestaan. Ik grinnik nog een keer en loop de kamer uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [antwoord morgen wel :P]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Trillend zoek ik mijn kleren bij elkaar en doe ik die traag weer aan. Ik vlucht terwijl de tranen over mijn wangen stromen naar mijn kamer. Ik zet de stoel terug voor de deur en laat me in mijn bed vallen terwijl ik de trui van Ax tegen me aanklem. Ik wil hier weg. Ik pak mijn gsm terug en druk Axton's nummer in.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Flip
    Zo, dat was nog eens fijn. Ik loop richting de keuken en pak daar even wat te eten. Dat is al snel op. Ik bedenk me nu dat ik maar even wat wapens klaar moet leggen. Het is namelijk heel simpel. Eerst heeft Alexi nog niet gebeld uit angst, maar nu ik haar zo ongeveer verkracht heb doet ze het toch. Het nummer kan dan getraceerd worden, Axton komt hierheen. En dan heb ik de kans om Axton te doden. En eventueel anderen die mee komen. Mijn plan gaat gewoon werken. En de reden dat ik Axton hierheen wil laten komen ia omdat dit mijn terrein is. Ik ken het hier dus ben ik in het voordeel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Flip
    Volgens mij heeft Alexi er geen vermoeden van wat ik allemaal van plan ben. Wat wel belangrijk is, is dat ik haar straks hier in mijn buurt heb. Of eigenlijk moet ik haar even ergens vast houden waar demonen niet makkelijk inkomen. Want anders kunnen ze zo verschijnen en verdwijnen. Ik ben al jarenlang bezig met demonen op te sporen. En ik hoop maar dat deze ook zo dom is om te komen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MadEyeMoody schreef:
    Nick
    Ik ben eerst een beetje verbaast maar zoen haar vervolgens terug, ze hielt ook van mij. Nogsteeds. Mijn mondhoeken krulden zich een beetje op naar boven bij die gedachte.


    Hayden
    Is hij nou verbaasd? Het lijkt wel zo. Maar dan kust hij me terug en ik voel dan dat hij glimlacht. Ik sla mijn armen om zijn nek en trek hem iets dichter tegen me aan. Dit gevoel moet ik gewoon vast houden. De rest vergeten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Hayden
    Is hij nou verbaasd? Het lijkt wel zo. Maar dan kust hij me terug en ik voel dan dat hij glimlacht. Ik sla mijn armen om zijn nek en trek hem iets dichter tegen me aan. Dit gevoel moet ik gewoon vast houden. De rest vergeten.


    Nick
    Mischien had ik de vorige keer het haar niet moeten laten vergeten.. Of ik had het deze keer wel goed gedaan, het voelde in iedergeval valsspelen van mijn kant. Ze had het al een keer meegemaakt maar was het vergeten en daarbij was ze boos geweest... En was er niet zo'n reactie uit gekomen. Ze trekt zich dichter tegen me aan na haar armen om mijn nek te hebben geslagen. Zelf kus ik haar gewillig terug waarna ik ook nog eens opmerk dat ze op de parkeerplaats staan. 'Heb je het niet koud?' Prevel ik vervolgens tegen haar lippen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Ik ga in de kus op en het lukt me zowaar ook om alles even te vergeten. En het voelt fantastisch. Dan prevelt hij vragend tegen mijn lippen of ik het niet koud heb. 'Een beetje,' zeg ik zacht terug en kijk hem dan aan. Het dringt nu pas weer tot me door, maar Nick verwarmt me gewoon van binnen met zijn aanwezigheid.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Zullen we naar binnen?' Vraag ik haar vervolgens en kijk haar aan, ze lijkt zich plots iets te bedenkenen al zou ik zelf niet weten wat ze dacht. Nogsteeds jammer dat Demonen geen gedachten konden lezen..


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    'Je weet best hoe het klonk,' breng ik er dan tegen in. Mayra is weer stil geworden en ik leg haar voorzichtig neer naast Tyler. 'Je hebt Jake denk ik nog niet ontmoet. Zegt de naam Jake Sadler je iets?' Vraag ik hem dan. 'En ik weet niet,' mompel ik op het laatste. 'Ik wil het wel maar het is.. Ingewikkeld.'

    Flip
    Ze slaat tegen mijn borstkas en duwt me zo ongeveer weg. Ik lach hartelijk. Ze kruipt weg van me maar ik klem mijn hand stevig om haar pols en trek haar naar me toe. Ik druk haar neer op het bed met haar handen boven haar hoofd. 'Tegenstribbelen is dom meisje,' zeg ik geven haar.

    [ik vind het zielig om Alexi dit aan te dooeeeenn :\]


    Allison
    'De achternaam mischien.. Weet ik niet zeker' Andwoord ik, ik kende veel demonen. Erg veel daarvan zijn mijn vrienden geworden, wat moest je anders doen als je het euwige leven had? Maak er gebruik van. 'Hmm.. Ik weet je vorige vriendje nog wel.. Hoe hete die ook alweer?' Ze had meerdere vriendjes gehad na Nick, al had ik zo'n idee dat ik ze allemaal niet had ontmoet. Ik doelde dan ook niet op Nick met die vraag maar op een van haar andere vriendjes.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Moet naar school.. Mischien tot vanmiddag.. Maar moet om 4 uur weg en weet niet hoelaat ik thuis ben..}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik ben om 10 voor 11 al thuis :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.