• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 13:56 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MadEyeMoody schreef:
    (...)

    Nick
    'Alsjeblieft' Andwoord ik aangezien ik toch iets moest zeggen, 'Maar ze zijn wel lekker warm' Andwoord ik en neem een kleine slok om te voelen hoe heet het is, voor mij viel het wel mee. Ik zou me er toch niet aan verbranden.


    {Eten en daarna Judo.}


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik knik als ik Jake's woorden hoor. Zoveel valt er niet over me te vertellen.. Het enige aparte is dat ik spontaan een keer mens ben geworden. Maar voor de rest? Ach ja. Wat boeit het ook? Ik zie dan twee meisjes slapen en herken ze als de nichtjes van Jake. Die heb ik wel al gezien. Er komt een voor mij onbekend meisje naar Jake. Jake stelt ons aan elkaar voor. 'Hoi Mila,' zeg ik glimlachend tegen haar. 'Aangenaam kennis te maken.'


    Jake
    Ik glimlach en laat me dan tussen Mila en Nate vallen. Ik trek Les op mijn schoot en wijs haar dan wat mensen aan en zeg hen hun namen. 'Oom Steve, Oom Simon, Tante Jessica,...'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake en ik zitten tussen Nate en Mila in, ik op zijn schoot. Ik volg Jake's hand in de richting die hij wijst en kijk naar de mensen. Ik kan nooit gelijk al die namen onthouden en zal hoogstwaarschijnlijk ook wel vaker aan Jake nog naar namen gaan vragen. 'Je hebt echt veel familie,' zeg ik met een glimlach tegen hem. Bij mij houdt het op bij Luna. Voor zover ik weet heeft zij geen kinderen. En ik zelf.. 'Ze lijken me wel echt aardig.' En ik kijk dan even naar Nate naast me en glimlach naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Fitch
    Hij zegt alsjeblieft en dat ze lekker warm zijn, ik moet er om grinniken. 'Je bedoelt zeker gloeiend heet?' vraag ik met een lach aan hem. Ik blaas weer in mijn kop en proef dan voorzichtig er van en verbrand zowat mijn tong. 'Het is heet,' mompel ik. Veel te heet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Liever gloeiend heet dat ijskoud op dit moment' Andwoord ik met een lach en neem nog een korte slok, waar zij bijna haar tong leek te verbranden kon het van mij nog wel wat heter.


    Don't be like the rest of them, darling

    Joshua
    'Bijna Babe.' glimlach ik en concentreer me weer op de weg. 'Weet je? Je bent heel afleidend.' zeg ik doelend op haar hand.
    Ik grinnik even en sla dan in naar de school.

    Alexi
    Ik voel hem in slaap vallen en sta dan zuchtend op. Ik weet niet wat te doen. Ik loop naar de kinderkamer en ga bij Tyler en Mayra zitten. Ik zucht zachtjes Use Sombody en streel zachtjes over hun schattige wangetjes. Ik voel me leeg vanbinnen, behalve angst. Maar als ik naar hen kijk of naar Ax kijk voel ik weer iets naast die angst. Liefde.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Ik heb het echt heet, wel mijn Judo leraar op de vloer gekregen. Maar mn vingers doen zeer van steeds dat stomme pak beetpakken.}


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    'Bestaat er nog zoiets als de gulden middenweg?' vraag ik met een lachje aan Nick. 'Want dan heb ik het toch liever koud dan een pijnlijke tong.' Ik blaas weer in mijn kopje. Mijn handen worden wel lekker verwarmd. Dat dan weer wel. 'En, wat wil jij nog doen op deze kerst samen?' vraag ik glimlachend aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Braxlin
    Ik grinnikte. "Ik doe mijn best." grijnsde ik. We sloegen in naar school en meteen toen we stil stonden, klikte ik mijn gordel los en stapte uit.
    "Wacht je op een uitnodiging?" vroeg ik voor ik de deur dicht sloeg.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nick
    'Hmm.. Mischien wel' Andwoord ik emt een grijns. 'Naar de noordpool om de kerstman te zoeken' Andwoord ik met een korte grijns, 'Bedenk jij maar iets, ik weet namelijk niet veel'


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Jake en ik zitten tussen Nate en Mila in, ik op zijn schoot. Ik volg Jake's hand in de richting die hij wijst en kijk naar de mensen. Ik kan nooit gelijk al die namen onthouden en zal hoogstwaarschijnlijk ook wel vaker aan Jake nog naar namen gaan vragen. 'Je hebt echt veel familie,' zeg ik met een glimlach tegen hem. Bij mij houdt het op bij Luna. Voor zover ik weet heeft zij geen kinderen. En ik zelf.. 'Ze lijken me wel echt aardig.' En ik kijk dan even naar Nate naast me en glimlach naar hem.


    Jake S.
    'Natuurlijk zijn we aardig!' zegt Nate dramatisch en gooit zijn handen in de lucht. 'Anders vermoord Jake ons. Nee grapje, al mochten we hem wel niet belachelijk maken.' zegt hij en kijkt me pesterig aan. Ik word lichtjes rood en bijt op mijn lip.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Huaso schreef:
    Braxlin
    Ik grinnikte. "Ik doe mijn best." grijnsde ik. We sloegen in naar school en meteen toen we stil stonden, klikte ik mijn gordel los en stapte uit.
    "Wacht je op een uitnodiging?" vroeg ik voor ik de deur dicht sloeg.


    Joshua
    Ik rol met mijn ogen en stap ook uit. Ik sluit de auto en loop dan Brax achterna. 'Kom op Roosje!' zeg ik lachend als ik haar voorbij ren.
    Ik trek een sprintje naar de deur. 'Wie het laatst bij de kamer is moet de andere masseren!'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MadEyeMoody schreef:
    Nick
    'Hmm.. Mischien wel' Andwoord ik emt een grijns. 'Naar de noordpool om de kerstman te zoeken' Andwoord ik met een korte grijns, 'Bedenk jij maar iets, ik weet namelijk niet veel'


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Tijdens het zingen val ik in slaap op de grond met mijn hoofd tegen de rand van het kinderbedje. Ik droom dat ik terug in de kamer zit. Vastgebonden en overgeleverd aan die "Flip." Ik schreeuw dat hij me moet laten gaan;


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    (...)

    Joshua
    Ik rol met mijn ogen en stap ook uit. Ik sluit de auto en loop dan Brax achterna. 'Kom op Roosje!' zeg ik lachend als ik haar voorbij ren.
    Ik trek een sprintje naar de deur. 'Wie het laatst bij de kamer is moet de andere masseren!'

    Braxlin
    Ik keek hoe hij me voorbij rende.
    "Hé, dat telt niet!" riep ik, terwijl ik ook begon te lopen. Aw, ik zou hem nooit kunnen inhalen. Niet dat een massage geven erg is... Maar een krijgen is altijd leuker.
    Ik liep grijnzend door. Toch proberend zo snel mogelijk te gaan, in de hoop toch nog te winnen.


    “To live will be an awfully big adventure.”